Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(690)
IBUK Libra
(22)
Forma i typ
Książki
(419)
Artykuły
(257)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(34)
E-booki
(32)
Publikacje dydaktyczne
(27)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(9)
Czasopisma
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(353)
dostępne
(228)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(246)
Biblioteka WB
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(172)
Biblioteka WEiZ
(134)
Biblioteka WWFiF
(20)
Magazyn
(30)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(21)
Greber Tomasz
(13)
Pacana Andrzej
(13)
Grudowski Piotr
(12)
Jabłoński Adam
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Rączka Marek
(11)
Sierzchuła Zbigniew
(11)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(9)
Tabor Adam (1941- )
(8)
Knosala Ryszard (1949- )
(7)
Mantura Władysław (1947- )
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Ubych Piotr
(7)
Wierzbic Arkadiusz
(7)
Zapłata Sławomir
(7)
Łunarski Jerzy
(7)
Żabicki Damian
(7)
Szczepańska Katarzyna
(6)
Zając Roman
(6)
Borkowski Stanisław
(5)
Bugdol Marek (1966- )
(5)
Gawlik Józef
(5)
Karaszewski Robert
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Rosak-Szyrocka Joanna
(5)
Sikora Tadeusz
(5)
Stadnicka Dorota
(5)
Wasilewski Lesław
(5)
Wolniak Radosław
(5)
Łańcucki Jerzy
(5)
Broniewska Grażyna
(4)
Dahlgaard Jens J
(4)
Gąbka Joanna
(4)
Kanji Gopal K
(4)
Opolski Krzysztof
(4)
Skrzypek Elżbieta
(4)
Szołtysek Katarzyna
(4)
Tabor Adam
(4)
Urbaniak Maciej
(4)
Zając Andrzej (1938-2006)
(4)
Zając Romana
(4)
Zimon Dominik
(4)
Zymonik Zofia
(4)
Ćwiklicki Marek
(4)
Balon Urszula
(3)
Batko Roman
(3)
Białowąs Piotr
(3)
Cichoń Seweryn
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dykowska Grażyna
(3)
Dziuba Szymon
(3)
Fiodorow Andrzej
(3)
Gajdzik Bożena
(3)
Guryn Halina
(3)
Hamrol Adam
(3)
Imai Masaaki (1930- )
(3)
Kafel Piotr
(3)
Kolman Romuald (1922- )
(3)
Kowalska Danuta
(3)
Kowalska-Napora Ewa
(3)
Kubik Szymon
(3)
Lisiecka Krystyna
(3)
Modzelewski Piotr
(3)
Rusińska Małgorzata
(3)
Sikora Tadeusz (1950- )
(3)
Skotnicka Bożena (zarządzanie)
(3)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(3)
Wawak Sławomir (1975- )
(3)
Wawak Tadeusz (1946- )
(3)
Wojciechowski Piotr
(3)
Zając Andrzej
(3)
Ząbek Janusz
(3)
Ładoński Wiesław (1947- )
(3)
Łukasiński Wiesław
(3)
Bagiński Jan
(2)
Bank John
(2)
Bartkowiak Marek
(2)
Bartz Brunon
(2)
Bielecki Józef
(2)
Blikle Andrzej
(2)
Blikle Andrzej (1939- )
(2)
Bokůvka Otakar (1945- )
(2)
Boratyńska-Sala Anna
(2)
Burduk Anna
(2)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(2)
Czernyszewicz Eugenia
(2)
Deming W. Edwards (1900-1993)
(2)
Dyrcz Barbara
(2)
Długosz Agnieszka
(2)
Ejdys Joanna
(2)
Gajda Lesław
(2)
Górfińska Elżbieta
(2)
Hąbek Patrycja
(2)
Jaworski Kazimierz Maksymilian (1943-2007)
(2)
Jendza Dorota
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kaźmierczak Daniel
(2)
Kiełbus Anna
(2)
Kostyrko Krystyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(56)
2010 - 2019
(262)
2000 - 2009
(331)
1990 - 1999
(52)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(704)
Stany Zjednoczone
(7)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(693)
angielski
(19)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(25)
Menedżerowie
(8)
Kontrolerzy jakości
(3)
Coachowie
(1)
Doktoranci
(1)
Informatycy
(1)
Lekarze
(1)
Manedżerowie
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Programiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(497)
System zarządzania jakością
(104)
Jakość
(50)
Jakość produktu
(42)
Przedsiębiorstwa
(40)
Zarządzanie
(40)
ISO 9000 (norma)
(38)
Normalizacja
(31)
Produkcja
(30)
Zarządzanie przez jakość
(29)
Doskonalenie jakości
(28)
Jakość usług
(25)
Ochrona środowiska
(24)
TQM
(24)
Total Quality Management
(24)
Zarządzanie wiedzą
(22)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Wdrażanie SZJ
(21)
ISO 9001 (norma)
(20)
Innowacje
(20)
Six Sigma
(19)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Kontrola jakości
(16)
Logistyka gospodarcza
(15)
Bezpieczeństwo i higiena pracy
(14)
Ekonomia
(14)
Zarządzanie procesami
(14)
Inżynieria produkcji
(13)
Norma ISO 9001:2000
(13)
Koszty jakości
(12)
Szczupłe zarządzanie
(12)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(12)
Systemy zarządzania jakością
(11)
Zarządzanie produkcją
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Badania ankietowe
(10)
Efektywność ekonomiczna
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(10)
Systemy informatyczne zarządzania
(10)
Szkolnictwo wyższe
(10)
Benchmarking (metoda)
(9)
Controlling
(9)
Metody zarządzania
(9)
Normy ISO
(9)
Usługi medyczne
(9)
Certyfikacja zgodności
(8)
Efektywność procesów
(8)
Historia gospodarcza
(8)
Historia zarządzania jakością
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Marketing partnerski
(8)
Maszyny
(8)
Polityka jakości
(8)
Six Sigma (strategia)
(8)
Służba zdrowia
(8)
Zarządzanie innowacjami
(8)
Łańcuch dostaw
(8)
Marketing
(7)
Menedżerowie
(7)
Produktywność (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Przemysł
(7)
Sterowanie procesami
(7)
Zarządzanie organizacją
(7)
Audyt wewnętrzny
(6)
BHP
(6)
BSC
(6)
Branża motoryzacyjna
(6)
Budownictwo
(6)
Certyfikacja systemów zarządzania
(6)
Certyfikat ISO
(6)
Cykl PDCA
(6)
Jakość żywności
(6)
Kaizen
(6)
Karty kontrolne
(6)
Koncepcja lean
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Metodologia wdrożenia
(6)
Obsługa klienta
(6)
Organizacja
(6)
Outsourcing
(6)
Polska Nagroda Jakości
(6)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(6)
Satysfakcja klienta
(6)
Administracja
(5)
Analiza procesu
(5)
Balanced Scorecard
(5)
Banki
(5)
Bezpieczeństwo informacji
(5)
Definiowanie niezgodności
(5)
Gospodarka
(5)
Hoshin kanri (metoda)
(5)
Informatyzacja
(5)
Jakość obsługi klienta
(5)
Metoda FMEA
(5)
Metody kontroli
(5)
Nagrody jakości
(5)
Przedsiębiorstwo budowlane
(5)
Przemysł motoryzacyjny
(5)
Regulacje prawne
(5)
Temat: czas
2001-
(59)
1901-2000
(7)
1989-2000
(6)
1901-
(4)
2001-0
(4)
1945-1989
(3)
1801-
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(25)
Racibórz (Polska ; miasto)
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Europa Zachodnia (region)
(1)
Euroregion Karpacki
(1)
Lubelskie Zagłębie Węglowe
(1)
Podlaskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Trzebowisko (Polska ; gmina)
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(54)
Monografia
(24)
Podręczniki
(23)
Opracowanie
(21)
Praca zbiorowa
(19)
Materiały pomocnicze
(17)
Podręcznik
(16)
Materiały konferencyjne
(11)
Normy
(10)
Artykuł z czasopisma fachowego
(9)
Poradniki
(9)
Poradnik
(7)
Raport z badań
(5)
Wytyczne
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Aforyzmy
(1)
Antologia
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(93)
Inżynieria i technika
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Transport i logistyka
(6)
Nauka i badania
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(255)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
712 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111187 (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106392 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Praca Naukowa)
Bibliogr., wykaz norm, wykaz aktów prawnych s. 233-239. Netogr. s. 239.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 108 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138365, 138355, 138354 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138364 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum jakości / Agnieszka Pieczonka, Adam Tabor. - Kraków : Politechnika Krakowska - Wydaw., 2003. - 159 s., [20] k. tabl. : rys. ; 22 cm.
Na str. red. i okł. błędny ISBN.
Bibliogr.s. 143 - 144
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 9257 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2238 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135329 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 98848 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 483 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [474]-476 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 126 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 118887 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122043 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 554, [1] s. : il. ; 24 cm.
Na okł. : Nowe wyd.
Bibliogr. s. 541-543 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 42 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 11274 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - 1 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2009. - 554 s. : il. ; 24 cm.
Na okł. i grzb. : Nowe wyd.
Zaw. słowniczek terminów z zakresu zarządzania jakością.
Bibliogr. s. [541]-543 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 30 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124477 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124476 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 554 s. : il. ; 24 cm.
Na okł. i grzb.: Nowe wyd.
Zaw. słowniczek terminów z zakresu zarządzania jakością.
Bibliogr. s. [541]-543 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126819, 126818, 126817 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością z przykładami / Adam Hamrol. - Wyd. 2 zm. - 3 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 554 s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Nowe wyd.
Zawiera słowniczek terminów z zakresu zarządzania jakością.
Bibliogr. s. [541]-543 i przy rozdz. Indeks.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzanie i marketing, zarządzanie i inżynieria produkcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132233, 132234, 132232, 132235 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Standardowych Systemów Zarządzania)
Bibliogr., wykaz norm s. [110]-111.
Dla studentów Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa i innych Wydziałów oraz dla studentów studiów podyplomowych do przedmiotów z zakresu zarządzania jakością.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 39 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 71480 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. MS 1232 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inf. o stanie prawnym i wymaganiach normatywnych na s. [9].
Bibliogr. s. [362]-368.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 73 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 69
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126921 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3751 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Systemów Zarządzania Jakością ; T.3)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 69672 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [331]-347. Wykaz aktów prawnych, norm s. 347-348.
Dla studentów zarządzania, ekonomii, prawa i administracji oraz wszystkich zainteresowanych.
Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną 1.1. Jakość jako wartość 1.2. Jakość usług 1.3. Jakość usług w administracji publicznej 1.4. Satysfakcja z usług 1.5. Jakość życia 1.6. Urząd jako organizacja 1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną 1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej Systemy zarządzania jakością 2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością 2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu 2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza) 2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej 2.5. Podejście procesowe w systemie jakości 2.6. Przegląd zarządzania 2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady 2.8. System zarządzania środowiskowego 2.9. System zarządzania jakością podstawą wdrażania filozofii TQM Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej 3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej 3.2. Warunki i zasady doskonalenia jakości 3.3. Wybrane koncepcje zarządzania 3.3.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej 3.3.2. Zarządzanie wiedzą 3.3.3. Reengineering 3.3.4. E-government 3.3.5. Benchmarking 3.3.6. Outsourcing 3.3.7. New Public Management Pomiar jakości 4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej 4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne 4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM) 4.1.3. Model Malcolma Baldrige’’a 4.1.4. Model Edwarda Deminga 4.1.5. Model Common Assessment Framework 4.1.6. Model Speyer Quality Award 4.1.7. Metoda i program Charter Mark 4.1.8. Standardy Investor in People 4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością 4.1.10. Zintegrowany model samooceny 4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości 4.2.1. Analiza Instytucjonalna Urzędu 4.2.2. Metody i techniki badań społecznych 4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL 4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE 4.2.5. Mystery shopping 4.2.6. Analiza wskaźników 4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych 4.2.8. Analiza wartości 4.2.9. Audity jakości Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości 5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi 5.1.1. Procesy zatrudniania 5.1.2. Szkolenia w administracji 5.1.3. Systemy motywacji 5.1.4. Systemy ocen urzędników 5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej 5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość 5.2.1. Funkcje i role pracowników 5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa 5.2.3. Rola klientów 5.2.4. Rola rady 5.3. Kultura jakości 5.4. Znaczenie etyki 5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości 5.6. Empowerment w administracji publicznej 5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów 5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości 5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego 5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej 5.11. Zróżnicowanie form obsługi 5.12. Struktury organizacyjne urzędów
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3062 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [319]-335. Wykaz aktów prawnych, norm s. 336.
Dla studentów prawa i administracji, ekonomii i zarządzania, a także dla pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych) oraz radnych.
Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną 1.1. Jakość jako wartość 1.2. Jakość usług 1.3. Jakość usług w administracji publicznej 1.4. Satysfakcja z usług 1.5. Jakość życia 1.6. Urząd jako organizacja 1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną 1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej Systemy zarządzania jakością 2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością 2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu jakości 2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza) 2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej 2.5. Podejście procesowe w systemie jakości 2.6. Przegląd zarządzania 2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady 2.8. System zarządzania środowiskowego 2.9. Wpływ systemów znormalizowanych na funkcjonowanie urzędów Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej 3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej 3.2. Wybrane koncepcje zarządzania 3.2.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej 3.2.2. Zarządzanie wiedzą 3.2.3. Reengineering 3.2.4. E-government 3.2.5. Benchmarking 3.2.6. Outsourcing 3.2.7. New Public Management (NPM) 3.3. Warunki i zasady doskonalenia jakości Pomiar jakości 4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej 4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne 4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM) 4.1.3. Model Malcolma Baldrige’a 4.1.4. Model Edwarda Deminga 4.1.5. Model Common Assessment Framework (CAF) 4.1.6. Model Speyer Quality Award 4.1.7. Metoda i program Charter Mark 4.1.8. Standardy Investor in People (IIP) 4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością 4.1.10. Zintegrowany model samooceny 4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości 4.2.1. Analiza instytucjonalna urzędu 4.2.2. Metody i techniki badań społecznych 4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL 4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE 4.2.5. Mystery shopping 4.2.6. Analiza wskaźników 4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych 4.2.8. Analiza wartości 4.2.9. Audity jakości Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości 5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi 5.1.1. Procesy zatrudniania 5.1.2. Szkolenia w administracji 5.1.3. Systemy motywacji 5.1.4. Systemy ocen urzędników 5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej 5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość 5.2.1. Funkcje i role pracowników 5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa 5.2.3. Rola klientów 5.2.4. Rola rady 5.3. Kultura jakości 5.4. Znaczenie etyki 5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości 5.6. Empowerment w administracji publicznej 5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów 5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości 5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego 5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej 5.11. Zróżnicowanie form obsługi 5.12. Struktury organizacyjne urzędów
Sygnatura czytelni BMW: VI H 83 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131004 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-227.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 24
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109101 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1750 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128575 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128574 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności