Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(79)
Forma i typ
Artykuły
(52)
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(33)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(16)
Biblioteka WEiZ
(17)
Autor
Kawa Marta
(7)
Foltys Joachim
(3)
Kłos Monika
(3)
Banachowicz Ewa
(2)
Bender Paweł
(2)
Ciesielska Dorota
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Kopczyński Tomasz
(2)
Polak Piotr
(2)
Radło Mariusz-Jan
(2)
Barszczewski Dariusz
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Biernat Marta
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bonifazi Carlo
(1)
Bravard Jean-Louis
(1)
Davy Anna
(1)
Desouza Kevin C. (1979- )
(1)
Doktór Dymitr
(1)
Dudda-Uhryn Berenika
(1)
Dudek Elżbieta
(1)
Dziura Rafał
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Fonrobert Magdalena
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gay Charles L
(1)
Grześ Anna
(1)
Guryn Halina
(1)
Hajduk Grzegorz (ekonomia)
(1)
Ivanova Milenalena
(1)
Jakubiec Izabela
(1)
Jung Klaus
(1)
Juściński Sławomir
(1)
Kania Ewa
(1)
Kałążna Klaudia
(1)
Klak Paweł
(1)
Kobus Kamil
(1)
Koliński Adam
(1)
Królewicz Grażyna
(1)
Kłos Monika (ekonomia)
(1)
Ledyard Mike
(1)
Maliszewski Michał
(1)
Manrodt Karl B. (1957- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Markowska Katarzyna
(1)
Małkowski Jacek
(1)
Merkisz-Guranowska Agnieszka
(1)
Milinkiewicz Marzena
(1)
Molenda Karolina
(1)
Morgan Robert (1940- )
(1)
Mullin Roddy
(1)
Mykowska Aleksandra
(1)
Nowicka Katarzyna
(1)
Pakuński Juliusz
(1)
Paris Joseph F. Jr
(1)
Pawłowski Cezariusz
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pigulski Mariusz
(1)
Power Mark John
(1)
Pośpiech-Białas Katarzyna
(1)
Preus Artur
(1)
Prządo Milena
(1)
Rogowski Artur
(1)
Rytel Piotr
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sierocinski Piotr
(1)
Smektalski Albert
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Sokołowski Waldemar
(1)
Sokół Gracja
(1)
Sperska Anna
(1)
Staroń Agnieszka
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szreter Piotr
(1)
Szukalski Stanisław M
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Uciechowska Bożena
(1)
Vitasek Kate
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wieczorek Krzysztof
(1)
Wieczorkowska Agnieszka
(1)
Williams Alison
(1)
Wiśniewska-Janus Małgorzata
(1)
Wodnicka Monika
(1)
Wojtaszczyk Justyna
(1)
Łazarczyk Damian
(1)
Żabicki Damian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Temat
Outsourcing
(62)
Outsourcing finansowo-księgowy
(7)
Usługi outsourcingowe
(7)
Optymalizacja kosztów
(5)
Usługi logistyczne
(4)
Firma outsourcingowa
(3)
Operator logistyczny
(3)
Outsourcing usług
(3)
Zagrożenia
(3)
Zarządzanie firmą
(3)
Zarządzanie personelem
(3)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(3)
Firmy zewnętrzne
(2)
Obsługa klienta
(2)
Outsourcing IT
(2)
Outsourcing rachunkowości zarządczej
(2)
Pracownicy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Umowa outsourcingowa
(2)
Usługi
(2)
Usługi transportowe
(2)
Wady i zalety
(2)
Współpraca
(2)
Analiza kosztów
(1)
Analiza kosztów działań
(1)
Badania
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Branża budowlana
(1)
Błędy
(1)
Call Center
(1)
Cele
(1)
Centra outsourcingowe
(1)
Centrum obsługi klienta
(1)
Controlling
(1)
Controlling marketingu
(1)
Controlling sprzedaży
(1)
Czynniki decyzyjne
(1)
Doradztwo personalne
(1)
Dział HR
(1)
Dział personalny
(1)
E-sklepy
(1)
Efektywna współpraca
(1)
Efektywność logistyki
(1)
Ekonomia
(1)
Elementy składowe umowy
(1)
Firma Scanclimber
(1)
Firma usługowa
(1)
Firmy
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
HRM
(1)
Inwestycje
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Kandydaci ABC
(1)
Kierunki rozwoju
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Klient
(1)
Klient rentowny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Koniunktura gospodarcza
(1)
Konkurencja
(1)
Korzyści
(1)
Korzyści ekonomiczne
(1)
Koszty
(1)
Koszty marketingu
(1)
Koszty pracy
(1)
Kryteria podejmowania decyzji
(1)
Księgowość
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka kontraktowa
(1)
Logistyka zewnętrzna
(1)
Lojalność klientów
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Miasta
(1)
Modele outsourcingu
(1)
Obniżanie kosztów
(1)
Obsługa logistyczna
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Offshoring (ekon.)
(1)
Opłacalność ekonomiczna
(1)
Organizacja i zarządzanie
(1)
Outsourcing auditów
(1)
Outsourcing controllingu
(1)
Outsourcing logistyczny
(1)
Outsourcing logistyki
(1)
Outsourcing marketingu
(1)
Outsourcing personalny
(1)
Outsourcing sezonowy
(1)
Outsourcing sprzedaży
(1)
Partnerstwo biznesowe
(1)
Podmioty gospodarcze
(1)
Polska
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(50)
Unia Europejska
(2)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing cześci funkcji finansowych / Paweł Bender. W: Controlling i Rachunkowość Zarządcza. 2008, nr 7, dodatek: Porady ekspertów s.9-12. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing - źródło dodatkowych korzyści / Elżbieta Dudek. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 4, s.22-29. - Warszawa : INFOR, 2003
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia, netografia na stronach 329-334.
Istota outsourcingu 1.1. Dualność outsourcingu 1.2. Obszary, funkcje, procesy, produkty, usługi 1.3. Korzyści i ograniczenia 1.4. Rodzaje i kierunki rozwoju 1.5. Innowacyjność Outsourcing dla konstrukcji organizacji 2.1. Kierunki rozwoju konstrukcji organizacji 2.2. Konstrukcja struktury firm rodzinnych 2.3. Sieciowanie, klastering, foresight 2.4. Struktura organizacyjna typu „Cloud Organization” Wybrane aspekty w stosowaniu outsourcingu 3.1. Konstrukcja umowy outsourcingu 3.2. Podejście procesowe dla stosowania outsourcingu 3.3. Outsourcing w kształtowaniu wartości organizacji 1 3.4. Harmonia i efekt synergii w organizacji stosującej outsourcing 3.5. System wczesnego ostrzegania w organizacji stosującej outsourcing Pracownik w organizacji stosującej outsourcing 4.1. Pracownik - wykonawca zleceniodawcy 4.2. Menedżer zleceniodawcy 4.3. Pracownik oraz menedżerowie zleceniobiorcy 4.4. Uwarunkowania kulturowe 4.5. Relacje pracowników zleceniodawcy i zleceniobiorcy z wykorzystaniem wirtualnej przestrzeni - środowiska cyfrowego
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 374 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 83
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147674 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5983 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing na dużą skalę / Halina Guryn. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 17, s.43-45. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing sezonowy robi karierę / Paweł Klak. W: Eurologistics. 2006, nr 4, s.116-117. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing a zarządzanie personelem / Monika Kłos. W: Monitor Unii Europejskiej. 2006, nr 8, s. 54-57. - 2006
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 693 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 38
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124159 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3436 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach / Monika Kłos. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 216 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Współczesne rozwiązania w zarządzaniu przedsiębiorstwem jako tło outsourcingu Przedsiębiorstwo w turbulentnym otoczeniu Współczesne tendencje w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem Koncepcja outsourcingu Cele outsourcingu i motywy stosowania Korzyści outsourcingu Zagrożenia outsourcingu Ekonomiczny aspekt outsourcingu Rodzaje outsourcingu Proces outsourcingu i jego etapy Aspekty prawne outsourcingu Rola outsourcingu w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa Określenie kontekstu outsourcingu w przedsiębiorstwie Koncepcja kluczowych kompetencji Łańcuch wartości przedsiębiorstwa Outsourcing w strategii przedsiębiorstwa Outsourcing typu offshore jako narzędzie zarządzania strategicznego Outsourcing jako przykład współpracy sieciowej Outsourcing na tle innych form współpracy przedsiębiorstw Modele biznesowe w realizacji celów i strategii przedsiębiorstwa Model Operatora, Integratora, Dyrygenta Uwarunkowania stosowania outsourcingu w świetle przeprowadzonych badań empirycznych Formy outsourcingu Główne cele outsourcingu Planowanie outsourcingu Sprawy pracownicze Wybór dostawcy outsourcingu Zakres stosowania outsourcingu Funkcje zlecane na zewnątrz przez badane przedsiębiorstwa Obszary stosowania outsourcingu Korzyści i zagrożenia outsourcingu Korzyści oczekiwane i osiągnięte przez przedsiębiorstwa Zagrożenia outsourcingu Sposoby niwelowania zagrożeń outsourcingu Pomiar rezultatów outsourcingu Skuteczny outsourcing - wytyczne projektu w świetle przeprowadzonego badania Planowanie skutecznego outsourcingu Kluczowe czynniki outsourcingu Etapy skutecznego outsourcingu Umowa o outsourcing. Przyszłość outsourcingu Outsourcing na świecie Przyszłość outsourcingu w Polsce Transformacja - outsourcing IT i outsourcing BPO
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153423 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153424 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-[186].
Dla wykładowców i studentów zarządzania oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 40
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3650 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Outsourcing - mity i fakty / Jacek Małkowski. W: Manager. 2001, nr 6, s.6-9. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142364 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Książka oparta na badaniach Uniwersytetu Tennessee oraz Sił Powietrznych USA.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 887 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VII B 57
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135300 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4806 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [172]-180. Netogr. s. 180.
Dla studentów kierunków menedżerskich i słuchaczy studiów podyplomowych związanych z zarządzaniem.
Podstawy teoretyczne w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa 1.1. Zasoby przedsiębiorstwa – definicja, typologia, cechy 1.1.1. Definicje i typologie zasobów 1.1.2. Od własności do dostępności zasobów 1.1.3. Kluczowe kompetencje jako zasób przedsiębiorstwa 1.2. Zasoby w optyce zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem 1.2.1. Ewolucja podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem 1.2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa a zasoby 1.2.3. Zarządzanie kompetencjami a kreacja wartości 1.3. W kierunku procesowego zarządzania zasobami 1.3.1. Zachwiana idea struktury funkcjonalnej organizacji 1.3.2. Procesowe podejście w organizacji – definicja, klasyfikacje, koncepcje 1.3.3. Koszty transakcyjne w zarządzaniu procesowym 1.3.4. Mapowanie i rekonfiguracja procesów Istota outsourcingu 2.1. Outsourcing – problemy definicyjne 2.1.1. Generacje outsourcingu 2.1.2. Podstawowe cechy i formy outsourcingu w świetle głównych nurtów teoretycznych 2.1.3. Outsourcing wobec wybranych form organizacyjno-zarządczych 2.1.4. Outsourcing procesów 2.2. Outsourcing strategiczny 2.2.1. Cele outsourcingu 2.2.2. Outsourcing strategiczny a outsourcing transformacyjny 2.2.3. Przesłanki outsourcingu strategicznego 2.2.4. Aspekty ekonomiczne – wybrane elementy Zarządzanie outsourcingiem 3.1. Uwarunkowania i przedmiot zarządzania outsourcingiem 3.1.1. Przesłanki zmian w podejściu do zarządzania zasobami przez outsourcing 3.1.2. Koncepcje zarządzania outsourcingiem 3.2. Etapy procesu zrządzania outsourcingiem 3.2.1. Projektowanie 3.2.2. Wybór dostawców 3.2.3. Transfer zasobów 3.2.4. Zarządzanie relacjami 3.3. Krytyczne czynniki sukcesu i porażek outsourcingu 3.3.1. Przesłanki sukcesu 3.3.2. Przyczyny niepowodzeń
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 309 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143794 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy outsourcing ma sens? / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2010, nr 10, s.20. - Warszawa : INFOR, 2010
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności