Handel detaliczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(52)
Forma i typ
Artykuły
(36)
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(7)
Magazyn
(1)
Autor
Chudzik Daniel
(4)
Kostecka Alicja
(2)
Michalski Dariusz
(2)
Mikołajek Alicja
(2)
Witaszewska-Król Katarzyna
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Adcock Dennis
(1)
Anders Katarzyna
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Biedermann Magdalena
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brittain Paul
(1)
Ciaś Dobromir
(1)
Cox Roger (1936- )
(1)
Czerepko Joanna
(1)
Fic Daniel
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gębski Jerzy
(1)
Jedynak Zdzisław (1976- )
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Kall Jacek
(1)
Kitlińska Ewelina
(1)
Kliś Iwona
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kosakowski Marek
(1)
Kosicka-Gębska Małgorzata
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowska-Jelonek Marianna (1949- )
(1)
Kraus Maciej
(1)
Kruk Barbara
(1)
Krzenciessa Joanna
(1)
Liber Janusz
(1)
Michnicka Aleksandra
(1)
Mielec Katarzyna
(1)
Nowak Mateusz
(1)
Nowicki Karol
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Petryk Sabina
(1)
Podgórna Katarzyna
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Płaziak Monika
(1)
Reichman Jacek
(1)
Sepioło Michał
(1)
Sieńkowska Ewa
(1)
Skurpel Dagmara
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Stopczyński Bartłomiej
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Sławińska Maria
(1)
Thomson Mark
(1)
Tul-Krzyszczuk Agnieszka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasik Piotr
(1)
Łukasik Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Handel detaliczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Braniewo (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemiecka Republika Demokratyczna
(1)
Obwód królewiecki (Rosja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(36)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 185-196.
1.Handel detaliczny żywnością w Polsce 1.1.Istota i funkcje kanałów dystrybucji żywności 1.2.Rola i struktura handlu w Polsce 1.2.1.Handel hurtowy 1.2.2.Handel detaliczny 1.2.3.Typy handlu detalicznego 1.3.Analiza handlu detalicznego w Polsce 1.3.1.Wielkość i struktura handlu detalicznego w Polsce 1.3.2.Punkty sprzedaży detalicznej - liczba i powierzchnia sklepów 2.Tendencje rozwojowe w handlu detalicznym w Polsce 2.1.Ewolucja handlu detalicznego w Polsce 2.2.Wpływ przemian gospodarczych na handel detaliczny od 1989 roku 2.2.1.Zmiany własnościowe w handlu detalicznym 2.2.2.Zmiany organizacyjne przedsiębiorstw handlowych 2.2.3.Zmiany ilościowe w handlu detalicznym 2.2.4.Zmiany jakościowe w handlu detalicznym 2.3.Wejście Polski do Unii Europejskiej - konsekwencje dla handlu 2.4.Kierunki zmian strukturalnych w organizacji handlu detalicznego 2.4.1.Wpływ zmian zachowań konsumentów na handel detaliczny 2.4.2.Wpływ internacjonalizacji i globalizacji gospodarki na handel detaliczny 2.4.3.Procesy konsolidacyjne w handlu detalicznym 2.4.4.Rozwój nowoczesnych technologii informatycznych 2.5.Inwestycje zagraniczne w handlu 2.6.Wpływ kryzysu gospodarczego na sytuację w handlu detalicznym 2.7.Kierunki specjalizacji handlu detalicznego na rynku żywności w Polsce 2.7.1.Struktura branżowa sklepów detalicznych 2.7.2.Wyróżniki oferty asortymentowej sklepów wyspecjalizowanych 3.Wybrane instrumenty handlu detalicznego 3.1.Organizacja sprzedaży detalicznej 3.2.Lokalizacja i wizerunek placówki handlowej 3.3.Wyposażenie placówki handlowej 3.4.Merchandising - jego rola i zadania 3.5.Asortyment w placówce handlowej 3.6.Marka własna (handlowa) 3.7.Promocja sprzedaży i reklama 3.8.Strategie cenowe 4.Decyzje podejmowane w procesie zakupu produktów 4.1.Istota procesu podejmowania decyzji 4.2.Rodzaje podejmowanych decyzji 4.3.Czynniki warunkujące proces decyzyjny 5.Specyfika produktów żywnościowych 5.1.Ogólna charakterystyka produktu 5.2.Wymagania klientów wobec produktów żywnościowych 5.3.Cechy produktów żywnościowych i ich wpływ na zachowanie konsumentów 6.Zachowania konsumentów związane z zakupami żywności 6.1.Istota zachowań konsumentów 6.2.Uczestnicy procesu zakupu 6.3.Konsumenci wobec wyboru miejsca zakupu 6.4.Czynniki warunkujące wybór miejsca nabywania żywności 6.5.Czynniki warunkujące zakup żywności w placówkach handlu detalicznego 6.6.Preferencje czasowe związane z zakupami żywności 6.7.Częstotliwość dokonywania zakupów 6.8.Odpowiedzialność zakupowa w zależności od płci 7.Wybrane modele zachowania konsumenta 7.1.Model zachowania konsumenta Nicosii 7.2.Model zachowania konsumenta Horwarda-Shetha 7.3.Model zachowania konsumenta Rosaniego 7.4.Model zachowania konsumenta EBK 8.Internet jako źródło pozyskiwania informacji i miejsce dokonywania zakupów 8.1.Społeczeństwo informacyjne 8.2.Rozwój Internetu oraz handlu elektronicznego w Polsce 8.3.Relacje w handlu internetowym 8.4.Charakterystyka użytkowników Internetu i osób kupujących za jego pośrednictwem 9.Handel z wykorzystaniem mediów elektronicznych na rynku żywności w Polsce 9.1.Analiza sklepów internetowych oferujących żywność i produkty żywnościowe 9.2.Zasady funkcjonowania e-handlu żywnością 9.3.Dostępność żywności w sklepach internetowych 9.4.Wady i zalety zakupów internetowych 9.5.Formy płatności za zakupy w sieci 9.6.Sposoby ograniczania ryzyka podczas zakupu 9.7.Usługi cateringowe w Internecie 10. Idea Sprawiedliwego Handlu żywnością 10.1.Geneza powstania Sprawiedliwego Handlu 10.2.Istota Sprawiedliwego Handlu 10.3.Znaki handlowe Sprawiedliwego Handlu przeznaczone dla żywności 10.4.Korzyści dla konsumentów i producentów żywności 10.5.Dostępność produktów w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146004 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ewolucja ścieżki zakupowej klienta w erze cyfrowej Data is the new oil 10 ZASAD RETAIL 4.0 1. Bądź niewidzialny 2. Bądź płynny 3. Bądź destynacją 4. Bądź lojalny 5. Bądź osobisty 6. Bądź kuratorem 7. Bądź ludzki 8. Bądź bezgraniczny 9. Bądź wykładniczy 10. Bądź odważny PUNKT WIDZENIA RYNKU Amazon – Mariangela Marseglia Autogrill – Gianmario Tondato Boggi – Paolo Selva Bridgestone – Stefano Parisi Brooks Brothers – Luca Gastaldi Brunello Cucinelli – Francesco Bottigliero Campari Group – Bob Kunze-Concewitz Carrefour – Grégoire Kaufman Coccinelle – Andrea Baldo Disneyland Paris – Juliette Bron Eataly – Oscar Farinetti Henkel – Rahmyn Kress HSBC – Charlie Nunn KIKO Milano – Cristina Scocchia La Martina – Enrico Roselli Levi Strauss & Co. – Lucia Marcuzzo Marks & Spencer – Simon Friberg Andersen Moleskine – Arrigo Berni Mondadori Retail – Pierluigi Bernasconi Natuzzi – Nazzario Pozzi Safilo Group – Angelo Trocchia SEA Aeroporti di Milano – Pietro Modiano Shiseido Group – Alberto Noè
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152064 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6460 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Studia, Rozprawy / Politechnika Świętokrzyska, ISSN 1897-2691 ; M128)
(Nauki o Zarządzaniu i Jakości)
Bibliografie, netografie przy pracach.
1.Strategia rozwoju zrównoważonego a rozwój infrastruktury transportu w Polsce w latach 1989-2018 (Paweł R. Kozubek) 1.1.Idea rozwoju zrównoważonego 1.2.Rozwój zrównoważony w polityce transportowej Unii Europejskiej i Polski 1.3.Zmiany w infrastrukturze transportu w Polsce w latach 1998-2018 (wybrane zagadnienia) 2.Rozwój metodyki oceny efektywności inwestycji infrastrukturalnych w transporcie w Polsce po 1989 roku (Marianna Kotowska-Jelonek) 2.1.Teoretyczne aspekty analizy efektywności inwestycji infrastrukturalnych w transporcie 2.3.Specyfika inwestycji infrastrukturalnych w transporcie a pomiar parametrów rachunku w ocenie ich efektywności 2.4.Ocena efektywności inwestycji infrastrukturalnych w transporcie w okresie przedakcesyjnym oraz w latach 2004-2006 2.5.Analiza i ocena efektywności inwestycji infrastrukturalnych w transporcie w perspektywie finansowej 2007-2013 2.6.Analiza i ocena efektywności inwestycji infrastrukturalnych w transporcie w perspektywie finansowej 2014-2020 2.7.Wsparcie instytucjonalne 3.Procesy transformacyjne w sektorze handlu detalicznego w Polsce i jego ewolucja w latach 1989-2018 (Bartłomiej Szymczyk) 3.1.Rola handlu w gospodarce narodowej 3.2.Identyfikacja formatów handlu detalicznego i ich ewolucja 3.3.Procesy transformacyjne w handlu 4.Rachunek kosztów działań jako instrument poprawy efektywności publicznych szkół wyższych w Polsce (Daria Moskwa-Bęczkowska) 4.1.Sektor publicznych szkół wyższych w Polsce w okresie transformacji 4.2.Problemy pomiaru efektywności ekonomicznej sektora publicznych szkół wyższych w Polsce 4.4.System rachunku kosztów w uczelniach publicznych w Polsce 4.5.Rachunek kosztów działań jako narzędzie zarządzania kosztami publicznych szkół wyższych w Polsce 5.Rozwój instytucji otoczenia biznesu w Polsce w latach 1990-2017 (Paulina Nowak) 5.1.Pojęcie i rodzaje instytucji otoczenia biznesu 5.2.Oferta usług instytucji otoczenia biznesu 5.3.Ilościowa i jakościowa ocena funkcjonowania instytucji otoczenia biznesu 5.4.Regionalne zróżnicowania w nasyceniu w instytucje otoczenia biznesu 6.Upadłość przedsiębiorstw i osób fizycznych w Polsce jako konsekwencja transformacji ustrojowej (Edyta Piątek) 6.1.Problemy zarządcze przedsiębiorcy w rozwijającej się gospodarce 6.2.Upadłość i jej przyczyny 6.3.Upadłość przedsiębiorstw w świetle polskiego prawodawstwa 6.4.Restrukturyzacja - sposób na upadłość 6.5.Upadłość osób fizycznych 6.6.Niewypłacalność - zmiany w definicji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149242 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Statystyka Polski / Główny Urząd Statystyczny. Materiały Statystyczne ; 37)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71514 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [171]-176.
Dla studentów i wykładowców kierunków zarządzanie i ekonomia.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 482 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119137 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mniej złodziei / Przemysław Ozga. W: Eurologistics. 2012, nr 1, s.48-49. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności