Handel detaliczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(52)
Forma i typ
Artykuły
(36)
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(7)
Magazyn
(1)
Autor
Chudzik Daniel
(4)
Kostecka Alicja
(2)
Michalski Dariusz
(2)
Mikołajek Alicja
(2)
Witaszewska-Król Katarzyna
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Adcock Dennis
(1)
Anders Katarzyna
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Biedermann Magdalena
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brittain Paul
(1)
Ciaś Dobromir
(1)
Cox Roger (1936- )
(1)
Czerepko Joanna
(1)
Fic Daniel
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gębski Jerzy
(1)
Jedynak Zdzisław (1976- )
(1)
Jedynak Zdzisław (energetyka)
(1)
Kall Jacek
(1)
Kitlińska Ewelina
(1)
Kliś Iwona
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kosakowski Marek
(1)
Kosicka-Gębska Małgorzata
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kotowska-Jelonek Marianna (1949- )
(1)
Kraus Maciej
(1)
Kruk Barbara
(1)
Krzenciessa Joanna
(1)
Liber Janusz
(1)
Michnicka Aleksandra
(1)
Mielec Katarzyna
(1)
Nowak Mateusz
(1)
Nowicki Karol
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Petryk Sabina
(1)
Podgórna Katarzyna
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Płaziak Monika
(1)
Reichman Jacek
(1)
Sepioło Michał
(1)
Sieńkowska Ewa
(1)
Skurpel Dagmara
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Stopczyński Bartłomiej
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Sławińska Maria
(1)
Thomson Mark
(1)
Tul-Krzyszczuk Agnieszka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasik Piotr
(1)
Łukasik Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(52)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Handel detaliczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Braniewo (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemiecka Republika Demokratyczna
(1)
Obwód królewiecki (Rosja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(36)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mniej złodziei / Przemysław Ozga. W: Eurologistics. 2012, nr 1, s.48-49. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 137-152.
Dla studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Koncepcja wartości dla klienta 1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych 1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości 1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych 1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta Rozwój i strategie handlu elektronicznego 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie 2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu 2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym 2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta 2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.2. Logistyczny łańcuch wartości 3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego 3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.3. Łańcuchy wartości 3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym 3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości 3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych 4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych 4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym 4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta 4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148977 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148976 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6108 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. zbędny ISSN.
Bibliogr. s. [208]-215. Netogr. s. 215-216.
Dla studentów uczelni ekonomicznych, jak i słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów firm handlowych.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 108 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128733 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3745 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Sprzedaż, Obsługa Klienta)
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla menedżerów, specjalistów w dziedzinie handlu i marketingu oraz właścicieli sklepów i osób noszących się z zamiarem rozpoczęcia działalności w sferze handlu detalicznego, a także dla uczestników specjalistycznych kursach z zakresu handlu detalicznego i marketingu.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 90
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120423 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3075 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1021)
Bibliografia, netografia na stronach 171-191.
Handel detaliczny w Polsce i jego przemiany w ujęciu instytucjonalnym Funkcje i rola handlu w rozwoju gospodarczym Ewolucja instytucji handlu detalicznego na świecie Rozwój handlu detalicznego w Polsce Formy handlu detalicznego Współczesny handel a zachowania konsumentów Ujęcie modelowe Formy handlu detalicznego preferowane przez współczesnych konsumentów Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowania innowacji w handlu detalicznym Place targowe z perspektywy przedsiębiorcy i konsumenta Pojęcie i historia placów targowych Place targowe jako przedmiot badań Sprzedaż detaliczna w systemie targowiskowym w wybranych krajach Unii Europejskiej Specyfika handlu targowiskowego w Polsce na tle wybranych krajów europejskich Charakterystyka handlu targowiskowego na przykładzie Krakowa Centra handlowe jako miejsca kreacji nowego stylu życia Centra handlowe jako przedmiot badań Typologia centrów handlowych Centra handlowe w Polsce Atrakcyjność centrów handlowych w opinii młodych konsumentów Znaczenie centrów handlowych dla konsumentów na przykładzie Krakowa Galeria społecznościowa jako nowe oblicze galerii handlowej Place targowe i centra handlowe jako przestrzenie dokonywania zakupów Pojęcie przestrzeni publicznej i semipublicznej miasta Place targowe i centra handlowe jako przykłady przestrzeni publicznej i semipublicznej Zachowania przestrzenne konsumentów odwiedzających place targowe i centra handlowe
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6439 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności