ISO 9000 (norma)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(19)
Biblioteka WEiZ
(8)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(4)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Dahlgaard Jens J
(3)
Kanji Gopal K
(3)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(3)
Górfińska Elżbieta
(2)
Kostyrko Krystyna
(2)
Kristensen Kai
(2)
Piotrowski Janusz (1934-2014)
(2)
Słowiński Bronisław
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Zalewski Romuald I
(2)
Abramson Stellan (1943- )
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Baksi Stanley
(1)
Balon Urszula
(1)
Bartz Brunon
(1)
Benedykciński Jerzy
(1)
Białas Sławomir (1930- )
(1)
Białowąs Piotr
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Boryczko Bartosz
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Borysiewicz Mieczysław
(1)
Błeszyński Tomasz
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Chrabański Karol
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Dybała Bogdan
(1)
Frąś Józef
(1)
Gitling Maciej
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Holtz Ingwar (1938- )
(1)
International Conference "Rapid Production 2004 : Innovation Knowledge Industry" (1 ; 2004 ; Wrocław)
(1)
Jensen Poul Buch
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kostka-Bochenek Aleksandra
(1)
Kristesen Kai
(1)
Lisowska-Mieszkowska Ewa
(1)
Lisowski Jerzy
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mec Andrzej
(1)
Nierzwicki Witold
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Płaska Stanisław
(1)
Rogala Piotr
(1)
Rothery Brian
(1)
Rączka Marek
(1)
Samociuk Dorota
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Skotnicka Bożena (zarządzanie)
(1)
Smans Philippe
(1)
Sokołowicz Wieńczysława
(1)
Srzednicki Andrzej
(1)
Szafrański Maciej
(1)
Tabor Adam
(1)
Toboja Cezary
(1)
Urbaniak Maciej (1970- )
(1)
Ver Elst Gilles
(1)
Wietecha Andrzej Jan
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Wolniak Radosław
(1)
Zając Andrzej
(1)
Ziółkowski Stanisław
(1)
Żurek Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(10)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
ISO 9000 (norma)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Racibórz (Polska ; miasto)
(1)
Gatunek
Poradniki
(4)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 117561 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4649 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3727 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127260 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163.
Zarządzanie organizacją wg norm ISO serii 9000 13 1.1. Ewolucja podejścia do zarządzania jakością 13 1.2. Podstawowe zasady systemu zarządzania wg norm ISO serii 9000 20 1.3. Bariery i uwarunkowania oraz korzyści z wdrażania systemów wg norm ISO 9000 31 Procesowy system zarządzania 39 2.1. Poziomy zarządzania organizacją 39 2.2. Zarządzanie procesem 42 Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000 53 Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa 59 4.1. Projektowanie systemu 59 4.1.1. Decyzja o wdrożeniu systemu 59 4.1.2. Diagnoza stanu organizacji 62 4.1.3. Określenie założeń systemu 65 4.1.4. Określenie polityki i celów jakości 70 4.1.5. Przykłady polityk jakości 75 4.1.6. Identyfikacja i podział procesów 82 4.1.7. Opracowanie dokumentacji procesów i systemu 89 4.2. Wprowadzenie systemu 92 4.3. Utrzymanie i doskonalenie systemu 93 Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM 103 5.1. Zintegrowany System Zarządzania 104 5.2. TQM - zarządzanie przez jakość 114 5.3. Europejski Model Doskonałości EFQM 124 5.3.1. Podstawy EFQM 124 5.3.2. Proces wdrożenia zasad TQM - modelu doskonałości 129 Od kierownika do przywódcy 133
Sygnatura czytelni BMW: VI H 87 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131205 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131204 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4260 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105208 L (1 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 2206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 201 - 204
Sygnatura czytelni BMW: VI H 6 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 99177 L
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 97112 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projektowanie i Wdrażanie Systemów Zarządzania Jakością ; T.1)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 69671 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wzorcowanie aparatury pomiarowej / Janusz Piotrowski, Krystyna Kostyrko. - Wyd. 2, zm. i uaktual. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 581, [1] s. : il. ; 24 cm.
U dołu okł.: Nowe wydanie.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów uniwersytetów (na wydziałach fizyki i chemii) jak i politechnik oraz do pracowników naukowych i inżynierów zajmujących się budową aparatury pomiarowej oraz jej stosowaniem we wszystkich dziedzinach od mechaniki, elektrotechniki po chemię fizyczną i analityczną.
Sygnatura czytelni BMW: IV K 27 (nowy)
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX G 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13704 N (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139495 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 6797 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla osób, które po raz pierwszy spotykają się z problematyką jakości oraz dla tych, którzy rozpoczynają proces wdrażania systemu jakości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97384 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97125 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117595 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 69359 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 70231 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93738 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 93588 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISO - system zarządzania jakością / Wieńczysława Sokołowicz, Andrzej Srzednicki. - 2 wyd. uaktual. - Warszawa : C. H. Beck, 2004. - XV, [1], 157 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Wyd. 1 pt. "ISO - system zapewnienia jakości".
W wyd. 1 odwrotna kolejność aut.
Na okł.: Cenne informacje i przydatne dokumenty.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 109 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 26
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110309 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110308 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1908 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2924 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. [501]-504.
Istota jakości 1.1. Pojęcie jakości 1.2. Jakość techniczna produktów materialnych 1.3. Postrzeganie jakości produktu przez dostawcę i konsumenta 1.4. Jakość usług 1.5. Wpływ kraju wytwarzania produktu na postrzeganie jego jakości Standardy jakościowe i instytucje je ustanawiające 2.1. Geneza i cele normalizacji 2.2. Podział norm 2.3. Działalność ogólnoświatowych jednostek normalizacyjnych 2.3.1. ISO (International Organization for Standarization) 2.3.2. Międzynarodowa Komisja Elektrotechniczna (IEC - International Electronical Comission) 2.3.3. Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna (ITU - International Telecommunication Union) 2.3.4. Działalność innych ogólnoświatowych jednostek standaryzacyjnych 2.4. Działalność europejskich jednostek normalizacyjnych 2.4.1. Europejski Komitet Normalizacyjny (CEN - Comité Européen de Normalisation) 2.4.2. Europejski Komitet Normalizacji Elektrotechnicznej (CENELEC - Comité Européen de Normalisation Electrochnique) 2.4.3. Europejski Instytut Norm Telekomunikacyjnych (European Institute Standards Telecommunications ETSI) 2.5. Normalizacja w Polsce 2.6. Wymagania prawne dotyczące jakości 2.6.1. Jakość w świetle wymagań Unii Europejskiej 2.6.2. Dyrektywy Nowego Podejścia 2.6.3. Inne potwierdzenia jakości technicznej w Unii Europejskiej 2.6.4. Jakość w świetle wymagań polskiego ustawodawstwa dostosowanego do przepisów prawnych w Unii Europejskiej Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000 3.1. Ewolucja w podejściu do zarządzania jakością 3.2. Struktura normy ISO serii 9000:2000 3.3. Podejście procesowe w implementacji standardów ISO serii 9000:2000 3.4. System zarządzania jakością w oparciu o wymagania standardu ISO 9001:2000 3.4.1. Model systemu zarządzania jakością 3.4.2. Wymagania ogólne dotyczące systemu zarządzania jakością 3.4.3. Wymagania dotyczące dokumentacji systemu zarządzania jakością 3.4.4. Wymagania dotyczące kierownictwa organizacji 3.4.5. Procesy związane z zarządzaniem zasobami 3.4.5.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi 3.4.5.2. Zarządzanie infrastrukturą 3.4.5.3. Zarządzanie środowiskiem pracy 3.4.6. Procesy związane z realizacją wyrobu 3.4.6.1. Procesy związane z klientami 3.4.6.2. Projektowanie i prace rozwojowe 3.4.6.3. Zarządzanie procesem zakupów 3.4.6.4. Procesy związane z produkcją i dostarczaniem usługi 3.4.6.5. Nadzór nad wyposażeniem do monitorowania i pomiarów 3.4.7. Pomiar, analiza i doskonalenie systemu zarządzania jakością 3.4.7.1. Pomiar zadowolenia klientów 3.4.7.2. Monitorowanie i pomiar procesów oraz wyrobów 3.4.7.3. Nadzór nad wyrobem niezgodnym 3.4.7.4. Analiza danych 3.4.7.5. Doskonalenie systemu zarządzania jakością 3.5. Audity systemów zarządzania 3.6. Doskonalenie systemu zarządzania jakością wg wymagań standardu ISO 9004:2000 3.6.1. Poziomy doskonalenia systemu zarządzania 3.6.2. Zakres wymagań normy ISO 9004 3.6.3. Ukierunkowanie działań organizacji na zadowolenie interesariuszy organizacji 3.6.4. Aspekty finansowe doskonalenia systemu zarządzania 3.6.5. Zasoby informacyjne 3.6.6. Zasoby naturalne 3.6.7. Samoocena 3.6.8. Proces doskonalenia System zarządzania środowiskowego 4.1. Przesłanki zainteresowania organizacji zarządzaniem środowiskowym 4.2. Standardy zarządzania środowiskowego serii ISO 14000 4.2.1. System zarządzania środowiskowego zgodny z wymaganiami ISO 14001 4.2.1.1. Założenia systemu zarządzania środowiskowego 4.2.1.2. Przegląd wstępny 4.2.1.3. Polityka środowiskowa 4.3. Planowanie 4.3.1. Aspekty środowiskowe 4.3.2. Wymagania prawne 4.3.3. Cele i zadania, program(y) zarządzania środowiskowego 4.4. Wdrażanie i funkcjonowanie 4.4.1. Zasoby, role, odpowiedzialność i uprawnienia 4.4.2. Szkolenia, świadomość i kompetencje pracowników 4.4.3. Komunikacja 4.4.4. Nadzór nad dokumentami systemu zarządzania środowiskowego 4.4.5. Sterowanie operacyjne 4.4.6. Gotowość i reagowanie na awarie 4.5. Sprawdzanie 4.5.1. Monitorowanie i pomiary 4.5.2. Ocena zgodności 4.5.3. Niezgodności, działania korygujące i zapobiegawcze 4.5.4. Nadzór nad zapisami 4.5.5. Audit wewnętrzny 4.6. Przegląd wykonywany przez kierownictwo Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 5.1. Europejskie standardy bezpieczeństwa i higieny pracy 5.2. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 5.2.1. Rozwój systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 5.3. Identyfikacja zagrożeń i ocena ryzyka 5.4. Wymagania standardu PN-N 18001:2004 5.4.2. Zaangażowanie najwyższego kierownictwa oraz polityka bezpieczeństwa i higieny pracy 5.4.3. Planowanie 5.4.4. Wymagania prawne 5.4.5. Wdrożenie i funkcjonowanie systemu 5.4.6. Zakupy 5.4.7. Sprawdzanie oraz działania korygujące i zapobiegawcze 5.5. OHSAS 18001 (Occupational Health i Series Assessment Safety) 5.5.2. Polityka zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy 5.5.3. Planowanie 5.5.3.1. Identyfikacja zagrożeń, ocena ryzyka i ustanowienie nadzoru 5.5.3.2. Wymagania prawne i inne 5.5.3.3. Cele i programy 5.5.3.4. Zasoby, zasady odpowiedzialności i uprawnienia 5.5.3.5. Kompetencje, szkolenie i świadomość 5.5.3.6. Komunikacja i konsultacje 5.5.3.7. Dokumentacja 5.5.3.8. Sterowanie operacyjne 5.5.3.9. Gotowość i reagowanie na katastrofy 5.5.4. Sprawdzanie 5.5.4.1. Pomiary i monitorowanie efektów działalności 5.5.4.2. Badanie wypadków, niezgodności oraz działania korygujące i zapobiegawcze 5.5.4.3. Nadzór nad zapisem 5.5.4.4. Audity wewnętrzne 5.5.4.5. Przegląd zarządzania Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach 6.1. Systemy jakości w sektorze spożywczym 6.1.1. HACCP - system zagwarantowania bezpieczeństwa produktu konsumentowi 6.1.2. Zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Dobrej Praktyki Higienicznej 6.1.3. Wymagania normy ISO 22000:2005 - Food Safety Management Systems 6.1.3.3. Wymagania odnośnie dokumentacji 6.1.3.4. Odpowiedzialność kierownictwa 6.1.3.4.1. Zaangażowanie kierownictwa 6.1.3.4.2. Polityka bezpieczeństwa żywności 6.1.3.4.3. Odpowiedzialność i uprawnienia 6. Przewodniczący zespołu bezpieczeństwa żywności (Ford safety team leader) 6. Komunikacja 6. Gotowość i reagowanie na sytuacje kryzysowe 6. Przegląd zarządzania 6. Zarządzanie zasobami 6. Zasoby ludzkie 6. Infrastruktura i środowisko pracy 6. Planowanie i realizacja bezpiecznych wyrobów 6. Etapy wstępne w celu umożliwienia analizy zagrożeń 6. Zespół bezpieczeństwa żywności 6.Właściwości produktu 6.1 Analiza zagrożeń 6. Plan HACCP 6.1 Nadzór nad niezgodnością 6.1 Weryfikacja, walidacja i doskonalenie systemu zapewnienia bezpieczeństwa żywności 6.1 Monitorowanie i pomiary 6.1 Weryfikacja systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności 6.1 Walidacja 6.1. Standardy BRC i IFS 6.1.5. System GAP (Good Agraculture Practice) 6.2. Standardy jakości w sektorze motoryzacyjnym 6.3. Standardy jakości w sektorze producentów urządzeń medycznych 6.4. Standardy jakości w sektorze lotniczym 6.5. Standardy zarządzania w sektorze telekomunikacyjnym 6.6. Wymagania AQAP (Allied Quality Assurance Publication) 6.7. Zarządzanie konfiguracją 6.8. Wewnętrzny System Kontroli 6.9. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji 6.10. Zarządzanie bezpieczeństwem łańcucha dostaw wg wymagań ISO 28000/PAS 28000:2005 6.11. Zarządzanie ciągłością działania wg wymagań BS 25999 6.12. Systemy jakości w laboratoriach 6.12.1. Akredytacja laboratoriów 6.12.2. Good Laboratory Practice 6.12.3. Good Experimental Practice 6.12.4. Good Clinical Practice 6.12.5. Organizacje międzynarodowe zrzeszające jednostki akredytujące 6.12.6. Systemy zarządzania pomiarami 6.12.7. Nadzór nad działalnością metrologiczną w Polsce 6.13. Standardy zarządzania jakością dla procesów spawalniczych
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118078 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2828 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2438 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności