Logistyka gospodarcza
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(480)
Forma i typ
Książki
(468)
Publikacje naukowe
(67)
Publikacje dydaktyczne
(34)
Publikacje fachowe
(19)
Czasopisma
(10)
Artykuły
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(458)
dostępne
(272)
wypożyczone
(28)
nieokreślona
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(294)
Czytelnia Główna
(5)
Biblioteka WB
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(290)
Biblioteka WEiZ
(133)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(35)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(16)
Fertsch Marek
(14)
Bendkowski Józef (1933- )
(12)
Ciesielski Marek (1949- )
(12)
Szymonik Andrzej
(12)
Pokusa Tadeusz
(8)
Kauf Sabina
(7)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(7)
Blaik Piotr (1942- )
(6)
Grzybowska Katarzyna
(6)
Kempny Danuta
(6)
Kisperska-Moroń Danuta
(6)
Nowakowski Tomasz (1953- )
(6)
Rutkowski Krzysztof
(6)
Fechner Ireneusz
(5)
Koliński Adam
(5)
Kramarz Marzena
(5)
Kulińska Ewa (logistyka)
(5)
Radziejowska Grażyna
(5)
Szyszka Grzegorz
(5)
Witkowski Jarosław
(5)
Zając Paweł
(5)
Śliwczyński Bogusław
(5)
Andrzejczyk Paweł
(4)
Blaik Piotr
(4)
Dembińska-Cyran Izabela
(4)
Duczmal Marian
(4)
Długosz Jan
(4)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(4)
Klosa Edyta
(4)
Kordel Zdzisław (1950- )
(4)
Krawczyk Stanisław
(4)
Kuriata Andrzej
(4)
Majewski Jerzy
(4)
Markusik Sylwester
(4)
Matwiejczuk Rafał
(4)
Niziński Stanisław (1937-2011)
(4)
Pac Bohdan
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Sołtysik Marian
(4)
Stachowiak Agnieszka
(4)
Szychta Elżbieta
(4)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(4)
Zimon Dominik
(4)
Żurek Józef (1941- )
(4)
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Bardi Edward J. (1943- )
(3)
Bieńczak Krzysztof
(3)
Bukowski Lech (1942- )
(3)
Coyle John Joseph (1935- )
(3)
Cyplik Piotr
(3)
Dudziński Zdzisław
(3)
Engelhardt Juliusz
(3)
Gołembski Marcin
(3)
Gubała Marek
(3)
Korzeniowski Andrzej (1939- )
(3)
Korzeń Zbigniew
(3)
Kozłowski Remigiusz
(3)
Krzyżaniak Stanisław (1954- )
(3)
Kwaśniowski Stanisław
(3)
Langley C. John (1946- )
(3)
Matulewski Marek
(3)
Matusek Mirosław
(3)
Mindur Maciej
(3)
Mytlewski Adam
(3)
Nowicka-Skowron Maria
(3)
Oziemski Stanisław
(3)
Pograniczny Krzysztof
(3)
Rydzkowski Włodzimierz
(3)
Skrzypek Mieczysław (1925- )
(3)
Sobczak Paweł
(3)
Starkowski Dariusz
(3)
Szołtysek Jacek
(3)
Szymczak Maciej
(3)
Szymszal Jan
(3)
Tundys Blanka
(3)
Twaróg Jan
(3)
Zwierzycki Wiesław
(3)
Świerczek Artur
(3)
Antonowicz Mirosław
(2)
Badurek Jarosław
(2)
Baraniecka Anna
(2)
Barcik Ryszard
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Białowąs Katarzyna
(2)
Bielecki Maciej
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Bisaga Anna
(2)
Blacha Leszek
(2)
Brdulak Halina
(2)
Bylinko Leszek
(2)
Christopher Martin
(2)
Chrzan Marcin (1969- )
(2)
Cichosz Marzenna
(2)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(2)
Dąbek Andrzej
(2)
Fajfer Paweł
(2)
Figurski Jan (1939- )
(2)
Gazda Andrzej (nauki ekonomiczne)
(2)
Handfield Robert B
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(242)
2000 - 2009
(178)
1990 - 1999
(35)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
2001
(1)
Kraj wydania
Polska
(475)
Stany Zjednoczone
(2)
nieznany (sk)
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(460)
angielski
(19)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(27)
Logistycy
(7)
Menedżerowie
(6)
Szkoły zawodowe
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Logistyka gospodarcza
(480)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(48)
1801-
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Europa
(3)
Ukraina
(2)
Chiny
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia (region)
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(68)
Podręcznik
(46)
Podręczniki
(23)
Monografia
(22)
Materiały konferencyjne
(18)
Opracowanie
(15)
Praca zbiorowa
(14)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(12)
Materiały pomocnicze
(10)
Czasopismo fachowe
(6)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Czasopismo polskie
(3)
Poradniki
(3)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(3)
Ćwiczenia i zadania dla szkół zawodowych
(3)
Księga abstraktów
(2)
Księgi pamiątkowe
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Encyklopedie
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Raport z badań
(1)
Słowniki angielsko-polskie
(1)
Słowniki polsko-angielskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(76)
Zarządzanie i marketing
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Inżynieria i technika
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Matematyka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
480 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-218.
Dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynierii produkcji, logistyka.
Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1. „Klasyczne” podstawy zarządzania 2. Fascynacja „marketingiem” 3. Nie ma marketingu bez logistyki! 4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne? 4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem” 4.2. Zarządzanie logistyczne 4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne 4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego 4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”? Planowanie marketingowo-logistyczne 1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować? 1.1. Misja 1.2. System informacji marketingowej (SIM) 1.3. Analiza marki 1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym 1.5. Analiza i prognoza popytu 1.6. Konkurencja 1.6.1. Analiza konkurencji 1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji 1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją 1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii 1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa 2. Proces planowania 2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne 2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne 2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym 3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag Strategie marketingowo-logistyczne 1. Zakres merytoryczny 2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych 3. Strategie produktowe 4. Strategie poprawy jakości 5. Strategie cen Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego 1. Warunek powodzenia – badania i analizy 2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie? 3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi 4. Zarządzanie dystrybucją 4.1. Podstawowe formy dystrybucji 4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami 4.3. Franchising 4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa 4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa 4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji 5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa 5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych 5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi 5.3. Proste i złożone systemy logistyczne 5.4. Scentralizowane usługi logistyczne 5.5. Konstruowanie systemów logistycznych 5.6. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku 5.7. Merchandising 5.8. ECR – Efficient Consumer Response 6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem) 7. Zarządzanie promocją i reklamą 7.1. Reklama 7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy 7.2. Inne formy promocji 7.2.1. Sprzedaż osobista 7.2.2. Marketing bezpośredni 7.3. Marketing partnerski 7.4. Sponsoring 7.5. Public relations 7.6. Marketing wewnątrz firmy 7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka 8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów) 8.1. Czym jest marketing zakupów? 8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów 8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych 8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych 9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki 9.1. Koszty marketingu 9.2. Koszty logistyki 9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne 1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe 2. Lean management 3. Zarządzanie wiedzą menedżerską 4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące 5. TQM – Total Quality Management 6. Strategia inwestowania 7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning) 8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu 9. Kilka refleksji 9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem 9.2. Rynek nieustannej walki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 521 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121482 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3215 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [227]-231.
Dla studentów studiów na kierunkach Zarządzanie, Ekonomia, Zarządzanie i inżynieria produkcji oraz Logistyka.
Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1. „Klasyczne” podstawy zarządzania 2. Fascynacja „marketingiem” 3. Nie ma marketingu bez logistyki! 4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne? 4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem” 4.2. Zarządzanie logistyczne 4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne 4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego 4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”? Planowanie marketingowo-logistyczne 1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować? 1.1. Misja 1.2. System informacji marketingowej (SIM) 1.3. Analiza marki 1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym 1.5. Analiza i prognoza popytu 1.6. Konkurencja 1.6.1. Analiza konkurencji 1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji 1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją 1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii 1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa 2. Proces planowania 2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne 2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne 2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym 3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag Strategie marketingowo-logistyczne 1. Zakres merytoryczny 2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych 3. Strategie produktowe 4. Strategie poprawy jakości 5. Strategie cen Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego 1. Warunek powodzenia – badania i analizy 2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie? 3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi 4. Zarządzanie dystrybucją 4.1. Podstawowe formy dystrybucji 4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami 4.3. Franchising 4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa 4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa 4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji 5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa 5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych 5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi 5.3. Proste i złożone systemy logistyczne 5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych 5.5. Scentralizowane usługi logistyczne 5.6. Konstruowanie systemów logistycznych 5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku 5.8. Merchandising 5.9. ECR – Effi cient Consumer Response 6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem) 7. Zarządzanie promocją i reklamą 7.1. Reklama 7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy 7.2. Inne formy promocji 7.2.1. Sprzedaż osobista 7.2.2. Marketing bezpośredni 7.3. Marketing partnerski 7.4. Sponsoring 7.5. Public relations 7.6. Marketing wewnątrz firmy 7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka 8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów) 8.1. Czym jest marketing zakupów? 8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów 8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych 8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych 9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki 9.1. Koszty marketingu 9.2. Koszty logistyki 9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne 1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe 2. Lean management 3. Zarządzanie wiedzą menedżerską 4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące 5. TQM – Total Quality Management 8 Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 6. Strategia inwestowania 7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning) 8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu 9. Kilka refleksji 9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem 9.2. Rynek nieustannej walki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 766 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130748 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130747 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 98139 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Lean solutions : how companies and customers can create value and wealth together.
Bibliografia na stronach 331-336.
Od szczupłej produkcji do szczupłych rozwiązań Szczupłe zaopatrywanie i szczupła konsumpcja Nauczmy się widzieć konsumpcję Nauczmy się widzieć proces zaopatrzenia Rozwiąż mój problem całościowo Nie marnuj mojego czasu Daj mi dokładnie to, czego chcę Dostarczaj wartości tam, gdzie chcę Rozwiąż mój problem wtedy, kiedy chcę Wyzwanie dla szczupłego zaopatrzenia: rola menedżera Daj mi rozwiązanie, którego rzeczywiście chcę: rola "Szczupłego Przedsiębiorcy" Rozwiąż mój problem całościowo i permanentnie Szczupłe rozwiązania
Sygnatura czytelni BMW: VI F 171 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151254, 151189, 151188 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151187 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 158-159.
Dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI J 49,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128726 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138989 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2065 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109515 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Navigator, ISSN 1425-0993 ; 17)
Bibliogr. s. [110]-111.
Dla studentów wyższych uczelni kierunku kształcenia i specjalności logistyka, a także dla menedżerów, słuchaczy studiów podyplomowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119829 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Navigator, ISSN 1425-0993 ; 19)
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla wyższej kadry technicznej i menedżerskiej zajmującej się wdrażaniem i eksploatacją systemów EDI, jak również studentów kierunków: logistyka, transport, informatyka i zarządzanie.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 370(19) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 13812 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy magazynowe / Paweł Zając. - Wrocław : CL Consulting i Logistyka, Oficyna Wydawnicza NDiO, copyright 2010. - 274 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Logistyki i Transportu we Wrocławiu)
Bibliografia na stronach 270-274.
1.PROBLEMATYKA MAGAZYNOWANIA 1.1.System logistyczny 1.2.Procesy magazynowania w procesach logistycznych 2.MODELOWANIE PROCESÓW MAGAZYNOWYCH 2.1.Struktura i obszar działania układu magazynowego oraz jego otoczenie 2.2.Infrastruktura i wyposażenie 2.3.1.Środki transportu 2.3.2.Urządzenia do składowania 2.3.3.Układ technologiczny magazynu 2.3.4.Budowle magazynowe 2.3.5.Infrastruktura terenu 2.4.Buforowanie i przepływ ładunków w systemie magazynowym 2.4.1.Wymagania techniczne dotyczące jednostek paletowych 2.4.2.Sposoby składowania jednostek ładunkowych 2.5.Procesy przepływu materiałów 2.6.Procesy kompletacji ładunków 2.6.1.Istota, zadania i funkcje operacyjne kompletacji 2.6.2.Podział i charakterystyka ogólna form organizacyjnych w strukturach operacyjnych kompletacji 2.6.3.Charakterystyka podstawowych rozwiązań technologii kompletacji 3.FORMUŁOWANIE ZADANIA LOGISTYCZNEGO DLA SYSTEMU MAGAZYNOWEGO 3.1.Założenie funkcji realizowanych przez system magazynowania 3.1.1.Podsystem składowania 3.1.2.Podsystem dystrybucyjny 3.1.3.Podstawowe funkcje organizacyjne w poszczególnych obszarach systemu magazynowania 3.2.Struktury dostaw i wysyłek na brzegach i w obszarze systemu magazynowego 3.3.Określenie wielkości systemu magazynowego 3.4.Zapis formalny zadania realizowanego przez system magazynowy 3.5.Parametry charakteryzujące system magazynowy 3.5.1.Charakterystyka techniczno-organizacyjna 3.5.2.Opis ekonomiczny realizacji zadania logistycznego 3.5.3.Czynniki niewymierne 4.STRUKTURA SYSTEMU MAGAZYNOWEGO REALIZUJĄCEGO ZADANIE LOGISTYCZNE 4.1.Zakresy działania podsystemów zawartych w poszczególnych blokach funkcjonalnych 4.2.Połączenia informacyjne podsystemów i bloków funkcjonalnych 4.3.Relacje pomiędzy strumieniami materiałów i informacji w podsystemach i blokach 5.WYMIAROWANIE SYSTEMÓW MAGAZYNOWYCH 5.1.Wymiarowanie systemu magazynowego ze względu na przestrzeń 5.1.1.Powierzchnia pomieszczenia 5.1.2.Wysokość pomieszczenia 5.2.Wymiarowanie systemu magazynowego ze względu na czas 5.3.Wymiarowanie systemu magazynowego ze względu na środki 5.3.1.Liczba urządzeń potrzebnych do realizacji zadania magazynowego 5.3.2.Liczba ludzi potrzebnych do realizacji zadania magazynowego 5.4.Wymiarowanie systemu magazynowego ze względu na nakłady i koszty 5.4.1.Struktura nakładów na magazyn 5.4.2.Struktura kosztów magazynowania 6.METODYKA PROJEKTOWANIA UKŁADÓW MAGAZYNOWYCH 6.1.Etap pierwszy — założenia wstępne i sformułowanie zadania 6.2.Etap drugi - rozwiązanie projektowe zadania 6.3.Etap trzeci - porównanie, ocena i wybór wariantu realizacyjnego 7.WSTĘPNY UKŁAD MAGAZYNU 7.1.Opis techniczny i założenia projektowe 7.1.1.Pojemność magazynu i przepływy ładunków na wejściu i wyjściu z magazynu 7.1.2.Rozplanowanie systemu magazynowego pod kątem przepływu ładunków 7.1.3.Sposób składowania ładunków 7.2.Opis procesu 7.2.1.Przepływ ładunków 7.2.2.Przepływ informacji 7.2.3.Transport wewnętrzny systemu magazynowego 7.2.4.Kategorie pracy ludzkiej 7.3. Wymiarowanie procesu przepływu ładunków i nakłady na wyposażenie systemu magazynowego 7.3.1.Wyznaczenie czasów cykli transportowych 7.3.2.Pracochłonność dobowa procesu przepływu ładunków 7.3.3.Liczba potrzebnych urządzeń i pracowników 7.3.4.Nakłady na wyposażenie technologiczne magazynu 7.4.Warianty alternatywne projektu podstawowego 7.5.Projekt wynikowy struktury konstrukcyjnej i organizacyjno--funkcjonalnej 8. PROJEKTOWANIE Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU ALA2000
Sygnatura czytelni BMW: VI I 290 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151922 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120712 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka stosowana / Dominik Zimon (red.). - Warszawa : CeDeWu. PL, 2015. - 158 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów, nauczycieli akademickich oraz praktyków zainteresowanych metodami zarządzania procesami logistycznymi.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 198 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 130
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143280, 143278, 143279 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143277 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka stosowana / Dominik Zimon (red.) - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 158 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Dla studentów, nauczycieli akademickich i praktyków zainteresowanych metodami zarządzania procesami logistycznymi.
Logistyka i zarządzanie łańcuchami dostaw - Tomasz Surmacz 11 1.1. Rozwój i cele logistyki 11 1.2. Podstawowe zadania w logistyce 16 1.3. Podstawowe procesy logistyczne 18 1.4. Zarządzanie łańcuchami dostaw 23 Istota i funkcje procesu zaopatrzenia towarowego w przedsiębiorstwie handlowym - Krystyna Skoczylas 31 2.1. Etapy i decyzje w procesie zakupu towarów 32 Instrumenty oceny dostawców zaopatrzeniowych - Andrzej Pacana 41 3.1. System zarządzania bazujący na ISO 9001 42 3.2. Metoda ABC 47 3.3. Metoda hierarchicznej analizy problemu (AHP) 51 3.4. Analiza kosztowo-jakościowa (AKJ) 58 Wymiana informacji pomiędzy oddziałem a centralą przedsiębiorstwa w łańcuchu dostaw - Józef Ciosmak 65 4.1. Wymiana informacji 66 4.2. Aplikacja zamówień w oddziale 68 4.3. Synchronizacja oddziału z centralą 73 Centra dystrybucyjne sieci handlowych w procesie marketyzacji handlu - Blanka Gosik 77 5.1. Charakterystyka sieci handlowych i sklepów wielkopowierzchniowych 78 5.2. Zaplecze logistyczne sieci handlowych i sklepów Wielkopowierzchniowych 82 Środki techniczne i organizacyjne wpływające na efektywność energetyczną transportu szynowego - Michał Urbaniak 89 6.1. Środki techniczne wpływające na efektywność energetyczną transportu szynowego 90 6.1.1. Rodzaj rozruchu 90 6.1.2. Rekuperacja energii 90 6.2. Środki organizacyjne wpływające na efektywność energetyczną transportu szynowego 93 6.2.1. Styl prowadzenia pojazdu 93 6.2.2. Zarządzanie ruchem 96 6.2.3. Sterowanie ruchem 97 Koszty logistyki w przedsiębiorstwie - Grzegorz Zimon 101 7.1. Istota i rola kosztów 102 7.2. Koszty logistyki 104 7.3. Ewidencja kosztów logistyki 110 Zastosowanie rachunku kosztów w logistyce - Joanna Nakonieczny 113 8.1. Pojęcie i zadania rachunku kosztów w przedsiębiorstwie 114 8.2. Przydatność tradycyjnego rachunku kosztów w działalności logistycznej 116 8.3. Pojęcie i funkcje rachunku kosztów logistyki 120 Rola znormalizowanych systemów zarządzania jakością w doskonaleniu procesów logistycznych - Dominik Zimon 125 9.1. Logistyka a wymagania normy ISO 9001 126 9.2. Norma ISO 22000 a zarządzanie logistyczne 132 Ocena możliwości wdrożenia planu bezpłatnego transportu miejskiego w Tomaszowie Mazowieckim w kontekście realizacji planu zrównoważonego rozwoju transportu publicznego - Dorota Żelazna-Jochim 137 10.1. Działania transportu miejskiego w Tomaszowie Mazowieckim - projekt realizacji polityki transportowej dla Tomaszowa 138 10.1.1. Potrzeby transportowe mieszkańców Tomaszowa Mazowieckiego 140 10.1.2. Porównanie Tomaszowa Mazowieckiego z innymi miastami, w których wprowadzono bezpłatną komunikację miejską - model benchmarkingowy 143 10.1.3. Analiza SWOT 144 Logistyka a płynność finansowa przedsiębiorstw handlowych - Grzegorz Zimon 149 11.1. Płynność finansowa 150 11.2. Rola logistyki w przedsiębiorstwie 151 11.3. Analiza wpływu logistyki na płynność finansową 152
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154360 N, 154361 N, 154362 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością w logistyce / Dominik Zimon. - Warszawa : CeDeWu.PL, 2013. - 127, [3] s. : il. ; 24 cm
Bibliogr. s. 117-123.
Dla pracowników i menedżerów zatrudnionych w słuzbach zarządzania systemami jakości i logistyki, a także dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych kierunków: logistyka, zarządzanie i towaroznawstwo.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 320 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136682 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia logistyki zwrotnej / redakcja naukowa Monika Ziółko, Dorota Dziedzic. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 118 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy pracach.
Obsługa klientów w logistyce zwrotów - Ahneshka Kominch 11 Koncepcja obsługi klientów w logistyce zwrotów 12 Jakość obsługi klienta w logistyce zwrotów 14 Gospodarka o obiegu zamkniętym jako element funkcjonowania miasta w ramach idei smart city - Natalia Zając 19 Instrumenty wdrażania gospodarki o obiegu zamkniętym w Gminie Miejskiej Kraków - Piotr Windak 31 Gospodarka o obiegu zamkniętym jako wyzwanie 31 Instrumenty kształtujące gospodarkę o obiegu zamkniętym w Gminie Miejskiej Kraków 32 System kaucyjny w Europie - Alicja Bulanda, Joanna Złotek 39 Wstęp 39 Istota systemu kaucyjnego w krajach europejskich 40 Funkcjonowanie systemu kaucyjnego na przykładzie Islandii 42 System kaucyjny w Polsce 44 Postrzeganie systemu kaucyjnego w Polsce przez konsumentów - Jędrzej Kołodziej 55 Charakterystyka systemu kaucyjnego w Polsce 56 Analiza logistyki zwrotnej butelek po piwie w Polsce - Tomasz Listwan 65 Charakterystyka rynku piwa w Polsce 66 Opakowania stosowane na polskim rynku piwa 67 Polski system kaucyjny 69 Problemy logistyki zwrotnej butelek szklanych 69 Proponowane rozwiązania 70 Butelkomaty jako narzędzie logistyki zwrotnej - Natalia Ziółkowska 75 Charakterystyka butelkomatów 76 Butelkomaty w ujęciu światowym oraz z perspektywy Polski 77 Projekt butelkomatu 79 Opinia konsumentów na temat refillomatów w świetle przeprowadzonych badań - Zuzanna Buczek 85 Opakowania zwrotne w branży kosmetycznej - Kamila Dudek, Katarzyna Giermańska 93 Wstęp 93 Funkcje opakowań produktów kosmetycznych 94 Rodzaje opakowań z tworzyw sztucznych dla produktów kosmetycznych 95 Regulacje prawne dotyczące opakowań w branży kosmetycznej 97 Ekologiczne opakowania w branży kosmetycznej 99 Opakowania zwrotne w branży kosmetycznej 100 Droga opakowania zwrotnego produktu kosmetycznego 103 Nowoczesne opakowania zwrotne stosowane w modelu B2C - Damian Gorzkowski 107 Opakowania zwrotne w Polsce i za granicą 108 Wyniki badań dotyczących opakowania transportowego EkoBox od firmy InPost 113
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154492 N, 154489 N, 154491 N, 154488 N, 154490 N (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Transport i łańcuchy dostaw w czasie pandemii / Monika Ziółko, Dorota Dziedzic (red.). - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 251 stron : fotografie, ilustracja, mapy, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Eksploracyjna analiza mobilności ludności w trakcie pandemii 11 Paweł Ociepka Rynek i logistyka usług kurierskich w obliczu pandemii COVID-19 23 Maria Tenerowicz Porównanie podróżowania przed pandemią oraz w czasie jej trwania 35 Patrycja Smoleń, Aleksandra Szczęśniak, Magdalena Tatka, Zuzanna Tomaszek, Joanna Wojtunik, Zuzanna Zimońska Wpływ pandemii na zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i zachowania pasażerów w Krakowie 49 Magdalena Sneka, Sylwia Sroka, Katarzyna Szady, Paulina Świst, Agnieszka Ziętara, Taras Tryhuba Wpływ pandemii koronawirusa na transport w Chinach 63 Wojciech Domagała Zdrowie psychiczne kierowców w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy w dobie pandemii 73 Wiktoria Zielińska Badanie opinii osób korzystających z transportu lotniczego w dobie epidemii COVID-19 83 Agnieszka Słota, Natalia Snuzik, Katarzyna Sułek, Karolina Werońska, Natalia Wiklańska, Aleksandra Zuba Loty repatracyjne w czasie pandemii na przykładzie akcji „Lot do domu" 97 Konrad Czopek, Izabela Foszczka, Katarzyna Gajewska, Valeriia Verbitska Konsekwencje pandemii COVID-19 na branżę lotniczą w Ukrainie 109 Liana Khimich Transportowanie ładunków medycznych w dobie pandemii COVID-19 117 Agabekov Eldar, Boichuk Kristina, Mykytyn Karina, Ponomarenko Valentyn, Sapel Tatiana, Suprunenko Yuliia Lotniczy transport medyczny w czasie pandemii 125 Konrad Gdański Funkcjonowanie przedsiębiorstw logistycznych w dobie pandemii COVID-19 131 Konrad Smoleń Poczta Polska w czasach pandemii COVID-19 137 Gabriela Dutkiewicz, Katarzyna Górka, Mateusz Bańka, Paulina Gawlak, Paulina Guździk Analiza wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumenckie w kierunku wyboru opakowań oraz gospodarowania odpadami 149 Katarzyna Momot, Damian Pawlak Ocena usług świadczonych przez fi rmę InPost na terenie miasta Kraków 161 Barbara Papiż, Anna Legutki, Michał Pałys, Kinga Sawczuk, Wojciech Oleksy, Jukub Michalczyk Usługi kurierskie fi rmy InPost przed i w czasie pandemii COVID-19 177 Dominika Grocholska, Dorota Jachym, Aleksandra Karp, Izabela Kotapka, Marlena Skicka Wpływ pandemii na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej 187 Dawid Bartosz, Wojciech Biłan, Aleksandra Górowska, Joanna Grześko, Aleksandra Irla, Aleksandra Zyznawska Preferencje konsumentów dotyczące zakupów i usług kosmetycznych w obliczu pandemii COVID-19 201 Maria Tenerowicz, Aleksandra Tarczoń Logistyka ostatniej mili w branży spożywczej 213 Gabriela Grabowska, Gabriel Hanusik, Aleksandra Jankowska, Katarzyna Kucharz Rozwój subskrypcji programów wysyłkowych na przykładzie programu Allegro Smart - ocena poglądu konsumenta oraz ich wpływ na decyzje zakupowe 225 Jakub Stachnik, Damian Strojny Logistyczne wyzwania w sporcie podczas pandemii COVID-19 na przykładzie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA 241 Adrian Gniewek
Sygnatura czytelni BMW: VI I 100 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151510, 151511 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151509 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia ; 388)
Bibliogr. s. [187]-194.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 366(388) (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 13010 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133871 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [266]-278.
Dla studentów wyższych uczelni różnych typów (np. logistyki, ekonomii, zarządzania, transportu), pracowników naukowych zainteresowanych logistyką i dydaktyką w tym zakresie, menedżerów odpowiedzialnych za logistykę w przedsiębiorstwach oraz dla przedsiębiorców.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 146 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 29
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137043, 134070, 137041, 137042, 139363 (5 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134069 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4687 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności