Trening grupowy (psychologia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Czarnecka Barbara
(1)
Egan Gerard
(1)
Grela Joanna
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Kossowska Małgorzata (1968- )
(1)
Matras Justyna
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Witkowski Tomasz (1963- )
(1)
Zaborowski Zbigniew
(1)
Zaborowski Zbigniew (1926- )
(1)
Żak Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Coachowie
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Trening grupowy (psychologia)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Face to Face. : the Small-Group Expe- rience and International Growth.
Bibliogr.s. [144]
Sygnatura czytelni BWF: V D 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 260-264.
Coaching grupowy jako metoda rozwojowa 1.Istota i zastosowanie coachingu grupowego 1.1.Warunki i specyfika coachingu grupowego 1.2.Zastosowania coachingu grupowego 1.3.Inspiracje do dalszego rozwoju 2.Kompetencje coacha grupowego 2.1.Słuchanie 2.2.Zadawanie pytań 2.3.Odzwierciedlanie 2.4.Moderowanie 2.5.Facylitowanie 2.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 3.Proces coachingu grupowego 3.1.Dobór uczestników do grupy 3.2.Sesja pierwsza 3.3.Sesje kolejne 3.4.Sesja zamykająca 3.5.Zwiększanie efektywności procesu coachingu grupowego 3.6.Inspiracje do dalszego rozwoju Metody wykorzystywane w coachingu grupowym 4.Warsztaty oparte o model GROW 4.1.Praca z celami 4.2.Praca z rzeczywistością 4.3.Praca z opcjami 4.4.Praca z wolą 4.5.Narzędzia ułatwiające pracę w modelu GROW 4.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 5.Struktury sesji coachingu grupowego 5.1.Action Learning 5.2.Grupy Balinta 5.3.Metoda Aktywizująca Przeżywanie 5.4.Metoda Analizy Grupowej 5.5.Desing Thinking w coachingu 5.6.Grupowy coaching bez struktury 5.7.Inspiracje do dalszego rozwoju Przykłady procesów coachingu grupowego 6.„COACH Z PERSPEKTYWAMI™" – superwizja w coachingu grupowym 7.Coaching kariery w grupie 8.Rozwój studenta poprzez sesje coachingu grupowego 9.Sesja coachingu grupowego dla nauczycieli 10.Sesja coachingu grupowego w autorskim modelu „MDZ™, czyli Motywacja Do Zmiany" 11.Sesja coachingu grupowego dla mężczyzn „COACHING MĘSKICH SPRAW" 12.„DOBRY COACH™" - program superwizyjno-rozwojowy dla coachów 13.Coaching grupowy realizowany w ramach STUDIUM ZAWODOWEGO TRENERA ZMIANY NOVO 14.Coaching grupowy dotyczgcy relacji 15.WOLNY LANCER™ - program coachingowo-mentoringowy 16.Grupowy coaching kariery z wykorzystaniem metody COACHING W PIASKOWNICY©
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155027 N, 155026 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia dla trenerów / Małgorzata Kossowska, Sławomir Jarmuż, Tomasz Witkowski. - Wydanie 2. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2017. - 237 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(HR)
Bibliografia na stronach [227]-237.
PRAWO I WŁASNOŚĆ Metodologia na usługach trenera Konstrukcja ankiet (kwestionariuszy Niebezpieczeństwa związane z konstruowaniem ankiet. Obserwacja Wywiad Eksperyment Ilościowe opracowanie danych Miary związku między zmiennymi Pomiary dyskretne Rozdział 2. Szkolenie jako forma uczenia Uczenie się - próba zdefiniowania zjawiska Nabywanie wiedzy i umiejętności Ograniczenia w nabywaniu wiedzy Różnice indywidualne w uczeniu się Rozdział 3. Motywacja . Przyczyny zachowań Motywacyjne mechanizmy ukierunkowujące zachowania Efektywność działania, czyli motywacyjny mechanizm „zasilający” zachowania Wytrwałość w dążeniu do celów Rozdział 4. Grupa szkoleniowa Mechanizmy grupowe wyzwalane przez obecność innych Mechanizmy grupowe pojawiające się przy współdziałaniu Złożone mechanizmy funkcjonowania rzeczywistych grup Znaczenie procesów wyłaniania przywództwa podczas pracy z grupą szkoleniową Przydatność wiedzy o osobowości Osobowość spostrzegana a osobowość rzeczywista Osobowość z perspektywy poznawczej Osobowość jako zespół cech Emocje Wpływ nastroju na myślenie i działanie Strategie poprawiania nastroju w grupie szkoleniowej Rola emocji w procesie szkoleniowym Emocje w grupie Jak okiełznać emocje Modele komunikacji, relacje trener - grupa Analiza transakcyjna Model pełnej ekspresji Reguły konwersacji Komunikacja niewerbalna Uczciwa dyskusja Rozdział 8. Postawy wpływu społecznego - oddziaływanie na postawy uczestników szkoleń Postawy Problemy związane z wolą Etyka w pracy trenera Rozbieżność pomiędzy oczekiwaniem zleceniodawcy a wiedzą trenera Rodzaj działalności firmy, świadczone usługi, produkty a wartości etyczne trenera Diagnoza i ocena a praktyka szkoleniowa Trener jako narzędzie w rękach innych - uwikłania polityczne Odpowiedzialność trenera za emocje i wartości uczestników Dylematy powszechne, mniej specyficzne dla pracy trenera Dodatek.Kodeks Dobrych Praktyk Polskiej Izby FirmSzkoleniowych Preambuła Zasady postępowania firmy szkoleniowej
Sygnatura czytelni BMW: VI U 76 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 139
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148658 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6078 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 369-373. Indeks.
Dla specjalistów prowadzących szkolenia i działania rozwojowe metodą treningu grupowego.
1.Zanim trener wejdzie w rolę Model ról trenera Szkolenia oparte na dowodach Na czym polega EBT? Jak stosować EBT? Proces szkoleniowy Psychologia uczenia się Uczenie się Społeczne uczenie się Pamięć Psychologia nauczania Zasady uczenia się dorosłych Cykl Kolba Strefa komfortu Koncepcje popularne choć wadliwe Etyka zawodu trenera 2.Trener w roli projektanta Proces projektowania szkoleń Punkt wyjścia Potrzeby Oczekiwania Grupa Ramy Wyznaczanie celów szkoleniowych Od rozumienia kompetencji do wyznaczania celów szkoleniowych Kompetencje twarde i miękkie Cele ogólne i szczegółowe Źródła celów szkoleniowych Formułowanie celów szkoleniowych Błędy w określaniu celów szkolenia Cele wspierające Uczenie uczenia się Motywowanie do uczenia się Budowanie poczucia bezpieczeństwa Integracja grupy Utrzymywanie optymalnego poziomu energii Energizery i inne Dobór treści szkolenia Struktura logiczna szkolenia Struktura: model Struktura: proces Struktura: Level up Struktura: drzewo decyzyjne Struktura: trening-informacja zwrotna Strukturyzowanie sesji szkoleniowych Narzędzia realizacji celów szkoleniowych Mini wykład Runda Studium przypadku Dyskusja Symulacja Trening oparty na odgrywaniu ról Gra szkoleniowa Praca w grupach Praca indywidualna Grywalizacja/gamifikacja (Radosław Czdhajda) Grywalizacja, gryfikacja, gamifikacja Zastosowania gamifikacji Elementy gier Tworzenie zgaminkowanego procesu rozwojowego Rytuały szkoleniowe Rytuały startu szkolenia i ich funkcja Start drugiego (i każdego kolejnego) dnia Rytuały końcowe Poszerzanie czasu szkolenia, czyli działania przed i po Działania przygotowawcze i wprowadzające Kontynuacja procesu szkoleniowego Projektowanie procesu ewaluacji 3. Trener w roli trenera Komunikacja trenerska Kontraktowanie Praca pytaniami Przekazywanie instrukcji Opowiadanie historii, czyli storytelling Udzielanie rozwojowej informacji zwrotnej Przyjmowanie rozwojowej informacji zwrotnej Reagowanie na pytania Omawianie doświadczeń Prowadzenie sesji szkoleniowych Prowadzenie mini wykładów Prowadzenie rund Facylitowanie pracy w podgrupach Moderowanie dyskusji Prowadzenie symulacji Prowadzenie gier szkoleniowych Prowadzenie sesji opartych na odgrywaniu ról Prowadzenie sesji opartych na pracy indywidualnej uczestników Praca w parze trenerskiej Korzyści Przygotowanie Role w parze trenerskiej Przestrzeń Komunikacja w parze Przygotowanie do pracy w parze Informacja zwrotna Emisja głosu (Patrycja Obara) Tu boli, tam uwiera Od stóp do głów Kilka prostych technik Wiersz na rozgrzewkę 4. Trener w roli facylitatora Czym jest ten tajemniczy proces grupowy? Struktura grupy Model grupy Misja, cele i sposoby działania Normy Role grupowe Procesy grupowe Dlaczego relacje w grupie są takie ważne? Typologia relacji w grupie Dynamika relacji w grupie Realna integracja zespołów - model: bliskość/zasoby/odpowiedzialność Bliskość Zasoby Odpowiedzialność Przywództwo i podążanie Nad i pod powierzchnią - Waterline Model Opór Systemowe rozumienie grupy Model efektywności grupy Proces facylitacji Rama teoretyczna Obserwacja Wnioskowanie Decyzja Interwencja Facylitacja sesji kreatywnych (Arkadiusz Matros) Operacje poznawcze w procesie twórczym Abstrahowanie Dokonywanie skojarzeń Rozumowanie przez analogię Metaforyzowanie Rozumowanie dedukcyjne Transformowanie Bariery w twórczym myśleniu Zasady heurystyczne Strategie heurystyczne Struktura sesji kreatywnej Facylitacja sesji Action Learning (Tomasz Janiak) Czym jest Action Learning? Skąd się wziął Action Learning? Do czego służy Action Learning? Na czym polega Action Learning? Jak wygląda sesja Action Learning? Jak wykorzystać elementy Action Learning w pracy trenera? Facylitacja pracy grupy - coaching grupowy i zespołowy (Rafał Szewczak) Czym jest coaching grupowy, czym jest coaching zespołowy? Co ze szkoleń, co z coachingu? Coaching grupowy Coaching zespołowy 5. Trener w roli konsultanta Szkoleniowy kwintet/sekstet/septet Przyczyny prowadzenia działań rozwojowych Trener w procesach zmiany (Tadeusz Reimus) Dlaczego zarządzanie zmianą organizacyjną jest takie trudne? Skąd pojawia się taka oporowa reakcja? Identyfikacja i analiza potrzeb rozwojowych Na czym polega identyfikacja i analiza? Mała i duża analiza potrzeb Wnioski z procesu analizy potrzeb Poziomy potrzeb organizacyjnych Kryteria doboru metod Proces identyfikacji i analizy potrzeb Kontrakt Gromadzenie danych Analiza danych Raport Mała analiza potrzeb Ewaluacja projektów rozwojowych Cele ewaluacji szkoleń Kryteria doboru metod Jak możemy mierzyć? Model Kirkpatricka Ocena wrażenia Ocena efektów uczenia się Ocena umiejętności Ocena postaw Ocena zachowań Ocena wskaźników organizacyjnych Zwrot z inwestycji Liczenie ROI raz jeszcze, tym razem błędnie Odpowiedzialność trenera za ewaluację 6. Trener w roli lidera rozwoju Metodyka ośrodka oceny Proces ośrodka rozwoju Model kompetencji Narzędzia Zasady doboru narzędzi Kluczowi ludzie w procesie DC Co to znaczy być dobrym asesorem? Rozwojowa informacja zwrotna Ocena 360 stopni Cel badania Profil kompetencji Skale oceny Perspektywy oceny Matryca oceniających Konfiguracja narzędzia Komunikacja projektu Raport i informacja zwrotna Zintegrowany system zarządzania wiedzą Czym jest zintegrowany system zarządzania wiedzą? Komponent kompetencyjny Komponent systemowy Narzędzia wspierające Programy rozwojowe w organizacjach Programy rozwoju menedżerów Rozwój talentów Wdrażanie do pracy Programy mentoringowe Rozwój kompetencji trenerów 7. Trener rozwija siebie i swój biznes Czy to zawód dla Ciebie? Kariera trenera Rozwój kompetencji trenera Role trenerskie Kompetencje Zadania Metody rozwoju kompetencji trenera Godziny, godziny, godziny Szkoły trenerów Szkolenia doskonalące trenerów Metodyki i narzędzia Podpatrywanie innych Literatura Superwizja Superwizja w pracy trenera Styl trenerski Certyfikacja Prowadzenie biznesu szkoleniowego Jak wygląda rynek? Docieranie do klienta Zdobywanie klienta Podwyższanie poziomu satysfakcji Pielęgnowanie relacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 17 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146557 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100898 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1213 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70151 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności