Sorting
Source
Library Catalogue
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Author
Akhtar Vanessa
(1)
Grendys Aleksandra
(1)
Gupta Gaurav (1986- )‪
(1)
Kotter John P. (1947- )
(1)
Niedzieski Piotr
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Kompetencje miękkie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Niepewność
(1)
Przywództwo
(1)
VUCA
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
2 results Filter
No cover
Book
In basket
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie. Na okładce: Polecam ICAN Management Review.
Rozdział 1. Zagrożenia i szanse w szybko zmieniającym się świecie Rozdział 2. Wyłaniająca się nauka o zmianie CZĘŚĆ 2. Lepszy sposób na przyspieszenie Rozdział 3. Skuteczne "planowanie strategiczne" Rozdział 4. Naprawdę transformacyjna transformacja cyfrowa Rozdział 5. Restrukturyzacja, która nie zniszczy innowacji i twojej przyszłości Rozdział 6. Zmiana kulturowa pomocna w adaptacji Rozdział 7. Fuzje i przejęcia tworzące realną wartość Rozdział 8. Metodyki agile, które budują trwałą i skalowalną zwinność Rozdział 9. Szerokie inicjatywy społeczne pomagające miliardom CZĘŚĆ 3. W końcu o to właśnie chodzi Rozdział 10. Szersze przywództwo sprawowane przez większą liczbę ludzi Rozdział 11. Nowa normalność
Sygnatura czytelni BMW: IX B 137 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156050 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 156051 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
To, co najważniejsze 2. Doskonałość to najbliższe pięć minut (albo nic) 3. Strategia to zwykły towar. Sztuką jest jej realizacja 4. Ludzie naprawdę na pierwszym miejscu 5. Radykalna ekologiczność 6. Pierwsza strategia o wartości dodanej. Radykalny humanizm: lusterko wielkości plastra 7. Druga strategia o wartości dodanej. TGR-y – things gone right, czyli „dobre wrażenia” 8. Trzecia strategia o wartości dodanej. Koncentracja na stronie przychodowej 9. Czwarta strategia o wartości dodanej. Usługa bądź produkt nie muszą być „towarem” 10. Piąta strategia o wartości dodanej. Usługi (wszelkiego możliwego do wyobrażenia rodzaju) dodane 11. Szósta strategia o wartości dodanej. Śmiała strategia w mediach społecznościowych 12. Siódma i ósma strategia o wartości dodanej. Kobiety kupują W S Z Y S T K O. Osoby starsze mają W S Z Y S T K I E pieniądze 13. Ten, kto wypróbuje najwięcej rzeczy (i większość z nich najszybciej zawali) wygrywa 14. Przywództwo ze współczuciem i troską 15. Podsumowanie dla zarządu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156757 N, 156758 N (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności