Sorting
Source
Library Catalogue
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Branch
Biblioteka WWFiF
(1)
Author
Stopczyńska Kinga
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Komunikacja marketingowa
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Storytelling
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
No cover
Book
In basket
Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska. - Wydanie drugie uaktualnione. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. - 160, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 151-157.
Wizerunek marki Pojęcie wizerunku Wizerunek marki Rodzaje marekz punktu widzenia postrzegania ich wizerunku Wizerunek, tożsamość i osobowość marki - różnice w identyfikowaniu pojęć Cyklżycia wizerunku Typy wizerunku Zarządzanie wizerunkiemmarki Proces kreowania wizerunku firmy Zarządzanie wizerunkiem marki Pozycjonowanie marki na rynku Narzędzia wykorzystywane w kreacji wizerunku Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku marki innowacyjne podejście do kreowania wizerunku firmy Inbound marketing jako nowoczesna forma komunikacji z klientem Cross media -optymalizacja kanałów marketingowych, media społecznościowe Storytelling w kreowaniu wizerunku marek Experiential marketing, czyli jak zbudować wizerunek na podstawie doświadczeń Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie wizerunkorp marek
Sygnatura czytelni BWF: V G 94
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka WWFiF
Copies are only available in the library: sygn. F 8838 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności