Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Akhtar Vanessa
(1)
Grendys Aleksandra
(1)
Gupta Gaurav (1986- )‪
(1)
Kotter John P. (1947- )
(1)
Niedzieski Piotr
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Ekonomiści
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kompetencje miękkie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing
(1)
Niepewność
(1)
Przywództwo
(1)
VUCA
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie. Na okładce: Polecam ICAN Management Review.
Rozdział 1. Zagrożenia i szanse w szybko zmieniającym się świecie Rozdział 2. Wyłaniająca się nauka o zmianie CZĘŚĆ 2. Lepszy sposób na przyspieszenie Rozdział 3. Skuteczne "planowanie strategiczne" Rozdział 4. Naprawdę transformacyjna transformacja cyfrowa Rozdział 5. Restrukturyzacja, która nie zniszczy innowacji i twojej przyszłości Rozdział 6. Zmiana kulturowa pomocna w adaptacji Rozdział 7. Fuzje i przejęcia tworzące realną wartość Rozdział 8. Metodyki agile, które budują trwałą i skalowalną zwinność Rozdział 9. Szerokie inicjatywy społeczne pomagające miliardom CZĘŚĆ 3. W końcu o to właśnie chodzi Rozdział 10. Szersze przywództwo sprawowane przez większą liczbę ludzi Rozdział 11. Nowa normalność
Sygnatura czytelni BMW: IX B 137 @
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156050 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 156051 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
To, co najważniejsze 2. Doskonałość to najbliższe pięć minut (albo nic) 3. Strategia to zwykły towar. Sztuką jest jej realizacja 4. Ludzie naprawdę na pierwszym miejscu 5. Radykalna ekologiczność 6. Pierwsza strategia o wartości dodanej. Radykalny humanizm: lusterko wielkości plastra 7. Druga strategia o wartości dodanej. TGR-y – things gone right, czyli „dobre wrażenia” 8. Trzecia strategia o wartości dodanej. Koncentracja na stronie przychodowej 9. Czwarta strategia o wartości dodanej. Usługa bądź produkt nie muszą być „towarem” 10. Piąta strategia o wartości dodanej. Usługi (wszelkiego możliwego do wyobrażenia rodzaju) dodane 11. Szósta strategia o wartości dodanej. Śmiała strategia w mediach społecznościowych 12. Siódma i ósma strategia o wartości dodanej. Kobiety kupują W S Z Y S T K O. Osoby starsze mają W S Z Y S T K I E pieniądze 13. Ten, kto wypróbuje najwięcej rzeczy (i większość z nich najszybciej zawali) wygrywa 14. Przywództwo ze współczuciem i troską 15. Podsumowanie dla zarządu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156757 N, 156758 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności