158660
No cover
Book
In basket
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
TEORETYCZNE ASPEKTY INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Zastosowanie emergencji w procesie generowania innowacji. Charakterystyka emergencji Przesłanki implementacji emergencji do inżynierii marketingowej Klasyfikacja zjawisk emergentnych w przedsiębiorstwie Metodyka badań w inżynierii marketingowej Sposoby prowadzenia badań w inżynierii marketingowej Metodyczność i proces badań w inżynierii marketingowej Instrumenty inżynierii marketingowej Konceptualizacja problemu marketingowego i operacjonalizacja wyników badań Socjologiczne aspekty działań marketingowych Charakterystyka analizy transakcyjnej w kontekście działań marketingowych Istota supremacji (prymatów) w inżynierii marketingowej Nowa segmentacja klientów Socjologiczna perspektywa w inżynierii marketingowej Badania relacji w przedsiębiorstwie Rodzaje relacji Typy relacji marketingowych Pomiar efektywności relacji Optymalne miejsca rozwoju firmy - atraktory rynkowe Grupy emergentne w przedsiębiorstwie Kapitał intelektualny w tworzeniu grup emergentnych Wykorzystania kapitału intelektualnego przez grupy emergentne Zasady tworzenia grup emergentnych Rola facylitatora w tworzeniu gryp emergentnych Badania w inżynierii marketingowej Typy badań emergentnych i przykłady ich wykonywania Wizualizacja wyników badań Badania modalne Modelowanie w inżynierii marketingowej Model oparty na wskaźnikach maksymalnych minimalnych i średniej w branży Wykorzystanie anamorfozy w inżynierii marketingowej Model segmentacji klientów Rozszerzony model analizy SWOT Wizualizacja trajektorii przedsiębiorstw Dynamiczna wizualizacja wskaźników Model oceny stanu środowiska, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo Analiza wektorowa przedsiębiorstwa Kreatory jakościowe w inżynierii marketingowej Forma zarządzania jako bodziec kreowania innowacji Rozważania filozoficzne jako kreator innowacji Kognitywistyka w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań Analogia jako kreator zjawisk emergentnych Oksymorony i antonim jako kreatory zjawisk emergentnych Bariery ograniczające powstawanie zjawisk emergentnych LEKSYKON INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Przykłady prezentacji pojęć marketingowych Badania ankietowe Diagnoza marketingowa Informacja marketingowa Innowacje marketingowe Koncepcja marketingowa Konceptualizacja problemu Kwant marketingowy Profilaktyka marketingowa Operacjonalizacja marketingowa Projekt marketingowy Triangulacja marketingowa
WE0322n
Sygnatura czytelni BMW: VI B 40 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6427 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 151825 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Target audience note
Dla menedżerów, studentów, dydaktyków.
Funding information note
Współfinansowanie: Wyższa Szkoła Bankowa (Gdańsk).
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności