158660
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do analityki marketingowej Nauki marketingowe - co to takiego? Dlaczego anaIityka marketingowa jest tak ważna? Kto zawodowo korzysta z analityki marketingowej? Dlaczego uważam, że mam coś do przekazania w temacie analityki marketingowej? Jakie podejście/filozofię obrałem, pisząc tę książkę? Analityka marketingowa Podstawy statystyki Miary tendencji centralnej Miary dyspersji Rozkład normalny Przedziały ufności Zależności między dwiema zmiennymi: kowariancja i korelacja Rachunek prawdopodobieństwa i rozkłady próby Rozdział 2' Podstawowe zasady zachowań konsumentów i strategii marketingowe Zachowania klientów jako fundament strategii marketingowej Zachowania konsumentów - przegląd Strategia marketingowa - przegląd Przesłanka decyzyjna- co to takiego? Dyrektorzy raczej nie korzystają z przesłanek Czym jest przesłanka decyzyjna? Zmienne zależne Czynniki kształtujące popyt Równania zależne i równania współzależne Równania deterministyczne a równania probabilistyczne Modelowanie elastyczności ról Gwóźdź programu : Segmentacja i modelowanie elastyczności pozwalają maksymalizować przychody w sieci klinik i sklepów medycznych-wyniki badań terenowych Kto daje największe szanse na zakup i jak do niego dotrzeć? Uwagi konceptualne Wykresy przyrostu Stosowanie modelu_współliniowośĆ Diagnozowanie zmiennych Gwóźdź programu: Regresja logistyczna jako narzędzie analizy koszyka rynkowego Kiedy istnieje największe prawdopodobieństwo, że klient zdecyduje się na zakup? AnaIiza przeżycia-omówienie konceptualne Wartość w cyklu życia. o wyższości analizy prognostycznej nad opisową Regresja panelowa. W jaki sposób korzystać z szeregów przekrojowo-czasowych? Na czym polega regresja panelowa? Regresja panelowa Układy równań w technikach modelowania zmiennej zależnej Co to jest układów równań? Po co w ogóle zadawać sobie trud stosowania układu równań? Pożądane własności estymatorów Techniki relacyjne Jak wygląda mój rynek? Współdzenie do segmentacji Czym j6tsegment,aczymsegmentacja? Po co prowadzić segmentację? Strategiczne zastosowania segmentacji Cztery ,,P" marketingu strategicznego Kryteria praktycznej segmentacji Odgórnie czy raczĄnie?' Proces od strony konceptualnej Segmentacja. Narzędzia i techniki Wskaźniki skutecznej segmentacji Ogólne techniki analityczne Po co wychodzić poza RFM? Kolejne ważne zagadnienia w codziennej Praktyce marketingowej Testy statystyczne. Skąd mam wiedzieć, co zadziala? Wszyscy chcą testować Wzór na wielkość próby - korzystaj z miary przyrostu Testy podziału i pelny eksperyment czynnikowy_różnice Bigdata i ich znaczenie w analityce marketingowej Czy big data ma znaczenie? Co big data oznacza dla analityki marketingowej?' Co oznacza dla strategii? No i co z tego? Jak przetrwać panikę bigdata Analityka bigdata Bigdata-algorytmy egzatyczne Wielki finał' Co powinieneś z tego wszystkiego zapamiętać? Czego się dowiedziałem, co chciałbym przekazać tobie? Co jeszcze powinieneś z tego wynieść
Sygnatura czytelni BMW: IV A 7
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 6047 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148197 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing analytics : a practical guide to improving consumer insights using data techniques, 2018
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 236-[238].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla marketerów, analityków biznesowych, menedżerów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności