156789
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BMW: VI C 100 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności