158660
Book
In basket
Strategia marki krok po kroku, czyli Jak z marek małych zrobić marki wielkie / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 225, [6] stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Marketing to sztuka wyboru Rozdział 1. Marka jako znak z większą lub mniejszą mocą O tym, jak Kanadyjczyk w T-shircie z Hugo Bossa twierdził, że marka nie ma znaczenia Znak, który ułatwia decyzje i budzi emocje Na początek określ, jaką moc ma Twoja marka Marka, której jeszcze nie ma Marka, która nie zauważyła, że staje się marką Marka, która znalazła się po ciemnej stronie mocy Marka, która ma wielką moc Znają markę czy nie znają? Oto jest pytanie Rozdział 2. Diabeł tkwi w. strategii Czym się różni strategia marki od strategii komunikacji? Jedna strategia czy wiele strategii marki w obrębie jednej firmy? Co wspólnego z podrywem ma proces strategiczny? Rozdział 3. Najciemniej pod latarnią, czyli o tym, jak poznać swoje podwórko Musisz - tak, musisz wiedzieć, do kogo chcesz trafić: określenie grupy docelowej Musisz wiedzieć, z kim konkurujesz Musisz przeprowadzić autodiagnozę Rozdział 4. Pozycjonowanie - sposób na to, żeby zostać w świadomości konsumenta na dłużej O co chodzi z tym całym pozycjonowaniem i dlaczego nie chodzi tutaj o Google'a - przykładów kilka Pozycjonowanie swoje, a wizerunek swoje Klucz do pozycjonowania marki, czyli jak to zrobić krok po kroku Brand key Wiem, wiem, nie ma to jak przykład Rozdział 5. Przetarg zawsze uczciwy, brief zawsze kompletny Bądź uczciwy wobec innych i wobec siebie Kogo zaprosić do przetargu Tyle dostaniesz, ile włożysz Jak uniknąć rozczarowania, czyli jakie elementy musi zawierać brief Znajdź czas, żeby pogadać Rozdział 6. Koniec to dopiero początek Tak jak nie ma dymu bez ognia, tak nie powinno być logo bez pozycjonowania Łamać kody czy nie łamać kodów? Oto jest pytanie Jak Cię widzą, tak Cię piszą Zasady zobowiązują także wtedy, kiedy mówimy o logo Sztywność versus kreatywność Przyszła pora, żeby pozycjonowanie wdrożyć w życie Mów "sprawdzam" przy każdej możliwej okazji Rozdział 7. Nie stój w miejscu! Zwiększaj moc marki Rozszerzenie o produkt a rozszerzenie o nową kategorię Skąd wiedzieć, kiedy się rozszerzać? Bądź na czasie Rebranding to nie tylko zmiana wizualna, to coś więcej - znacznie więcej Rewolucja czy ewolucja? Nie zawsze się udaje, ale po upadku trzeba się podnieść
Sygnatura czytelni BMW: VI D 65 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 157209 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6491 N (1 egz.)
Notes:
Additional physical form available note
Książka dostępna także jako e-book.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności