158660
Książka
W koszyku
ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 1.1.Istota, zasady i cele marketingu 1.2.Obszary badawcze marketingu usług 1.3.Usługa jako produkt 1.4.Koncepcje marketingu usług ROZDZIAŁ 2. RYNĘK USŁUG TURYSTYCZNYCH 2.1.Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.2.Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski 2.3.Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski 2.4.Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska 3.1.Konsumenci usług turystycznych 3.2.Proces zakupu 3.3.Kryteria i procedury segmentacji rynku ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE 4.1.Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk 4.2.Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk 4.3.Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH 5.1.Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.2.Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska 5.3.Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska 5.4.Cykl zycia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska 5.5.Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk 5.6.Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH 6.1.Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.2.Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz 6.3.Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak 7.1.Pojecie dystrybucji usług turystycznych 7.2.Kanały dystrybucji w turystyce 7.3.System dystrybucji usług turystycznych 7.4.Dystrybucja a sprzedaz usług turystycznych 7.5.Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej 7.6.Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen 8.1.System komunikacji z rynkiem w turystyce 8.2.Reklama usług turystycznych 8.3.Sprzedaz osobista usług turystycznych 8.4.Instrumenty promocji uzupełniającej 8.5.Public relations w turystyce ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz 9.1.Rola personelu w marketingu turystycznym 9.2.Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce 9.3.Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska 10.1.Istota badan marketingowych 10.2.Źródła informacji wykorzystywane w badaniach 10.3.Metody i techniki badan marketingowych ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak 11.1.Istota i klasyfikacja strategii rynkowych 11.2.Rodzaje strategii rynkowych w turystyce 11.3.Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce 11.4.Strategie rynkowe obszaru turystycznego
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152818 N, 152819 N, 152820 N (3 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie przy rozdziałach i na stronach 201-206. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności