158660
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki Od piktogramu do ikony kultury Perspektywa marketingowa marki Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta Marka jako zestaw aktywów - kapitał marki Marka z perspektywy prawnej Identyfikatory marki jako znaki towarowe Pozostałe prawa własności intelektualnej związane z marką Ochrona marki Marka w strategii przedsiębiorstwa Strategia przedsiębiorstwa w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej Realna przewaga konkurencyjna Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Marka jako kategoria sprawozdawcza Regulacje standardów rachunkowości odnośnie marki Pozabilansowe ujęcie marki - propozycje rozwiązań Marka w bilansie pro forma a rentowność przedsiębiorstwa Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy Spojrzenie mikroekonomiczne na markę Cele działania przedsiębiorstwa Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyceny Rodzaje wartości i jej determinanty Wycena dochodowa przedsiębiorstwa Wycena porównawcza przedsiębiorstwa Wyniki i wartość przedsiębiorstwa a wartość dla akcjonariuszy Marka a wartość przedsiębiorstwa Wpływ marki na wyniki przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy - wyniki badań Wycena marki Metody kosztowe wyceny marki Metody rynkowe wyceny marki Metody dochodowe wyceny marki Wymagana stopa zwrotu dla marki Metody bezpośrednie wyceny marki Metody pośrednie wyceny marki Opcje realne w wycenie marki Wybór metody wyceny marki Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Istota i rodzaje licencji marki Zasady ustalania wysokości stawek licencyjnych dla marki Podejście rynkowe w ustalaniu stawek licencyjnych Podejście dochodowe w ustalaniu wysokości stawek licencyjnych Szacowanie opłaty licencyjnej na podstawie zdyskontowanych przepływów gotówkowych Przyszłość marek w globalnej gospodarce
Sygnatura czytelni BMW: VI D 67 @
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153344 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153343 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności