158672
No cover
Book
In basket
Konsument i marka w gospodarce cyfrowej Upowszechnienie i rola technologii Konsument w gospodarce cyfrowej Media w gospodarce cyfrowej Wpływ algorytmów na komunikację Istota i charakterystyka influencer marketingu Przyczyny zainteresowania influencer marketingiem Rozwój influencer marketingu Charakterystyka idei „wpływu” w świetle badań Narzędzia influencer marketingu InstagramYouTubeTikTok Rola influencer marketingu w decyzjach zakupowych konsumentów Strategia influencer marketingu Wybór odpowiedniego influencera Typologia influencerów Współpraca inhouse czy poprzez agencję? Definiowanie zakresu współpracy Oczekiwania menadżerów marek Oczekiwania influencerów Cyfrowi twórcy Metody szacowania efektów współpracy Wirtualni influencerzy Aktywność reklamowa wirtualnych influencerów Przyszłość influencer marketingu
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 78 @
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 153415 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 143-156.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności