158660
Book
In basket
Rób markę! : zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę / Jarosław Szczepański. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 234, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Rób markę, a nie etykietę Szczególna optyka markowych liderów Markowy kapitalizm Marka albo śmierć Czy faktycznie musisz mieć markę? Markowa codzienność Markowa iluzja kontra obiektywna rzeczywistość Czym jest postrzegana wartość produktu? Wartość z bliska Zarabianie na postrzeganej wartości Gdzie w produkcie umiejscowiona jest wartość? Lekceważenie Mix - zabawa zapałkami Jak zamienić wyrób w markę? Różnica między etykietą a marką Markowy biznes Wątpienie w markę Zanim zaczniesz robić markę - zmień optykę Jeśli posiadasz markę - oceń jej siłę Zaprojektuj markę (platforma) Pozycjonowanie, czyli czynność definiowania marki Wybory pozycjonujące i Platforma Marki Poznaj strukturę swojego rynku Segment działania marki (macierzysty) O kogo marka będzie zabiegać? (Określ Klienta Celowego) Skupienie się na grupie celowej - marka wyrazista Poznać klientów celowych - ale jak? Z kim marka rywalizuje? (Wskaż głównych konkurentów) Pierwsza część Platformy Marki, czyli "pole konkurencyjnej gry" Czym marka konkuruje? Umiejętność formułowania korzyści Życiowa użyteczność produktu Obietnica odniesienia korzyści a faktyczna korzyść Wachlarz korzyści oferowanych przez markę Wybór korzyści za pomocą mapy pozycjonowania Charakter marki (osobowość marki) Określ charakter i wizerunek osobowy swojej marki Wartości życiowe marki Wyróżniający atrybut marki (wyróżnik) Sprawdź wyrazistość marki na mapie pozycjonowania Druga część Platformy Marki - oferta marki Platforma Marki - cały dokument Czy Platforma Marki jest konieczna? Wykonaj markę (Mix) Od Platformy Marki do jej Mix Rynkowa siła marketingu Mix Sposób wykonania marki Składowe elementy Mix i ich rola Formuła produktu Optymalizowanie kosztowe produktu Design produktu Projektuj Jak nazwać markę? Cena Twojej marki Dystrybucja, czyli sposób dostawy Modyfikowanie modelu dystrybucji Twój własny format dystrybucji Polityka handlowa Niebezpieczna moda: up selling i cross selling w usługach i detalu Komunikacja marki Edukowanie klientów Reklama, która działa Kilka słów o promocjach konsumenckich "Storytelling" - kilka wskazówek Digital na swoim miejscu Uplasuj markę na rynku (strategia - plan - działanie) Życie marki Sposób życia marki, czyli jej strategia Średnioterminowa perspektywa strategii Napisz strategię Opracowując strategię, nie zaniedbuj benchmarkingu Od strategii średnioterminowej do planu rocznego Roczny harmonogram działań Wypełniamy formularz planu rocznego Historia marki w planie rocznym Najprostszy dokument planu marki Koniec roku, koniec planu - i co dalej? Punkt wyjścia do planu następnego roku Działania marketingowe osadzone w realiach rynku Technika działań marketingowych - "MOT" i aktywacja Technika działań marketingowych - "touchpoints" i komunikacja Wykorzystanie "touchpoints" w planowaniu mediów Codzienność klienta w formie ścieżki tygodnia Pielęgnuj markę A więc w jakim biznesie działasz? Pierwszy krok w chmurach, czyli od marketingu producenckiego do konsumenckiego Sedno pielęgnacji - sedno Brand Marketingu W markowym biznesie uczciwość się opłaca Reputacja, czyli realny positioning Finanse marki Ile lat powinna istnieć Twoja marka? Droga marki
Sygnatura czytelni BMW: VI D 72 @
Media files:
Availability:
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 156263 N (1 egz.)
Notes:
Target audience note
Dla praktyków.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności