156536
Książka
W koszyku
(HR)
Rozdział 1. Pojęcie mentoringu Przegląd współczesnych definicji mentoringu Rodzaje i formy mentoringu Mentorine a coaching Rozdział 2. Istota roli mentora Zadania i kompetencje Etyka mentoringu. Siedem zasad mentora Rozdział 3. Wybrane narzędzia pracy mentora Zawieranie kontraktu Udzielanie rad Zadawanie pytań Aktywne słuchanie Koło życia / koło aktywności zawodowej Model GRO W Rozdział 4. Kluczowe aspekty wdrażania programu mentoringu w organizacji Korzyści z wdrożenia programu Obszary szczególnego zastosowania programów mentoringowych w organizacji Zagadnienia, które trzeba rozważyć przed wdrożeniem programu Etapy wdrożenia programu Dobór par mentor - podopieczny Zadania działu HR Rola bezpośredniego przełożonego. Kwartet mentoringu Programy mentoringowe - studia przypadków Wspólne poszukiwanie mądrości jako fundament mentoringu. Doświadczenia Collegium Wratislaviense Program mentoringowy w Vital Voices Poland Mentoring dla kobiet w branży IT - program DarelT Mentoring społeczny jako forma wsparcia osób zagrożonych wykluczeniem Mentoring w firmie DHL Express Intermentoring pokoleniowy w organizacji Program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej. Bilans doświadczeń i plany na przyszłość Design Mentorship, czyli projektowanie rozwoju przez mentoring Mentoring w budowaniu przedsiębiorczości Mentoring absolwencki - impuls do rozwoju środowiska absolwentów uczelni. Program Mentoringowy Politechniki Warszawskiej Mentoring jako część kultury organizacyjnej w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 156562 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach [211]-218.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności