Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(26)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Artykuły
(15)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(3)
Magazyn
(1)
Autor
Urbaniak Maciej
(2)
Arwaj Aneta
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Broquier Justyna
(1)
Bucki Piotr
(1)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(1)
Greń Dolores
(1)
Grudniewska Barbara
(1)
Grębska Aleksandra
(1)
Hadryjańska Barbara
(1)
Jankowski Ryszard
(1)
Jedlińska Maja
(1)
Karwowska Joanna
(1)
Koncewicz Mateusz
(1)
Kotowicz Bartek
(1)
Kryk Barbara
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Lutek Wojciech
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pichlak Magdalena
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Puciato Natalia
(1)
Sieńkowska Ewa
(1)
Skowerski Sławomir
(1)
Stawarz-García Barbara (ekonomia)
(1)
Storch Borys
(1)
Studencka
(1)
Suchecki Bartosz
(1)
Wielgórka Dariusz
(1)
Wróbel Robert
(1)
Wójcik-Mazur Agnieszka
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Łukomska-Szarek Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Pracownicy naukowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing ekologiczny
(18)
Produkty ekologiczne
(10)
Ekotrendy
(9)
Zachowania proekologiczne
(8)
Działania proekologiczne
(6)
Rozwój zrównoważony
(5)
Innowacje ekologiczne
(4)
Komunikacja marketingowa
(3)
Nieuczciwe praktyki rynkowe
(3)
Strategia firmy
(3)
Wizerunek firmy
(3)
Ekodesign
(2)
Kampanie reklamowe
(2)
Marketing
(2)
Marketing przemysłowy
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie środowiskowe
(2)
Agenda 30
(1)
Akcje marketingowe
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Artykuły żywnościowe
(1)
BIZNES
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania konsumenckie
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania trackingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo produktów
(1)
Bezpieczeństwo żywności i żywienia
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
COVID-19
(1)
Data Envelopment Analysis
(1)
Decyzje zakupowe
(1)
Ekobranding
(1)
Ekologia
(1)
Etyka w marketingu
(1)
Factoring (usługa finansowa)
(1)
Franchising
(1)
Gopodarka
(1)
Gospodarka
(1)
ISO 14001 (norma)
(1)
Kampanie promocyjne
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Marka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Opakowania
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Podmioty publiczne
(1)
Polityka ochrony środowiska Unii Europejskiej
(1)
Produkcja
(1)
Promocja produktów
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Recykling
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Rynek pracy
(1)
Rynek produktów spożywczych
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategia marki
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Surowce
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja gospodarcza
(1)
Transport
(1)
Usługi
(1)
Venture capital (forma finansowania)
(1)
Wizerunek marki
(1)
Zarządzanie ekologiczne
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami naturalnymi
(1)
Zielona gospodarka
(1)
Żywność ekologiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Skandynawia
(1)
Gatunek
Monografia
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół wyższych
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ekomobile / Aleksandra Grębska. W: Marketing w Praktyce. 2014, nr 8, s. 44-45. - Warszawa, 2014
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opakowanie zgodne z kryteriami środowiskowymi w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Joanna Karwowska. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 139, [6] stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [131]-139.
Opakowanie a marketing i komunikacja marketingowa Istota, funkcje i typy opakowania Ewolucja opakowania i jego roli wobec rozwoju modelu handlu i promocji Opakowanie a budowanie marki Istota współczesnej komunikacji marketingowej Rola opakowania w komunikacji marketingowej Ochrona środowiska a kształtowanie opakowania w aspekcie marketingowym Komunikowanie zgodności opakowania z kryteriami środowiskowymi Ochrona środowiska jako trend w marketingu Ekomarketing Etyczne aspekty wykorzystania cech opakowania związanych z ochroną środowiska w komunikacji marketingowej Oksydegradowalność. Modele opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi w świetle komunikacji marketingowej. Elementy wizualne opakowania komunikujące zgodność z kryteriami środowiskowymi Modele kształtowania opakowania produktu zgodnego z kryteriami środowiskowymi Recykling Kompostowalność Biotworzywa Upcycling Poziom świadomości konsumentów w odniesieniu do różnych typów opakowań zgodnych z kryteriami środowiskowymi i postawy wobec tych opakowań
Sygnatura czytelni BMW: VI I 29
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152988 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152989 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakłady na ekoinnowacje a konkurencyjność gospodarki na przykładzie krajów skandynawskich / Justyna Broquier. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia i wykaz aktów prawnych na stronach 159-166.
Teoretyczne aspekty ekoinnowacyjności i konkurencyjności gospodarki 11 1.1. Definicja i uwarunkowania ekoinnowacji oraz nakładów na nie 11 1.2. Źródła wspierania ekoinnowacji 22 1.3. Pojęcie i charakterystyka międzynarodowej konkurencyjności gospodarki 31 1.4. Determinanty konkurencyjności gospodarki 43 1.5. Narzędzia polityki wspierania konkurencyjności 52 Metody oceny wpływu ekoinnowacyjności na międzynarodową konkurencyjność gospodarek 61 2.1. Sposoby pomiaru ekoinnowacyjności 61 2.2. Mierniki i metody analizy kształtowania się konkurencyjności 69 2.3. Wybrane metody badania powiązań pomiędzy ekoinnowacyjnością a międzynarodową konkurencyjnością gospodarki 78 Ekoinnowacyjność gospodarek krajów skandynawskich 83 3.1. Charakterystyka sytuacji makroekonomicznej, systemu politycznego i uwarunkowań ekonomiczno-społecznych 83 3.2. Formy wspierania ekoinnowacyjności w badanych krajach 103 3.3. Przykłady ekoinnowacyjnych rozwiązań w Skandynawii 112 Analiza związku między nakładami na ekoinnowacje a konkurencyjnością gospodarek 123 4.1. Kraje skandynawskie w świetle rankingów ekoinnowacyjności i konkurencyjności 123 4.2. Zależności pomiędzy wskaźnikami nakładów na ekoinnowacje a wybranymi wskaźnikami międzynarodowej konkurencyjności gospodarczej 136 4.3. Porównanie krajów skandynawskich z krajami Unii Europejskiej pod kątem wielkości nakładów na ekoinnowacje oraz miar międzynarodowej konkurencyjności gospodarczej 140
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149636 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Innowacje ekologiczne, zdolności dynamiczne i efektywność organizacji / Magdalena Pichlak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 226 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 205-224.
Teoretyczne ujęcie innowacji ekologicznych w naukach o zarządzaniu 1.1. Zarządzanie innowacjami w organizacji 1.2. Pojęcie i definicje innowacji ekologicznych 1.3. Specyfika innowacji ekologicznych 1.4. Klasyfikacje innowacji ekologicznych 1.5. Innowacje ekologiczne a efektywność organizacji Ekoinnowacyjność organizacji w ujęciu strategicznym 2.1. Innowacje ekologiczne jako źródło przewagi konkurencyjnej - przegląd koncepcji 2.2. Charakterystyka otoczenia organizacji 2.3. Zdolności dynamiczne jako reakcja na niepewność otoczenia organizacji 2.4. Zdolność ekoinnowacyjna organizacji z perspektywy koncepcji zdolności dynamicznych Zdolność ekoinnowacyjna w kontekście efektywności organizacji - analiza empiryczna 3.1. Metodyka postępowania badawczego 3.1.1. Model badawczy i hipotezy badawcze 3.1.2. Narzędzie badawcze 3.1.3. Dobór próby badawczej 3.2. Ocena zdolności ekoinnowacyjnej oraz rozwijanych przez badane organizacje zdolności dynamicznych 3.3. Wpływ zdolności dynamicznych na zdolność ekoinnowacyjną i efektywność organizacji 3.4. Styl przywództwa a zależność pomiędzy zdolnościami dynamicznymi i zdolnością ekoinnowacyjną badanych organizacji 3.5. Kształtujący wpływ specyfiki otoczenia na relację pomiędzy zdolnościami i efektywnością organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 96
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149522 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6178 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 287-321.
1. Zielona gospodarka 1.1. Geneza koncepcji zielonej gospodarki 1.2. Cele oraz zasady zielonej gospodarki 1.2.1. Cele zielonej gospodarki 1.2.2. Zasady budowania zielonej gospodarki 1.3. Wskaźniki zielonej gospodarki 1.4. Zielony wzrost gospodarczy 1.5. Zielone miejsca pracy 1.6. Zielone zamówienia publiczne 1.6.1. Geneza, definicje oraz cele zamówień publicznych 1.6.2. Zielone zamówienia publiczne 2. Teoretyczne ujęcie ekoinnowacji 2.1. Miejsce innowacji w literaturze 2.2. Pojęcie i definicje ekoinnowacji 2.3. Klasyfikacja ekoinnowacji 2.4. Czynniki i bariery rozwoju ekoinnowacji, korzyści z ich wdrożenia 2.4.1. Czynniki determinujące rozwój ekoinnowacji 2.4.2. Bariery ekoinnowacji 2.4.3. Korzyści wynikające z wdrożenia ekoinnowacji 2.5. Ekologiczna ocena cyklu życia 2.5.1. Historyczne ujęcie koncepcji life cycle assessment (LCA) 2.5.2. Definicja metodyki LCA 2.5.3. Struktura LCA 2.5.4. Zalety, wady oraz korzyści wynikające ze stosowania LCA 2.6. LCA jako narzędzie ewaluacji ekoinnowacji 3. Koncepcja czystszej produkcji 3.1. Podstawy koncepcji czystszej produkcji 3.2. Zakres działania, cele, zasady i praktyki czystszej produkcji 3.2.1. Zakres działania i cele czystszej produkcji 3.2.2. Zasady czystszej produkcji 3.2.3. Praktyki programu czystszej produkcji 3.3. Bariery, czynniki wspierające i korzyści wynikające z wdrażania czystszej produkcji 3.3.1. Bariery ograniczające wdrażanie koncepcji czystszej produkcji w organizacji 3.3.2. Czynniki wspierające przyjęcie programu czystszej produkcji przez przedsiębiorstwo 3.3.3. Korzyści płynące z wdrożenia czystszej produkcji 3.4. Ekoprojektowanie 3.4.1. Idea ekoprojektowania 3.4.2. Zasady, etapy i poziomy projektowania ekologicznego 3.4.3. Bariery i czynniki stymulujące oraz korzyści wynikające z procesu ekoinnowacji 3.5. Zielone technologie 3.5.1. Pojęcie, cele oraz kategorie zielonych technologii 3.5.2. Bariery, czynniki indukujące oraz korzyści wynikające z zielonych technologii 3.5.3. Taksonomia oraz modyfikacja materiałów i procesów 3.6. Ekomateriały 4. Cele badania oraz charakterystyka próby badawczej 4.1. Wprowadzenie do badań – cel i zakres 4.2. Budowa ankiety badawczej 4.3. Metody i techniki badawcze 4.4. Charakterystyka próby badawczej 5. Wdrożenie strategii czystszej produkcji w organizacjach 5.1. Podstawowe założenia Zarządzania Czystszą Produkcją 5.1.1. Wizja Zarządzania Czystszą Produkcją 5.1.2. Wsparcie procesu wdrażania ZCP przez kierownictwo 5.1.3. Rozumienie i akceptacja koncepcji czystszej produkcji przez załogę 5.1.4. Świadomość pracowników z procesu realizacji Zarządzania Czystszą Produkcją 5.1.5. Podsumowanie badań w obszarze Podstawowe założenia Zarządzania Czystszą Produkcją 5.2. Cele związane z wdrożeniem Zarządzania Czystszą Produkcją w organizacji 5.2.1. Funkcjonowanie systemu pomiaru efektywności związanej z Czystszą Produkcją 5.2.2. Wsparcie strategii organizacji przez rozwiązania czystszej produkcji 5.2.3. Elastyczność wdrożenia czystszej produkcji dzięki dostępnym rozwiązaniom techniczno-organizacyjnym 5.2.4. Pełna implementacja ZCP wynikająca z kompetencji pracowników i dostępnej infrastruktury 5.2.5. Podsumowanie badań w obszarze Cele związane z wdrożeniem Zarządzania Czystszą Produkcją w organizacji 5.3. Klienci organizacji 5.3.1. Wpływ wdrożenia ZCP na postrzeganie organizacji przez jej klientów 5.3.2. Wpływ wdrożenia ZCP na uatrakcyjnienie oferty rynkowej podmiotu 5.3.3. Wykorzystanie ZCP na potrzeby przedefiniowania docelowego rynku 5.3.4. Wspomaganie procesu Zarządzania Czystszą Produkcją na potrzeby przebudowy oferty organizacji 5.3.5. Podsumowanie badań w obszarze Klienci organizacji 5.4. Obszar konkurencji 5.4.1. Posiadanie systemu czystszej produkcji przez konkurentów organizacji 5.4.2. Posiadanie Zarządzania Czystszą Produkcją i jego wpływ na pozyskanie klientów konkurencji 5.4.3. Wdrożenie zasad czystszej produkcji a powiększenie granic sektora biznesowego 5.4.4. Wpływ czystszej produkcji na ewolucję branży 5.4.5. Podsumowanie badań w obszarze Obszar konkurencji 5.5. Wymiar finansowy związany z wdrożeniem systemu Zarządzania Czystszą Produkcją 5.5.1. Wiedza pracowników związana z kosztami funkcjonowania systemu 5.5.2. Świadomość pracowników dotycząca źródeł zwiększonych przychodów 5.5.3. Posiadanie środków finansowych do rozwoju ZCP 5.5.4. Uwzględnienie dodatkowych przychodów z systemu czystszej produkcji w projekcjach finansowych 5.5.5. Podsumowanie badań w obszarze Wymiar finansowy związany z wdrożeniem systemu Zarządzania Czystszą Produkcją 6. Podsumowanie badań 6.1. Wdrożenie strategii czystszej produkcji w badanych organizacjach 6.2. Zestawienie ocen badanych elementów Zarządzania Czystszą Produkcją 6.3. Porównanie badanych obszarów wdrożenia czystszej produkcji 6.4. Oceny wdrożenia czystszej produkcji w organizacjach w ujęciu grupowym 6.5. Różnice w ocenach badanych elementów czystszej produkcji występujące w podziale próby badawczej na grupy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155592 N, 155591 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Droga do zrównoważonego rozwoju w Polsce w świetle założeń Agendy 2030 / Barbara Hadryjańska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 270 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 263-270.
Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako alternatywa dla tradycyjnego podejścia do rozwoju gospodarczego Tradycyjne podejście do rozwoju gospodarczego Znaczenie środowiska dla rozwoju gospodarczego Założenia koncepcji zrównoważonego rozwoju i jej wskaźniki Cele zrównoważonego rozwoju według Agendy 2030 Zrównoważony rozwój w dokumentach państwowych Agenda 2030 – założenia i struktura Cele i zadania Agendy 2030 – ogólna charakterystyka Wdrażanie założeń Agendy 2030 w krajach realizujących jej postulaty Wskaźniki monitorujące Cele Zrównoważonego Rozwoju w krajach UE Zaangażowanie OECD na rzecz zrównoważonego rozwoju Pandemia COVID-19 a realizacja celów zrównoważonego rozwoju Realizacja zrównoważonego rozwoju w Polsce – wskaźniki monitorujące priorytety krajowe Cele w obszarze „Ludzie” „Dobrobyt” „Planeta” „Pokój” i „Partnerstwo”
Sygnatura czytelni BWZ: XIV D 33
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6444 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności