Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(301)
IBUK Libra
(16)
Forma i typ
Książki
(255)
Publikacje naukowe
(79)
Artykuły
(45)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje dydaktyczne
(26)
E-booki
(16)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(224)
dostępne
(114)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(128)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(88)
Biblioteka WEiZ
(106)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(21)
Biblioteka WEAiI
(4)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(16)
Dudzik-Lewicka Irena
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Howaniec Honorata
(4)
Pyka Jan (1946- )
(4)
Waszkielewicz Wiesław
(4)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Łunarski Jerzy
(4)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Gawlik Józef
(3)
Janasz Krzysztof
(3)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(3)
Krawiec Franciszek
(3)
Michna Anna
(3)
Polak Andrzej
(3)
Potwora Witold
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(3)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(3)
Albigowski Marek
(2)
Aluchna Maria
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Berłowski Paweł
(2)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(2)
Czarnota Jerzy Lech
(2)
Danik Lidia
(2)
Fertsch Marek
(2)
Gancarczyk Jacek
(2)
Kaczmarek Radek
(2)
Kaczmarska Bożena
(2)
Karlik Marcin
(2)
Koch Tomasz
(2)
Koch Tomasz (1956- )
(2)
Kostecka Alicja
(2)
Luecke Richard
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Moczała Aleksander
(2)
Moszkowicz Mieczysław
(2)
Mrówka Rafał
(2)
Ozga Przemysław
(2)
Pawlak Marek (1955- )
(2)
Pindelski Mikołaj
(2)
Roth Gérard (1955- )
(2)
Santarek Krzysztof
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Skrzypek Elżbieta
(2)
Sokołowski Dariusz (geografia)
(2)
Szelest Stanisław
(2)
Tomczykowska Paulina
(2)
Trompeteur Małgorzata
(2)
Walczak Wojtek
(2)
Wawak Tadeusz (1946- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wissema J. G. (1942- )
(2)
Wiśniewski Kryspin
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Acewicz Mirosław
(1)
Adamczak Michał
(1)
Adamczyk Marek
(1)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Anastasi Alessandro
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthony Scott D
(1)
Antonowicz Alicja (ekonomia)
(1)
Antoszkiewicz Jan (1937- )
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Augustyniak Ewa
(1)
Badurek Jarosław
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam (ekonomia)
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Barabasz Krystyna
(1)
Baran Michał (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Barcik Anna
(1)
Bartold Tomasz
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bastian Dietmar
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bessant J. R
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bielski Marcin
(1)
Bień Magdalena (gospodarka przestrzenna)
(1)
Bieńkiewicz Maciej
(1)
Bijak Sylwia
(1)
Bizon-Górecka Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Blażlak Robert
(1)
Boekhorst Peter te (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(61)
2010 - 2019
(162)
2000 - 2009
(78)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(114)
Kraj wydania
Polska
(315)
Kiribati
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(309)
angielski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(22)
Menedżerowie
(16)
Ekonomiści
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Dyrektorzy
(1)
Informatycy
(1)
Inżynierowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Innowacje
(197)
Zarządzanie innowacjami
(81)
Zarządzanie
(74)
Przedsiębiorstwa
(60)
Przedsiębiorstwo
(24)
Zarządzanie jakością
(24)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Produkcja
(19)
Zarządzanie strategiczne
(19)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(19)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(14)
Przedsiębiorczość (postawa)
(12)
Transfer technologii
(11)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie ryzykiem
(11)
Efektywność ekonomiczna
(8)
Informatyzacja
(8)
Inżynieria produkcji
(8)
Konkurencja
(8)
Organizacja
(8)
Rozwój zrównoważony
(8)
Gospodarka
(7)
Kreatywność
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marketing
(7)
Produktywność (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorczość
(7)
Ekonomia
(6)
Jakość
(6)
Konkurencyjność
(6)
Myślenie twórcze
(6)
Organizacje
(6)
Zarządzanie zmianą
(6)
Logistyka gospodarcza
(5)
Model biznesowy
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Pracownicy
(5)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Przywództwo
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Technologia informacyjna (IT)
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(4)
Decyzje
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Innowacje ekologiczne
(4)
Innowacje produktowe
(4)
Logistyka
(4)
Menedżerowie
(4)
Nowy produkt
(4)
Praca zespołowa
(4)
Projektowanie
(4)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(4)
Ryzyko
(4)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
Start-up
(4)
Strategia marki
(4)
Sukces
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie firmą
(4)
Zarządzanie informacją
(4)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
COVID-19
(3)
Design thinking
(3)
Etyka biznesu
(3)
Górnictwo
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauka
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Organizacja pracy
(3)
Polityka innowacyjna
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(3)
Przemysł motoryzacyjny
(3)
Przemysły wysokiej techniki
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Technologia
(3)
Transfer wiedzy
(3)
Turystyka
(3)
Usługi
(3)
Zaangażowanie pracowników
(3)
Zarządzanie procesowe
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Automatyzacja
(2)
BHP
(2)
Bezrobocie
(2)
Business Process Management
(2)
Controlling
(2)
Ekoturystyka
(2)
Finanse
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Hutnictwo
(2)
Informatyka
(2)
Innowacje organizacyjne
(2)
Temat: czas
2001-
(69)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Korea Południowa
(1)
Kujawsko-pomorskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(36)
Praca zbiorowa
(22)
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(19)
Materiały konferencyjne
(14)
Materiały pomocnicze
(12)
Artykuł z czasopisma fachowego
(11)
Podręczniki akademickie
(11)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(9)
Poradniki
(5)
Podręczniki
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(107)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Inżynieria i technika
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Nauka i badania
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(43)
Kultura Fizyczna
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
317 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [175]-184.
Dla środowiska naukowego, a także dla praktyków zarządzania.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 43 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134409, 134411, 134410, 134408 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132089 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109665 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117038 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128694 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2440 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim pod hasłem: Roth, Gérard.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3742 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie innowacyjnym ekoproduktem żywnościowym / Teresa Nowogródzka. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 368 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 307-340.
Innowacje i innowacyjność - ujęcie teoretyczne Pojęcie innowacji i innowacyjności przedsiębiorstw Typologie i modele innowacji Źródła innowacji Poziom innowacyjności gospodarki polskiej w świetle innowacyjności gospodarki Europy i świata Zjawisko innowacyjności produktów ekologicznych Pojęcie i znaczenie innowacyjnego produktu ekologicznego we współczesnej gospodarce Oznakowanie produktów ekologicznych Proces rozwoju i zarządzania innowacyjnym produktem ekologicznym Innowacyjność w przetwórstwie ekologicznego produktu żywnościowego Uwarunkowania formalno-prawne dotyczące surowca i przetwórstwa ekologicznego w świetle prawa żywnościowego Wybrane normy, standardy i systemy zarządzania jakością żywności jako element prawnego obowiązku ochrony produktu żywnościowego Rozwój i popularność przetwórstwa żywności ekologicznej Pojęcie, rodzaje i rozwój innowacyjności w produkcji żywności ekologicznej Rola rolnictwa i przemysłu rolno-spożywczego w procesie wytwarzania innowacyjnych żywnościowych produktów ekologicznych Innowacyjność przetwórni wytwarzających produkty żywnościowe metodami ekologicznymi - wyniki badań empirycznych Charakterystyka badanych przetwórni wytwarzających produkty żywnościowe metodami ekologicznymi Uwarunkowania wprowadzanych innowacji w przetwórniach wytwarzających produkty żywnościowe metodami ekologicznymi - wyniki badań empirycznych Weryfikacja statystyczna hipotez Wprowadzenie produktów ekologicznych w wybranych przedsiębiorstwach - studia przypadków Zarządzanie innowacyjnym żywnościowym produktem ekologicznym w ujęciu modelowym Zarządzanie innowacyjnym ekologicznym produktem żywnościowym - propozycja modelu Weryfikacja modelu zarządzania innowacyjnym produktem ekologicznym w praktyce gospodarczej Kierunki doskonalenia zarządzania innowacyjnym produktem ekologicznym w praktyce gospodarczej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 549 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147502, M 14681, 147442, 147501 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147441 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu)
Bibliogr. s. 103-104.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 50
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6969 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [451]-452.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla teoretyków i praktyków zarządzania, dydaktyków i studentów kierunków menedżerskich.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 698 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135752 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4863 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131788 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektem innowacyjnym produktu i usługi / Frank Krawiec. - Warszawa : Difin, 2000. - 218 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [211]-218.
DEFINICJA PROJEKTU 2.1.Okresowość 2.2.Innowacyjność produktu lub usługi 2.3.Siły napędowe innowacyjności 2.4.Ryzyko rozwoju nowego produktu KONCEPCJE ZARZĄDZANIA PROJEKTEM INNOWACYJNYM 3.1.Pojęcie zarządzania projektem 3.2.Fazy projektu innowacyjnego 3.3.Cykl życia projektu innowacyjnego 3.4.Strony zainteresowane projektem innowacyjnym 3.5.Wpływ struktur organizacyjnych na projekt innowacyjny 3.6.Rola wiedzy i umiejętności zarządu w zarządzaniu projektem innowacyjnym 3.7.Wpływy społeczno-ekonomiczne STRATEGIE INNOWACJI PRODUKTU 4.1.Istota i miejsce strategii innowacji produktu 4.2.Alternatywne strategie innowacji produktu 4.2.1.Strategie bierne 4.2.2.Strategie proaktywne 4.2.3.Uwarunkowania wyboru strategii 4.3.Korelacja badań i marketingu w innowacji produktu 4.4.Współdziałanie wielofunkcyjne w innowacji produktu PROCES TWORZENIA PORTFELA PROJEKTÓW NOWEGO PRODUKTU 5.1.Parametry docelowe innowacji produktu 5.2.Rola i źródła informacji 5.2.1. Źródła informacji 5.3.Strategiczna mapa możliwości 5.4.Wstępny portfel pomysłów nowego produktu 5.5.Analiza szczegółowa i opracowywanie planu możliwości biznesowych 5.5.1.Badania rynkowe 5.5.2.Ocena konkurencji 5.5.3.Szczegółowa analiza techniczna 5.5.4.Analiza finansowa 5.5.5.Portfel końcowy projektów nowego produktu 5.5.6.Plan dalszych działań STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE PROJEKTOWANIEM I ROZWOJEM 6.1.Złożoność i istota procesu projektowania i rozwoju 6.2.Nowe elementy strategiczne w projektowaniu i rozwoju STRATEGIE WPROWADZANIA NOWEGO PRODUKTU NA RYNEK 7.1.Planowanie wdrożenia 7.2.Zarządzanie wdrożeniem PROCESY ZARZĄDZANIA OPERACYJNEGO PROJEKTEM INNOWACYJNYM 8.1.Podstawowe grupy procesów 8.1.1.Procesy wykonania 8.1.2.Procesy kontroli 8.1.3.Procesy kończące realizację projektu 8.2.Zakres i system zarządzania projektem innowacyjnym 8.2.1.Zarządzanie integracją projektu 8.2.1.1.Opracowywanie planu projektu 8.2.1.2.Realizacja planu prac nad projektem 8.2.1.3.Kontrola zmian 8.2.2.Zarządzanie zakresem projektu 8.2.2.1.Inicjacja 8.2.2.2.Planowanie zakresu 8.2.2.3.Definicja zakresu 8.2.2.4.Kontrola zmiany zakresu 8.2.3.Zarządzanie czasem projektu 8.2.3.1.Definiowanie prac projektu 8.2.3.2.Określanie kolejności 8.2.3.3.Szacowanie czasu trwania działania 8.2.3.4.Opracowywanie harmonogramu 8.2.3.5.Kontrola harmonogramu 8.2.4.Zarządzanie kosztem projektu 8.2.4.1.Planowanie zasobów 8.2.4.2.Szacowanie kosztu 8.2.4.3.Alokacja kosztu 8.2.4.4.Kontrola kosztu 8.2.5.Zarządzanie jakością projektu 8.2.5.1.Planowanie jakości 8.2.5.2.Kontrola jakości 8.2.6.Zarządzanie zasobami ludzkimi 8.2.6.1.Planowanie organizacyjne 8.2.6.2.Rekrutacja personelu 8.2.6.3.Rozwój zespołu 8.2.7.Zarządzanie ryzykiem projektu 8.2.7.1.Identyfikacja ryzyka 8.2.7.2.Kwantyfikacja ryzyka 8.2.7.3.Podejmowanie działań zapobiegających ryzyku 8.2.7.4.Kontrola działań zapobiegających ryzyku METODY STOSOWANE w EWALUACJI I SELEKCJI PROJEKTÓW B & R Metody punktowe Wagi kryteriów selekcji i wartości punktów Metody kalkulacji ogólnego wyniku Ocena ryzyka Praktyczne zastosowanie Metody ekonomiczne Metody teorii podejmowania decyzji Drzewo decyzyjne Decyzje w warunkach ograniczenia Implikacje dla praktycznego zastosowania Metody ograniczonej optymalizacji Programowanie liniowe Programowanie dynamiczne Wskazania dla praktycznego zastosowania KONCEPCJE KRZYWYCH UCZENIA SIĘ I DOŚWIADCZEŃ Szacowanie inżynieryjne z dołu do góry Modele parametryczne Zagregowana predykcja redukcji kosztów Koncepcja uczenia się Krzywa uczenia się Estymacja parametrów strukturalnych krzywej uczenia się Empiryczne zastosowanie krzywych uczenia się Ograniczenia krzywych uczenia się Koncepcja doświadczenia Krzywe doświadczeń Zastosowania krzywych doświadczeń Krzywe doświadczeń a predykcja redukcji kosztów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149475, 109892 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W wyd. poprzednim odmienna kolejność autorów.
Na okł.: Jak połączyć wizję, ludzi i organizację w służbie strategii.
Bibliogr. s. [231]-232.
Dla kierujących przedsiębiorstwem, konsultantów oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 674 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 140734 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140732 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zobaczyć pewne okazje (cz.1) / Rafał Mrówka, Mikołaj Pindelski. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 3, s.26-29. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [250]-276.
Transfer wiedzy w organizacji z perspektywy nauk o zarządzaniu Rozwój teorii na temat wiedzy w organizacji Zakres pojęcia, właściwości i wymiary wiedzy Ewolucja poglądów dotyczących znaczenia wiedzy w organizacji Koncepcje transferu wiedzy Istota transferu wiedzy Strategiczne znaczenie transferu wiedzy Transfer wiedzy w organizacjach w świetle wybranych modeli teoretycznych Uwarunkowania transferu wiedzy w przedsiębiorstwach międzynarodowych Znaczenie transferu wiedzy w przedsiębiorstwach międzynarodowych Mechanizmy i narzędzia transferu wiedzy w korporacjach Wewnątrzkorporacyjny transfer wiedzy z perspektywy filii zagranicznych Rozwój badań w zakresie uczestnictwa filii w transferze wiedzy Transfer wiedzy w kontekście relacji filia-centrala Transfer wiedzy a rozwój filii na tle korporacji Rola filii w korporacji a jej uczestnictwo w transferze wiedzy Ekspatriacja jako mechanizm wewnątrzkorporacyjnego transferu wiedzy Ekspatriacja - istota i zakres pojęcia Korporacyjny transfer wiedzy w warunkach ekspatriacji jako przedmiot dotychczasowych badań Koncepcja wykorzystania mechanizmu ekspatriacji w transferze wiedzy przez filie zagraniczne Zróżnicowanie uczestnictwa filii w korporacyjnym przepływie wiedzy i jego implikacje dla zastosowań ekspatriacji Metodyka przeprowadzonych badań empirycznych Zmienne zastosowane w badaniach i ich operacjonalizacja Etapy postępowania badawczego, procedura badań i charakterystyka próby Badania pilotażowe Badania ilościowe Badania jakościowe Metody analizy danych Metody analizy wykorzystane w badaniach ilościowych Metody analizy wykorzystane w badaniach jakościowych Transfer wiedzy w warunkach ekspatriacji z perspektywy filii w Polsce - analiza wyników badań ilościowych Ogólna charakterystyka wyników badań Wykorzystanie ekspatriacji w facylitacji transferu wiedzy Mobilizacja transferu wiedzy za pomocą misji zagranicznych Podsumowanie wyników badań ilościowych Zastosowania ekspatriacji w transferze wiedzy z perspektywy wybranych filii zagranicznych - analiza wyników badań jakościowych Aktywność delegowanych pracowników w zakresie transferu wiedzy Aktywność filii zagranicznych w zakresie transferu wiedzy poprzez ekspatriację - analizy przypadków Studium przypadku: Rea, Deimos, Tytania, Proteusz, Metis, Podsumowanie wyników badań jakościowych Ocena statusu filii i jej sposobu uczestnictwa w korporacyjnym przepływie wiedzy Analiza porównawcza filii w zakresie transferu wiedzy poprzez ekspatriację Ocena zgodności rzeczywistych i zakładanych wzorców badanego zjawiska.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 332 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145313 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5784 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121710, 118156 L (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2831 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7912 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 49)
Bibliografia przy rozdziale.
Innowacje i wiedza Innowacje jako istotny czynnik transformacji społecznej i rozwoju gospodarczego - Monika Kidyba, Łukasz Makowski Uwarunkowania zmiany społecznej Przyczyny zmian społecznych Twórczy model biznesu - założenia metodologiczne - Adam Jabłoński Model biznesu jako kluczowy, wielowymiarowy konstrukt w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - przegląd pojęć Twórczość w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstw - istota i logika Środowisko sieciowe jako środowisko twórcze kreujące twórcze modele biznesu - wymiar strategiczny Przyjęta metodologia badań naukowych - badania longitudinalne twórczych modeli biznesu przedsiębiorstw Twórczy model biznesu jako specyficzny, wielowymiarowy konstrukt - założenia metodologiczne Zalecenia strategiczne i występujące ograniczenia badawcze w logice rozważań Naukowych W poszukiwaniu modelu organizacji zarządzającej innowacjami w formule „open innovation" - studium przypadku - Zenon Pokojski Koncepcja modelu biznesowego open innovation W poszukiwaniu koncepcji zarządzania innowacjami w Polsce Grupa Azoty Puławy - koncepcja modelu zarządzania innowacjami Zarządzanie wiedzą klienta (Customer Knowledge Management) a innowacyjność przedsiębiorstwa - Monika Zajkowska Znaczenie wiedzy klientów dla przedsiębiorstwa Determinanty wykorzystania Customer Knowledge Management w innowacjach Formy i style Customer Knowledge Management Bariery i wyzwania implementacji Customer Knowledge Management Kody kolorystyczne w architekturze jako narzędzie zarządzania w opinii pracowników - Krzysztof Ludwin, Janusz Rymaniak Kody kolorystyczne jako przedmiot badań Teoretyczne aspekty kodów kolorystycznych w architekturze Ewolucja zastosowania w praktyce organizacyjnej Wyniki badań opinii pracowników Odpowiedzialność w kontekście zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa - Dorota Jaźwińska Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa i społeczna odpowiedzialność biznesu Orientacje w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa System ekozarządzania i audytu (EMAS) - działania organizacji w Polsce Marketing i relacje Analysis of the Advertising in Poland and Slovak Cinemas - Jaroslav Ďaďo, Monika Boguszewicz-Kreft, David Régi Way of Cinema to the Advertising Road Methodology of the Research Comparative Analyses of the Slovak and Polish Cinema Industries Content of Cinema Advertising Wybrane aspekty zachowań nabywców w punkcie sprzedaży i ich wpływ na organizację przestrzeni w sklepie - Kamila Szymańska Marketingowe i pozamarketingowe czynniki wpływające na zachowania nabywców Wybrane obszary zachowań badanych klientów w miejscu sprzedaży Istotne aspekty organizacji przestrzeni sklepowej jako odpowiedź na zwyczaje konsumenckie Efektywność relacji marketingowych - Janusz Dworak Badania relacji marketingowych w małych firmach Sprzedaż akwizycyjna produktów zaspokajających podstawowe potrzeby konsumenta - studium przypadku - Krzysztof Tokarski Akwizycja jako metoda aktywnej sprzedaży Produkty zaspokajające podstawowe potrzeby konsumenta Przebieg eksperymentu Klient wewnętrzny. Analiza dotychczasowych kierunków i nurtów badawczych - Bolesław Goranczewski Analiza ilościowa istniejących źródeł literaturowych. Przegląd i systematyka dotychczasowego dorobku Analiza treści wybranych publikacji badawczych Krytyka dotychczasowego dorobku.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 4
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5748 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 10 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The innovator's solution.
Na obwolucie: Harvard Business School Press.
Indeks.
Imperatyw wzrostu Jak pokonać najpotężniejszych konkurentów? Jakie produkty zechcą kupować klienci? Kim są najlepsi klienci dla naszych produktów? Prawidłowy dobór zakresu działalności Jak unikać utowarowienia Czy twoje przedsiębiorstwo ma możliwości osiagania wzrostu dzięki przełomowej innowacji? Zarządzanie procesem rozwoju strategii Dobre i złe pieniądze Rola dyrekcji w kierowaniu nowym wzrostem Epilog - Przekazanie pałeczki
Sygnatura czytelni BWZ: 148633
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148633 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Rozdział 1. Zrozumieć startup 23 Różnica pomiędzy startupem a małym lub średnim przedsiębiorstwem 26 O czym marzą i kim są startupowcy? 28 Ekosystem 35 Startup startupowi nierówny 41 Ucz się i upadaj szybko 54 Czynniki sukcesu startupów 59 Startupowa dolina śmierci i kij hokejowy 62 Pivot 64 Czego startupy chcą od korporacji? 66 Czego korporacje chcą od startupów? 70 Co startupy i korporacje mogą dać sobie nawzajem? 73 Czynniki sukcesu we współpracy ze startupami 75 Etapy rozwoju współpracy ze startupami 80 Rozdział 2. Ekosystem startupowy w Polsce i na świecie 85 Polska Rzeczpospolita Startupowa 87 Krótka historia polskich startupów 88 Krajowy ekosystem startupowy 94 Warszawa 95 Kraków 98 Wrocław 99 Trójmiasto (Gdańsk, Gdynia, Sopot) 99 Pozostałe ośrodki innowacji 101 Europa 104 Wielka Brytania 105 Niemcy 106 Izrael 107 Pozostałe ośrodki europejskie 109 USA 110 Od gorączki złota do Doliny Krzemowej 111 Chiny 117 Chińska Dolina Krzemowa 117 Cechy dojrzałego i sprawnie działającego ekosystemu startupowego 119 Rozdział 3. Jak zacząć współpracę ze startupami? 127 Identyfikacja otoczenia firmy 129 Pierwsze kroki - SCR 0 130 Analiza lokalnego ekosystemu i budowa zespołu - SCR 1 138 Analiza działań konkurencji i dalsze poznawanie ekosystemu - SCR 2 147 Wykorzystaj potencjał wewnątrz organizacji - SCR 3 152 Partnerstwo w zewnętrznym programie akceleracyjnym - SCR 3 159 Wstępna strategia i zacieśnianie współpracy z organizacjami - SCR 3 169 Własny proces scoutingu projektów startupowych - SCR 4 171 Korporacyjny inkubator innowacji - SCR 5 182 Korporacyjna strategia współpracy ze startupami i dopracowanie modelu - SCR 5 185 Outsourcing programu akceleracyjnego - SCR 5 191 Rozdział 4. Korporacyjny program akceleracyjny SCR 6 197 Dlaczego startupy kochają akceleratory? 198 Po co korporacjom program akceleracyjny? 201 Geneza programów akceleracji 206 Akceleracja a sprawa polska 211 Frameworki programów akceleracyjnych 220 Etapy akceleracji 232 Wyznaczenie celu 234 Wybór modelu 235 Budowa zespołu akceleratora 238 Zasoby do realizacji programu 241 Umowy i regulaminy 245 Budżet i harmonogram prac 247 Tworzenie programu akceleracji 249 Rekrutacja zespołów 259 Selekcja zgłoszeń 268 Umowa akceleracyjna 273 Akceleracja 275 Demo Day 280 Postakceleracja i program wsparcia absolwentów 282 Ewaluacja programu 284 Rozdział 5. Współpraca z funduszami VC i rozwój polityki inwestycyjnej SCR 7 i 8 287 Krótka historia inwestycji kapitałowych podwyższonego ryzyka 289 Założenia funkcjonowania funduszy VC 292 Cykl życia funduszu VC 294 Jak zarabiają fundusze venture capital? 296 Ryzyko inwestowania w startupy 298 Aniołowie biznesu a fundusze VC 310 Rodzaje funduszy VC 313 Zespół funduszu 321 Współpraca z funduszami VC 323 Koinwestycje z funduszami VC 329 Przejęcia spółek z portfeli funduszy VC 334 Współpraca międzynarodowa 337 Zarządzanie ryzykiem we współpracy na linii korporacja i fundusze VC 340 Rozpoznanie partnera 341 Analiza projektów 343 Negocjacje i zakończenie procesu 344 Rozdział 6. Corporate Venture Capital SCR 9 349 Historia działania funduszy CVC 350 Pierwsza fala funduszy CVC - lata 60. i 70. XX wieku 351 Druga fala CVC - Dolina Krzemowa 352 Trzecia fala CVC - boom "dotcomów" 353 Czwarta fala CVC - w poszukiwaniu jednorożców 354 Polski rynek funduszy CVC 356 Modele funkcjonowania CVC 358 Decyzja o stworzeniu własnego funduszu CVC 361 VC a CVC 364 Polityka inwestycyjna 367 Budowa zespołu zarządzającego i kluczowego personelu 371 Proces inwestycyjny 375 Dodatkowe formy finansowania CVC - fundusze funduszy 377 Złożenie oferty do funduszu funduszy 383 Uruchomienie funduszu CVC 386 Zarządzanie pracą funduszu 387 Praktyczne aspekty procesu inwestycyjnego 391 Pozyskiwanie projektów inwestycyjnych i rozmowy ze startupami 391 Term sheet 393 Wycena startupu 395 Due diligence 399 Podnoszenie kompetencji zespołu 400 Współpraca ze spółkami i wzrost wartości portfela 403 Wyjścia z inwestycji i zamknięcie funduszu 407 Zarządzanie ryzykiem 412 Otwarcie się na nowe 413 W poszukiwaniu jednorożca 414 System naczyń połączonych 416 Korzyści, korzyści i jeszcze raz korzyści 417 Korporacyjna gotowość do współpracy ze startupami 418
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 382 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148058 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności