Sorting
Source
Library Catalogue
(21)
IBUK Libra
(1)
Form of Work
Książki
(18)
Artykuły
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Biblioteka Międzywydziałowa
(10)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(1)
Author
Davies Peter
(3)
Opaliński Ireneusz
(3)
Pardey David
(3)
Antczak Mariola
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Klisiński Janusz (1950- )
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Castenow Dieter
(1)
Jardanowski Piotr
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Kojło Stefan
(1)
Kotra Kazimiera
(1)
Kraśnicki Zdzisław
(1)
Kulpa Magdalena
(1)
Kłosowski Andrzej
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Matecki Piotr
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowak Lilianna
(1)
Olczak Artur
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Pysz-Radziszewska Anna
(1)
Radkowska Jolanta
(1)
Radkowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(5)
Time Period of Creation
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
English
(1)
Subject
Marketing
(10)
Badania marketingowe
(2)
Kluby sportowe
(2)
Marketing sportowy
(2)
Sport
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kontaktami z klientami
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Biblioteki
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Controlling marketingu
(1)
Controlling sprzedaży
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
E-commerce
(1)
Ekonomia
(1)
Globalizacja
(1)
KPI
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności
(1)
Korzeniowski, Robert (1968- )
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing usług
(1)
Marketing usług profesjonalnych
(1)
Marketing wewnętrzny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Medycyna sportowa
(1)
Piłka nożna
(1)
Platforma Obywatelska Rzeczypospolitej Polskiej
(1)
Portale internetowe
(1)
Przemysł
(1)
Sponsoring
(1)
Strategia sprzedaży
(1)
Usługi
(1)
Usługi prawnicze
(1)
Wskaźniki marketingowe
(1)
Zawody sportowe
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Podręczniki
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
22 results Filter
No cover
Book
In basket
Marketing w praktyce / Mirosław Łaguna. - Olsztyn : Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - Wydaw., 2002. - 219, [1] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. 219 - [220]
Sygnatura czytelni BMW: VI A 65 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. ES 79 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 89949, 89948, 89950, 89947 (4 egz.)
No cover
Article
In basket
Marketing w praktyce firm prawniczych / Andrzej Kłosowski. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 5, s.23-26. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
No cover
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. i na s. 358-[366].
Sygnatura czytelni BMW: VI A 34 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 102524 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 617 N (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [293]-302.
Dla słuchaczy wydziałów ekonomicznych i zarządzania wszystkich typów studiów (dziennych, wieczorowych, zaocznych, podyplomowych, MBA) szkół wyższych oraz praktyków gospodarczych.
Zarządzanie relacjami z klientem na rynku B2B 1.1. Relacje partnerskie na rynku B2B 1.2. Marketing partnerski pomiędzy dostawcami a klientami 1.3. Marketing relacji a koncepcja CRM na rynku B2B 1.4. Wykorzystanie segmentacji w zarządzaniu relacjami z klientami na rynku B2B 1.5. Zarządzanie relacjami z interesariuszami (SRM - Stakeholders Relationship Management) Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B 2.1. Współpraca handlowa partnerów na rynku B2B 2.2. Negocjacje handlowe pomiędzy partnerami 2.3. Uwarunkowania rynkowe a pozycja konkurencyjna w transakcjach na rynku B2B 2.4. Proces decyzyjny i sytuacje zakupu na rynku B2B 2.5. Rola uczestników centrum zakupu w procesie decyzyjnym zakupu na rynku B2B Działania promocyjne na rynku B2B 3.1. Rola komunikacji na rynku B2B 3.2. Istota promotion-mix na rynku B2B 3.3. Sprzedaż bezpośrednia na rynku B2B 3.4. Reklama na rynku B2B 3.5. Promocja sprzedaży na rynku B2B 3.6. Public relations na rynku B2B Zarządzanie produktem na rynku B2B 4.1. Złożoność produktów oferowanych na rynku B2B 4.2. Zarządzanie produktem w marketingu B2B 4.3. Jakość techniczna produktu 4.4. Innowacje produktowe na rynku B2B 4.5. Strategie innowacji produktowych 4.6. Strategie wprowadzania na rynek B2B produktów wysokiej techniki Marka na rynku B2B 5.1. Rola marki i kształtowania jej wizerunku na rynku B2B 5.2. Wartość marki na rynku B2B 5.3. Strategie marki na rynku B2B 5.4. Rola marki w podejmowaniu decyzji przez nabywcę na rynku B2B Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B 6.1. Zakres działań związanych z dystrybucją na rynku B2B 6.2. Uczestnicy kanałów dystrybucji na rynku B2B 6.3. Determinanty wyboru kanałów dystrybucji 6.4. Działania serwisowe dystrybutorów 6.5. Zarządzanie logistyczne w kanałach dystrybucji na rynku B2B Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B 7.1. Rola ceny na rynku B2B 7.2. Strategie cenowe 7.3. Kształtowanie cen na rynkach zorganizowanych 7.4. Formy finansowania transakcji wykorzystywane na rynku B2B Studia przypadków - przykłady działań marketingowych firm na rynku B2B w Polsce 8.1. Aqua Polska spółka z o.o. 8.2. Hutmen SA 8.3. Huta im T. Sendzimira SA 8.4. MAWOS i NIBCO Inc. 8.5. VAILLANT SA
Sygnatura czytelni BMW: VI E 40 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 128585, 128586, 131001, 131002 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 4211 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tyt. oryg. : New Marketing in der Praxis.
Bibliogr. s. 289-[290]. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów wydziałów ekonomicznych uczelni wszystkich typów, słuchaczy różnych kursów i szkoleń w zakresie marketingu, a także dla menedżerów firm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 92074, 92073, 92076, 92075 (4 egz.)
No cover
Journal
In basket
Miesięcznik
2002, nr 1 (styczeń)-.
Opis na podstawie: 2002, nr 1.
Indywidualne tytuły na grzbietach.
Na okładce www.marketing.org.pl.
Od 2003, nr 1 brak podtytułu.
Od 2003, nr 1 wydawca: "Marketing w Praktyce".
2005, nr 8 - 2008, nr 3 częste zmiany redaktorów.
Od 2006, nr 9 podtytuł: wiedza - energia działania.
Zawartość zasobu Magazyn P 2961 udostępniany w Wypożyczalni
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017 nr 1-12 = 227-238
2018 nr 1-12 = 239-250
2019 nr 1-11 = 251-261
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Biblioteka WZiIP: 2002 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2003 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2004 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2005 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12+CD, 2006 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2007 nr 1, nr 2+CD, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2008 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2009 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2010 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2014 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2015 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 85974, 85972, 102927, 85975, 85973 (5 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 136660 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Zawiera Słownik użytecznych terminów.
Bibliogr. s. [159].
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Sygnatura czytelni BMW: VI B 7 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 104271 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 915 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [175].
Sygnatura czytelni BMW: VI B 20 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 2681 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Tyt. oryg. : Organising and planning for marketing success.
Tyt. oryg. : Making sense of marketing. The complete open learning course.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 89370 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach [171]-181. Indeks.
1.Rola bibliotek w społeczeństwie XXI wieku 1.1.Biblioteki w zapisie ustawowym 1.2.Typy współczesnych bibliotek, ich funkcje, zadania i misja 1.3.Nowoczesny design bibliotek odpowiedzią na współczesne oczekiwania czytelników 2.Koncepcja marketingu wewnętrznego na gruncie bibliotecznym: istota i podstawowe założenia 2.1.Marketing wewnętrzny w ujęciu teoretycznym 2.2.Marketing wewnętrzny na gruncie bibliotecznym 2.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny jako odpowiedź na współczesne wyzwania stawiane bibliotekom w społeczeństwie informacyjnym 3.Marketing biblioteczny jako przedmiot zainteresowania badaczy 3.1.Marketing biblioteczny w literaturze przedmiotu 3.2.Biblioteczny marketing wewnętrzny w literaturze przedmiotu 3.3.Biblioteczny marketing wewnętrzny w ujęciu statystycznym 4.Marketing wewnętrzny w bibliotekach województwa łódzkiego w świetle wyników badań własnych 4.3.1.Komunikacja wewnętrzna w bibliotece 4.3.2.System motywacyjny w bibliotece 4.3.3.Wybrane aspekty kultury organizacyjnej w bibliotece i ogólne uwarunkowania procesu pracy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147953 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 85978, 85977, 85976 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy)
Bibliogr. s. [195]-203.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 39 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 4090 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 129713 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Na okł.: Product, price, place, promotion.
Bibliogr. s. 219-223.
Sygnatura czytelni BMW: VI D 35 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 4534 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 132890 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147226 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia strony 203-219.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE Media społecznościowe – istota, rodzaje i cechy predysponujące je do wykorzystania w działalności przedsiębiorstw Social media marketing to marketing w mediach społecznościowych? Zakres możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Koncepcja firmy 2.0 Content marketing w mediach społecznościowych Koncepcja content marketingu Zasady i dobre praktyki z obszaru content marketingu Narzędzia content marketingu w mediach społecznościowych Reklama w mediach społecznościowych. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ w tych mediach Charakterystyka rynku reklamy w mediach społecznościowych Formaty reklam i narzędzia do ich tworzenia w mediach społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Performance marketing Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych Formy promocji sprzedaży w mediach społecznościowych Instrumenty i działania PR w mediach społecznościowych Zastosowanie koncepcji CSR w mediach społecznościowych jako instrumentu PR MARKETING SZEPTANY w mediach społecznościowych Word-of-mouth marketing. Adwokaci marki Buzz marketing. Liderzy opinii Marketing wirusowy: marketing partyzancki i prank marketing Real-time marketing Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych Budowanie relacji z klientami w mediach społecznościowych Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako źródło dANYCH, informacji I WIEDZY o otoczeniu przedsiębiorstwa Tworzenie person. Pozyskanie danych i informacji o klientach Pozyskanie danych i informacji o innych podmiotach znajdujących się w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstwa Media społecznościowe jako źródło danych i informacji o otoczeniu wewnętrznym przedsiębiorstwa. Yammer Zastosowanie koncepcji crowdsourcingu w mediach społecznościowych Media społecznościowe W employer brandingu oraz REKRUTACJI i selekcji pracowników Rola mediów społecznościowych w employer brandingu Rekrutacja pracowników w mediach społecznościowych Selekcja kandydatów do pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A zaangażowanie pracowników Znaczenie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstwa. Employee Advocacy Budowanie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie budowania zaangażowania pracowników w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 58 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6280 (1 egz.)
E-book
In basket
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności