Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(78)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(72)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(4)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(57)
tylko na miejscu
(23)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Biblioteka Międzywydziałowa
(10)
Biblioteka WEiZ
(11)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Kołodziejek Bogdan
(3)
Beskid Lidia
(2)
Hanusik Krystyna
(2)
Piasny Janusz
(2)
Podolec Barbara
(2)
Strużycki Marian (1930- )
(2)
Szczepański Jan (1913-2004)
(2)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(2)
Wiszniewski Edward
(2)
Zielińska Zofia
(2)
Łangowska Urszula
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamowicz Ewa
(1)
Antonides Gerrit
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Bałdyga Jerzy
(1)
Bergier Tomasz
(1)
Bernal Arkadiusz
(1)
Bielski Piotr
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bosch Gisela
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Bużałek Tomasz
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Carley Michael
(1)
Chłopecki Jerzy (1936-2014)
(1)
Czajkowski Mikołaj
(1)
Czerny Mirosława (1951- )
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek Aleksandra
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grzelońska Urszula (1939- )
(1)
Grzywińska-Rąpca Małgorzata
(1)
Guzik Bogusław
(1)
Herman Andrzej
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Jawłowska Aldona
(1)
Jeleński Tomasz
(1)
Kall Jacek
(1)
Kasprzak Tadeusz
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Koneczny Karol
(1)
Kopańska Agnieszka
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kozak Krzysztof
(1)
Kozłowska Agata
(1)
Kramer Józefa (1930- )
(1)
Krasiński Zdzisław
(1)
Kronenberg Jakub
(1)
Kroszel Janusz
(1)
Kulczycka Joanna
(1)
Kurczewski Przemysław
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lewandowska Anna
(1)
Lewandowska Zofia
(1)
Magnuszewski Piotr
(1)
Makuch Łukasz
(1)
Maliszewska Karolina
(1)
Masztalerz Jerzy
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michaliszyn Beata
(1)
Morecka Zofia (1919- )
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Murawska Anna (ekonomia)
(1)
Mynarski Stefan
(1)
Mytko Weronika
(1)
Nikołajczuk Sergiusz
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pajestka Józef (1924-1994)
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Paszkowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawelec Michał
(1)
Piasny Janusz (1930-1997)
(1)
Pohorille Maksymilian
(1)
Pohorille Maksymilian (1915-2003)
(1)
Raaij W. Fred van
(1)
Raworth Kate (1970- )
(1)
Romaniuk Kazimierz
(1)
Ryć Kazimierz (1935-2020)
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Seminarium Naukowe "Decyzje w handlu : cele warunki metody" (1975 ; Konstancin-Jeziorna)
(1)
Sendzimir Jan
(1)
Sikorska Joanna
(1)
Spapens Philippe
(1)
Stangel Michał
(1)
Strumińska-Kutra Marta
(1)
Sufin Zbigniew
(1)
Szadziński Stanisław Stefan
(1)
Sztucki Tadeusz
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymański Władysław (1941- )
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wesołowski Włodzimierz (1929- )
(1)
Winiewski Michał (1916-1991)
(1)
Wiszniewski Edward (1921-2004)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(19)
1970 - 1979
(17)
1960 - 1969
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(78)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Konsumpcja (ekonomia)
(71)
Ekonomia
(15)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Rynek
(5)
Stopa życiowa
(5)
Żywność
(5)
Budżety rodzinne
(4)
Ekonomia współdzielenia
(4)
Gospodarstwa domowe
(4)
Model konsumpcji
(4)
Rozwój zrównoważony
(4)
Wzrost gospodarczy
(4)
Dochód narodowy
(3)
Gospodarka
(3)
Innowacje
(3)
Koncepcja współdzielonej konsumpcji
(3)
Kontakty międzyludzkie
(3)
Model biznesowy
(3)
Ceny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumpcja zrównoważona
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Polityka społeczna
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Transport
(2)
Usługi
(2)
AKUMULACJA
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Bogactwo
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Czynniki społeczno-ekonomiczne
(1)
DEMOGRAFIA
(1)
Decyzje
(1)
Demografia
(1)
Dług
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekonomika
(1)
Geografia
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informatyka
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Komitet Centralny PZPR
(1)
Konferencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kraje kapitalistyczne
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
MAJĄTEK NARODOWY
(1)
MARŻE
(1)
Marketing
(1)
Migracje
(1)
Modele biznesowe
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Oszczędności
(1)
Polityka
(1)
Popyt
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwa handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
REJONY KONSUMPCJI
(1)
ROZWÓJ EKONOMICZNY
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rewolucja naukowo-techniczna
(1)
Rodzina
(1)
Rodziny osób pracujących
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Ryzyko
(1)
SOCJALIZM
(1)
Samorząd lokalny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Serwisy internetowe
(1)
Sieć handlowa
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Statystyka gospodarcza
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Styl życia
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Targi
(1)
Turystyka
(1)
Urbanizacja
(1)
Usługi przewozowe
(1)
Usługi turystyczne
(1)
WARUNKI SPOŁECZNO-GOSPODARCZE
(1)
Współpraca
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(6)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Podręczniki akademickie
(3)
Raport z badań
(3)
Podręcznik
(2)
Dane statystyczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Studium przypadku (case study)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
79 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77626, 77264, 101658 L (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polityka Społeczna w PRL [Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej])
Bibliogr. s. [232]-240.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47636, 47633, 47634, 47635 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Częstochowska, ISSN 0860-5017 ; nr 108)
Bibliogr. s. 460-476. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112411 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130017 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 102)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64349 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37990 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 279-298.
KONSUMPCJA ŻYWNOŚCI JAKO PRZEDMIOT BADAŃ EKONOMICZNYCH 1.1.Żywność jako przedmiot konsumpcji 1.2.Konsumpcja i konsument żywności 1.3.Potrzeba żywnościowa jako podstawa konsumpcji 1.4.Uwarunkowania kształtujące konsumpcję żywności UWARUNKOWANIA EKONOMICZNO-GOSPODARCZE POPYTU NA ŻYWNOŚĆ - ANALIZA OTOCZENIA DALSZEGO KONSUMPCJI ŻYWNOŚCI 2.1.Wpływ rozwoju gospodarczego kraju i dochodów w sektorze gospodarstw domowych na konsumpcję żywności 2.2.Analiza podaży żywności w Polsce - produkcja i sprzedaż detaliczna produktów spożywczych 2.3.Ceny jako determinanty konsumpcji żywności 2.4.Uwarunkowania globalne konsumpcji żywności i ich skutki na rynku KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ZMIAN W POZIOMIE I STRUKTURZE WYDATKÓW NA ŻYWNOŚĆ W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH 3.1.Dochód gospodarstwa domowego jako uwarunkowanie wydatków na żywność 3.2.Wydatki na żywność jako koszty konsumpcji rynkowej 3.3.Zmiany w poziomie i strukturze wydatków na produkty żywnościowe i napoje bezalkoholowe 3.4.Zróżnicowanie wydatków na żywność według cech społeczno--ekonomicznych gospodarstw domowych 3.5.Uwarunkowania regionalne wydatków na żywność w gospodarstwach domowych SPOŻYCIE ŻYWNOŚCI W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH - TENDENCJE ZMIAN, ZRÓŻNICOWANIE I DETERMINANTY 4.1.Poziom i zmiany spożycia żywności 4.2.Spożycie żywności w zależności od cech gospodarstwa domowego 4.3.Spożycie żywności w gospodarstwach domowych według województw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155323 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55001 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 309-[323].
2. Ekonomika przestrzeni turystycznej - podstawy metodologiczne 2.1. Zagospodarowanie turystyczne 2.1.1. Definicje sprawozdawcze: typologia, krytyczna analiza 2.1.2. Definicja projektująca 2.2. Ekonomika przestrzeni turystycznej 2.2.1. Definicja, przedmiot i cel 2.2.2. Nauka 2.2.2.1. Miejsce w systemie nauk 2.2.2.2. Metodologia 2.2.2.2.1. Metodologia ogólna 2.2.2.2.2. Adaptowalne teorie i metody innych dyscyplin nauki 2.2.2.2.2.1. Metody ekonomiczne 2.2.2.2.2.2. Metody urbanistyczne 2.2.2.2.2.3. Teorie i metody geograficzne 2.2.2.2.2.3.1. Teorie przestrzeni geograficznej 2.2.2.2.2.3.2. Teorie przestrzeni turystycznej 2.2.2.2.2.3.2.1. Modele systemu 2.2.2.2.2.3.2.2. Modele struktury 2.2.2.2.2.3.2.3. Modele ewolucji 2.2.2.2.3. Metody własne 2.2.3. Praktyka 2.2.3.1. Inżynieria ekonomiki przestrzeni turystycznej - definicja, przedmiot, cel 2.2.3.2. Związek i proces metodologiczny nauka - praktyka. Metodologia praktyki 3. Przestrzeń turystyczna - przedmiot ekonomiki przestrzeni turystycznej 3.1. Definicja 3.2. Natura ontyczna 3.3. Struktura funkcjonalna i terytorialna. Terytorialne poziomy operacyjne 3.4. Atrybuty 3.5. Zmienność 4. Popyt turystyczny w przestrzeni turystycznej 4.1. Turysta 4.2. Potrzeby turysty oraz źródła ich zaspokojenia w przestrzeni turystycznej 4.3. Definicja i rola popytu turystycznego 4.4. Czynniki popytu turystycznego 4.5. Diagnozowanie i prognozowanie 4.6. Planowanie i projektowanie 5. Podaż turystyczna w przestrzeni turystycznej 5.1. Definicje i wprowadzenie do problemu 5.2. Walory turystyczne 5.2.1. Natura ontyczna 5.2.2. Determinizm walorystyczny - naczelna zasada metodologii gospodarki turystycznej 5.2.3. Racjonalne gospodarowanie 5.2.3.1. Typologia 5.2.3.2. Identyfikacja 5.2.3.3. Atrakcyjność i jej ocena 5.2.3.4. Stan i nim zarządzanie 5.2.3.4.1. Udział we wprowadzaniu zmian pożądanych 5.2.3.4.1.1. Przystosowanie 5.2.3.4.1.2. Tworzenie 5.2.3.4.2. Udział w przeciwdziałaniu zmianom szkodliwym 5.2.3.4.2.1. Czynniki i skutki zmian szkodliwych. Syndrom modliszki 5.2.3.4.2.2. Przeciwdziałanie czynnikom szkodliwych zmian stanu 5.2.3.4.2.2.1. Zapobieganie 5.2.3.4.2.2.2. Ochrona 5.2.3.4.2.3. Przeciwdziałanie skutkom działania czynników szkodliwych zmian stanu - odtwarzanie: istnienia, atrakcyjności 5.3. Infrastruktura turystyczna 5.3.1. Typologia funkcjonalna 5.3.1.1. Infrastruktura organizacji podróży 5.3.1.2. Infrastruktura transportowa 5.3.1.3. Infrastruktura motywacyjna 5.3.1.4. Infrastruktura egzystencjalna 5.3.1.4.1. Infrastruktura noclegowa 5.3.1.4.2. Infrastruktura żywieniowa 5.3.1.4.3. Infrastruktura towarzysząca 5.3.1.5. Wielofunkcyjny zespół obiektów infrastruktury turystycznej 5.3.2. Trend globalny 5.4. Usługi turystyczne 5.5. Terytorialny produkt turystyczny 5.5.1. Definicja 5.5.2. Czynniki popytu 5.5.3. Atrakcyjność 5.5.3.1. Atrakcyjność immanentna 5.5.3.1.1. Definicja i struktura 5.5.3.1.2. Spirala atrakcyjności 5.5.3.2. Atrakcyjność względna - konkurencyjność 5.5.4. Klaster turystyczny 6. Bilans równowagi: podaż turystyczna - popyt turystyczny w przestrzeni turystycznej - fundamentalny problem ekonomiki przestrzeni turystycznej 6.1. Kryteria optymalizacji bilansu w podprzestrzeni recepcji turystów 6.1.1. Determinizm walorystyczny 6.1.2. Zrównoważony i trwały rozwój gospodarki turystycznej 6.2. Instrumenty ustalenia bilansu równowagi w przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.1. Instrumenty ustalenia zrównoważonego rozwoju gospodarki turystycznej - optymalizacji systemu i struktury przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.1.1. Instrumenty planistyczne 6.2.1.1.1. Metody optymalizacji systemu 6.2.1.1.2. Metoda optymalizacji struktury 6.2.2. Instrumenty ustalenia trwałego rozwoju gospodarki turystycznej - optymalizacji ewolucji przestrzeni obszaru turystycznego 6.2.2.1. Instrumenty planistyczne 6.2.2.2. Instrument ekonomiczny 6.2.3. Instrumenty prawne ustalenia bilansu równowagi 6.3. Model zintegrowanego planowania i projektowania operacyjnej podprzestrzeni recepcji turystów
Sygnatura czytelni BWF: XII J 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148859 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8449 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 197 stron : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 161-172.
Paradygmaty rozwoju gospodarki żywnościowej w Polsce Ujęcie paradygmatu w gospodarce żywnościowej Sektor gospodarki żywnościowej w poszukiwaniu paradygmatów rozwoju Rozwój gospodarczy Polski po przystąpieniu do UE Miejsce konsumpcji w łańcuchu żywnościowym Interdyscyplinarne ujęcie konsumpcji Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji Trendy i megatrendy konsumpcyjne Zrównoważona konsumpcja a kompetencje konsumenckie Modele rozwoju konsumpcji żywności w Polsce Neoklasyczne ujęcie konsumpcji żywności Istota i główne nurty ekonomii klasycznej Miejsce konsumpcji w ekonomii neoklasyczne Prekursorskie badania empiryczne konsumpcji żywności Teoria zachowań konsumenckich w nurcie ekonomii behawioralnej Istota ekonomii behawioralnej Uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku żywności Czynniki wyboru produktów żywnościowych Innowacyjne zachowania konsumentów Zachowania konsumenckie a działania segmentacyjne Miejsce konsumpcji w handlu Przegląd teorii handlu międzynarodowego Kierunki rozwoju handlu detalicznego w Polsce Dostosowania przedsiębiorstw handlowych do zmian wzorców zakupowych konsumentów Konkurencyjność gospodarki żywnościowej a proces zaspokajania potrzeb konsumenckich Modele konkurencji - dorobek teoretyczny Istota konkurencyjności - kontekst gospodarki żywnościowej Konkurencyjność przemysłu spożywczego w Polsce na tle UE Kierunki przeobrażeń w polskim przemyśle spożywczym Czynniki konkurencyjności Kierunki i skala podejmowanych działań innowacyjnych na rynku żywności Pozycja przemysłu spożywczego Zmiany wzorców zachowań konsumentów a przeobrażenia w przemyśle spożywczym Modele konsumpcji żywności w Polsce oraz kierunki ich rozwoju Metodyka badań konsumpcji Metodyka badań ekonometrycznych Metodyka badań jednoźródłowych - Target Group Index (TGI) Ekonomiczno-społeczny wymiar badań konsumpcji żywności Hierarchia potrzeb żywnościowych w polskich gospodarstwach domowych w latach 2003-2015 - wyniki badań ekonometrycznych Kierunki zmian potrzeb żywnościowych polskich gospodarstw domowych w latach 2003-2015 Marketingowy wymiar badań konsumpcji żywności Wyniki badań segmentacyjnych Propozycje strategii marketingowych dla przedsiębiorstw przemysłu spożywczego Marka żywnościowa - wyniki badań Wykorzystanie regresji panelowej w modelowaniu konsumpcji Istota i metodyka badań panelowych Modele panelowe - wyniki badań Informacja o badaniu budżetów
Sygnatura czytelni BMW: IX M 45 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14768 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148112 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 57114 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 19)
Bibliogr.s. 345 - 359
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 17
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu ISSN 0239-6009 ; Nr 18)
Bibliogr.s. [124] - 126
Sygnatura czytelni BWF: ubytek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96225 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-204. Wykaz aktów prawnych s. 204-209. Netogr. s. 209-[212].
Dla osób zajmujących się problemami ekonomii ekologicznej, a także dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, ochrony środowiska, oraz dla decydentów i osób zaangażowanych w tworzenie polityki ekologicznej, gospodarczej i społecznej, członków organizacji pozarządowych.
Sygnatura czytelni BMW: II L 35 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135221 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135220 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ruch konsumentów / Aldona Jawłowska. - Warszawa : Wiedza Powszechna, 1981. - 247, [1] s. ; 19 cm.
(Biblioteka Wiedzy Współczesnej "Omega", ISSN 0208-9653 ; 365)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62002 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Polityka Społeczna w PRL [Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej])
Bibliogr.s. 275 - [280]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53137 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Seria 1, ISSN 0208-4902 ; z. 163 Sygn. P 1029/C 29703.)
Bibliogr. przy rozdz.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 159-180.
1. UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ KONSUMPCYJNYCH GOSPODAKSTW DOMOWYCH 1.1. Zachowania konsumpcyjne w świetle teorii ekonomicznych 1.2. Czynniki determinujące zachowania zakupowe gospodarstw domowych 1.3. Modele przebiegu życia gospodarstw domowych w kształtowaniu ich zachowań 1.4. Determinanty decyzji finansowych w gospodarstwach domowych z uwzględnieniem profili dochodowych 1.5. Modele decyzyjne wysokodochodowych gospodarstw domowych 2. DYSPONOWANIE BUDŻETEM PRZEZ GOSPODAESTWA DOMOWE 2.1. Zarządzanie budżetem gospodarstwa domowego w ujęciu ekonomii klasycznej i behawioralnej 2.2. Oszczędności gospodarstw domowych a warunki ich tworzenia 2.3. Zadłużenie gospodarstw domowych a rozwój konsumpcji 2.4. Sytuacja finansowa gospodarstw domowych w świetle ich subiektywnych ocen 3. ZAŁOŻENIA METODYCZNE 3.1. Koncepcja własna planowania i zarządzania finansami przez gospodarstwa domowe 3.2. Procedura badań nad czynnikami różnicującymi zachowania gospodarstw domowych 4. CHARAKTERYSTYKA WYSOKODOCHODOWYCH GOSPODARSTW DOMOWYCH 4.1. Charakterystyka społeczno-demograficzna wysokodochodowych gospodarstw domowych 4.2. Charakterystyka ekonomiczna wysokodochodowych gospodarstw domowych 4.3. Subiektywne oceny sytuacji materialnej według grupy społeczno- - ekonomicznej wysokodochodowych gospodarstw domowych 4.4. Zadłużenie i ocena możliwości oszczędzania w świetle subiektywnych ocen gospodarstw domowych 5. OCENA SYTUACJI EKONOMICZNEJ GOSPODARSTW DOMOWYCH WEDŁUG CECH DEMOGRAFICZNYCH 5.1. Subiektywna ocena sytuacji materialnej wysokodochodowych gospodarstw domowych oraz sposobu gospodarowania budżetem 5.2. Subiektywne oceny poziomu zaspokojenia potrzeb gospodarstw domowych 6. FINANSE WYSOKODOCHODOWYCH GOSPODARSTW DOMOWYCH W ŚWIETLE ICH SUBIEKTYWNYCH OCEN SYTUACJI FINANSOWEJ 6.1. Charakterystyka poziomu zadłużenia gospodarstw domowych w świetle subiektywnych ocen sytuacji finansowej 6.2. Możliwości oszczędzania w gospodarstwach domowych w świetle subiektywnych ocen sytuacji finansowej 7. WPŁYW SUBIEKTYWNYCH OCEN SYTUACJI FINANSOWEJ GOSPODARSTW DOMOWYCH NA ZARZĄDZANIE BUDŻETEM 7.1. Zadłużenie i oszczędności wysokodochodowych gospodarstw domowych a ich subiektywne oceny sytuacji finansowej 7.2. Modelowanie strukturalne w analizie zachowań wysokodochodowych gospodarstw domowych w świetle ich subiektywnych ocen sytuacji finansowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151896 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności