Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(144)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(96)
Artykuły
(48)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(63)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(21)
Biblioteka WEiZ
(48)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(3)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Chalastra Michał
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Krupski Rafał
(3)
Barowicz Marek
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Détrie Jean-Pierre
(2)
Fałek Zbigniew
(2)
Gasper Dorota
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Kosiński Janusz
(2)
Kreikebaum Hartmut
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Osterwalder Alexander
(2)
Papadakos Trish
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Strategor [pseud. zbiorowy]
(2)
Styś Aniela
(2)
Szulce Halina
(2)
Tokarski Andrzej
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zawisza Wojciech
(2)
Adamczuk Franciszek
(1)
Adamkiewicz Katarzyna
(1)
Albigowski Marek
(1)
Ananicz Karina
(1)
Arhipova Marina Ûr'evna
(1)
Babińska Katarzyna
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Barcik Ryszard (1948- )
(1)
Barteczek Andrzej
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bieńkowska Tamara
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogdalik Krzysztof
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bruska Anna
(1)
Bąk Mieczysław
(1)
Celej Marta
(1)
Chodzicki Rafał
(1)
Cieśliński Wojciech (1960- )
(1)
Cybulski Mateusz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dawidczyk Andrzej
(1)
Dennis Pascal (1957- )
(1)
Dobrzańska Bożena M
(1)
Dobrzański Grzegorz (1963- )
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dzienio Kazimierz
(1)
Dziwota Janusz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ellis John
(1)
Etiemble Frederic (1976- )
(1)
Evans Vaughan (1951- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Faulkner David (1938- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fijałkowska Danuta
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorczyński Kazimierz
(1)
Gorynia Marian 1956- )
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Guryn Halina
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Głębocki Konrad
(1)
Haberka Paweł
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Henley John S
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jaksa Michael
(1)
Janicki Artur
(1)
Janiszek Bartłomiej
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Jaworski Jan
(1)
Jerzak Mieczysław
(1)
Johnson Gerry
(1)
Józefowicz Adam
(1)
Kaczmarek Radosław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kasprzak Wacław (1932- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kenny Graham
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(32)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(147)
Język
polski
(146)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Inżynierowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(109)
Przedsiębiorstwa
(31)
Zarządzanie strategiczne
(31)
Marketing strategiczny
(17)
Zarządzanie
(17)
Marketing
(14)
Cele strategiczne
(8)
Ekonomia
(8)
Planowanie marketingowe
(8)
Analiza strategiczna
(5)
Controlling strategiczny
(5)
Innowacje
(5)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(5)
Zarządzanie przez cele
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Controlling
(4)
Finanse
(4)
Planowanie finansowe
(4)
Analizy marketingowe
(3)
BSC
(3)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Globalizacja
(3)
Inwestycje
(3)
Kampanie reklamowe
(3)
Konkurencja
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Misja firmy
(3)
Optymalizacja kosztów
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie operacyjne
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rozwój zrównoważony
(3)
Strategia firmy
(3)
Strategia marki
(3)
Unia Europejska
(3)
Balanced Scorecard
(2)
Biznesplan
(2)
Budżet strategiczny
(2)
Działalność przedsiębiorstwa
(2)
Hurtownia danych
(2)
Insight
(2)
Karta wyników kompleksowa
(2)
Kluczowe czynniki sukcesu
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Mapa strategii
(2)
Menedżerowie
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Narzędzia controllingu
(2)
Narzędzia zarządzania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacja
(2)
Organizacje
(2)
Plan marketingowy
(2)
Plan marketingowy w Excelu
(2)
Planowanie celów
(2)
Planowanie sprzedaży
(2)
Polityka cenowa
(2)
Proces budżetowania
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rachunek kosztów
(2)
Rachunkowość
(2)
Realizacja strategii
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Strategia przedsiębiorstwa
(2)
Strategiczna Karta Wyników
(2)
Teoria gier
(2)
Usługi
(2)
Węgiel kamienny
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zasoby ludzkie
(2)
ABC
(1)
Agencje reklamowe
(1)
Analizy portfelowe
(1)
Audyt marketingowy
(1)
Audyt realizacji strategii
(1)
Audyt strategiczny
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Budowanie marki
(1)
Budżet gminy
(1)
Budżet operacyjny
(1)
Budżet przedsiębiorstwa
(1)
Budżet roczny
(1)
Budżet sprzedaży
(1)
Budżet zadaniowy
(1)
Budżetowanie
(1)
Budżetowanie sprzedaży
(1)
Błędy
(1)
CSR
(1)
Ceny
(1)
Content marketing
(1)
Controlling bankowy
(1)
Controlling operacyjny
(1)
Controlling produkcji
(1)
Controlling projektów
(1)
Cykl życia produktu
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Opole (woj. opolskie ; okręg)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(14)
Podręczniki akademickie
(12)
Monografia
(6)
Poradniki
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(3)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(24)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(47)
Kultura Fizyczna
(1)
147 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Trafny insight. Chybiony insight / Marta Ulman. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 8, s.6-8. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112787 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2190 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Bibliografia prac profesora Andrzeja Stępniaka na stronie 22.
Prof. dr hab. Andrzej Stępniak (27.11.1952-19.12.2019) JEDNOLITY RYNEK EUROPEJSKI - PERSPEKTYWA PRZEDSIĘBIORSTWA Implementacja programu rynku wewnętrznego Unii Europejskiej z uwzględnieniem efektów dla przedsiębiorstw Joanna Kuczewska, Joanna Stefaniak Usługi dla przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej Joanna Stefaniak, Joanna Kuczewska Polskie inwestycje bezpośrednie w Unii Europejskiej Aleksandra Borowicz Ryzyko kursowe a umiędzynarodowienie przedsiębiorstw w warunkach integracji walutowej Alojzy Z. Nowak, Grzegorz Tchorek POLITYKA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W UNII EUROPEJSKIEJ History of European industrial policy Willem Molle Specificity and scope of European entrepreneurship promotion policy Rasa Daugeliene Wdrożenie celów zrównoważonego rozwoju a jednolity rynek cyfrowy w kontekście nauki, technologii i innowacji Ewa Latoszek, Aleksandra Borowicz WYZWANIA JEDNOLITEGO RYNKU DLA PRZEDSIĘBIORSTW Nowe relacje między Wielką Brytanią a Unią Europejską - perspektywa polskich przedsiębiorstw Marian Corynia, Katarzyna Mroczek-Dąbrowska, Anna Matysek-Jędrych Zagrożenia, szanse i wyzwania dla przedsiębiorstw związane z pandemią COVID-19 - pandemia i po pandemii Marian Gorynia, Jan Polowczyk Proces slowbalization: istota, źródła, pomiar i strategiczna odpowiedź przedsiębiorstw Anna Matysek-Jędrych, Wojciech Marciniak, Jan Polowczyk Polskie przedsiębiorstwa wobec czwartej rewolucji przemysłowej Barbara Jankowska, Małgorzata Bartosik-Purgat, Ewa Mińska-Struzik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152382 N, 152403 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Struktury i strategie w handlu / Halina Szulce. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 246, [1] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.s. 245 - [247]
Sygnatura czytelni BWZ: IV B 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1225 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122017 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3260 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest I tomem serii „Zarządzanie strategiczne” Zarządzanie strategiczne jest dyscypliną dojrzałą. Nie jest jednak metodą doskonałą i wymaga uczenia się. Szacunek dla badaczy i praktyków budzi fakt, że poszukują oni nowych form diagnozowania i projektowania długookresowej działalności gospodarczej oraz wyjaśnienia przyczyn leżących u podstaw przewagi konkurencyjnej i sukcesu organizacji. I to dla różnych przedsiębiorstw. Te zagadnienia przedstawiono w pierwszym tomie podręcznika. Pokazano też bogate instrumentarium metod analiz strategicznych, powszechnie uznawanych za trudne i pracochłonne, a w opinii niektórych czytelników za dostępne tylko dla praktyków w wielkich korporacjach i ich sztabów strategów. Podręcznik jest skierowany dla studentów, co nie wyklucza jako odbiorców przedstawicieli małych i średnich organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Podręcznik prezentuje w kompleksowy sposób kluczowe koncepcje i teorie z obszaru organizacji i zarządzania. Uaktualnione i rozszerzone trzecie wydanie Podstaw zarządzania organizacjami jest adresowane do studentów realizujących programy przedmiotów w obszarze zarządzania organizacjami, jak również do menedżerów, którzy otrzymają kompleksową wizję tego, czym jest organizacja, jak nią zarządzać i jak ją doskonalić. Rozdział pierwszy poświęcono ogólnej charakterystyce teorii organizacji i zarządzania. W rozdziale drugim jest przedstawiona ewolucja nauki organizacji i zarządzania. Rozdział trzeci omawia proces planowania w organizacji. Strukturom organizacyjnym oraz procesowi ich budowy i kształtowania poświęcono rozdziały czwarty i piąty. W rozdziale szóstym został omówiony proces motywowania. Treść rozdziału siódmego stanowi realizacja procesu kontroli w organizacji, analizowana zarówno w ujęciu strategicznym, jak i operacyjnym. Rozdział ósmy zawiera charakterystykę znaczenia i roli informacji w procesie zarządzania. W rozdziale dziewiątym przedstawiono podstawowe zagadnienia dotyczące podejmowania decyzji kierowniczych. Pracę kierowniczą w organizacji omawia rozdział dziesiąty. W rozdziale jedenastym omówiono założenia koncepcji stylów kierowania i zaprezentowano podstawowe ich modele. Rozdział dwunasty to rekonstrukcja i prezentacja współczesnego stanu wiedzy o zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Ostatni, trzynasty rozdział poświęcono zagadnieniom dotyczącym zarządzania zmianami w organizacji.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
The issue consists of articles containing a great deal of cognitively and practically interesting information. For the most part, they regard: methods of estimation of human capital as well as productivity of work, survey on absenteeism from work and arduousness in work, research on digital capital of the websites of local governments, methods of advancement in international accounting systems, forming of principles of fair value as a measure of value of financial instruments. The content of subsequent papers allows perceiving strategic aspects of the management process, among which: management through creating values for the customer in a local tourist economy, strategic planning of rural tourism development, and strategies of the decision making process by representatives of trade unions as well as other social organizations.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności