Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(162)
Forma i typ
Książki
(162)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(120)
dostępne
(111)
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(120)
Biblioteka Międzywydziałowa
(47)
Biblioteka WEiZ
(65)
Biblioteka WWFiF
(4)
Magazyn
(6)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Pietraszewski Marian
(5)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(5)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Ciesielski Marek (1949- )
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Olejnik Teobald (1906-1990)
(3)
Osyczka Andrzej (1943-2010)
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Strużycki Marian (1930- )
(3)
Szadkowski Jan (1937- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław (1947- )
(3)
Łukasik Zbigniew
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bendkowski Józef (1933- )
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Białasiewicz Maria (1952- )
(2)
Bourne Dorota Joanna
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Gałdzicki Zygmunt
(2)
Glinka Beata
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Gralak Henryk
(2)
Grossman Arkadiusz
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kisperska-Moroń Danuta
(2)
Kotyński Stanisław
(2)
Lisiecka Krystyna
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marek Stanisław (nauki ekonomiczne)
(2)
Martan Lesław (1925-2008)
(2)
Matoszek Józef (1950- )
(2)
Migas Tadeusz
(2)
Niziołek Walerian
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Pełka Bogusław
(2)
Sadowski Józef (1943- )
(2)
Schreyögg Georg
(2)
Sitkiewicz Franciszek
(2)
Skowronek Czesław (1937- )
(2)
Sołtys Waldemar
(2)
Steinmann Horst (1934- )
(2)
Zawadzka Ludmiła (1943- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejczyk Paweł
(1)
Augustyniak Szymon
(1)
Bachorz Piotr
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barańczuk Zenon
(1)
Bates Adam
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beech Nic
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernat Janusz
(1)
Bizon-Górecka Jadwiga
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brache Alan P. (1950- )
(1)
Bratkowski Albin
(1)
Brożyna Ewa
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Brzosko Anna
(1)
Buczowski Lech
(1)
Cap Piotr (1970- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Daszkiewicz Nelly (1968- )
(1)
Dowżycki Antoni
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Dziekoński Krzysztof
(1)
Dziuba Szymon
(1)
Długosz Agnieszka
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Folmer Henk
(1)
Gabel Landis
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gazda Andrzej (nauki ekonomiczne)
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Golc Robert
(1)
Grajewski Piotr (1951- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933-2018)
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzesiak Eliza
(1)
Głodziński Eryk
(1)
Habuda Ludwik
(1)
Heidrich Zbigniew ( -1983)
(1)
Horecki Stanisław (1925- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(40)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(14)
1960 - 1969
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(162)
Język
polski
(161)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(131)
Zarządzanie
(57)
Logistyka gospodarcza
(18)
Przedsiębiorstwo
(13)
Przemysł
(10)
Organizacja
(9)
Produkcja
(9)
Systemy informatyczne zarządzania
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Badania operacyjne
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwa handlowe
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Przemysł maszynowy
(4)
Globalizacja
(3)
Innowacje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo budowlane
(3)
Sieci komputerowe
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Alians strategiczny (ekonomia)
(2)
Decyzje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing partnerski
(2)
Organizacja pracy
(2)
Programowanie liniowe
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa usługowe
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Rynek pracy
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Controlling
(1)
Cybernetyka
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Excel
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Grafy
(1)
Handel
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hutnictwo
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Marketing wielopoziomowy (MLM)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Odpowiedzialność biznesu społeczna
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje uczące się
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa społeczne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Psychologia
(1)
Rachunkowość
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Sektor prywatny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spółdzielczość inwalidów
(1)
Surowce
(1)
Transfer technologii
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
2000-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(87)
Podręcznik
(36)
Podręczniki
(28)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(10)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
162 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 89,2 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 77,2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 73091 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 151 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 89,3 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 77,3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 73092 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 152 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. [169]-175. Indeks.
Dla pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych - zwłaszcza uczelni technicznych - na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji, a także dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 789 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131581, 131582 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131580 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133396 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 40914, S 40913 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 50110 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. [259]-268. Indeks.
Dla pracowników naukowych, studentów i słuchaczy studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych oraz zarzadzania i marketingu, jak również dla praktyków - przedsiębiorców i menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 771 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130701, 130702 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130700 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
U dołu okł.: Zasady działania, warunki sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 97995 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128255 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w przedsiębiorstwie / Czesław Skowronek, Zdzisław Sarjusz-Wolski. - Wydanie V zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2012. - 346 s. : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [343]-346.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, szczególnie logistyki, zarządzania i marketingu, jak również dla specjalistów i kadry menedżerskiej przedsiębiorstw.
1. ISTOTA I PRZEDMIOT LOGISTYKI 1.1. Pojęcie i istota logistyki 1.2. Powstanie i Rozwój logistyki 1.3. Strumienie oraz zasoby rzeczowe i informacyjne jako przedmiot logistyki 1.4. Mikro- i makroekonomiczna treść logistyki 2. ROLA LOGISTYKI W KSZTAŁTOWANIU EKONOMIKI PRZEDSIĘBIORSTWA 2.1. Logistyka i jej związek z celami przedsiębiorstwa 2.2. Logistyka — wsparciem strategii przedsiębiorstwa 2.3. Logistyka a płynność finansowa przedsiębiorstwa 2.4. Logistyka a efektywność przedsiębiorstwa 3. MAKROEKONOMICZNE UWARUNKOWANIA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE 3.1. Makroekonomiczne problemy polskiej gospodarki i logistyki 3.1.1. Polska w Unii Europejskiej 3.1.2. Finanse publiczne 3.1.3. Sektor przedsiębiorstw 3.1.4. Skutki dla logistyki 3.2. Rynek a procesy logistyczne 3.3. System zarządzania a procesy logistyczne 3.4. Bezpośrednie instrumenty oddziaływania państwa na procesy logistyczne 3.5. Struktura podmiotowa gospodarki a procesy logistyczne 3.6. Poziom i struktura zapasów rzeczowych 3.7. Wyzwania informacyjne a logistyka w przedsiębiorstwie (e-gospodarka) 4. INFRASTRUKTURA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH 4.1. Pojęcie infrastruktury procesów logistycznych 4.2. Infrastruktura transportowa 4.3. Infrastruktura magazynowa i manipulacyjna 4.4. Opakowania jako składnik procesów logistycznych 4.5. Infrastruktura informatyczna 5. PROCESY LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE 5.1. Typy przedsiębiorstw z punktu widzenia logistyki 5.2. Podsystemy logistyczne przedsiębiorstw 5.3. Strumienie przepływów rzeczowych i informacyjnych 5.4. Struktura przepływów rzeczowych 5.5. Logistyka w strukturach zarządzania przedsiębiorstwem 5.6. Przedsiębiorstwo logistyczne 5.7. Centra logistyczne 6. PROCESY MAGAZYNOWANIA, MANIPULACJI I TRANSPORTU WEWNĘTRZNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE 6.1. Rola i funkcje magazynowania, manipulacji i transportu wewnętrznego w przedsiębiorstwie 6.2. Organizacja procesów magazynowych 6.3. Systemy informatyczne 6.4. Projektowanie transportu wewnętrznego 7. STEROWANIE PROCESAMI ZAKUPU 7.1. Znaczenie procesów zakupu 7.2. Podstawowe funkcje procesów zakupu 7.2.1. Identyfikacja funkcji 7.2.2. Baza informacyjna procesów zakupu 7.3. Planowanie potrzeb materiałowych 7.3.1. Rodzaje potrzeb (popytu) 7.3.2. Sprzężenia informacyjne w planowaniu potrzeb materiałowych 7.3.3. System planowania potrzeb materiałowych (MRP) 7.4. Wybór źródeł zakupu 7.5. Organizacja dostaw 7.6. Przypadki szczególne w fazie zakupów 7.6.1. Opusty cenowe 7.6.2. Czynnik inflacji w polityce zakupów 7.6.3. Zakupy w sytuacji nieciągłości potrzeb 7.6.4. Zarządzanie zakupami w przypadku gdy koszty tworzenia zapasów ponosi dostawca 8. LOGISTYKA PROCESÓW PRODUKCJI 8.1. Typowe modele przepływów produkcji 8.2. Sterowanie przepływami produkcji w różnych typach produkcji 8.3. Nowoczesne metody sterowania przepływami produkcji 8.4. Optymalna partia produkcji 9. LOGISTYKA PROCESÓW DYSTRYBUCJI 9.1. Zakres i przedmiot logistyki procesów dystrybucji 9.2. Prognozowanie popytu 9.2.1. Podstawowe modele (metody) prognozowania popytu 9.2.2. Prognozowanie popytu z wykorzystaniem modeli adaptacyjnych 9.2.3. Prognozowanie przyczynowo-skutkowe 9.2.4. Prognozowanie intuicyjne 9.3. Kanały dystrybucji 9.4. Warianty organizacji procesów dystrybucji 9.4.1. Eliminacja ogniw pośrednich 9.4.2. Lokalizacja hurtowni 9.4.3. Przykłady nowoczesnych systemów dystrybucji 9.4.4. Optymalizacja powiązań transportowych 10. STEROWANIE ZAPASAMI W PROCESACH LOGISTYCZNYCH 10.1. Istota, funkcje i czynniki kształtowania zapasów 10.2. Struktura zapasów i ich podatność na sterowanie 10.3. Metody (modele) sterowania zapasami 10.4. Wybrane decyzje logistyczne w sferze zapasów 10.4.1. Sterowanie zapasami w warunkach ograniczonego kapitału obrotowego 10.4.2. Uwzględnianie kosztu braku zapasu 10.4.3. Dwuszczeblowe sterowanie zapasami 11. KOSZTY LOGISTYCZNE 11.1. Pojęcie i zakres kosztów logistycznych 11.2. Przekroje strukturalne kosztów logistycznych 11.3. Czynniki kształtowania i redukcji kosztów logistycznych 11.3.1. Charakterystyka i podział czynników 11.3.2. Koszty fizycznego przepływu materiałów 11.3.3. Koszty zapasów 11.3.4. Koszty procesów informacyjnych 11.4. Poziom i struktura kosztów logistycznych 11.5. Budżetowanie kosztów logistycznych 12. ANALIZA EKONOMICZNA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH 12.1. Przedmiot analizy 12.2. Metody analizy 12.3. Analiza procesów zakupu 12.3.1. Zakres analizy 12.3.2. Analiza wielkości, dynamiki i struktury zakupu 12.3.3. Analiza wpływu cen zakupu na koszty działalności 12.3.4. Analiza organizacji procesów zakupu w przedsiębiorstwie 12.4. Analiza zapasów 12.4.1. Analiza wielkości i struktury zapasów 12.4.2. Wskaźniki produktywności zapasów 12.5. Analiza procesów magazynowych 12.6. Analiza procesów sprzedaży 12.7. Analiza kosztów logistycznych 12.7.1. Przedmiot analizy 12.7.2. Analiza wstępna kosztów logistycznych 12.7.3. Analiza szczegółowa kosztów logistycznych 12.8. Analiza wpływu procesów logistycznych na rentowność 13. PODSTAWOWE TENDENCJE ROZWOJOWE LOGISTYKI 13.1. Nowe zjawiska w gospodarce europejskiej i Światowej oraz ich wpływ na logistykę 13.2. Rozwój eurologistyki 13.3. Rozwój logistyki w przedsiębiorstwach 13.4. Rozwój systemów informacyjnych logistyki 13.4.1. Podstawowe funkcje informacyjne 13.4.2. Kompleksowe programy komputerowe 13.4.3. Tendencje rozwojowe systemów informatycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 154 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 129
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141137, 141152, 141150, 146350, 137032, 141139, 141151, 139582, 146351, 137031, 137028, M 12857, 141138, 146352, 137030, 141153, 137029, 141154 (18 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132399 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [179]-188. Netogr. s. 189.
Dla teoretyków i praktyków zarządzania, a także dla studentów uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [329]-333.
Dla studentów kierunków zarządzanie, zarządzanie i inżynieria produkcji, inżynieria produkcji.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów zarządzania i inżynierii produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI H 89,1 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 77,1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 73090 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. ES 150 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [240]-248.
Dla studentów, przedsiębiorców i naukowców, ale także dla tych, którzy zakładają lub chcą w przyszłości założyć własny biznes.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 692 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141721 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141720 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Na okł.: Na przykładzie firmy.
Bibliogr. s. [331].
Sygnatura czytelni BWF: V D 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96588 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2206 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry okł. logo projektu ATH Łączy - droga do wspólnego celu - gospodarki opartej na wiedzy.
Bibliogr. s. 117-119. Netogr. s. 119.
Dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 107 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133426 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania w organizacji / redakcja naukowa Anna Maria Zawadzka. - Wydanie I - 1 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 303, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 261-286. Indeksy.
CZĘŚĆ I. KSZTAŁTOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ - TRENDY Rozdział 1. Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy Agnieszka Lipińska-Grobelny Kultura czy klimat organizacyjny - synonim czy antonim? Kategorie klimatu i kultury organizacyjnej na podstawie wybranych koncepcji Wpływ kultury w organizacji na wybrane aspekty funkcjonowania pracowników w pracy - przegląd badań Kultura organizacyjna a system wartości pracowników Klimat organizacyjny a style sprawowania władzy Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowania się w środowisku pracy Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian Klimat organizacyjny a stres roli zawodowej Rozdział 2. Wielokulturowość w organizacji - wyzwania dla zarządzania Aneta Chybicka, Natasza Kosakowska-Berezecka, Paulina Petrus Trzy klucze porównań międzykulturowych Koncepcja wymiarów kulturowych Geerta Hofstede'a Koncepcja wzorców zachowań - projekt GLOBE Kultura jako system wspólnych przekonań Zarządzanie pracownikami w organizacji wielokulturowej - rozwijanie inteligencji kulturowej CZĘŚĆ II. ROZWIJANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA POTENCJAŁEM SPOŁECZNYM - KIERUNKI Rozdział 3. Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach Paweł Jurek Kompetencje zawodowe - przegląd podejść do zagadnienia Koncepcje kompetencji w ujęciu behawioralnym Koncepcje kompetencji w ujęciu psychologii różnic indywidualnych Dwupoziomowy Model Kompetencji Zawodowych - propozycja własnej koncepcji Pomiar kompetencji zawodowych w Dwupoziomowym Modelu Kompetencji Zawodowych Zalety i ograniczenia Dwupoziomowego Modelu Kompetencji Zawodowych Zastosowanie kompetencji zawodowych w praktyce zarządzania potencjałem społecznym Opisy stanowisk Rekrutacja i selekcja Analiza potrzeb rozwojowych i ewaluacja działań rozwojowych Ocena okresowa pracowników System motywacyjny Rozdział 4. Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji Mariola Łaguna Cele szkoleń z perspektywy budowania konkurencyjności firmy Przebieg i organizacja procesu szkoleniowego Metody uczenia się w organizacji Planowanie sesji szkoleniowych CZĘŚĆ III. JEDNOSTKA W ORGANIZACJI - NOWE ZAGADNIENIA Rozdział 5. Zaangażowanie w pracy i organizacji - przegląd problematyki i narzędzi pomiaru Anna Szabowska- -Walaszczyk Źródła teorii zaangażowania Charakterystyka zaangażowania Zaangażowanie zawodowe a organizacyjne Czynniki osobnicze i sytuacyjne (organizacyjne) Zaangażowanie jako stan lub zespół zachowań Model zaangażowania jako stanu według Wilmara Schaufeliego Podstawowe założenia Zaangażowanie według Schaufeliego a inne podejścia Pomiar zaangażowania - zalety i wady dostępnych narzędzi Zaangażowanie a funkcjonowanie organizacji i jednostki Rozdział 6. Strategie pracy emocjonalnej - konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami Róża Bazińska, Roma Kadzikowska-Wrzosek, Sylwiusz Retowski, Dorota Szczygieł Praca emocjonalna jako proces regulacji emocji - podstawy teoretyczne SPE Konstrukcja Skali Pracy Emocjonalnej (SPE). Przygotowanie wstępnej puli pozycji Trafność czynnikowa SPE Podstawowe własności psychometryczne SPE Trafność Skali Pracy Emocjonalnej (SPE) Czynniki indywidualne a praca emocjonalna: wpływ obserwacyjnej samokontroli, inteligencji emocjonalnej oraz płci Czynniki organizacyjne a praca emocjonalna: wpływ stażu pracy i czasu poświęcanego na kontakt z klientami Konsekwencje pracy emocjonalnej: wypalenie zawodowe i stan zdrowia Załącznik. Skala Pracy Emocjami (SPE) CZĘŚĆ IV. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU ORGANIZACJI I MARKI - NOWE MOŻLIWOŚĆ I METODY Rozdział 7. Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa - przegląd pojęć i metod pomiaru Oleg Gorbaniuk Tożsamość, wizerunek i reputacja organizacji - przybliżenie pojęć Rola metafory w eksploracji wizerunku przedsiębiorstw Dynamika wizerunku i reputacji Pomiar reputacji przedsiębiorstwa - przegląd metod Propozycja narzędzia do pomiaru symbolicznego wizerunku przedsiębiorstwa Załacznik. Skrócona wersja skali do badania „osobowości" organizacji Załącznik. Pełna wersja skali do badania „osobowości" organizacji Rozdział 8. O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji Anna Maria Zawadzka Pojęcie marki i wymiary wartości marki Perspektywa procesu podejmowania decyzji, czyli marka jako strategia wyboru Perspektywa procesu poszerzania Ja-Marka jako koncepcja Ja i styl życia Między marką produktu a organizacją jako marką - marka ewoluująca Skuteczne zarządzanie marką - marka jako polityka społeczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154721 N, 154723 N, 154722 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse - Zarządzanie - Rozwój)
Tyt. oryg.: Gestion des ressources humaines.
Zawiera słownik podstawowych pojęć.
Bibliogr. s. 237.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 179 (nowy)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139688 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5248 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa / Jan Duraj. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 510, [2] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 509-[511].
Istota przedsiębiorstwa i charakter jego działalności 1.1.Pojęcie przedsiębiorstwa 1.2.Jednostki wewnętrzne i rodzaje przedsiębiorstw 1.3.Istota ekonomiki przedsiębiorstwa Cele i funkcje zarządzania działalnością gospodarczą przedsiębiorstwa 2.1.Pojęcie zarządzania 2.2.Cele działalności przedsiębiorstwa i kryteria ich oceny 2.2.1.Istota celu oraz funkcje przedsiębiorstwa 2.2.2.Cel ostateczny przedsiębiorstwa 2.2.3.Generalne kryteria oceny działalności gospodarczej przed¬siębiorstwa 2.3.Funkcja planowania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa 2.3.1.Planowanie oraz misja przedsiębiorstwa 2.3.2.Cechy i rodzaje planowania w przedsiębiorstwie 2.3.3.Planowanie i podejmowanie decyzji w przedsiębior¬stwie 2.3.4.Biznesplan 2.4.Organizowanie jako funkcja zarządzania przedsiębior¬stwem 2.5.Motywowanie jako funkcja zarządzania przedsiębior¬stwem 2.6.Kontrola i kontroling jako funkcje zarządzania przedsiębiorstwem 2.7.Analiza ekonomiczna jako instrument ekonomiki przedsiębiorstwa Formy prawno-organizacyjne i współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw 3.1.Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw 3.1.1.Pojęcie i wybór formy prawno-organizacyjnej przedsiębior¬stwa 3.1.2.Przedsiębiorstwo jednoosobowego właściciela 3.1.3.Spółka osobowa 3.1.4.Spółka kapitałowa 3.1.5.Spółdzielnia 3.1.6.Przedsiębiorstwo państwowe 3.2.Formy prywatyzacji przedsiębiorstw państwowych 3.3.Formy współdziałania gospodarczego przedsiębiorstw 3.3.1.Klasyfikacja form współdziałania gospodarczego przedsię¬biorstw 3.3.2.Kooperacyjne formy współdziałania gospodarczego przed¬siębiorstw 3.3.3.Koncentracyjne formy współdziałania gospodarczego przedsiębiorstw Podstawy ekonomiki finansów przedsiębiorstwa 4.1.Cel i przedmiot ekonomiki finansów przedsiębiorstwa 4.2.Kształtowanie wyniku finansowego w przedsiębiorstwie 4.3.Sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa 4.3.1.Bilans przedsiębiorstwa 4.3.2.Rachunek zysków i strat przedsiębiorstwa 4.3.3.Sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych przed¬siębiorstwa 4.3.4.Sprawozdania finansowe grup kapitałowych przedsię¬biorstw 4.4.Źródła finansowania działalności przedsiębiorstwa 4.5.Ekonomika kapitału przedsiębiorstwa 4.6.Ekonomika wspierania finansowego oraz rentowność przedsiębiorstwa Ekonomika kosztów przedsiębiorstwa 5.1.Pojęcie kosztów 5.2.Rodzajowy układ kosztów własnych sprzedaży 5.3.Kalkulacyjny układ kosztów własnych sprzedaży 5.4.Inne układy kosztów własnych 5.5.Koszty produkcji w ekonomice przedsiębiorstwa 5.6.Ekonomika kosztów produkcji 5.7.Próg rentowności produkcji Ekonomika działalności marketingowej przedsiębiorstwa 6.1.Pojęcie działalności marketingowej przedsiębiorstwa 6.2.Rynki działania przedsiębiorstwa 6.3.Ekonomika produktów i usług 6.4.Ekonomika kanałów dystrybucji 6.5.Promocja produktów i usług 6.6.Jakość produktów i usług w ekonomice marketingu przedsiębiorstwa 6.6.1.Istota jakości produktów i systemy jej kształtowania przez przedsiębiorstwo 6.6.2.Kaizen, waruza kagen — czyli o ekonomice jakości w przedsiębiorstwach japońskich 6.7.Ceny w działalności marketingowej przedsiębiorstwa 6.7.1.Pojęcie ceny 6.7.2.Funkcje i strategie cen Ekonomika gospodarowania zasobami pracy 7.1.Cele gospodarowania zasobami pracy w przedsiębiorstwie 7.2.Zasady i funkcje wynagrodzenia pracowniczego 7.3.Zakładowy system wynagradzania 7.3.1.System taryfowy płac 7.3.2.Siatki płac 7.3.3.System składników płac 7.3.4.Formy płac pracowniczych 7.4.Planowanie płac w przedsiębiorstwie Ekonomika produkcji w przedsiębiorstwie 8.1.Pojęcie produkcji i struktura procesu produkcyjnego 8.2.Podstawy organizacji produkcji w przedsiębiorstwie 8.2.1.Typy i formy organizacji produkcji 8.2.2.Potokowa forma organizacji produkcji 8.3.Standaryzacja produkcji i normowanie czasu pracy 8.4.Techniczne przygotowanie produkcji 8.5.Funkcja produkcji w ekonomice przedsiębiorstwa 8.6.Logistyka w procesie produkcyjnym Ekonomika majątku obrotowego przedsiębiorstwa 9.1.Pojęcie i składniki majątku obrotowego przedsiębiorstwa 9.2.Funkcje majątku obrotowego w przedsiębiorstwie 9.3.Ekonomika gospodarki materiałowej w przedsiębiorstwie 9.3.1.Zaopatrzenie jako funkcja gospodarki materiałowej przed¬siębiorstwa 9.3.2.Ekonomika wykorzystania materiałów w przedsiębiorstwie 9.3.3.Ekonomika gospodarowania zapasami materiałów w przed¬siębiorstwie 9.3.3.1.Wycena zapasów i sterowanie zapasami 9.3.3.2.Modele optymalizacji zapasów 9.4.Ekonomika gospodarowania należnościami 9.4.1.Pojęcie należności 9.4.2.Rodzaje należności 9.4.3.Funkcje należności 9.4.4.Kontroling gospodarki należnościami przedsiębiorstwa 9.5.Ekonomika gospodarowania środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie Ekonomika środków trwałych, remontów, inwestycji oraz leasingu 10.1. Ekonomika środków trwałych przedsiębiorstwa 10.1.1.Pojęcie środków trwałych 10.1.2.Klasyfikacja środków trwałych 10.1.3.Wartość środków trwałych 10.1.4.Amortyzacja środków trwałych 10.1.5.Ekonomika gospodarowania środkami trwałymi 10.1.6.Zdolność produkcyjna maszyn i urządzeń produkcyjnych 10.2.Ekonomika remontów środków trwałych przedsiębiorstwa 10.2.1.Pojęcie remontów 10.2.2.Rodzaje remontów środków trwałych 10.2.3.Cykle i normatywy remontowe 10.2.4.Systemy remontów i działań zapobiegawczych 10.3.Ekonomika działalności inwestycyjnej przedsiębiorstwa 10.4.Ekonomika leasingu środków trwałych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148595 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności