Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(71)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(78)
dostępne
(46)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(49)
Biblioteka Międzywydziałowa
(54)
Biblioteka WEiZ
(21)
Magazyn
(3)
Autor
Bendkowski Józef (1933- )
(10)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(4)
Markusik Sylwester
(4)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936-2011)
(4)
Szymonik Andrzej
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(3)
Ciesielski Marek (1949- )
(3)
Matusek Mirosław
(3)
Pokusa Tadeusz
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Witkowski Jarosław
(3)
Gazda Andrzej (nauki ekonomiczne)
(2)
Jeszka Anna Maria
(2)
Kisperska-Moroń Danuta
(2)
Kramarz Marzena
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Radziejowska Grażyna
(2)
Wengierek Maria
(2)
Więcek Dariusz
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Woźniak Andrzej
(2)
Biesok Grzegorz
(1)
Bisaga Anna
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bogdanowicz Stanisław (transport)
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brajer-Marczak Renata
(1)
Całczyński Andrzej
(1)
Cebulski Janusz
(1)
Cheba Katarzyna
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Dohn Katarzyna
(1)
Duczmal Marian
(1)
Duczmal Marian (1949- )
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Długosz Jan
(1)
Fellner Andrzej (1955- )
(1)
Handfield Robert B
(1)
Jacyna Marianna
(1)
Jacyna-Gołda Ilona
(1)
Jałowiec Tadeusz
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiba-Janiak Maja
(1)
Kulińska Ewa (logistyka)
(1)
Lewczuk Konrad
(1)
Liberko Igor
(1)
Lipa Michał
(1)
Lubiński Piotr
(1)
Malindžák Dušan (1951- )
(1)
Mikulski Jerzy
(1)
Nowosielski Stanisław (1949- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Pisz Iwona
(1)
Rdzawski Zbigniew
(1)
Skoczylas Krystyna
(1)
Skowronek Czesław (1937- )
(1)
Smyk Stanisław
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Szymoniuk Andrzej
(1)
Sęk Tadeusz (1942- )
(1)
Tłuczak Agnieszka
(1)
Wasiak Mariusz
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Łapuńska Iwona
(1)
Łunarski Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(71)
Język
polski
(71)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(68)
Przedsiębiorstwa
(14)
Łańcuch dostaw
(9)
Produkcja
(6)
Transport
(5)
Zarządzanie
(5)
Badania operacyjne
(3)
Decyzje
(3)
Gospodarka materiałowa
(3)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(3)
Gospodarka odpadami
(2)
Marketing
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Controlling
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Informatyka
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Miasta
(1)
Obsługa klienta
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorstwa usługowe
(1)
Rachunek kosztów
(1)
Rachunkowość
(1)
Towaroznawstwo
(1)
Transport drogowy
(1)
Transport wewnętrzny
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(71)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(1)
71 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunku studiów pierwszego stopnia Logistyka.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 317,1 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126461, 136964, 136967, 126463, 134393, 136966, 134395, 134392, 136965, M 12494, 136963, 134394 (12 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126460 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunku studiów pierwszego stopnia Logistyka.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 317,2 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134399, 136972, 128978, 136970, 136968, 129027, 134397, 136969, 134396, 134398, 136971, M 12478 (12 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128976 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [227]-231.
Dla studentów studiów na kierunkach Zarządzanie, Ekonomia, Zarządzanie i inżynieria produkcji oraz Logistyka.
Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1. „Klasyczne” podstawy zarządzania 2. Fascynacja „marketingiem” 3. Nie ma marketingu bez logistyki! 4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne? 4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem” 4.2. Zarządzanie logistyczne 4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne 4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego 4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”? Planowanie marketingowo-logistyczne 1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować? 1.1. Misja 1.2. System informacji marketingowej (SIM) 1.3. Analiza marki 1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym 1.5. Analiza i prognoza popytu 1.6. Konkurencja 1.6.1. Analiza konkurencji 1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji 1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją 1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii 1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa 2. Proces planowania 2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne 2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne 2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym 3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag Strategie marketingowo-logistyczne 1. Zakres merytoryczny 2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych 3. Strategie produktowe 4. Strategie poprawy jakości 5. Strategie cen Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego 1. Warunek powodzenia – badania i analizy 2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie? 3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi 4. Zarządzanie dystrybucją 4.1. Podstawowe formy dystrybucji 4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami 4.3. Franchising 4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa 4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa 4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji 5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa 5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych 5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi 5.3. Proste i złożone systemy logistyczne 5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych 5.5. Scentralizowane usługi logistyczne 5.6. Konstruowanie systemów logistycznych 5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku 5.8. Merchandising 5.9. ECR – Effi cient Consumer Response 6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem) 7. Zarządzanie promocją i reklamą 7.1. Reklama 7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy 7.2. Inne formy promocji 7.2.1. Sprzedaż osobista 7.2.2. Marketing bezpośredni 7.3. Marketing partnerski 7.4. Sponsoring 7.5. Public relations 7.6. Marketing wewnątrz firmy 7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka 8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów) 8.1. Czym jest marketing zakupów? 8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów 8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych 8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych 9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki 9.1. Koszty marketingu 9.2. Koszty logistyki 9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne 1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe 2. Lean management 3. Zarządzanie wiedzą menedżerską 4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące 5. TQM – Total Quality Management 8 Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 6. Strategia inwestowania 7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning) 8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu 9. Kilka refleksji 9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem 9.2. Rynek nieustannej walki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 766 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130748 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130747 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera także spis treści cz. 2 i 3.
Bibliogr. s. 201-[205].
Dla studentów uczelni technicznych, dotyczy ekonomicznych kierunków kształcenia: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz zarządzanie, jako podstawa w opracowaniu materiału nauczania z przedmiotów z obszaru logistyki produkcji, a także dla specjalistów, pracowników przemysłu, zajmujących się praktycznymi problemami logistyki w przedsiębiorstwie, w szczególności logistyki produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 162,1 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137823, 137825, 137824, 137822 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137821 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera także spis treści cz. 1 i 3.
Bibliogr. s. 191-[193]. Wykaz norm s. [193].
Dla studentów uczelni technicznych, dotyczy ekonomicznych kierunków kształcenia: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz zarządzanie, jako podstawa w opracowaniu materiału nauczania z przedmiotów z obszaru logistyki produkcji, a także dla specjalistów, pracowników przemysłu, zajmujących się praktycznymi problemami logistyki w przedsiębiorstwie, w szczególności logistyki produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 162,2 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137830, 137829, 137827, 137828 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137826 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera także spis treści cz. 1 i 2.
Dla studentów uczelni technicznych, dotyczy ekonomicznych kierunków kształcenia: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji oraz zarządzanie, jako podstawa w opracowaniu materiału nauczania z przedmiotów z obszaru logistyki produkcji, a także dla specjalistów, pracowników przemysłu, zajmujących się praktycznymi problemami logistyki w przedsiębiorstwie, w szczególności logistyki produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 162,3 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 137835, 137833, 137832, 137834 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137831 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143832 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego)
Bibliogr. s. 175.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 330 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 73015 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 13090 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135067 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport drogowy w łańcuchach dostaw : wyznaczanie kosztów / Mariusz Wasiak, Ilona Jacyna-Gołda. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2016. - 168, [1] strona : ilustarcje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia strony 159-[169].
Dla studentów transportu, inżynierii produkcji i logistyki oraz menedżerów firm przewozowych i spedycyjnych.
Łańcuch dostaw Logistyka i sieci logistyczne Pojęcie łańcucha dostaw Proces zarządzania łańcuchem dostaw Klasyfikacja łańcuchów dostaw Transport w łańcuchach dostaw Pojęcie usługi transportowej . Proces transportowy a proces przewozowy oraz proces technologiczny w transporcie . Środki transportu stosowane do realizacji zadań przewozowych w łańcuchach dostaw organizacja transportu w łańcuchach dostaw Koszty transportu w łańcuchach dostaw . Pojęcie kosztu . Koszty logistyczne Koszt transportu a łańcuch dostaw Koszty wytworzenia usług transportu drogowego Identyfikacja kosztów transportu drogowego i zasady ich obliczania Założenia identyfikacji kosztów transportu drogowego w łańcuchu dostaw Bezpośrednie koszty stałe wytworzenia usługi przewozowej . Rodzaje kosztów stałych Koszty zużycia pojazdów Koszty finansowania pojazdów Koszty rejestracji pojazdów i wypisów na pojazdy Koszty okresowych badań technicznych pojazdów Koszty ubezpieczenia pojazdów Koszty podatków od środków transportu okresowe opłaty za korzystanie z dt6g . Koszty pracy kierowców Koszty szkoleń i badań kierowców oraz odnawiania ważności ich dokumentów . Bezpośrednie koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej zależne od przebiegu Rodzaje kosztów zmiennych zależnych od przebiegu Koszty zużycia materiałów pędnych Koszty zuzrycia ogumienia obsługi technicznej i napraw oraz mycia pojazdów Bezpośrednie koszty zmienne wytworzenia uslugi przewozowej zależne od czasu . Bezpośrednie dodatkowe koszty zmienne wytworzenia usługi przewozowej . Koszty dodatkowe ogółem Podróże slużbowe kierowców . Dodatki do wynagrodzenia . . Jednorazowe opłaty za korzystanie z infrastruktury transportowej opłaty ekologiczne Ubezpieczenie ładunku Konwojowanie ładunku Pilotowanie przewozu ładunku opłaty za pozwolenia na przewóz Koszty ogólnozakładowe oraz ogólnowydziałowe . . Koszty w całopojazdowym transporcie drogowym w prostych cyklach przewozowych Koszty w calopojazdowym transporcie drogowym w złożonych cyklach przewozowych Koszty w częściowym oraz dowozowym i rozwozowym transporcie drogowym
Sygnatura czytelni BMW: VI I 350 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 14168, 146961, 146962, 146963 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146960 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [184]-189. Netogr. s. 189-190.
Dla studentów zarządzania, logistyki, transportu, a także dla menedżerów.
Rozwój i integracja łańcuchów dostaw 1.1. Łańcuchy i sieci dostaw 1.2. Zarządzanie łańcuchami dostaw Tworzenie wartości w łańcuchu dostaw 2.1. Cele łańcuchów dostaw 2.2. Łańcuch tworzenia wartości dodanej 2.3. Orientacja łańcucha dostaw na finalnego klienta 2.4. Obsługa klienta w łańcuchu dostaw 2.5. Partnerstwo w łańcuchu dostaw warunkiem tworzenia wartości Strategie łańcuchów i sieci dostaw 3.1. Strategie przedsiębiorstw a strategie łańcuchów dostaw 3.2. Strategie na poziomie sieci 3.3. Efektywna obsługa konsumenta — ECR 3.4. Rozwiązania strategiczne na przykładzie marki Zara firmy Inditex 3.4.1. Charakterystyka branży odzieżowej 3.4.2. Inditex i jej marka Zara 3.4.3. Model biznesowy Inditexu Operatorzy branży TSL w obsłudze łańcuchów dostaw 4.1. Obsługa łańcucha dostaw przez zewnętrznych usługodawców — przesłanki rozwoju 4.2. Strategie w logistyce kontraktowej 4.3. Współpraca usługodawców logistycznych z klientami Metody konfigurowania łańcuchów dostaw w sieci przedsiębiorstw 5.1. Istota konfigurowania łańcucha dostaw 5.2. Modele konfigurowania łańcucha dostaw 5.3. Metodyka konfigurowania łańcucha dostaw 5.3.1. Mapowanie sieci przedsiębiorstw 5.3.2. Usprawnianie procesów 5.3.3. Projektowanie i budowanie architektury informatycznej 5.3.4. Identyfikowanie kosztu i czasu przepływu rzeczy w sieci przedsiębiorstw 5.3.5. Dobieranie partnerów do łańcucha dostaw 5.3.6. Kryteria i sposoby oceny dostawców Instrumenty zarządzania łańcuchami dostaw 6.1. Quick Response 6.2. VMI — zarządzanie zapasami przez dostawcę 6.3. SCOR — optymalizacja łańcucha dostaw 6.4. Podstawowe metody zarządzania zapasami 6.4.1. Metoda stałej wielkości zamówienia 6.4.2. Metoda stałego cyklu zamawiania 6.5. Just in Time 6.6. Kanban Instrumenty internetowe 7.1. Kierunki rozwoju internetu 7.1.1. Orientacja na użytkownika — Web 2.0 . 7.1.2. Przyszłość internetu — mobilny biznes i Web 3.0. 7.2. Sieciowe repozytoria informacji 7.2.1. Bazy i hurtownie danych 7.2.2. Techniki OLAP i Business Intellicence 7.3. Wybrane serwisy internetowe 7.3.1. Uniwersalne serwisy biznesowe 7.3.2. Specjalistyczne serwisy logistyczne Zarządzanie projektami w łańcuchach dostaw 8.1. Obszary wiedzy w zarządzaniu projektami 8.1.1. Zarządzanie integracją projektu 8.1.2. Zarządzanie zakresem projektu 8.1.3. Zarządzanie czasem w projekcie 8.1.4. Zarządzanie kosztami projektu 8.1.5. Zarządzanie jakością w projekcie 8.1.6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie 8.1.7. Zarządzanie komunikacją w projekcie 8.1.8. Zarządzanie ryzykiem w projekcie 8.1.9. Zarządzanie zamówieniami w projekcie 8.2. Charakterystyka i efektywność projektów usprawniających łańcuchy dostaw 8.2.1. Wybrane istotne obszary wiedzy w projektach łańcuchów dostaw 8.2.2. Metody prowadzenia projektów 8.2.3. Wskaźniki efektywności projektów 8.2.4. Dobór wskaźników a cele strategiczne organizacji Najlepsze praktyki 9.1. Dell — wirtualna integracja 9.1.1. Klienci Della 9.1.2. Dostawcy i proces tworzenia produktu 9.1.3. Wirtualna integracja Della — sieć partnerska 9.2. Optymalizacja łańcucha dostaw w koncernie globalnym Nike 9.2.1. Czy otwartość jest zagrożeniem? 9.2.2. Transformacja łańcucha dostaw 9.3. Orkiestracja sieci według Li & Fung Ltd .
Sygnatura czytelni BMW: VI H 47 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134464, 134467, 134466, 134465 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129038 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-217.
Dla studentów logistyki i wszystkich osób prowadzących badania naukowe, a także dla praktyków logistyków pracujących na stanowiskach wykonawczych i kierowniczych, podejmujących szereg decyzji.
1. Pojęcie i proces podejmowania decyzji (logistycznych) 1.1. Istota i rodzaje decyzji (logistycznych) 1.2. Racjonalne i behawioralne aspekty procesu decyzyjnego 1.3. Typy modeli decyzyjnych i zadań optymalizacyjnych 2. Wybrane metody oceny ryzyka w realizacji projektów logistycznych 2.1. Ryzyko jako element procesów decyzyjnych w logistyce 2.2. Matematyczna i szacunkowa metoda oceny ryzyka projektów logistycznych 2.3. Drzewo decyzyjne jako metoda szacowania ryzyka 3. Metody optymalizacyjne w projektowaniu sieci dystrybucji 3.1. Decyzje logistyczne w zakresie projektowania sieci dystrybucji 3.2. Metody projektowania optymalnego rozwoju sieci dystrybucji 3.3. Metody wyznaczania lokalizacji logistycznych centrów dystrybucyjnych 4. Wybrane metody optymalizacji i modelowania systemów transportowych 4.1. Zadania transportowe w rejonach obsługi 4.2. Zadania transportowe i ich optymalizacja w procesach biznesowych 4.3. Zagadnienie minimalizacji pustych przebiegów 4.4. Efektywność systemów transportowych i jej pomiar 5. Optymalizacja dostaw w sieciach transportowych 5.1. Problemy marszrutyzacji i ich klasyfikacja 5.2. Planowanie tras dostaw dla wielu pojazdów 5.3. Problemy optymalizacji sieci dostaw 6. Elementy wielokryterialnego wspomagania decyzji logistycznych 6.1. Budowa rankingu obiektów w świetle ocen wielokryterialnych 6.2. Optymalizacja decyzji logistycznych z wykorzystaniem metody analitycznej hierarchizacji i metod pokrewnych 6.3. Wykorzystanie punktów referencyjnych w rozwiązywaniu wielokryterialnych zadań dyskretnych 7. Wybrane metody optymalizacji zapasów 7.1. Decyzje logistyczne w zakresie gospodarowania zapasami 7.2. Wykorzystanie metody ABC w optymalizacji rozmieszczenia zapasów magazynowych 7.3. Metody optymalizujące wielkość zapasów 7.4. Wykorzystanie metody DRP w optymalizacji zapasów dystrybucyjnych 8. Gry decyzyjne i ich zastosowanie w logistyce 8.1. Teoria gier i jej znaczenie w procesie podejmowania decyzji 8.2. Możliwości zastosowania gier decyzyjnych w optymalizacji decyzji logistycznych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 195 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142959 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [199]-206. Netogr. s. 206-207.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, specjalizujących się w logistyce lub gospodarce przestrzennej, a także dla władz samorządowych oraz dla specjalistów zajmujących się funkcjonowaniem infrastruktury miejskiej.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 119 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 13845 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137120 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 158-159.
Dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji.
Sygnatura czytelni BMW: VI J 49,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128726 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138989 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104339 L, E 924 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Bibliogr. s. [272]-283.
Dla menedżerów oraz studentów pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 499 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124818 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 2390 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-[254].
Dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych oraz kadry kierowniczej przedsiebiorstw.
Sygnatura czytelni BMW: VI I 77 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 102
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124787 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124708 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3520 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności