Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WWFiF
(23)
Autor
Czajkowska Irena
(3)
Herda Kazimierz
(3)
Cytowska Beata (1964- )
(2)
Knapp Julie
(2)
Sadowska Ludwika
(2)
Stawarski Andrzej
(2)
Turnbull Carolline
(2)
Winczura Barbara (1969- )
(2)
Atys Paulina
(1)
Banaszkiewicz Agnieszka
(1)
Borkowska Aneta R
(1)
Domańska Łucja
(1)
Dąbrowska-Jabłońska Iwona
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Grabias Stanisław (1942- )
(1)
Hajnicz Wanda
(1)
Hurło Lucyna
(1)
Kaczorowska Maria
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kisch Andrea
(1)
Kohut Dorota
(1)
Kowalski Ireneusz M
(1)
Masgutova Svetlana Kimovna
(1)
Masgutow Denis
(1)
Matyja Małgorzata
(1)
Mazur Grażyna (pedagogika)
(1)
Mendel Maria (1960- )
(1)
Mierzejewska Halina
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Pauli Sabine
(1)
Ronikier Aleksander
(1)
Różańska-Kowal Joanna
(1)
Spionek Halina (1924-1991)
(1)
Spionek-Pelc Halina (1924-1991)
(1)
Stecko Elżbieta
(1)
Szczepankowski Bogdan (1939- )
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Talar Jan
(1)
Wójcik Magdalena (pedagogika)
(1)
Zyśk Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Rozwój psychofizyczny dziecka
(23)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Dzieci niepełnosprawne
(4)
Układ nerwowy ośrodkowy
(4)
Czytanie
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Mowa
(3)
Pisanie
(3)
Terapia zajęciowa
(3)
Zaburzenia mowy
(3)
Autyzm
(2)
Dzieci chore
(2)
Dzieci niepełnosprawne intelektualnie
(2)
Dzieci z zaburzeniami mowy
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Ruchy
(2)
Stosowana analiza zachowania
(2)
Zaburzenia integracji percepcyjno-motorycznej
(2)
Zaburzenia zachowania
(2)
Aparaty słuchowe
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dzieci
(1)
Dzieci niepełnosprawne słuchowo
(1)
Dzieci trudne
(1)
Dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko trudne
(1)
Gimnastyka korekcyjna
(1)
Implanty ślimakowe
(1)
Język migowy
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Kinezyterapia
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Logopedia
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuropsychologia dziecięca
(1)
Niepowodzenia w nauce
(1)
Oświata
(1)
Postawa ciała
(1)
Prawa człowieka
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój psychofizyczny
(1)
Socjalizacja
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Słuch
(1)
Terapia taktylna
(1)
Uczenie się
(1)
Wady postawy
(1)
Wolność
(1)
Wychowanie
(1)
Zaburzenia psychomotoryczne
(1)
Zaburzenia rozwoju
(1)
Zaburzenia rozwoju dziecka
(1)
Zaburzenia uczenia się
(1)
Zaburzenia zachowania dziecka
(1)
Zamartwica noworodków
(1)
Zespół ADHD
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 313)
Bibliogr. s. 163-168.
Sygnatura czytelni BWF: X H 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111184 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3153 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Mowa - Teoria, Praktyka / Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie ; t. 1)
Zawiera ref. z Seminarium, Kazimierz Dolny, 1997 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWF: K 10/97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106475 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 2119 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104726 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 58)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BWF: VII K 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F 1193 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 58)
Bibliogr. przy rozdz.
Sygnatura czytelni BMW: II O 99,1(58) (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: VII J 110
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 101771 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 101770 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1400 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 45856
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia. Pedagogika)
Bibliogr.s. 230 - 232
Sygnatura czytelni BWF: X H 217
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1371 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera mat. z konf. "Ecce Homo, Ecce Educatio", Gdańsk, 3-4 marca 2004 r. - Na okł. błędna nazwa konf. "Ecco Homo, Ecco Educatio".
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWF: X E 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103018 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1649 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Tytuł oryginału: A complete ABA curriculum for individuals on the autism spectrum with a developmental age of 1-4 years. Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności podstawowe.
U góry strony tytułowej i okładki: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności podstawowe.
DVD zawiera materiały dydaktyczne.
Bibliografia na stronie 608.
Dla terapeutów.
Wprowadzenie do programu SAZ Przewodnik po programie terapii Program terapii SAZ - jak rozumieć AZ jak stosować AZ Strategie nauczania Gromadzenie i zapisywanie danych Sporządzanie wykresów Tworzenie środowiska SAZ Umiejętności związane ze zdolnością do skupienia uwagi związane z naśladownictwem Umiejętności wzrokowo-przestrzenne Umiejętności językowe związane z mową bierną czynną Umiejętności szkolne społeczne/związane z zabawą z samoobsługą.
Sygnatura czytelni BWF: X H 225,1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
Tytuł oryginału: A complete ABA curriculum for individuals on the autism spectrum with a developmental age of 3-5 years. Na stronie tytułowej i okładce: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności początkowe.
U góry strony tytułowej i okładki: Droga rozwoju z wykorzystaniem SAZ: umiejętności początkowe.
DVD zawiera materiały dydaktyczne.
Bibliografia na stronie 584.
Dla terapeutów.
Wprowadzenie do programu SAZ Przewodnik po programie terapii Program terapii SAZ - jak rozumieć AZ jak stosować AZ Strategie nauczania Gromadzenie i zapisywanie danych Sporządzanie wykresów Tworzenie środowiska SAZ Umiejętności związane ze zdolnością do skupienia uwagi związane z naśladownictwem Umiejętności wzrokowo-przestrzenne Umiejętności językowe związane z mową bierną czynną Umiejętności szkolne społeczne/związane z zabawą z samoobsługą i inne zachowania przystosowawcze.
Sygnatura czytelni BWF: X H 225,2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7998 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4465 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103334 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96643 L (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 442 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 114823 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3883 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 207-228.
Specyfika rozwoju dziecka w okresie przejścia | od wieku przedszkolnego do wczesnoszkolnego Rozwój fizyczny i motoryczny dziecka Rozwój poznawczy Sprawności językowe i komunikacyjne Rozwój emocjonalny Rozwój społeczny Rozwój moralny Osobowość dziecka Dominujące formy aktywności Gotowość szkolna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej . Obowiązek szkolny podstawą dyskusji nad dojrzałością szkolną Dojrzałość i gotowość szkolna - rozważania terminologiczne Komponenty dojrzałości i gotowości szkolnej Dojrzałość fizyczna i motoryczna Dojrzałość intelektualna Dojrzałość emocjonalno-motywacyjna Dojrzałość społeczna Kompetencje dziecka gotowego do podjęcia nauki w szkole . Czynniki warunkujące przygotowanie dzieci do podjęcia obowiązków szkolnych Rola rodziny w przygotowaniu dziecka do obowiązków szkolnych Rola przedszkola w kształtowaniu gotowości szkolnej Trudności dydaktyczne związane z brakiem lub niedostatecznymi kompetencjami pierwszoklasistów do podjęcia systematycznej nauki w szkole Z badań nad dojrzałością i gotowością szkolną Narzędzia i obszary badań dojrzałości szkolnej Skala Gotowości Szkolnej (SGS) Integracja sensoryczna w świetle literatury Integracja sensoryczna - wyjaśnienia terminologiczne Systemy sensoryczne zaangażowane w proces integracji sensorycznej Przetwarzanie sensoryczne Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z trudnościami w uczeniu się Terapia integracji sensorycznej Efektywność terapii integracji sensorycznej w świetle badań Inne metody terapii, stosowane wspomagająco przy terapii integracji sensorycznej Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne Metoda Marianny i Christophera Knillów Metoda Bobathów Masaż Shantali Żonglowanie Efektywność terapii integracji sensorycznej - analiza wyników badań własnych Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie napięcia posturalnego u dzieci 5-6-letnich Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapń integracji sensorycznej w zakresie równowagi u dzieci 5-6-letnich Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapń integracji sensorycznej w zakresie dysocjacji u dzieci 5-6-letnich . Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapń integracji sensorycznej w zakresie lokańzacji bodźca wzrokowego u dzieci 5-6-letnich Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie kształtowania gotowości szkolnej dzieci 5-6-letnich Zależność pomiędzy poziomem rozwoju motorycznego a poziomem gotowości szkolnej u dzieci poddawanych terapii integracji sensorycznej oraz u dzieci niepoddawanych tej terapii
Sygnatura czytelni BWF: IV B 14
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148609 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8423 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [243]-250.
Teoretyczny kontekst niepełnosprawności intelektualnej W stopniu lekkim Definicja niepełnosprawności intelektualnej Kryteria diagnostyczne i klasyfikacje niepełnosprawności intelektualnej Czynniki etiologiczne niepełnosprawności intelektualnej Symptomatologia niepełnosprawności intelektualnej w stopniu lekkim. Integracja sensoryczno-motoryczna a rozwój podstawowych umiejętności szkolnych dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim Funkcje percepcyjno-motoryczne w rozwoju dziecka Rozwój podstawowych umiejętności szkolnych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim Umiejętności czytania i pisania Umiejętności matematyczne Kinezjologia edukacyjna jako metoda wspomagająca rozwój psychoruchowy dziecka Podstawowe założenia teoretyczne kinezjologii edukacyjnej Metodyk a ćwiczeń kinezjologicznych według programu Gimnastyki Mózgu Ćwiczenia na przekroczenie linii środkowej ciała Ćwiczenia wydłużające mięśnie Ćwiczenia energetyzujące i podnoszące pozytywne nastawienie Przegląd badań dotyczących skuteczności kinezjologii edukacyjnej Kinezjologia edukacyjna – skuteczna terapia czy pseudonauka Metodologiczne podstawy i organizacja badań własnych Seria Testów Czytania i Pisania dla klas I-III Szkoły Podstawowej T. Straburzyńskiej i r. Śliwińskiej Karta Oceny Pisma E. Skrzetuskiej Testy do Diagnozy Działalności Matematycznej Dzieci z Klas Początkowych wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, H. Moroza, J. Łyska, M. Wojnowskiej Kwestionariusz informacji o dziecku Kwestionariusz wywiadu Arkusz obserwacyjny Teren, organizacja i przebieg badań Charakterystyka badanych grup opis programu zajęć usprawniających z wykorzystaniem ćwiczeń kinezjologii edukacyjnej Program zajęć usprawniających Scenariusze zajęć usprawniających Ćwiczenia wstępne PACE Usprawnianie percepcji wzrokowej Usprawnianie umiejętności analizy i syntezy słuchowo-wzrokowej Usprawnianie sprawności grafomotorycznych Usprawnianie koordynacji wzrokowo-ruchowej słuchowo-ruchowej Ćwiczenia usprawniające tempo czytanie Rozwijanie sprawności w zakresie dużej i małej motoryki . . . Ćwiczenia poprawiające koncentrację Rozwijanie sprawności manualnych _ ekspresja plastyczna Ćwiczenia usprawniające rozpoznawanie i zapamiętywanie liter i liczb Ćwiczenia rozluźniające, rozciągające mięśnie i relaksujące Utrwalanie poznanych wiadomości Ćwiczenia pobudzające Zabawy muzyczno-ruchowe Usprawnianie funkcji wielozmysłowych Usprawnianie umiejętności werbalnych Ćwiczenia usprawniające tempo pisania Ćwiczenia sportowe Analiza i interpretacja wyników badań własnych Skuteczność kinezjologii edukacyjnej w rozwijaniu umiejętności czytania Znajomość liter 'Tempo czytania Technika czytania Czytanie ze zrozumieniem Skuteczność kinezjologii edukacyjnej w rozwijaniu umiejętności pisania Pisanie ze słuchu Pisanie z pamięci Przepisywanie tekstu Obraz graficzny pisma Skuteczność kinezjologii edukacyjnej w rozwijaniu umiejętności matematycznych... Zbiory i ich elementy Liczby naturalne i system pozycyjny Dodawanie i odejmowanie .Mnożenie i dzielenie Liczenie pieniędzy. Figury geometryczne i mierzenie długości Mierzenie pojemności i masy. Mierzenie czasu ogólny poziom umiejętności matematycznych Skuteczność kinezjologii edukacyjnej w rozwijaniu umiejętności szkolnych w świetle analizy indywidualnych przypadków Przykłady osiągnięć uczniów klasy II III
Sygnatura czytelni BWF: X H 236
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146183 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8159 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6469 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122507 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5596 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności