Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(274)
Forma i typ
Artykuły
(188)
Książki
(86)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(79)
dostępne
(41)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(28)
Biblioteka WEiZ
(49)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Izmałkowa Julia
(15)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(8)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(6)
Ryłko Ewa
(6)
Zawadzki Artur
(6)
Poznański Piotr
(5)
Wódkowski Arkadiusz
(4)
Huszczak Marlena
(3)
Janowicz Rafał
(3)
Kwiatkowski Piotr Tadeusz
(3)
Maison Dominika
(3)
Mruk Henryk
(3)
Mynarski Stefan
(3)
Pieniążek Krystyna
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Polak Krzysztof
(3)
Presz Krzysztof
(3)
Baran Tomasz
(2)
Baszun Roman
(2)
Borys Łukasz
(2)
Bujko Janusz
(2)
Bąk Andrzej
(2)
Choliński Adrian
(2)
Chołoniewski Jacek
(2)
Ciesielska Magdalena (ekonomia)
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dmitruk Piotr
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Dłużniewska Dagmara
(2)
Gajowniczek Marta
(2)
Galica Mateusz
(2)
Gawlik Katarzyna
(2)
Grzesiuk Aleksandra
(2)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(2)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kraus Maciej
(2)
Kruk Andrzej
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Leszczyński Grzegorz
(2)
Malinowski Hubert
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Plutecka Daria
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Rutkowski Patryk
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Siekierski Krzysztof
(2)
Szewczyk Mirosława
(2)
Tkaczyk Jolanta
(2)
Żórawski Tadeusz
(2)
Adamczyk Grzegorz
(1)
Adamska Małgorzata
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Barałkiewicz Tomasz
(1)
Bartnik Tomasz
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Biedrzycka Monika
(1)
Bieńkowska Grażyna
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogdan Jadwiga
(1)
Boskar Tomasz
(1)
Broda Anna
(1)
Brodzka-Kostrzewska Agata
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowska Iwona
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Błaszczyk Katarzyna
(1)
Błońska Ewa
(1)
Charkiewicz Marcin
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dwojak Przemysław
(1)
Dyba Adam
(1)
Dyga-Twardowska Hanna
(1)
Dymacz Agnieszka
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dzierzbicka Joanna
(1)
Egeman Tomasz
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gajek Maksymilian (1944- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gatnar Eugeniusz
(1)
Gieracz Marcin
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzesiowski Maciej
(1)
Grądek Dariusz
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Hague Paul
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(73)
2000 - 2009
(169)
1990 - 1999
(22)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(274)
Język
polski
(272)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(5)
Analitycy rynku
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Badania marketingowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Podręcznik
(9)
Podręczniki
(5)
Materiały konferencyjne
(4)
Poradniki
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(188)
274 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135601 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4841 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mystery Shopping - odsłanianie firmy / Arkadiusz Wódkowski. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 6, s.6-8. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tajemniczy Klient wkracza do badań / Arkadiusz Wódkowski. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 1, s. 47-50. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Testowanie atrakcyjności opakowań / Paweł Wójcik. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 2, s. 18-19. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Siła i słabość badań jakościowych / Iwona Wyrzykowska. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 5, s.41-43. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr. s. [96]-97.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 143669 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 949 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Kierunki rozwoju badań marketingowych Róża Milic-Czerniak Ewolucja pojęcia badań marketingowych i ich roli w podejmowaniu decyzji biznesowych Etapy rozwoju badań marketingowych Rozwój metod zbierania danych w badaniach marketingowych Źródła informacji o prowadzeniu badań marketingowych Badanie ankietowe satysfakcji pracowników Monika Szczerbak Ankieta - forma pozyskiwania i analizowania informacji Techniki ankietowe Etapy przygotowania badań ankietowych Badania ankietowe satysfakcji pracowników Rola badań marketingowych w prewencji missellingu usług finansowych Monika Jachimkowska Praktyki missellingu i metody ich rozpoznawania na rynkach usług finansowych Badania marketingowe w służbie ograniczania ryzyka braku zgodności Istota i etapy badania metodą tajemniczy klient Metody badania zgodności praktyk sprzedażowych Wykorzystanie wyników badań metodą tajemniczy klient Tajemniczy klient - nowe narzędzie regulatora Eye-tracking w badaniach marketingowych Jolanta Jurczak Charakterystyka eye-trackingu Procedura badań metodą eye-trackingu Narzędzia stosowane w badaniach eyetrackingowych Zastosowanie badań eyetrackingowych w obszarze marketingu Badania doświadczeń użytkownika - w poszukiwaniu perspektywy klienta w interakcji z systemami informatycznymi Aleksandra Snarska Doświadczenie użytkownika - definicja Cele i typowe miary badań doświadczeń użytkownika Rola badań użytkownika w procesie projektowania doświadczeń Spektrum metod badawczych wspierających projektowanie doświadczeń Metody badawcze najczęściej wykorzystywane w projektowaniu doświadczeń użytkownika urządzeń elektronicznych Mapowanie podróży klienta jako metoda badania jego doświadczeń Aleksandra Snarska Cykl życia klienta a mapa jego podróży Mapy podróży klienta - definicja i cele Proces badania doświadczeń przez mapowanie podróży klienta Typowe błędy przy tworzeniu map podróży klienta Zastosowanie analizy czynnikowej w weryfikacji badań marketingowych Jolanta Jurczak Analiza czynnikowa - istota koncepcji Procedura analizy czynnikowej Przykłady zastosowań analizy czynnikowej w obszarze marketingu Monitoring mediów społecznościowych w badaniach marketingowych Rafał Broniarek Perspektywa danych Perspektywa narzędziowa Perspektywa biznesowa Perspektywa badawcza Analityka zaawansowana w badaniach marketingowych Róża Milic-Czerniak Charakterystyka Big Data - podstawy analityki zaawansowanej Istota analityki zaawansowanej Analityka marketingowa - przykłady zastosowań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 273 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148441 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6059 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jakość badań marketingowych o charakterze ilościowym W: Marketing i Rynek. 1997, nr 12, s.2-7. - 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zastosowania Statystyki i Data Mining)
Materiały na Seminarium "Zastosowania statystyki i data mining" org. przez StatSoft Polska w październiku [20-22] 2009 r., w Warszawie - inf. na s. red., dokładna data na s. internet. org.
Inf. o serii na 4 s. okł.
Bibliogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125179 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Związek kosztu z przychodem W: Prawo Przedsiębiorcy. 2003, nr 18/19, s.111-129. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności