Telemarketing
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Artykuły
(21)
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Balcer Marta B
(4)
Mróz Rafał
(3)
Najman Marta
(2)
Cabała Paweł
(1)
Dąbrowska Julita
(1)
Elkin Noah
(1)
Grygielski Marcin
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kordiuk Katarzyna
(1)
Kostecki Marian
(1)
Kostecki Marian J. (1949- )
(1)
Koziar Andrzej
(1)
Kruczyński Daniek
(1)
Kuczkowska Jadwiga
(1)
Kućmierowski Sylwester
(1)
Misiak Michał
(1)
Nowacka-Sahin Monika
(1)
Ostachowski Mateusz
(1)
Pasqua Rachel
(1)
Różalska Anna
(1)
Setlak Agnieszka
(1)
Smith Chris (1979- )
(1)
Stańska Ewa
(1)
Szmidt Agnieszka
(1)
Turek Anna
(1)
Zarańska Urszula
(1)
Śliwiński Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(26)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Telemarketing
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1177)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(792)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(724)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(520)
Materiałoznawstwo
(519)
Produkcja
(518)
Komputery
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(494)
Energia elektryczna
(491)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(433)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(430)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(377)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(21)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / Sebastian Konkol. - Gliwice : Helion, cop. 2010. - 204, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
U góry okł. : Absolutny Must Have firm z branży reklamowej, [...].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 153 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126114 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3667 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pożytki z telemarketingu / Marian Kostecki. W: Manager. 2000, nr 2, s.24-25. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118174 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gatunek
Bibliogr. s. 107.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 497 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 51
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120228 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3053 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5621 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Klient uprzejmie obdzwoniony / Michał Misiak. W: Marketing w Praktyce. ISSN 1425-8315 2017, nr 3, s. 11-13. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Klienci o telesprzedawaniu / Monika Nowacka-Sahin. W: Marketing w Praktyce. 2007, nr 1, s.72-76. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(OnePress)
Na okł.: Odnieś sukces dzięki urządzeniom mobilnym!
Na s. tyt. i okł. logo wydawcy oryg. Sybex.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 517 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136817 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4983 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Polacy o telemarketingu / Anna Różalska. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 1, s. 55-57. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Conversion code
Indeks.
Jak opanować Tajniki Konwersji (15) CZĘŚĆ I. ZDOBYWAJ POTENCJALNYCH KLIENTÓW W INTERNECIE Rozdział 1. Potrzebujesz więcej leadów? (25) Jeżeli masz za cel przyciągnięcie i przekonanie do siebie potencjalnych klientów, to wiedz, że o zwycięstwie stanowią wygląd, sens i strony docelowe (25) Jak szybko i niedrogo zmienić witrynę w maszynkę do generowania leadów (32) Strony docelowe są na topie (37) Mentalność marketingu mikrofalówki (39) Czerp jak najwięcej korzyści ze swojej witryny i stron docelowych, wykorzystując retargeting odwiedzających, którzy nie dokonali konwersji (45) Rozdział 2. Jak stworzyć idealny wpis na blog (49) Nagłówek (50) Narracja trzymająca w napięciu (51) Mniej znaków w linijce na początku (52) Wyróżniona grafika (53) Idealne 1500+ słów (53) Przynęty do udostępniania (54) Teraz stworzyłeś treść, która jest gotowa, by optymalizować ją pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (55) Rozdział 3. Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów, mediów społecznościowych i wyszukiwarek internetowych (57) Optymalizowanie treści pod kątem generowania leadów (58) Optymalizowanie treści pod kątem mediów społecznościowych (63) Optymalizowanie treści pod kątem wyszukiwarek internetowych (66) Rozdział 4 . Zaawansowany marketing na Facebooku i techniki reklamowe generujące leadów "gotowych do zakupu" (71) Profil na Facebooku dla zaawansowanych (73) Grupy na Facebooku (81) Strony na Facebooku (84) Elementy niezbędne do przeprowadzenia świetnej reklamy na Facebooku (89) Idealny lejek reklamy na Facebooku (95) Cztery typy reklam na Facebooku, które każdy powinien stworzyć (103) Rozdział 5. Proste strategie (z pominięciem Facebooka) napędzające znaczny ruch i leadów do witryny i stron docelowych (109) Marketing e-mailowy (111) Retargeting (112) Bycie kuratorem (115) YouTube (116) Twitter (120) Instagram (123) Gościnne blogowanie (124) Podcast (126) Webinarium (127) CZĘŚĆ II. UMAWIAJ SPOTKANIA DOBREJ JAKOŚCI Rozdział 6. Jak wykorzystywać CRM, SMS i automatyzację marketingu do natychmiastowego umawiania nowego leada na gorące spotkanie (135) Bogactwo tkwi w przekonaniu leada (137) Prędkość + Niezłomność + Scenariusz = Najwyższy możliwy współczynnik konwersji (139) SMS > E-mail (142) E-maile, które działają (143) Rozdział 7. Potrzebujesz więcej spotkań? Jak korzystać z marketingu e-mailowego, retargetingu i śledzenia użytkownika, by umawiać starych leadów na dobre jakościowo spotkania (147) Nie istnieje już wiadro na starych leadów (151) Reklamy jako narzędzie ponownego kontaktu z leadem (157) CZĘŚĆ III. FINALIZUJ WIĘCEJ SPRZEDAŻY Rozdział 8. Chcesz wiedzieć, co dokładnie należy mówić leadom przez telefon? (161) Dwuetapowe "śledzenie" leada poprzedzające rozmowę (163) Rozdział 9. Technika sięgania głębiej (175) Technika sięgania głębiej (177) Rozdział 10. Jak w dwóch prostych krokach zbudować zaufanie internetowego leada (183) Rozdział 11. Aktywnie odkrywaj wątpliwości (185) Rozdział 12 . Jak rozpocząć finalizację transakcji z internetowym leadem, korzystając z techniki pięciokrotnego mówienia "Tak" (189) Sprzedaż 20/20/20 (190) Rozdział 13. Jak reklamować swoją ofertę, korzystając z techniki "Cechy, Korzyści i Potwierdzenia", oraz jak rozpoznać dobry moment na finalizację (195) Zawsze myśl o finalizacji (198) Rozdział 14. Co dokładnie powiedzieć, rozpoczynając finalizację (201) Rozdział 15. Finalizacja w dwóch krokach (203) Krok 1. Finalizacja próbna (203) Krok 2. Finalizacja ostateczna (204) Rozdział 16. Co robić, kiedy rozmówca wciąż mówi "Nie" (207) Pytania o zakup kontra odmowa (207) Technika POF (208) Rozdział 17. Powiedział "Tak"! Co robić dalej? (215) Rozdział 18. Jak zamienić leada po finalizacji w jeszcze więcej sprzedaży (219) Bonus. Sprawdzanie danych i wskaźników, które rzeczywiście mają znaczenie (oraz porady dotyczące wyników) (223) Istotne wskaźniki dotyczące witryn (225) Istotne wskaźniki dotyczące stron docelowych (230) Istotne wskaźniki dotyczące Facebooka (232) Istotne wskaźniki dotyczące marketingu e-mailowego (234) Istotne wskaźniki dotyczące sprzedaży (235)
Sygnatura czytelni BWF: V G 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149575 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149574 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kredyt z telefonu / Urszula Zarańska. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 7, s.13-16. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności