158660
No cover
Book
In basket
Blog firmowy - stwórz skarbnicę wiedzy Po co mi blog firmowy? Wymyśl tytuł posta na blog Zasada Odwróconej Piramidy i 5W Struktura układu treści w akapitach Jak to wygląda w praktyce? Elementy wizualne wspierające treść Przykłady dobrych blogów firmowych Google Ads - pokaż się innym Zalety i możliwości Google Ads Typy kampanii i formaty reklam Do kogo kierować reklamy? Jak mierzyć efekty reklam? Modele rozliczeń Przykład - kampania Snickersa Social media - promocja firmy i budowa marki osobistej Promocja firmy - tworzenie strategii i możliwości reklamowe Reklama w social mediach Tworzenie treści o potencjale viralowym Real-time marketing Przykład - Oreo Przykład - IKEA Jak działać pod presją czasu? Recykling treści Popularne formaty Techniczna strona recyklingu treści Kryzys w social mediach Budowa marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w social mediach Propozycja działań budowania marki osobistej w kanałach offline Przykłady dobrych marek osobistych Influencer marketing - wpływowi twórcy, sławny ty Kim jest influencer i czym jest influencer marketing? Zalety współpracy z influencerem Wady współpracy z influencerem Marketing w twojej firmie Jakich błędów nie popełnić podczas współpracy z influencerem? Jak przygotować się do współpracy z influencerem? Gdzie szukać influencerów? Jak wybrać i sprawdzić influencera? Przykładowe formy współpracy z influencerem Sposoby pomiaru efektywności współpracy z influencerem Wirtualni influencerzy Przykład - WD-40, Darek Stolarz i Jan Piątkiewicz Przykład - Samsung i Lil Miquela oraz WHO i Knox Frost Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi - pożar można ugasić Klasyfikacja sytuacji kryzysowych Jak przygotować się do zarządzania sytuacją kryzysową? Najczęstsze powody wybuchu kryzysu Utworzenie sztabu zarządzania sytuacją kryzysową Kontakt z dziennikarzami Co warto zrobić po zakończeniu kryzysu? Przykład - CD Projekt RED Prognozy ekspertów 1. Jeśli chcesz przekonać kogoś, żeby podjął jakieś działanie, zajmujesz się marketingiem 2. Jeśli nie jesteś w stanie przekonać kolegów i szefa, Twój projekt nigdy nie dostanie szansy Nauczyłem się tego na własnej skórze 3. Komunikacja online Katastrofy związane z rozszerzeniem oferty Niezbędnik marketera - przydatne narzędzia Analityka stron internetowych SEO - optymalizacja, analiza konkurencji, analiza linków i wyszukiwanie słów kluczowych Monitoring internetu i mediów społecznościowych E-mail marketing Copywriting, webwriting Social media Organizacja pracy Grafika i wideo Banki zdjęć
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 65 @
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 6357 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 151065 N (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 209-217.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności