158660
Book
In basket
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding? Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką Co mają do tego te media społecznościowe? Najważniejszy trik dla Ciebie Jak? Jak stworzyć markę osobistą? Jak budować markę osobistą? Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać? Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym? Co? Cel działania - jak go określić? Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać? A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje? Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens? Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią? Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać? Własna strona WWW - jak ją stworzyć? Blog - po co mi on? A może vlog, czyli więcej wideo? Albo podcast? Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy? To co się stało, że się. Brak regularności Brak konsekwencji Brak formuły Brak przekonania i motywacji Zasłużony opozycjonista Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz? I wtedy wchodzę ja. Cały na biało się nie da Wpadki poważne i mniej
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 102 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 155443 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 156276 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności