Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(676)
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(261)
Forma i typ
E-booki
(676)
Książki
(260)
Publikacje naukowe
(91)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(196)
dostępne
(132)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(136)
Biblioteka WB
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(76)
Biblioteka WEiZ
(79)
Biblioteka WWFiF
(34)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Niedbalski Jakub
(9)
Motowidlak Urszula
(8)
Dorożyński Tomasz
(7)
Makowska-Iskierka Marzena
(7)
Wójcik Marcin
(7)
Burchard-Dziubińska Małgorzata
(6)
Jażdżewska Iwona
(6)
Kalińska-Kula Magdalena
(6)
Kamiński Tomasz
(6)
Kaźmierczak Arkadiusz
(6)
Kuna-Marszałek Anetta
(6)
Nowakowska Aleksandra
(6)
Rzeńca Agnieszka
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Jerzyk-Wojtecka Justyna
(5)
Kobyłecka-Piwońska Ewa
(5)
Warwas Izabela
(5)
Wiktorowicz Justyna
(5)
Witkowska Janina
(5)
Bekrycht Tomasz
(4)
Bołdyrew Aneta
(4)
Chądzyński Jacek
(4)
Drzazga Dominik
(4)
Grabarczyk Tadeusz
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Gryglewski Krzysztof
(4)
Kaczmarek Tomasz
(4)
Kisztelińska-Węgrzyńska Agnieszka
(4)
Kowalik Katarzyna
(4)
Krasiński Tadeusz
(4)
Krzewińska Aneta
(4)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(4)
Kłosińska-Nachin Agnieszka
(4)
Malinowski Andrzej (1934- )
(4)
Marcinkowska Monika
(4)
Marszał Tadeusz
(4)
Marszał Tadeusz (1952- )
(4)
Mierzejewski Dominik
(4)
Przygodzki Zbigniew
(4)
Płuciennik Jarosław
(4)
Skupień Dagmara
(4)
Spodzieja Stanisław
(4)
Stawasz Danuta
(4)
Suliborski Andrzej
(4)
Wieloch Justyna
(4)
Wojciechowska Jolanta
(4)
Załęczna Magdalena
(4)
Zielińska-Lont Klaudia
(4)
Żakowski Karol
(4)
Baran Marek
(3)
Barańska-Szmitko Anna
(3)
Bartosiak Mariusz
(3)
Bednarczyk Anna
(3)
Bednarska-Wnuk Izabela
(3)
Bieńkowska Jolanta
(3)
Bogołębska Joanna
(3)
Buczkowski Bogdan
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Burska Katarzyna
(3)
Całek Grzegorz
(3)
Courtney Krystyna Kujawińska
(3)
Czechowska Dorota Iwona
(3)
Dańska-Borsiak Barbara
(3)
Domański Czesław
(3)
Dubicki Andrzej
(3)
Duraj Agnieszka Natasza
(3)
Duraj Natasza
(3)
Gałkowski Artur
(3)
Gontar Zbigniew
(3)
Gońda Marcin
(3)
Groblińska Justyna
(3)
Grotowska-Leder Jolanta
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzelak-Krzymianowska Adriana
(3)
Głodek Paweł
(3)
Hajn Zbigniew
(3)
Jadczak Radosław
(3)
Jarno Witold
(3)
Jędrzejczak Alina
(3)
Kabalski Przemysław
(3)
Kacprzak Andrzej
(3)
Kaczmarek Bogusław
(3)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(3)
Katarzyna Grzeszkiewicz-Radulska
(3)
Kobojek Elżbieta
(3)
Kowalska Jolanta E
(3)
Kozłowski Remigiusz
(3)
Kusideł Ewa
(3)
Kuźma Inga B
(3)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(3)
Marinow Kirił
(3)
Michalska Iwonna
(3)
Michalski Grzegorz
(3)
Piasecka Agata
(3)
Pogońska-Pol Magdalena
(3)
Rekść Magdalena
(3)
Stalmaszczyk Piotr
(3)
Staroń Anita
(3)
Stawikowska-Marcinkowska Agnieszka
(3)
Tanaś Sławoj
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(255)
2010 - 2019
(577)
2000 - 2009
(86)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(101)
Kraj wydania
Polska
(929)
Język
polski
(854)
angielski
(66)
niemiecki
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(18)
Menedżerowie
(4)
Logistycy
(3)
Nauczyciele
(2)
Influencerzy
(1)
Językoznawcy
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Miasta
(17)
Innowacje
(13)
Zarządzanie
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Rozwój zrównoważony
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Przedsiębiorstwa
(9)
Turystyka
(9)
Urbanistyka
(8)
Logistyka gospodarcza
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Rynek pracy
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Gospodarka terenowa
(6)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(6)
Planowanie przestrzenne
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Rachunkowość zarządcza
(5)
Regionalizacja gospodarcza
(5)
Rewitalizacja
(5)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Antropologia
(4)
Badania operacyjne
(4)
Bibliotekarstwo
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Promocja zdrowia
(4)
Sport
(4)
Wieś
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zasoby ludzkie
(4)
Bezrobocie
(3)
Dzieci
(3)
Gospodarka
(3)
Internet
(3)
Kultura fizyczna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Medycyna
(3)
Optymalizacja
(3)
Rynek finansowy
(3)
Socjologia miasta
(3)
Unia Europejska
(3)
Wycena przedsiębiorstwa
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Budżety terenowe
(2)
Centra handlowe
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fizyka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Influencer marketing
(2)
Influencerzy
(2)
Integracja europejska
(2)
Inteligentne miasta
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Matematyka
(2)
Metody statystyczne
(2)
Modele matematyczne
(2)
Nadzór korporacyjny
(2)
Organizacje
(2)
Polityka miejska
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polityka społeczna
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Pracoholizm
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Ruch olimpijski
(2)
Samorząd gminny
(2)
Siła robocza
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Statystyka
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Tanatoturystyka
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transfer technologii
(2)
Transport
(2)
Transport samochodowy
(2)
Trening sportowy
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(20)
1989-2000
(15)
1945-1989
(6)
2001-0
(6)
1801-1900
(4)
1901-
(2)
1801-
(1)
1801-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(44)
Województwo łódzkie
(12)
Łódź (woj. łódzkie)
(11)
Województwo łódzkie (1999- )
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Białoruś
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Bukareszt (Rumunia)
(1)
Francja
(1)
Glasgow (Wielka Brytania)
(1)
Hiszpania
(1)
Lipsk (Niemcy)
(1)
Lizbona (Portugalia)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Obwód iwanofrankiwski (Ukraina)
(1)
Obwód lwowski (Ukraina)
(1)
Porto (Portugalia)
(1)
Portugalia
(1)
Rzgów (Polska ; miasto)
(1)
Skopje (Macedonia)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Walencja (Hiszpania)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(36)
Opracowanie
(31)
Materiały konferencyjne
(15)
Podręcznik
(12)
Materiały pomocnicze
(9)
Podręczniki akademickie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Raport z badań
(4)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(4)
Dane statystyczne
(2)
Poradniki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Słowniki polsko-arabskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
książka elektroniczna (CD-ROM)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Transport i logistyka
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
937 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 301-324.
Dla pracowników naukowych, studentów ekonomicznych i prawniczych uniwersytetów, wyższych szkół ekonomicznych i szkół menedżerskich.
Globalizacja a procesy integracyjne w gospodarce światowej Procesy globalizacji – uwarunkowania, konsekwencje ekonomiczno-społeczne Podmiotowy model gospodarki światowej Procesy integracyjne w gospodarce światowej – uwarunkowania, etapy, dynamika procesów integracyjnych w różnych regionach gospodarki światowej Teoretyczne aspekty międzynarodowej integracji gospodarczej Stan procesów integracyjnych we współczesnej gospodarce światowej Transnarodowe regulacje w gospodarce światowej i europejskiej Zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i gospodarka cyrkularna Regulacje i działania transnarodowych organizacji globalnych na rzecz ochrony środowiska Zależności między handlem, ochroną środowiska, zmianami klimatu a zrównoważonym rozwojem – UNCTAD Cele i zasady nowej polityki środowiskowej Unii Europejskiej Konkluzje z wyników dotychczasowej polityki i przyszłe kierunki aktywności – dotychczasowy model stałego wzrostu gospodarczego w Europie a gospodarka cyrkularna Wdrażanie zasad gospodarki cyrkularnej w Unii Europejskiej Nowa Strategia Unii Europejskiej: Europejski Zielony Ład Kluczowe Konferencje dla przeciwdziałania negatywnym skutkom zmian klimatycznych Inkluzywna polityka społeczna i polityka wobec migracji Społeczne cele Agendy 2030 dla Zrównoważonego Rozwoju ONZ i ich wdrażanie na poziomie Unii Europejskiej Porozumienie ONZ w sprawie migracji Inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ „Global Compact”. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw Idea godnej pracy w gospodarce światowej 94 Rekomendacje dla korporacji transnarodowych na szczeblu międzyrządowym Innowacyjność i technologie – aspekty globalne i europejskie Światowa i europejska polityka technologiczna w odniesieniu do technologii i usług cyfrowych Wprowadzenie – wpływ technologii cyfrowych na rozwój Zróżnicowane tempo rozwoju gospodarki cyfrowej w regionach świata Wpływ gospodarki cyfrowej na handel, zatrudnienie i kształtowanie nowych umiejętności Wyzwania polityczne związane z szybkimi zmianami technologicznymi w kierunku gospodarki cyfrowej Potrzeba międzynarodowej współpracy na rzecz rozwoju gospodarki cyfrowej Rosnąca rola handlu elektronicznego – E-COMMERCE Możliwości i wyzwania związane z e-commerce i gospodarką cyfrową Rosnąca siła GAFAA w gospodarce światowej Idea i koncepcja Jednolitego Rynku Cyfrowego Unii Europejskiej Koncepcja Digitalizacji Europejskiego Przemysłu Podsumowanie – możliwości zastosowania wiodących technologii cyfrowych Polityka Unii Europejskiej na rzecz wspierania innowacji i badań naukowych Cele, zadania i instrumenty polityki wspierania innowacji w Unii Europejskiej Polityka wspierania innowacji w kontekście zachodzących zmian demograficznych w gospodarce światowej Unijna wizja Cyfrowej Europy. Pozycja Unii Europejskiej w produkcji i światowym handlu technologiami Pozycja towarów zaawansowanych technologicznie – poziom globalny i europejski Produkcja i handel produktami zaawansowanymi technologicznie w Unii Europejskiej Unijny import produktów zaawansowanych technologicznie Unijny eksport produktów zaawansowanych technologicznie Bilans handlowy UE-27 w handlu produktami zaawansowanymi technologicznie Pozycja UE w globalnej wymianie handlowej produktami i usługami – wspólna polityka handlowa UE, umowy handlowe Pozycja Unii Europejskiej w globalnej wymianie handlowej. Tendencje w unijnym zewnętrznym i wewnętrznym handlu produktami i usługami . Pozycja UE w globalnym handlu towarami i usługami Tendencje w unijnym handlu produktami Tendencje w unijnym handlu usługami Polityka Unii Europejskiej na rzecz wzmocnienia pozycji w handlu międzynarodowym – Wspólna Polityka Handlowa, umowy handlowe Uwarunkowania globalne Wspólnej Polityki Handlowej Unii Europejskiej – w świetle nowych regulacji i porozumień zawartych w ramach WTO po roku 2010 Cele, zasady i instrumenty Wspólnej Polityki Handlowej Unii Europejskiej Bariery w handlu zewnętrznym i wewnętrznym Unii Europejskiej Bariery na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej Bariery na rynkach krajów trzecich i ich stopniowa eliminacja Umowy handlowe i gospodarcze Unii Europejskiej z krajami trzecimi Umowy preferencyjne UE z krajami trzecimi przyjęte (zakończone negocjacje) lub ratyfikowane (stan na poł. roku 2020) Pozycja Unii Europejskiej w globalnych przepływach czynników produkcji Przepływy czynnika pracy / osób w skali globalnej Charakterystyka przepływów osób / czynnika pracy w stosunkach między Unią Europejską a krajami trzecimi Polityka imigracyjna Unii Europejskiej Przepływy kapitału w gospodarce światowej Inwestycje portfelowe Bezpośrednie inwestycje zagraniczne Charakterystyka pozycji Unii Europejskiej w globalnych przepływach kapitałowych Pozycja Unii Europejskiej w globalnych przepływach inwestycji portfelowych Pozycja Unii Europejskiej w globalnych przepływach bezpośrednich inwestycji zagranicznych Regulacje w odniesieniu do inwestycji zagranicznych na poziomie globalnym Porozumienie o handlowych aspektach polityki inwestycyjnej w ramach WTO Regulacje na szczeblu globalnym w odniesieniu do rozstrzygania sporów między inwestorami zagranicznymi a państwami Swoboda przepływu kapitału w Unii Europejskiej jako czynnik determinujący wewnątrzunijne przepływy kapitałowe Działania na rzecz wzmocnienia pozycji Unii Europejskiej w globalnych przepływach kapitałowych Wspólna polityka inwestycyjna Umowy o inwestycjach między UE a krajami trzecimi Rozstrzyganie sporów między inwestorami a krajami przyjmującymi inwestorów (ISDS) Regulacje dotyczące wspólnych ram do spraw monitoringu bezpośrednich inwestycji zagranicznych napływających do UE Polska w gospodarce światowej i europejskiej – główne wyzwania i perspektywy Oczekiwane efekty w Polsce wobec członkostwa w Unii Europejskiej Główne efekty ekonomiczne osiągnięte przez Polskę w procesie liberalizacji handlu z Unią Europejską oraz liberalizacji w ramach Światowej Organizacji Handlu po 20 latach integracji (2000–2020) Wyniki ekspansji eksportowej Polski jako jednego z podstawowych zadań Programu Rządowego – Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju (SOR) przyjętej w Polsce do roku 2020 (z perspektywą do roku 2030). Pozycja Polski w międzynarodowym handlu usługami Migracje i przepływy czynnika pracy między Polską a krajami członkowskimi Unii Europejskiej i krajami trzecimi Ewolucja uwarunkowań prawnych Przepływy osób / czynnika pracy w stosunkach z krajami członkowskimi Unii Europejskiej Przepływy kapitałowe między Polską a krajami członkowskimi UE Ewolucja uwarunkowań prawnych Inwestycje portfelowe i bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce polskiej
Sygnatura czytelni BWZ: V B 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6328 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Bibliografia, netografia na stronach 117-122.
Rozdział I. Od podejścia LEADER do Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność 9 1.1. Teoretyczne podstawy polityki rozwoju obszarów wiejskich 9 1.2. Istota i kluczowe cechy podejścia LEADER, geneza podejścia i jego wdrażanie w Europie 14 1.3. Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność jako nowy instrument polityki regionalnej UE 37 Rozdział II. Partycypacja w Rozwoju Lokalnym Kierowanym przez Społeczność 41 Rozdział III. Podzamcze we Lwowie – przykład rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność miejską 53 3.1. Podstawowe informacje o obszarze i programie rewitalizacji 54 3.2. Pilotażowe wdrożenie założeń RLKS 59 Rozdział IV. LEADER i Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność a innowacje społeczne na polskiej wsi 73 4.1. Innowacje społeczne w teorii i praktyce 73 4.2. Innowacje społeczne w dotychczasowej działalności lokalnych grup działania. Przykład grup z województwa lubelskiego 90 4.2.1. Słabe strony podejścia LEADER w Polsce 90 4.2.2. Metodologia badań własnych (problematyka badania, zastosowana metoda i techniki badawcze, charakterystyka przedmiotu badania) 92 4.2.3. Rezultaty badań własnych 100 Wykaz wykorzystanych lokalnych strategii rozwoju lokalnych grup działania 129 Wykaz wykorzystanych dokumentów strategicznych lokalnych grup działania na lata 2014–2020 131 Wykaz projektów złożonych w odpowiedzi na konkurs Komisji Europejskiej dotyczący innowacji społecznych (edycja 2016) 135 Wykaz projektów dofinansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach pierwszego konkursu programu „Innowacje Społeczne” 141 Kwestionariusz wywiadu z lokalnymi grupami działania 145
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146357 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Doktorskie z Zakresu Ekonomii i Zarządzania / Uniwersytet Łódzki)
Bibliogr. s. [129]-135.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131164 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie - Uniwersytet Łódzki)
Bibliografia na stronach 285-319.
1. Komunikacja wewnątrzorganizacyjna 1.1. Istota komunikacji wewnątrzorganizacyjnej 1.2. Dotychczasowy stan wiedzy 1.3. Komunikacja jako zjawisko w środowisku organizacji 1.4. Komunikacja jako sposób na tworzenie organizacji 2. Ogólna teoria systemów jako nauka 2.1. Podejście systemowe - wybór metody badawczej 2.2. Wartość podejścia systemowego dla badaczy XXI wieku 2.3. Zarys pojęć system i systemowość - perspektywa ogólna i organizacyjna 2.4. Systemowe pojęcie relacji i ich ujęcie w kontekście systemowym 3. Metoda badawcza analizy i syntezy systemowej 3.1. Analiza klasyczna, analiza systemowa, analiza sieci społecznych 3.2. Analiza systemowa - metody i procedury badawcze organizacji 3.3. Analiza systemów złożonych - opis metody badania organizacji 3.3.1. Określenie systemu na obiekcie i jego przedstawianie 3.3.2. O grupowaniu relacji wokół celu organizacji - model synkretyczny cyklu zarządzania 3.3.3. Analiza struktury organizacji i zachowania komunikacyjnego w systemie 3.3.4. Projekt udoskonalenia lub poprawy systemu - etap tożsamy z budowaniem systemu 3.3.5. Warunki realizacji analizy systemów złożonych (ASZ) 4. Ogólne i szczegółowe zasady konstrukcji modelu organizacji jako systemu komunikowania 4.1. Budowa modelu organizacji 4.1.1. Relacje organizacyjne pierwszego rzędu 4.1.2. Relacje organizacyjne drugiego rzędu 4.1.3. Relacje organizacyjne trzeciego rzędu 174 4.1.4. Relacja organizacyjna czwartego rzędu 4.1.5. Relacje organizacyjne samozwrotne z podsystemem zarządzania - drugiego, trzeciego, czwartego i piątego rzędu 4.2. Relacje komunikacyjne pierwszego stopnia 4.2.1. Podsystem antropologiczny - relacje pierwszego stopnia 4.2.2. Podsystem społeczny - relacje pierwszego stopnia 4.2.3. Podsystem techniczno-technologiczny - relacje pierwszego stopnia 4.2.4. Podsystem ekonomiczny - relacje pierwszego stopnia 4.3. Sieć relacji komunikowania się 4.4. Model organizacji jako systemu sieci zintegrowanych relacji komunikowania 5. Koordynacja w sensie ogólnym i szczegółowym 5.1. Koordynacja według klasyków teorii organizacji - Fayola i Le Chateliera 5.2. Koordynacja w ujęciu współczesnych autorów 5.3. Zorganizowanie - koordynowanie - sprawność. Dyskusja prakseologiczna 5.4. Model koordynacji: sprawne komunikowanie - efekt organizacyjny 5.5. Wskaźniki koordynowania według rodzajów
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 365
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 77
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147299 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5948 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: Finanse.
Bibliogr., netogr. na s. [315]-338. Wykaz aktów prawnych s. 338. Netogr. s. 338-339.
Rozdział 1. Rachunkowość zarządcza jako dziedzina wiedzy – teoria i praktyka 1.1. Istota rachunkowości zarządczej 1.2. Stabilność i zmienność rachunkowości zarządczej jako kluczowy obszar społecznych badań naukowych 1.3. Perspektywa teoretyczna zmian rachunkowości zarządczej 1.3.1. Teoria uwarunkowań sytuacyjnych 1.3.2. Teoria instytucjonalna 1.3.3. Koncepcja strukturacji 1.4. Aspekty zawodowe w rachunkowości zarządczej 1.4.1. Kształtowanie zawodów i istota certyfikacji zawodowej związanej z rachunkowością zarządczą według standardów międzynarodowych 1.4.2. Aspekty etyczne w działalności zawodowej w obszarze rachunkowości zarządczej 1.4.3. Aspekty behawioralne w działalności zawodowej w obszarze rachunkowości zarządczej 1.4.4. Neuronauka a działalność zawodowa w obszarze rachunkowości zarządczej 1.4.5. Aspekty kulturowe w działalności zawodowej w obszarze rachunkowości zarządczej Rozdział 2. Zmiany roli i zadań specjalisty rachunkowości zarządczej w świetle doświadczeń zagranicznych 2.1. Zarys rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej do lat 90. XX w. 2.1.1. Tendencje rozwoju zawodowego specjalistów działających na rzecz wsparcia menedżerów w procesach zarządzania – model anglo-amerykański i model niemiecki 2.2. Rozwój zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej od lat 90. XX w. 2.2.1. Nowe definicje roli specjalisty rachunkowości zarządczej w globalnej gospodarce 2.2.2. Charakterystyka zadań specjalisty rachunkowości zarządczej w globalnej gospodarce 2.2.3. Charakterystyka stosowanych narzędzi przez specjalistów rachunkowości zarządczej w globalnej gospodarce 2.2.4. Wymagania zawodowe stawiane specjalistom rachunkowości zarządczej 2.3. Prognozy zmian roli i zadań specjalisty rachunkowości zarządczej w drugiej dekadzie XXI w. 2.3. Konsekwencje zachodzących zmian 2.3.1. Wpływ zachodzących zmian na zarządzanie organizacjami 2.3.2. Wpływ zachodzących zmian na edukację i certyfikację zawodu Rozdział 3. Rola i zadania specjalisty rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach działających w Polsce 3.1. Zarys rozwoju rachunkowości zarządczej w Polsce 3.2. Przegląd badań empirycznych przeprowadzonych w Polsce po 1990 r. 3.3. Kształtowanie zawodów związanych z rachunkowością zarządczą w Polsce 3.4. Kształcenie w Polsce i wpływ zagranicznych instytucji certyfikujących Rozdział 4. Analiza przyczyn zmian w roli i zadaniach specjalisty rachunkowości zarządczej w świetle doświadczeń zagranicznych 4.1. Identyfikacja czynników determinujących zmianę 4.2. Wpływ czynników ekonomicznych na rolę i zadania specjalisty rachunkowości zarządczej w praktyce 4.2.1. Sytuacja ekonomiczna i otoczenie biznesowe 4.2.2. Postęp technologiczny 4.2.3. Innowacje w obszarze rachunkowości 4.3. Wpływ czynników instytucjonalnych na rolę i zadania specjalisty rachunkowości zarządczej 4.3.1. Przyjęcie Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej 4.3.2. Struktura organizacyjna, zarządzanie jednostką oraz jej lokalizacja 4.3.3. Fuzje, przejęcia i przekształcenia własnościowe 4.3.4. Relacje międzyorganizacyjne 4.3.5. Edukacja i certyfikacja zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej 4.3.6. Inne czynniki instytucjonalne 4.4. Wpływ czynników indywidualnych na rolę i zadania specjalisty rachunkowości zarządczej 4.4.1. Cechy indywidualne menedżerów 4.4.2. Aspekty kultury organizacyjnej 4.5. Czynniki ograniczające zmiany Rozdział 5. Rola, zadania i wymagania stawiane specjalistom rachunkowości zarządczej/controllingu w Polsce w świetle ogłoszeń o pracę 5.1. Uzasadnienie przeprowadzenia badania i jego cel 5.2. Opis próby badawczej 5.3. Opis narzędzi badawczych 5.4. Uzyskane wyniki badań 5.4.1. Wymagania stawiane specjalistom realizującym zadania rachunkowości zarządczej 5.4.2. Zadania stawiane przed specjalistami rachunkowości zarządczej 5.5. Rola specjalistów rachunkowości zarządczej w świetle ogłoszeń o pracę Rozdział 6. Rola, zadania i wymagania stawiane przed specjalistami rachunkowości zarządczej/controllingu w Polsce w świetle badania ankietowego 6.1. Uzasadnienie przeprowadzonego badania i jego cel 6.2. Opis próby badawczej 6.3. Opis narzędzi badawczych 6.4. Uzyskane wyniki badań 6.4.1. Informacje o systemie rachunkowości zarządczej w badanych firmach 6.4.2. Informacje o specjalistach rachunkowości zarządczej w badanych firmach 6.4.3. Informacje o zadaniach specjalistów rachunkowości zarządczej w badanych firmach 6.4.4. Informacje o narzędziach stosowanych przez specjalistów rachunkowości zarządczej w badanych firmach 6.4.5. Informacje o czynnikach wywołujących zmiany w roli specjalistów rachunkowości zarządczej w badanych firmach 6.4.6. Informacje o wymaganiach wobec specjalistów rachunkowości zarządczej w badanych firmach 6.4.6.1. Wymagania w zakresie wiedzy niezbędnej do wykonywania zawodu 6.4.6.2. Wymagania w zakresie pozostałych umiejętności i cech osobowych niezbędnych do wykonywania zawodu 6.4.7. Wyniki analizy skupień 6.4.7.1. Wyniki analizy skupień dla stosowanych narzędzi rachunkowości zarządczej 6.4.7.2. Wyniki analizy skupień dla czynników wywołujących zmiany w zadaniach i narzędziach specjalistów rachunkowości zarządczej w badanych firmach 6.4.7.3. Wyniki analizy skupień dla oceny wiedzy wymaganej w badanym zawodzie 6.4.7.4. Wyniki analizy skupień dla oceny pozostałych wymagań stawianych przed specjalistami rachunkowości zarządczej/controllingu.
Sygnatura czytelni BWZ: X B 40
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [225]-236. Netogr. s. [237]-238.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136513 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7236 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150664 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja)
Bibliografia, netografia na stronach 165-172.
Efektywność energetyczna w MŚP Zmiany systemu elektroenergetycznego Potencjał działania i środki na rzecz efektywności energetycznej Bariery wdrażania działań na rzecz efektywności energetycznej Potencjał MŚP w zakresie efektywności energetycznej Stymulatory implementacji działań na rzecz efektywności energetycznej Zarządzanie popytem na energię i prosumpcja jako elementy wspierające działania na rzecz efektywności energetycznej Audyt energetyczny jako element wspierający działania na rzecz efektywności energetycznej Modele oceny dojrzałości działań w zakresie EE w firmach sektora MŚP Wpływ cyfryzacji na efektywność energetyczną Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe firm sektora energetycznego Technologie cyfrowe w sektorze energetycznym Wpływ technologii cyfrowych na efektywność energetyczną w sektorach końcowego wykorzystania energii Obszary cyfryzacji i zastosowania nowych technologii w elektroenergetyce Platformy cyfrowe dla efektywności energetycznej Opomiarowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej Dane w procesach poprawy efektywności energetycznej Zaangażowanie przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce w działania na rzecz efektywności energetycznej w świetle badań własnych Działania na rzecz efektywności energetycznej podejmowane przez przedsiębiorstwa sektora MŚP Postrzeganie znaczenia kwestii związanych z efektywnością energetyczną Odpowiedzialność za działania na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej – procedury zakupu Poziom podejmowania działań na rzecz efektywności energetycznej Czynniki motywujące i demotywujące MŚP do działań na rzecz efektywności energetycznej Stosunek do nowych możliwości udziału w rynku energii i prosumpcji Zmiana dostawcy energii Wybór dostawcy energii a oferowane usługi Udział w programach zarządzania popytem na energię (DSM) Możliwość stosowania różnych programów taryfowych Zakup urządzeń produkujących energię Wykorzystanie i postrzeganie możliwości, jakie daje cyfryzacja w obszarze EE Pomiar zużycia energii i analiza danych Postrzeganie cyfrowych platform do zarządzania energią Wykorzystanie i ocena źródeł wiedzy Ocena dojrzałości badanych MŚP w zakresie działań na rzecz EE
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154430 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Animizacja - istota zjawiska Wskazówki animizacyjne i ich kategoryzacja . Procedura badawcza Rezultaty analizy zawartości reklam Znaczenie marki na rynku ekologicznych produktów żywnościowych. Marka miasta - między teorią a praktyką Metodyka badań i charakterystyka zbiorowości Rozumienie marki i jej znaczenia dla miasta Pozycja marki w innych strategiach miejskich Branding miasta jako proces partycypacyjny Bariery i ograniczenia budowania marki Partycypacyjne praktyki z zakresu sztuki jako element zarządzania widownią w kontekście rozwoju miasta kreatywnego Partycypacja w kulturze a partycypacyjne praktyki kulturalne Partycypacja w kulturze a kreatywne tworzenie miejsc Partycypacyjne praktyki kulturalne w przestrzeni miejskiej - wybrane przykłady Rozwój widowni a partycypacyjne praktyki kulturalne Media społecznościowe jako element procesu budowania marki miasta Media społecznościowe jako interaktywne narzędzie komunikacji Marka miasta w mediach społecznościowych Aktywna społeczność w ramach profilu miejskiego w mediach społecznościowych Kryzys w mediach społecznościowych jako Zagrożenie dla marki miasta Profil w mediach społecznościowych jako element budowania marki miasta Wpływ koncepcji i pozycji marki produktu na proces budowania marki pracodawcy Różne oblicza marki Marka pracodawcy W percepcji marki produktu Rekrutacja pracowników przez markę produktu Strategie dużych sieci dla menedżerów oraz handlowych - nowe wyzwania badaczy marketingu Proces rozwoju nowoczesnego handlu w Polsce na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku Dominacja światowego handlu detalicznego przez firmy globalne Rozwój sieci handlowych online _ nowa generacja aktorów handlowych Rola handIu internetowego w strategiach wielkopowierzchniowych sieci handlowych obecnych na polskim rynku Nowy konsument sklepów online Najnowsze trendy w badaniach handIu detalicznego na świecie Wyzwania dla przyszłych badań marketingowych
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 59
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6160 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera m. in. art. z IV Konferencji Naukowej "Wartość przedsiębiorstwa - z teorii i praktyki zarządzania", Płock, 5-7 września 2003 r. - inf. o impr. na s. 7 i s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113773 L, 117817 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oblicza Sztuki)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Osoby z niepełnosprawnością a przestrzeń muzealna. Wprowadzenie (Aneta Pawłowska, Anna Wendorff) 7 Część I. „Świat istnieje, lecz bez oczu go nie zobaczymy” 23 Agnieszka Gralińska-Toborek – Pomiędzy „aisthesis” a estetyką, czyli czego od niewidomych może się dowiedzieć estetyk / Between ‘aisthesis’ and aesthetics, or what an esthetician can learn from the blind 25 Anna Wendorff – Audiodeskrypcja sztuk pięknych. Studium przypadku łódzkich muzeów / Audio description in Fine Arts. A case study of museums in Łódź 37 Aneta Pawłowska, Artur Hłobaż, Adam Drozdowski – Audiodeskrypcja – przedmiot akademicki, praktyka muzealna czy wyzwanie dla informatyków? / Audio description – academic course, museum practice or an IT challenge? 57 Marta Przasnek – Audiodeskrypcja nie jest ekfrazą / Audiodescrption is not an ekphrasis 75 Agnieszka Palion-Musioł – Elementy nacechowane kulturowo i ich opis w tłumaczonej audiodeskrypcji do dzieł plastycznych na przykładzie Muzeum Julio Romero de Torres / Culture-bound elements and its description in the translation process of audio description of works of art taking as the example the Museum of Julio Romero de Torres 85 Część II. „Okiem motyla” 97 Agnieszka Kołodziejczak – Wykluczenie kulturalne osób Głuchych i słabosłyszących w świecie kultury i muzeów / Cultural exclusion of Deaf and hard-of hearing persons in the world of the culture and museums 99 Anna Lewandowska – Nieznane oblicza kultury Głuchych – sztuka / Unknown elements of Deaf Culture – art 111 Część III. „Wszechświat okiem Innego” 123 Agnieszka Chęć-Małyszek – Niepełnosprawny odbiorca sztuki w aspekcie integracji społecznej / Disabled art recipient in the aspect of social integration 125 Paulina Szeląg – Osoby z niepełnosprawnością intelektualną posługujące się wspomagającymi i alternatywnymi sposobami porozumiewania się w muzeum / People with intellectual disabilities using augmentative and alternative communication in a museum 147 Paulina Celińska – Ludzie zamiast technologii / People instead of the technologies 163 Paulina Długosz – Muzeum chce Cię poznać – czego muzeum może nauczyć się od osób niepełnosprawnych / The museum wants to get to know you – what we can learn from people with disabilities in the museum 177
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148795, 148793, 148794 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Socjologicznego)
Zawiera wybrane ref. z XIII Ogólnopolskiego Zjazdu Socjologicznego, Zielona Góra, 13-15 września 2007 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124310 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 151)
Tytuł z dodatkowej strony tytułowej: The aspects of contemporary bibliology : contexts and transgressions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139419 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127459, 124015 N, 127458, 127460 (4 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Drugie miejsce wydania i nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie przy rozdziałach.
Pojęcie i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu „Dobre praktyki” według kanonu i opracowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania marketingiem Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych na przykładzie Pepees S.A. Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a źródła finansowania usług w placówce medycznej Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk: Analityka marketingowa - wartość marki a relacje z klientami Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o. Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów Justyna Dziedziela: ABB Contact Center - początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150007 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127491 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności