Sorting
Source
Library Catalogue
(142)
Form of Work
Książki
(142)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(86)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(89)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(77)
Biblioteka WWFiF
(27)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Author
Karmańska Anna (1957- )
(7)
Krawiec Franciszek
(4)
Olchowicz Irena
(4)
Strużycki Marian (1930- )
(4)
Galata Stanisław
(3)
Gilowska Zyta (1949- )
(3)
Gmytrasiewicz Maria
(3)
Koniuszewska Elżbieta
(3)
Mitura Elżbieta
(3)
Radecki Wojciech (1943- )
(3)
Chudoba Tadeusz
(2)
Dembińska-Cyran Izabela
(2)
Gospodarek Jerzy
(2)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Kocot Wojciech (1968- )
(2)
Mierzejewska-Majcherek Janina
(2)
Mroziewski Marian
(2)
Nazarko Joanicjusz
(2)
Nowacki Robert
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Ratyński Władysław
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Apanowicz Jerzy
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Bielecki Leszek
(1)
Bień Andrzej (ekonomia)
(1)
Bień Witold (1927- )
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Bral Wiesław
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzisz Bolesław
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Błachnio Agata
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chochowski Andrzej
(1)
Ciechanowicz-McLean Janina
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Czarnecki Bartosz Jarema (1968- )
(1)
Czarnecki Paweł
(1)
Czech Ewa Katarzyna
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Czerska Joanna
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Funk Jan
(1)
Gach Daniel
(1)
Galli Janusz
(1)
Gmytrasiewicz Maria (1940- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Gęsicki Marek
(1)
Głąbicka Katarzyna
(1)
Hamer Hanna
(1)
Haus Ber
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Heryszek Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hvalej Vladimir
(1)
Izdebski Hubert (1947- )
(1)
Jacukowicz Zofia (1930-2010)
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Janik Beata
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasiński Andrzej H
(1)
Johann Maria
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Juczyński Zygfryd
(1)
Jung Bohdan
(1)
Jurkowski Ryszard
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Adam
(1)
Kowalczyk Lucyna
(1)
Kozłowska Hanna
(1)
Kozłowska Urszula
(1)
Kołodziej-Durnaś Agnieszka
(1)
Krywan Tomasz
(1)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(1)
Kłopotek Anna
(1)
Lasek Mirosława (1955- )
(1)
Lent Bogdan (1954- )
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipczyński Andrzej
(1)
Makieła Zbigniew
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mierzejewska-Majcherek Janina (1960- )
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Misiak Władysław (1936- )
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Year
2000 - 2009
(133)
1990 - 1999
(9)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(142)
Language
Polish
(142)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Przedsiębiorstwa
(24)
Zarządzanie
(14)
Ekonomia
(12)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Rachunkowość
(9)
Marketing
(7)
Innowacje
(6)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Organizacje
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Hotelarstwo
(4)
Turystyka
(4)
Etyka biznesu
(3)
Finanse publiczne
(3)
Globalizacja
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Praca zespołowa
(3)
Prawo
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(3)
Psychologia pracy
(3)
Sprawozdawczość finansowa
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kontaktami z klientami
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zasoby ludzkie
(3)
Alkoholizm
(2)
Bezrobocie
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finanse
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Koszty
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Menedżerowie
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Opieka społeczna
(2)
Organizacje uczące się
(2)
Outsourcing
(2)
Polityka społeczna
(2)
Prawo ochrony środowiska
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo turystyczne
(2)
Produkcja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rachunkowość finansowa
(2)
Reklama
(2)
Rynek pracy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Statystyka
(2)
Szczupłe zarządzanie
(2)
Zachowania organizacyjne
(2)
Zachowanie
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy genetyczne
(1)
Ambush marketing (taktyka)
(1)
Amortyzacja bilansowa
(1)
Amortyzacja podatkowa
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Benchmarking (metoda)
(1)
Bezpieczeństwo drogowe
(1)
Bezpieczeństwo i higiena pracy
(1)
Bioetyka
(1)
Burza mózgów (metoda)
(1)
Business Process Reengineering (metoda)
(1)
CFROI [Cash Flows Return On Investment]
(1)
Caritas
(1)
Computer Integrated Manufacturing (system)
(1)
Curriculum Vitae
(1)
DEKLARACJE PODATKOWE
(1)
DZIAŁANIA ZESPOŁOWE
(1)
Data Mining (metoda)
(1)
Decyzje
(1)
Destination Marketing Organization
(1)
Dewizy
(1)
Domy pomocy społecznej
(1)
Dysertacje naukowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działanie zorganizowane
(1)
EBK [Engel Blacwell Kottat] (model)
(1)
Ekonomika rolnictwa
(1)
Energetyka
(1)
Enterprise Resource Planning (system)
(1)
Etyka
(1)
Etyka seksualna
(1)
Subject: place
Chiny
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Goteborg (Szwecja ; miasto)
(1)
Japonia
(1)
Kłajpeda (Litwa ; miasto)
(1)
Małopolska (Polska ; region)
(1)
Rostock (Niemcy ; miasto)
(1)
Ryga (Łotwa ; miasto)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Tallin (Estonia ; miasto)
(1)
Turku (Finlandia ; miasto )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(6)
Podręczniki akademickie
(4)
Poradniki
(3)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(2)
Podręczniki
(1)
Statystyka
(1)
Tablice i wzory
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
142 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach [239] - 245
Kierunki rozwoju zarządzania w przedsiębiorstwie przyszłości 1.1.Globalizacja i rewolucja naukowo-techniczna 1.1.1.Technologie high-tech i jej wpływ na globalizację 1.1.2.Ogólna charakterystyka globalizacji 1.2.Cele i paradygmaty przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.1.Cele przedsiębiorstwa przyszłości 1.2.2.Paradygmaty zarządzania przedsiębiorstwem przyszłości 1.2.3.Problemy wymagające rozwiązania 1.3.Rodzaje i formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.3.1.Modele działania 1.3.2.Organizacja wirtualna 1.3.3.Organizacja szczupła, zwinna i elastyczna 1.3.4.Formy przedsiębiorstwa przyszłości 1.4.Trendy zmian w systemach zarządzania w organizacjach gospodarczych 1.4.1.Organizacja inteligentna - zarządzanie oparte na myśleniu systemowym 1.4.2.Zarządzanie oparte na wiedzy 1.5.Funkcjonowanie przedsiębiorstwa przyszłości w otoczeniu konkurencyjnym 1.5.1. Struktura przedsiębiorstwa przyszłości Współczesne metody restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.1.Konieczność restrukturyzacji przedsiębiorstw 2.2.Współczesne metody restrukturyzacyjne przedsiębiorstw 2.3.Model współczesnej restrukturyzacji i metody jego wdrażania 2.3.1.Zasady i normy tworzenia systemów jakości - ISO 9000 2.3.2.Technologia grup - TG 2.3.3.Teoria ograniczeń - TOC 2.3.4.Metoda szybkich przezbrojeń - SMED 2.3.5.System obsługi bezawaryjnej - TPM 2.3.6.Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - MRPII 2.3.7.Wysoko Zintegrowany System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa - ERP 2.3.8.Wytwarzanie zintegrowane komputerowo - CIM 2.3.9.Filozofia ciągłego udoskonalenia - Kaizen 2.3.10. Zarządzanie dynamiczne - High Speed Management Metody wdrażania procesów restrukturyzacyjnych 3.1.Typowe programy restrukturyzacyjne 3.2.Tworzenie programu restrukturyzacyjnego 3.3.Continuous lmprovement Management (CMI) jako alternatywa restruktury¬zacji typowej 3.4.Metoda analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.5.Procedury stosowania metody analizy i oceny wyników restrukturyzacji 3.6.Wdrażanie Continuous lmprovement Management (CMI) Wyniki wdrożenia pilotowego Continuous Improvement Management (CMI) 4.1.Przedsiębiorstwa i ich charakterystyka 4.2.Identyfikacja stanu zakładów przed restrukturyzacją 4.3.Restrukturyzacja typowa i jej wyniki 4.4.Badanie przypadku ciągłego doskonalenia zarządzania 4.4.1.Założenia i zakres prac wdrożeniowych 4.4.2.Wyniki wdrożeniowe Przykłady wdrażania metod Continuous Improvement Management (CMI) 5.1.Kompleksowe zarządzanie jakością-TQM 5.1.1.Wdrażanie TQM - doświadczenia meksykańskie 5.1.2.Wdrażanie TQM - doświadczenia amerykańskie 5.2.Metoda restrukturyzacji procesowej - reengineering - BPR 5.2.1.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia meksykańskie 5.2.2.Wdrażanie reengineeringu BPR - doświadczenia światowe 5.3.System dostaw na czas (JiT - Just in Time) 5.3.1.Wdrażanie JiT - doświadczenia meksykańskie 5.3.2.Wdrażanie JiT - doświadczenia amerykańskie Inne przypadki wdrażania wybranych metod Continuous Improvement Management 6.1.Przypadki wdrożeń metody szybkich przezbrojeń - SMED 6.2.Przypadek wdrażania Wysoko Zintegrowanego Systemu Zarządzania Zasobami - ERP 6.3.Przypadek wdrożenia modelu Continuous lmprovement Management (CMI) 6.4.Przypadek wdrażania Lean Manufacturing
Sygnatura czytelni BMW: IX K 22 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 2756, 151201 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 151200 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Wyd. 3-4 pod hasłem: Bień, Witold.
Dla finansistów, księgowych i menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: III E 71 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 121481 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 3214 N (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 120313, 120314 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 120311 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Pracę wykonano w ramach projektu badawczego KBN 8T07F 033 21 realizowanego w latach 2001-2004 na Wydziale Architektury Politechniki Białostockiej.
Bibliogr. s. 343-352.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka WB
Copies are only available in the library: sygn. 109825 N (1 egz.)
Magazyn
Copies are only available in the library: sygn. 120907 E (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. E 3497 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 124633 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Rachunkowość finansowa / Maria Gmytrasiewicz, Anna Karmańska. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. [(dodr. 2009)]. - Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2009. - 846 s. : il. ; 23 cm.
(Vademecum Rachunkowości)
Indeks.
Dla praktyków rachunkowości finansowej, którzy chcą doskonalić i rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie.
Sygnatura czytelni BMW: X C 3 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 139702, 139701, 139700 N (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5297 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 105746 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach 218-233.
Rozdział 1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji 1. Definicje i charakterystyka pracy 1.1. Definicje pracy 1.2. Charakterystyka pracy 2. Rodzaje pracy w organizacji 3. Analiza pracy 4. Analiza stanowiska pracy 4.1. Zastosowanie analizy stanowiska pracy 4.2. Metody analizy stanowiska pracy Rozdział 2. Podejmowanie decyzji w organizacji 1. Model analityczny podejmowania decyzji 2. Style decyzyjne: różnice indywidualne w podejmowaniu decyzji 3. Różnice kulturowe w podejmowaniu decyzji 4. Różnorodność decyzji w organizacji 4.1. Decyzje programowe versus nieprogramowe 4.2. Decyzje pewne versus niepewne 5. Indywidualne podejmowanie decyzji 5.1. Model „racjonalno-ekonomiczny”: w poszukiwaniu decyzji idealnej 5.2. Model administracyjny: badanie możliwości ludzkiej racjonalności 5.3. Teoria obrazu: podejście intuicyjne do podejmowania decyzji 5.4. Błędy w procesie indywidualnym podejmowania decyzji 5.4.1. Efekt ujęcia problemu 5.4.2. Poleganie na heurystykach 5.4.3. Skłonność do wybierania wariantu uprzywilejowanego 5.4.4. Narastanie zaangażowania 6. Bariery organizacyjne w decyzjach operatywnych 6.1. Przymus czasu 6.2. Presja „zachowania twarzy” 6.3. Zobowiązania do dyskrecji 7. Decyzje grupowe 7.1. Zalety i wady decyzji grupowych 7.2. Metody grupowe a indywidualne rozwiązywania problemów 7.3. Myślenie grupowe 7.3.1. Natura myślenia grupowego 7.3.2. Strategie unikania myślenia grupowego 7.3.3. Techniki usprawniania efektywności decyzji grupowych 7.3.4. Trening jednostek w celu ulepszenia grupowego rozwiązywania problemów 7.3.5. Technika delfijska: konsens ekspertów 7.3.6. Technika grupy nominalnej: ustruktualizowane spotkanie grupy 7.3.7. Technika drabiny: systematyczne włączanie nowego członka 8. Analiza przypadku: „Pochopne decyzje” Rozdział 3. Motywacja w organizacji 1. Charakterystyka procesów motywacyjnych 2. Motywacyjne teorie potrzeb 2.1. Teorie hierarchii potrzeb 2.1.1. Teoria hierarchii potrzeb Maslowa 2.1.2. Teoria ERG 2.1.3. Zastosowanie teorii potrzeb w zarządzaniu 3. Teorie stawiania celów 3.1. Teoria stawiania celów Locka i Lathama 3.2. Wskazówki dla menedżerów co do stawiania celów 4. Teorie sprawiedliwości 4.1. Teoria sprawiedliwości Adamsa 4.2. Wykorzystanie teorii sprawiedliwości w praktyce menedżerskiej 5. Teorie oczekiwania 5.1. Podstawowe elementy teorii oczekiwania 5.2. Zastosowanie teorii oczekiwania w zarządzaniu 6. Projektowanie pracy: struktualizacja zadań dla uzyskania większej motywacji 6.1. Rozszerzenie pracy 6.2. Wzbogacanie pracy 6.2.1. Charakterystyczny model pracy 6.3. Techniki dla projektowania pracy motywującej: wskazówki praktyczne 7. Wykorzystanie systemów nagradzania do kształtowania motywacji Rozdział 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację 1. Przywództwo: charakterystyka 2. Przywódcy versus menedżerowie 3. Cechy i zachowania przywódców 3.1. Teorie cech a efektywne przywództwo 3.2. Zachowanie przywódców zezwalające versus autokratyczne 3.3. Przywódcy zorientowani na ludzi versus przywódcy zorientowani na produkcję 3.4. Rozwijanie zachowań przywódców: trening sieci 4. Przywódcy i ich zwolennicy 4.1. Model wymiany „przywódca–członek” 4.2. Podejście atrybucyjne: wyjaśnianie przez przywódców zachowań zwolenników 4.3. Przywództwo charyzmatyczne 4.4. Przywództwo reformatorskie 4.5. Przewodzenie zespołom 5. Teorie efektywności przywództwa 5.1. Model relacji „sytuacja–styl kierowania” Fiedlera: dopasowanie przywódców do zadań 5.2. Teoria sytuacyjna przywództwa: dopasowanie stylu przywództwa do sytuacji 5.3. Teoria ścieżki do celu: przywódcy jako przewodnicy do wartościowych celów 5.4. Teoria normatywna decyzji 5.5. Substytuty przywództwa: kiedy przywódca jest zbędny 6. Analiza przypadku: „cechy przywódcy” Rozdział 5. Stres w organizacji 1. Stres w organizacji a praca 2. Stres w organizacji i jego następstwa 2.1. Stres w organizacji a wykonanie zadań 2.2. Stres w organizacji a agresja 2.2.1. Przyczyny agresji w organizacji 2.2.2. Zapobieganie agresji w organizacji 2.3. Stres w organizacji a wypalenie zawodowe 2.3.1. Wypalenie zawodowe: definicje i charakterystyka 2.3.2. Wypalenie zawodowe: główne przyczyny 2.3.3. Wypalenie zawodowe: czy może być odwracalne? 2.4. Stres w organizacji a zdrowie 3. Cechy osobowości a stres w organizacji 4. Zarządzanie stresem w organizacji: niektóre efektywne techniki 4.1. Osobiste podejście do zarządzania stresem w organizacji 4.2. Organizacyjne strategie zarządzania stresem 4.2.1. Praktyki pomocy rodzinie: pomoc w redukcji konfliktu „praca–dom” 4.2.2. Program zarządzania stresem w organizacji 5. Analiza przypadków 5.1. Przypadek pierwszy: „Stres a odpowiedzialność społeczna menedżera” 5.2. Przypadek drugi: „Codzienne stresy polskiego przedsiębiorcy” Rozdział 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi 1. Ogólna charakterystyka postaw 2. Zadowolenie z pracy: postawa wobec pracy 2.1. Pomiar zadowolenia z pracy 2.1.1. Skale ocen i kwestionariusze 2.2. Teorie zadowolenia z pracy 2.2.1. Teoria dwuczynnikowa Herzberga 2.2.2. Teoria wartości Locka 2.3. Zadowolenie z pracy a zachowania organizacyjne 2.4. Zwiększanie zadowolenia z pracy 3. Zaangażowanie w organizację: przynależność do organizacji 3.1. Rodzaje zaangażowania organizacyjnego 3.2. Konsekwencje niskiego zaangażowania organizacyjnego 3.3. Jak zwiększać zaangażowane organizacyjne? 4. Uprzedzenia: negatywne postawy wobec ludzi 4.1. Funkcje i rodzaje uprzedzeń 5. Analiza przypadku: „‘Indeks szczęścia’ jako ocena zadowolenia z pracy” Rozdział 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa 1. Czym jest grupa? 2. Typy grup w organizacji 2.1. Grupy formalne i nieformalne 3. Dlaczego ludzie przyłączają się do grup? 4. Stadia w rozwoju grup 5. Struktura grup roboczych 6. Role organizacyjne 7. Normy: niepisane zasady grupowe 8. Status: prestiż przynależności do grupy 9. Spójność grupy 10. Dynamika działań indywidualnych w grupie 11. Zespoły jako specjalny rodzaj grup 11.1. Typy zespołów 11.2. Zasady praktyczne tworzenia zespołów 11.3. Efektywność działania zespołów 11.4. Dlaczego niektóre zespoły zawodzą? 11.5. Jak budować wysoko efektywne zespoły? Rozdział 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji 1. Zachowania prospołeczne: pomoc innym przy pracy 1.1. Zachowania obywatelskie w organizacji 1.1.1. Efekty zachowań obywatelskich w organizacji 1.2. Dawanie sygnałów ostrzegawczych 2. Kooperacja: wzajemna pomoc w warunkach pracy 2.1. Czynniki indywidualne a kooperacja 2.2. Czynniki organizacyjne a kooperacja 2.3. Kooperacja między organizacjami 3. Konflikty organizacyjne: charakterystyka, przyczyny i następstwa 3.1. Integracja i dystrybucja: podstawowe wymiary konfliktów organizacyjnych 3.2. Główne przyczyny konfliktów organizacyjnych 3.3. Skutki konfliktów organizacyjnych 3.4. Zarządzanie konfliktami organizacyjnymi: Zwiększanie korzyści i minimalizowanie kosztów 3.4.1. Negocjacje: proces uniwersalny 3.4.2. Mediacje i arbitraż 3.4.3. Zachowania asertywne jako forma rozstrzygania konfliktów organizacyjnych Rozdział 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing 1. Pracoholizm 1.1. Objawy pracoholizmu i charakter tego uzależnienia 1.2. Charakterystyka osób uzależnionych od pracy 1.3. Rodzaje pracoholizmu 1.4. Następstwa pracoholizmu 1.5. Jak walczyć z pracoholizmem? 1.6. Analiza przypadku: „Codzienne życie pracoholika” 2. Mobbing w miejscu pracy 2.1. Definicja i objawy mobbingu 2.2. Rodzaje mobbingu 2.3. Charakterystyka osób poszkodowanych i mobberów 2.4. Kategorie mobbingu 2.5. Zapobieganie mobbingowi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 146258 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 121312 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 3187 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 115085 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 139916 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
U dołu s. tyt. i okł. : Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla zarządzania organizacjami, pracowników naukowych zainteresowanych problematyką zarządzania oraz dla studentów kierunku zarządzanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 121591 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 120748 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 115468 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 2521 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach B1-B5. Indeks.
Dla kierowników projektów informatycznych i telekomunikacyjnych, zamawiających oraz kupujących systemy i usługi informatyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 115811 N, 120839 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 117005 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 122346 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 122323 WZ (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 120749 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 139884 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. [208]-210.
Dla ogranów udzielających pomocy publicznej, przedsiębiorców, prawników i ekonomistów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 105726 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności