Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Poradniki i przewodniki
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Bloch Michał (psycholog)
(1)
Edwards Jim
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grela Joanna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowalkiewicz Marek
(1)
Lewandowska Adrianna
(1)
Mintzberg Henry
(1)
Mironowicz Katarzyna
(1)
Stallwood Beth
(1)
Szewczak Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Algorytmy
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Coaching
(1)
Copywriting
(1)
Kariera
(1)
Motywacja pracy
(1)
Następstwo prawne
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Postawy
(1)
Prawo do prywatności
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sukces
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sekrety copywritingu / Jim Edwards ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2023. - 310 stron ; 22 cm.
Czym jest copywriting? Droga jednego człowieka Ludzie nie kupują bez ważnego powodu Nikomu nie zależy na tobie w twoim tekście sprzedażowym Najcenniejsza umiejętność, jakiej kiedykolwiek się nauczysz Najważniejszy element tekstu sprzedażowego! Jeden rozmiar NIGDY nie pasuje wszystkim Poznaj Freda (swojego idealnego klienta) Najlepszy przepis na wypunktowanie Co NAPRAWDĘ skłania ludzi do zakupu (to NIE to, co myślisz) Dlaczego „wystarczająco dobre” sprawia, że jesteś (i pozostaniesz) biedny? Nie wymyślaj od nowa koła – świetny tekst sprzedażowy daje ci wskazówki Zawsze chodzi o klientów, nigdy o ciebie Co zrobić, jeśli nie masz jeszcze żadnych rekomendacji? Trzy formuły sprzedażowe, które nigdy nie zawodzą Niby to wszystko lody, ale jaki smak powinienem wybrać? Jak szybko napisać niesamowity list sprzedażowy? Jak szybko pisać zabójcze teasery mailowe? Najtrudniejszy szkic do napisania Spraw, by odbiorcy byli bardziej spragnieni Kochaj mnie lub nienawidź. Pośrodku pieniędzy nie będzie Zmiany kosmetyczne Czy powinienem przejść na ciemną stronę mocy Podstępne zakończenie, czyli jak sprzedawać, nie sprzedając Wynajęty rewolwerowiec Magiczne biurko Jedyny cel reklamy online Nie złowisz ryby bez haczyka Utwórz własny bank pomysłów Doszlifuj swój list sprzedażowy Wszystko, co jeszcze musisz wiedzieć o copywritingu sprzedażowym Zasoby dotyczące copywritingu
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 86 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154387 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 260-264.
Coaching grupowy jako metoda rozwojowa 1.Istota i zastosowanie coachingu grupowego 1.1.Warunki i specyfika coachingu grupowego 1.2.Zastosowania coachingu grupowego 1.3.Inspiracje do dalszego rozwoju 2.Kompetencje coacha grupowego 2.1.Słuchanie 2.2.Zadawanie pytań 2.3.Odzwierciedlanie 2.4.Moderowanie 2.5.Facylitowanie 2.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 3.Proces coachingu grupowego 3.1.Dobór uczestników do grupy 3.2.Sesja pierwsza 3.3.Sesje kolejne 3.4.Sesja zamykająca 3.5.Zwiększanie efektywności procesu coachingu grupowego 3.6.Inspiracje do dalszego rozwoju Metody wykorzystywane w coachingu grupowym 4.Warsztaty oparte o model GROW 4.1.Praca z celami 4.2.Praca z rzeczywistością 4.3.Praca z opcjami 4.4.Praca z wolą 4.5.Narzędzia ułatwiające pracę w modelu GROW 4.6.Inspiracje do dalszego rozwoju 5.Struktury sesji coachingu grupowego 5.1.Action Learning 5.2.Grupy Balinta 5.3.Metoda Aktywizująca Przeżywanie 5.4.Metoda Analizy Grupowej 5.5.Desing Thinking w coachingu 5.6.Grupowy coaching bez struktury 5.7.Inspiracje do dalszego rozwoju Przykłady procesów coachingu grupowego 6.„COACH Z PERSPEKTYWAMI™" – superwizja w coachingu grupowym 7.Coaching kariery w grupie 8.Rozwój studenta poprzez sesje coachingu grupowego 9.Sesja coachingu grupowego dla nauczycieli 10.Sesja coachingu grupowego w autorskim modelu „MDZ™, czyli Motywacja Do Zmiany" 11.Sesja coachingu grupowego dla mężczyzn „COACHING MĘSKICH SPRAW" 12.„DOBRY COACH™" - program superwizyjno-rozwojowy dla coachów 13.Coaching grupowy realizowany w ramach STUDIUM ZAWODOWEGO TRENERA ZMIANY NOVO 14.Coaching grupowy dotyczgcy relacji 15.WOLNY LANCER™ - program coachingowo-mentoringowy 16.Grupowy coaching kariery z wykorzystaniem metody COACHING W PIASKOWNICY©
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155027 N, 155026 N (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes)
Żyjemy w gospodarce algorytmów Jak się tu znaleźliśmy? 1.Szturm algorytmów 2.Algorytmy na etacie 3.Gdy maszyny robią zakupy Jak algorytmy zmieniają nasze życie 4.Lodówka adresatką reklamy? 5.Czy algorytm odbierze nam pracę? 6.0 czym marzą boty? Dziewięć zasad epoki algorytmów 7.Zostań mistrzem minionków 8.ucz się szybciej niż Al 9.Chwała śmiałym wizjonerom
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 157260 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: 7 kapeluszy dr Lewandowskiej.
Bibliografia na stronach [267]-271.
Sukcesja — główne wyzwanie 1Cylinder właściciela — własność, majątek, kapitał 2Kapelusz szeryfa — wiedza, władza, operacyjne zarządzanie 3Beret — relacje rodzinne, empatia, emocje 4Kapelusz wizjonera — strateg, innowator 5Czapka agenta FBI — kontrola, analiza, ryzyko 6Hełm strażaka — gaszenie pożarów, reagowanie w kryzysach 7Kapelusz ogrodnika — wartości, perspektywa pokoleniowa, zrównoważony rozwój Gdy zobaczysz kapelusze 10Mistrz ról. O codziennej walce z czasem, emocjami i decyzjami 11Diagnoza — który kapelusz nosisz najczęściej? 12Ostateczny test wielkości 13Gdy kapelusze nie pasują 14Zaplanuj zmianę 15 Od intuicji do dowodów. Jak powstał model 7 Kapeluszy dr Lewandowskiej©
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 157258 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak naprawdę działają organizacje / Henry Mintzberg. - Warszawa : Mt Biznes Sp. z o.o., 2024. - 362, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Świat pełen organizacji Aktorzy i role Tworzenie organizacji jako sztuka, rzemiosło i nauka Elementy konstrukcyjne organizacji Mechanizmy wymagające koordynacji Kontekst dla projektu organizacji Cztery podstawowe formy organizacji Zindywidualizowane przedsięwzięcie Zaprogramowana maszyna Zrzeszenie profesjonalne Projekt pionierski Siedem głównych sił organizacyjnych Siły oddziałujące w poszczególnych formach organizacyjnych Trzy siły występujące we wszystkich formach organizacyjnych Dodatkowe trzy formy Forma oddziałowa Arena polityczna Wzajemne oddziaływanie sił w ramach różnych form organizacyjnych Pochwała formy uziemionej Chwała hybrydom Transformacyjny cykl życia Organizacja wychodząca Uelastycznianie struktury organizacji
Sygnatura czytelni BMW: VII C 111 @
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155407 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przeciętna osoba spędza w pracy 35% całkowitego czasu czuwania, co oznacza nieco ponad 13 lat lub 90 000 godzin Z niepokojem czekasz na poniedziałek? Masz wrażenie, że twoja kariera utknęła w martwym punkcie? Masz dość swojego szefa? Oto najbardziej niepokojąca – ale i wspaniała – informacja: jedyną osobą, która może to wszystko naprawić, jesteś ty. Dowiedz się, co daje radość z pracy i co ją odbiera Beth Stallwood pomaga ludziom odnaleźć radość z pracy, a organizacjom – dbać o swoich pracowników. Stworzyła praktyczny zestaw narzędzi, za pomocą których zachęca wszystkich do przejęcia odpowiedzialności za własne życie zawodowe poprzez: uwolnienie się od pojęcia „równowagi między pracą a życiem prywatnym” (ang. work-life balance) i wyznaczenie jasnych granic przeformułowanie swoich relacji z firmą, szefem i grupą wsparcia porzucenie ograniczających przekonań i sformułowanie wielkich celów, które nie trafią do kosza. Ponad jedną trzecią życia poświęcasz pracy, więc nie ma na co czekać – to idealny moment, by wprowadzić do swojej pracy więcej radości. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156097 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności