Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(363)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Artykuły
(273)
Książki
(90)
Publikacje naukowe
(13)
E-booki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(43)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(30)
Biblioteka WEiZ
(52)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Izmałkowa Julia
(21)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(8)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(6)
Ryłko Ewa
(6)
Zawadzki Artur
(6)
Polak Krzysztof
(5)
Poznański Piotr
(5)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Wódkowski Arkadiusz
(4)
Żórawski Tadeusz
(4)
Dziekoński Michał
(3)
Grzesiuk Aleksandra
(3)
Huszczak Marlena
(3)
Janowicz Rafał
(3)
Kotarbiński Jacek
(3)
Kwiatkowski Piotr Tadeusz
(3)
Maison Dominika
(3)
Mruk Henryk
(3)
Mynarski Stefan
(3)
Pieniążek Krystyna
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Presz Krzysztof
(3)
Siejak Michał
(3)
Sobocińska Magdalena
(3)
Baran Tomasz
(2)
Bartnik Tomasz
(2)
Baszun Roman
(2)
Borys Łukasz
(2)
Brzozowska Iwona
(2)
Bujko Janusz
(2)
Bąk Andrzej
(2)
Choliński Adrian
(2)
Chołoniewski Jacek
(2)
Ciesielska Magdalena (ekonomia)
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dmitruk Piotr
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Dłużniewska Dagmara
(2)
Gajowniczek Marta
(2)
Galica Mateusz
(2)
Gawlik Katarzyna
(2)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(2)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(2)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(2)
Kilen Norbert
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kraus Maciej
(2)
Kruk Andrzej
(2)
Kubicz Iwona
(2)
Kędzior Zofia
(2)
Leszczyński Grzegorz
(2)
Malinowski Hubert
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Najder Krzysztof
(2)
Noga-Bogomilski Artur
(2)
Nowicki Zbigniew
(2)
Plutecka Daria
(2)
Polasz Adam
(2)
Prymon Marek (1949- )
(2)
Rutkowski Patryk
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Siekierski Krzysztof
(2)
Soluch Tomasz
(2)
Szewczyk Mirosława
(2)
Tkaczyk Jolanta
(2)
Wasilewski Jacek
(2)
Zydel Robert
(2)
Adamczyk Grzegorz
(1)
Adamska Małgorzata
(1)
Ambroży Adam
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Arwaj Aneta
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Barałkiewicz Tomasz
(1)
Bazarnik Jacek
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Biedrzycka Monika
(1)
Bierca Marta
(1)
Bieńkowska Grażyna
(1)
Bland David J. (1976- )
(1)
Bogdan Jadwiga
(1)
Boskar Tomasz
(1)
Broda Anna
(1)
Brodzka-Kostrzewska Agata
(1)
Brożek Kamil
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzoskowski Bartłomiej
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Burska Agnieszka
(1)
Błaszczyk Katarzyna
(1)
Błońska Ewa
(1)
Charkiewicz Marcin
(1)
Chołuj Karolina
(1)
Chudziak Jarosław
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(145)
2000 - 2009
(190)
1990 - 1999
(24)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(372)
Język
polski
(369)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(6)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Analitycy rynku
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Badania marketingowe
(274)
Komunikacja marketingowa
(63)
Metodologia badań
(54)
Zachowania konsumenckie
(33)
Badania etnograficzne
(26)
Badania konsumenckie
(22)
Badania jakościowe
(19)
Marketing
(18)
Insight
(16)
Badania odbioru reklamy
(15)
Reklama
(14)
Badania rynku
(13)
Badanie użytkowników internetu
(13)
Analizy marketingowe
(12)
Badania rynkowe
(12)
Strategia marketingowa
(12)
Wiedza o kliencie
(12)
Marka
(11)
Etnografia
(10)
Marketing internetowy
(10)
Trendy marketingowe
(10)
Konsumenci (ekonomia)
(9)
Satysfakcja klienta
(9)
Badania konsumenta
(8)
Badania semiotyczne
(8)
Badanie opinii konsumentów
(8)
Przedsiębiorstwa
(8)
Wizerunek marki
(8)
Badania Mystery Shopping
(7)
Badania ilościowe
(7)
Badania satysfakcji klientów
(7)
Badanie reklamy
(7)
Młodzi konsumenci
(7)
Pomiar skuteczności reklamy
(7)
Reklama internetowa
(7)
Strategia marki
(7)
Badanie eye tracking
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Potrzeby klientów
(6)
Rynek
(6)
Segmentacja konsumentów
(6)
Strategia sprzedaży
(6)
Analiza danych
(5)
Badania funkcjonalności serwisów www
(5)
Badanie opinii
(5)
Decyzje zakupowe
(5)
Innowacje w marketingu
(5)
Marketing mobilny
(5)
Neuromarketing
(5)
Obsługa klienta
(5)
Proces zakupowy
(5)
Programy lojalnościowe
(5)
Rynek sprzedaży
(5)
Urządzenia mobilne
(5)
Zakupy przez internet
(5)
Akcje marketingowe
(4)
Ankiety internetowe
(4)
Badania internetowe
(4)
Badania online
(4)
Branding
(4)
Emocje w marketingu
(4)
Jakość obsługi klienta
(4)
Konsumenci seniorzy
(4)
Marketing bezpośredni
(4)
Marketing szeptany
(4)
Planowanie marketingowe
(4)
Polityka cenowa
(4)
Polska
(4)
Pomiar działań marketingowych
(4)
Postawy konsumenta
(4)
Pozycjonowanie marki
(4)
Promocja handlowa
(4)
Psychologia konsumenta
(4)
Segmentacja demograficzna
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Techniki projekcyjne
(4)
Wywiad grupowy
(4)
Agencje badawcze
(3)
Analiza Conjoint
(3)
Ankieta internetowa
(3)
Audyt marketingowy
(3)
Badania firmy Gemius
(3)
Badania opinii
(3)
Badania wizerunkowe
(3)
Badanie efektu ROPO
(3)
Badanie emocji
(3)
Ceny
(3)
Decyzje konsumenckie
(3)
E-commerce
(3)
Efekt ROPO
(3)
Handel
(3)
Handel detaliczny
(3)
Informacja marketingowa
(3)
Kontrola marketingowa
(3)
Lider opinii
(3)
Lojalność klienta
(3)
Mailing
(3)
Marketing płci
(3)
Multiscreening
(3)
Mężczyzna w marketingu
(3)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Podręcznik
(9)
Monografia
(5)
Podręczniki
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Materiały konferencyjne
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Poradniki
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(273)
372 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
ScreenLab - szybkie zintegrowane badania / Marlena Huszczak. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 5, s.44-45. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketingowa siła semiotyki / Krzysztof Polak. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 1, s.41-42. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozmawiaj, słuchaj, pytaj / Karolina Rygalska. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 3, s.42-43. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wytrenowani respondenci / Ewa Ryłko. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 9, s.4-6. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Siła i słabość badań jakościowych / Iwona Wyrzykowska. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 5, s.41-43. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : pojęcia, metody, narzędzia / Ewa Więcek-Janka. - Wydanie I. - Poznań : Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2020. - 265 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 259-265.
1. Badania marketingowe i marketingowe systemy informacyjne 9 1.1. Badania marketingowe 9 1.2. Marketingowy system informacyjny (MSI) 16 1.3. Podsumowanie 21 1.4. Obszary pracy własnej 22 2. Klasyfikacja badań marketingowych 27 2.1. Kryteria klasyfikacji badań 27 2.2. Rodzaje badań 31 2.3. Desk research 33 2.4. Podsumowanie 39 2.5. Obszary pracy własnej 39 3. Cechy, funkcje i organizacja badań marketingowych 43 3.1. Cechy badań marketingowych 43 3.2. Funkcje badań marketingowych 44 3.3. Organizacja badań marketingowych 45 3.5. Obszary pracy własnej 48 4. Zakres badań marketingowych 53 5. Badania ilościowe i jakościowe 63 5.1. Badania ilościowe 63 5.2. Badania jakościowe 64 5.3. Triangulacja 68 5.4. Obszary pracy własnej 68 6. Proces badań marketingowych 73 6.1. Etapy procesu badawczego 73 6.2. Faza koncepcyjna 73 6.3. Faza wykonawcza 75 6.4. Błędy popełniane w procesie badawczym 76 6.5. Wiarygodność pomiaru 79 6.7. Obszary pracy własnej 81 7. Projektowanie badania marketingowego 85 7.1. Metodyka badawcza 85 7.2. Etapy projektowania badania marketingowego 87 7.3. Obszary pracy własnej 93 8. Dobór próby 97 8.1. Działania związane z doborem próby 97 8.2. Pojęcia związane z doborem próby 97 8.3. Metody doboru próby 101 8.4. Próba minimalna w badaniach ankietowych 104 8.6. Obszary pracy własnej 107 9. Dobór metod, technik i narzędzi badawczych 113 9.1. Badania wtórne i pierwotne 113 9.2. Najważniejsze metody i techniki badawcze 114 9.3. Budowa instrumentów badawczych 118 9.5. Obszary pracy własnej 124 10. Metoda ankietowa i metoda wywiadu 129 10.1. Metoda ankietowa 129 10.2. Metoda wywiadu 140 10.3. Podsumowanie 150 10.4. Obszary pracy własnej 151 11. Obserwacja i eksperyment 155 11.1. Obserwacja 155 11.2. Eksperyment 162 11.3. Podsumowanie 168 11.4. Obszary pracy własnej 169 12. Studium przypadku (case study) 173 13. Pomiar i skale pomiarowe 181 13.1. Pojęcie pomiaru 181 13.2. Pomiar cech ilościowych i jakościowych 182 13.3. Etapy i poziomy pomiaru oraz skale pomiarowe 184 13.5. Obszary pracy własnej 188 14. Porządkowanie danych 193 15. Analiza i interpretacja danych 205 15.1. Klasyfikacja procedur analitycznych 205 15.2. Metody statystyczne w analizie danych 208 15.3. Miary statystyczne 210 15.4. Wybrane rozkłady prawdopodobieństwa 215 15.5. Zastosowania testów statystycznych 219 15.6. Prognozowanie 225 15.7. Obszary pracy własnej 226 16. Metody prezentacji wyników 231 16.1. Składowe raportu 231 16.2. Graficzna prezentacja wyników 233 16.3. Składowe raportów naukowych 239 16.5. Obszary pracy własnej 241 17. Przykłady kwestionariuszy 245 Badanie satysfakcji klienta – kwestionariusz wywiadu zastosowany w badaniu poziomu satysfakcji klientów prowadzonym dla firmy AiE 245 Kwestionariusz ewaluacyjny – ocena warsztatów zorganizowanych przez firmę AiE 251 Kwestionariusz ankiety Servqual – ocena zadowolenia z użytkowania obiektu sportowego 253 Kwestionariusz stylów autoprezentacji 254
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 282 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149714 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 571 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 106652 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109180 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1761 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : i. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [246]-248.
Dla studentów i praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 61
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 112607 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2214 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Badania rynku dla każdej firmy / Mateusz Galica. W: Manager. 2002, nr 8, s.45-47. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Zawiera Słownik użytecznych terminów.
Bibliogr. s. [159].
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 7
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104271 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 915 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit.
Na s. tyt. i obwol. : Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 136 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 93
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125943, 125954 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125942 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 3634 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak wspólnie realizować badania / Krystian Krawczyk. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 8, s.29-32. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [485]-488.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 177 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 17
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112384 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2189 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak unikać kryzysowej sytuacji? / Krystyna Pieniążek. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2001, nr 48, s.36-38. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketingowe badania szansą na sukces rynkowy / Krystyna Pieniążek. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2001, nr 16, s.29-31. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [127]-128.
Dla studentów ekonomii i zarządzania oraz praktyków działających w organizacjach gospodarczych oraz instytucjach non-profit.
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4499 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w kierowaniu firmą / Marek Prymon. - Wrocław : Ag-Master, 1991. - 181 s. : il., err. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 174-178.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102882, 84649 L, 81396, 102883, 116688, 102884 (6 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 3395 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Potrzeby konsumpcyjne w badaniach marketingowych / Joanna Senyszyn. W: Przegląd Organizacji. 1999, nr 2, s.31-35. - Warszawa : TNOiK, 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5269 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności