Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1893)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(1502)
Publikacje naukowe
(828)
Publikacje fachowe
(438)
Artykuły
(349)
Publikacje dydaktyczne
(338)
Poradniki i przewodniki
(112)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Czasopisma
(22)
E-booki
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1242)
dostępne
(767)
wypożyczone
(132)
nieokreślona
(34)
Placówka
Wypożyczalnia
(866)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(468)
Biblioteka WEiZ
(666)
Biblioteka WWFiF
(67)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Magazyn
(54)
Biblioteka WEAiI
(35)
Autor
Sałbut Bartosz
(16)
Knosala Ryszard (1949- )
(11)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Mruk Henryk
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Witkowska Magda
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Sadowska Beata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Akopân Ruben
(5)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Doroba Anita
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Klisiński Janusz (1950- )
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Penc-Pietrzak Ilona
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Gierulski Wacław
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kauf Sabina
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Kozielski Robert
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Stanusch Maciej
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Barcik Agnieszka
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Błażewicz Grzegorz
(3)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Jonek-Kowalska Izabela
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(656)
2010 - 2019
(954)
2000 - 2009
(203)
1990 - 1999
(75)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1548)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1871)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(1847)
angielski
(51)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(294)
Menedżerowie
(193)
Przedsiębiorcy
(68)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Pracownicy naukowi
(10)
Urzędnicy
(9)
Ekonomiści
(8)
Informatycy
(8)
Logistycy
(8)
Dyrektorzy HR
(7)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(386)
Marketing
(229)
Przedsiębiorstwo
(160)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(120)
Zarządzanie jakością
(89)
Innowacje
(86)
Przedsiębiorstwa
(83)
Komunikacja marketingowa
(74)
Zarządzanie projektami
(68)
Zarządzanie strategiczne
(57)
Logistyka gospodarcza
(53)
Organizacja
(50)
Zarządzanie ryzykiem
(49)
Zasoby ludzkie
(49)
Kultura organizacyjna
(46)
Strategia marki
(44)
Zarządzanie wiedzą
(44)
Produkcja
(43)
Marketing elektroniczny
(42)
Media społecznościowe
(42)
Przywództwo
(41)
Marketing strategiczny
(40)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(39)
Marketing partnerski
(36)
Organizacje
(32)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(32)
Handel elektroniczny
(30)
Inżynieria produkcji
(30)
Logistyka
(30)
Konkurencyjność
(28)
Menedżerowie
(28)
Systemy informatyczne zarządzania
(26)
Content marketing
(25)
Rozwój zrównoważony
(25)
Decyzje
(24)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Konsumenci (ekonomia)
(24)
Public relations
(24)
Szczupłe zarządzanie
(24)
Model biznesowy
(23)
Planowanie strategiczne
(23)
Zarządzanie treścią
(23)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Turystyka
(22)
Zarządzanie finansami
(22)
Badania marketingowe
(21)
Marka (ekonomia)
(21)
Obsługa klienta
(21)
Zarządzanie kryzysowe
(21)
Controlling
(20)
Motywacja pracy
(20)
Reklama
(20)
Łańcuch dostaw
(20)
Ekonomia
(19)
Finanse przedsiębiorstwa
(19)
Internet
(19)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Kreatywność
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Sukces
(19)
Zarządzanie innowacjami
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Kampanie reklamowe
(17)
Organizacja pracy
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Coaching
(16)
Finanse
(16)
Komunikacja interpersonalna
(16)
Usługi
(16)
Zaangażowanie pracowników
(16)
Globalizacja
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(15)
Zarządzanie produktem
(15)
Gospodarka
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Projektowanie
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(14)
Zarządzanie relacjami z klientem
(14)
BHP
(13)
CRM
(13)
Design thinking
(13)
Etyka biznesu
(13)
Firma (nazwa)
(13)
Marketing doświadczeń
(13)
Modele matematyczne
(13)
Praca zespołowa
(13)
Strategia reklamy
(13)
Branding (marketing)
(12)
Budowanie marki
(12)
Dobre praktyki
(12)
Jakość
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Marketing sportowy
(12)
Marketing społecznościowy
(12)
Outsourcing
(12)
Temat: czas
2001-
(488)
1901-2000
(74)
1989-2000
(62)
1945-1989
(23)
1801-1900
(5)
2001-0
(4)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(288)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(326)
Podręcznik
(278)
Artykuł z czasopisma fachowego
(262)
Opracowanie
(243)
Poradnik
(159)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(90)
Raport z badań
(52)
Poradniki
(50)
Podręczniki akademickie
(28)
Materiały konferencyjne
(24)
Case study (studium przypadku)
(22)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Podręczniki
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(2)
Esej
(2)
Księgi pamiątkowe
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1610)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(241)
Informatyka i technologie informacyjne
(82)
Transport i logistyka
(72)
Inżynieria i technika
(66)
Psychologia
(37)
Socjologia i społeczeństwo
(32)
Media i komunikacja społeczna
(30)
Nauka i badania
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Matematyka
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(14)
Ochrona środowiska
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Edukacja i pedagogika
(12)
Architektura i budownictwo
(11)
Podróże i turystyka
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Historia
(6)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Filozofia i etyka
(3)
Chemia
(2)
Kulinaria
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(348)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1901 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Product, price, place, promotion.
Bibliogr. s. 219-223.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 601 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 35
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132890 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4534 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. [411]-419. Indeks.
Dla studentów kierunków i specjalności w zakresie zarządzania, osób pracujących w przedsiębiorstwach lub instytucjach na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 151 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139097 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139096 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5223 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122616 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93909 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94658 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124290 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128255 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2852 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. [227]-231.
Dla studentów studiów na kierunkach Zarządzanie, Ekonomia, Zarządzanie i inżynieria produkcji oraz Logistyka.
Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1. „Klasyczne” podstawy zarządzania 2. Fascynacja „marketingiem” 3. Nie ma marketingu bez logistyki! 4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne? 4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem” 4.2. Zarządzanie logistyczne 4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne 4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego 4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”? Planowanie marketingowo-logistyczne 1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować? 1.1. Misja 1.2. System informacji marketingowej (SIM) 1.3. Analiza marki 1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym 1.5. Analiza i prognoza popytu 1.6. Konkurencja 1.6.1. Analiza konkurencji 1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji 1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją 1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii 1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa 2. Proces planowania 2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne 2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne 2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym 3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag Strategie marketingowo-logistyczne 1. Zakres merytoryczny 2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych 3. Strategie produktowe 4. Strategie poprawy jakości 5. Strategie cen Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego 1. Warunek powodzenia – badania i analizy 2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie? 3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi 4. Zarządzanie dystrybucją 4.1. Podstawowe formy dystrybucji 4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami 4.3. Franchising 4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa 4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa 4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji 5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa 5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych 5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi 5.3. Proste i złożone systemy logistyczne 5.4. Magazyny – ogniwa systemów logistycznych 5.5. Scentralizowane usługi logistyczne 5.6. Konstruowanie systemów logistycznych 5.7. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku 5.8. Merchandising 5.9. ECR – Effi cient Consumer Response 6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem) 7. Zarządzanie promocją i reklamą 7.1. Reklama 7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy 7.2. Inne formy promocji 7.2.1. Sprzedaż osobista 7.2.2. Marketing bezpośredni 7.3. Marketing partnerski 7.4. Sponsoring 7.5. Public relations 7.6. Marketing wewnątrz firmy 7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka 8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów) 8.1. Czym jest marketing zakupów? 8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów 8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych 8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych 9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki 9.1. Koszty marketingu 9.2. Koszty logistyki 9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne 1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe 2. Lean management 3. Zarządzanie wiedzą menedżerską 4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące 5. TQM – Total Quality Management 8 Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem 6. Strategia inwestowania 7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning) 8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu 9. Kilka refleksji 9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem 9.2. Rynek nieustannej walki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 766 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 130748 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130747 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 100452 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. [253] - 257
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 143 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 12
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 104394 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 931 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1 - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 213-217.
Dla studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz poradnik dla praktyków.
Rozdział 1. Zarządzanie marketingowe 1.1.Istota zarządzania 1.2.Koncepcja i istota marketingu 1.3.Zarzadzanie i planowanie marketingowe 1.4.Nowoczesne tendencje w zarzadzaniu marketingowym 1.4.1.Marketing wiedzy 1.4.2.Marketing internetowy 1.4.3.Marketing relacyjny Rozdział 2. Analiza sytuacji marketingowej 2.1.Audyt marketingowy 2.2.Analiza otoczenia 2.2.1.Makrootoczenie i jego główne elementy 2.2.2.Mikrootoczenie 2.3.Analiza SWOT 2.4.Analiza konkurencji 2.5.Analiza zachowania konsumentów Rozdział 3. Fazy procesu zarządzania marketingowego 3.1.Badanie rynku 3.2.Analiza rynku docelowego 3.3.Analiza marketingu-mix 3.3.1.Produkt 3.3.2.Promocja 3.3.3.Analiza ceny 3.3.4.Analiza dystrybucji 3.4.Dostosowanie marketingu-mix do potrzeb rynku docelowego Rozdział 4. Analiza strategii marketingowej 4.1.Istota strategii marketingowej 4.2.Formułowanie strategii marketingowej 4.3.Określenie misji i celów 4.4.Wdrażanie strategii 4.5. Analiza portfelowa Rozdział 5. Operacyjny plan marketingowy 5.1.Istota procesu planowania marketingowego 5.2.Formułowanie planu marketingowego 5.3.Analiza sytuacji rynkowej 5.4.Strategia obsługi rynku 5.5.Analiza budżetu marketingowego 5.6.Program marketingu-mix 5.7.Monitorowanie, ocena i kontrola Rozdział 6. Kryteria wyboru w procesie podejmowania decyzji marketingowych 6.1.Rola analizy sytuacji finansowej przedsiębiorstwa 6.2.Kryteria wyboru - finansowe i niefinansowe 6.3.Ocena efektywności działania marketingu 6.4.Finansowe kryteria - przepływy pieniężne (cash flow) 6.5.Analiza rentowności 6.6.Zastosowanie modelu DuPonta 6.7.Alternatywne plany działania Pytania i problemy do dyskusji Rozdział 7. Informacje dla potrzeb zarządzania marketingowego 7.1.Istota informacji 7.2.System Informacji Marketingowej 7.3.Technologia informacyjna a zarzadzanie marketingowe 7.4.Internetowa Strategia Marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152939 N, 152938 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Katarzyna Bocusz, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ promocji na sukces przedsiębiorstwa na przykładzie firmy Avon Szymon CHMiEL, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Znaczenie reklamy i promocji w Internecie Weronika FlLAR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Innowacje w opakowalnictwie w przemyśle spożywczym Gabriela CAJDA, Hanna HALL, Wykorzystanie instrumentów Damian GĘBAROWSKl marketingowych w budowaniu strategii banków Małgorzata GŁUSZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Reklama internetowa jako nieodłączny element promocji firmy Szymon CRATKoWsKl, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Tworzenie własnej marki przy użyciu storytelling Maciej HoP, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Wpływ źle prowadzonego emarkeringu na dalsze losy produktu na przykładzie marki Tiger Klaudia KAPUSTKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Zarządzanie logistyczno-marketingowe we współczesnym przedsiębiorstwie Katarzyna KlEŁBALSKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Analiza budżetu gospodarstw domowych w Polsce Michał KUANKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSK| Branding internetowy, czyli budowanie pozytywnego wizerunku marki w Internecie Michał KLIMCZYK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSK| Strategia marki jako źródlo konkurenryjności przedsiębiorstwa Alicja KORZENloWSKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Zastosowanie technologii RFID w transporcie lądowym.. Łukasz KUTYŁA, Hanna HALL, Damian GĘBARoWsKi Wykorzystanie portalu społecznościowego Instagram w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa Krzysztof ŁYCZAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Ryzyko związane z rotacją pracowników w przedsiębiorstwie Alicja MAREK, Hanna HALL, Damian CĘBAROWSKi Marketing wirusowy w Internecie Łukasz MlĘKlSZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKl Znaczenie interakcji w działaniach promoryjnych z wykorzystaniem social media Kamil MIŁEK, Hanna HALL, Damian GĘBARoWSKi Kody QR jako sposób rozpowszechniania informacji w marketingu Anna PANEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Trendy marketingowe w rozwoju opakowań Aleksandra PAŻDzloR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Wykorzystanie social media w e-marketingu Karolina PMYWARA, Hanna HALL, Damian GĘBARoWsKl Treści wizualne _ Czyli jak działa wideo marketing Bartosz ROZMUND, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Ekologiczny wymiar społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw . Jakub RYCKo, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKi Manager w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem Dominik SROMEK, Hanna HALL, Damian GĘBARoWsKl Email-marketing w dobie marketingu internetowego Jakub STAWAM, Hanna HALL, Damian GĘBARoWSKl Metody oddziaływania na klientów indywidualnych na rynku usług bankowych w Polsce Martyna SZCZEPANlK, Hanna HALL, Damian GĘBARoWSKI Public Relations w budowaniu i zarządzaniu nowoczesną organizacją Magdalena ŚlusarczyK, Hanna HALL, Damian CĘBAROWSKl Media społecznościowe jako narzędzia marketingowe w przedsiębiorstwię Nina ZAKMEWSKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSK| Rola opakowania w kulturach świata
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 545,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146490 LE N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 7)
Bibliogr. s. 226-[238].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 603(7) (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124509 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3509 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 340)
Bibliogr.s. [349]-359.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110932 L, 111177 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1979 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler. - 7th edition. International edition. - Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2005. - XXVI, 581, [107] stron : ilustracje ; 28 cm.
Bibliografia strony [647]-[669].
Sygnatura czytelni BWF: SOLDAR
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [105].
Dla studentów jak i dla pracowników różnego rodzaju przedsiębiorstw, instytucji i organizacji zainteresowanych orientacją marketingową działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117036 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia przy rozdziałach.
Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie Piramida potrzeb A. Maslowa Analiza potrzeb przez segmentację rynku Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb Kryteria demograficzne Kryteria geograficzne Kryteria klas społecznych i dochodów ludności Kryteria behawioralne Co nabywcy kupują - produkty czy oferty wartości Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał TurniakProces percepcji i narządy zmysłów Postrzeganie oferty rynkowej Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń Marketing percepcji kosiarek do trawy Marketing percepcji napoju Coca-Cola Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska. Ludzkie zmysły - holistyczna koncepcja postrzegania świata Merchandising - Sensual Marketing - czyli od produktu do zarządzania zmysłami Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży Hyper Shop - Sensual and agile Commerce - plastyczna przestrzeń sprzedaży Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska Istota marketingu zintegrowanego Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie Personalizacja w marketingu zintegrowanym Pomiar marketingu zintegrowanego Marketing lojalnościowy - czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta Marketing współtworzenia wartości - nowy poziom zaangażowania klienta Media społecznościowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Marketing organizacji publicznych - studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Marketing odpowiedzialny społecznie - czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie Przepisy prawa Etyka biznesu Oczekiwania społeczne. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami - czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne Typy negocjacji Relacje z klientami Co nas właściwie łączy? Dynamika relacji z klientem Jak negocjując z klientem, budować relacje?
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5918 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności