Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1905)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(1514)
Publikacje naukowe
(834)
Publikacje fachowe
(445)
Artykuły
(349)
Publikacje dydaktyczne
(341)
Poradniki i przewodniki
(114)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Czasopisma
(22)
E-booki
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1251)
dostępne
(766)
wypożyczone
(139)
nieokreślona
(33)
Placówka
Wypożyczalnia
(875)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(469)
Biblioteka WEiZ
(671)
Biblioteka WWFiF
(67)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Magazyn
(54)
Biblioteka WEAiI
(35)
Autor
Sałbut Bartosz
(17)
Knosala Ryszard (1949- )
(11)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Mruk Henryk
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Witkowska Magda
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(7)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Sadowska Beata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Akopân Ruben
(5)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Doroba Anita
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Kauf Sabina
(5)
Klisiński Janusz (1950- )
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Penc-Pietrzak Ilona
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Gierulski Wacław
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Kozielski Robert
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Stanusch Maciej
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Żukowski Marcin
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Banaś Jarosław
(3)
Barcik Agnieszka
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Błażewicz Grzegorz
(3)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(668)
2010 - 2019
(954)
2000 - 2009
(203)
1990 - 1999
(75)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1560)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1883)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(1859)
angielski
(51)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(297)
Menedżerowie
(199)
Przedsiębiorcy
(72)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Pracownicy naukowi
(10)
Urzędnicy
(10)
Informatycy
(9)
Dyrektorzy HR
(8)
Ekonomiści
(8)
Logistycy
(8)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(386)
Marketing
(230)
Przedsiębiorstwo
(162)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(122)
Zarządzanie jakością
(91)
Innowacje
(86)
Przedsiębiorstwa
(83)
Komunikacja marketingowa
(76)
Zarządzanie projektami
(70)
Zarządzanie strategiczne
(58)
Logistyka gospodarcza
(53)
Organizacja
(50)
Zarządzanie ryzykiem
(49)
Zasoby ludzkie
(49)
Kultura organizacyjna
(47)
Produkcja
(44)
Strategia marki
(44)
Zarządzanie wiedzą
(44)
Przywództwo
(43)
Marketing elektroniczny
(42)
Media społecznościowe
(42)
Marketing strategiczny
(40)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(40)
Marketing partnerski
(36)
Organizacje
(32)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(32)
Logistyka
(31)
Handel elektroniczny
(30)
Inżynieria produkcji
(30)
Menedżerowie
(30)
Konkurencyjność
(28)
Systemy informatyczne zarządzania
(27)
Rozwój zrównoważony
(26)
Content marketing
(25)
Szczupłe zarządzanie
(25)
Decyzje
(24)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Konsumenci (ekonomia)
(24)
Public relations
(24)
Model biznesowy
(23)
Planowanie strategiczne
(23)
Zarządzanie treścią
(23)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Turystyka
(22)
Zarządzanie finansami
(22)
Badania marketingowe
(21)
Marka (ekonomia)
(21)
Obsługa klienta
(21)
Zarządzanie kryzysowe
(21)
Łańcuch dostaw
(21)
Controlling
(20)
Motywacja pracy
(20)
Reklama
(20)
Ekonomia
(19)
Finanse przedsiębiorstwa
(19)
Internet
(19)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Kreatywność
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Sukces
(19)
Zarządzanie innowacjami
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Zaangażowanie pracowników
(18)
Kampanie reklamowe
(17)
Komunikacja interpersonalna
(17)
Organizacja pracy
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Usługi
(17)
Coaching
(16)
Finanse
(16)
Globalizacja
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(15)
Zarządzanie produktem
(15)
Gospodarka
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Praca zespołowa
(14)
Projektowanie
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(14)
Zarządzanie relacjami z klientem
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
BHP
(13)
CRM
(13)
Design thinking
(13)
Etyka biznesu
(13)
Firma (nazwa)
(13)
Marketing doświadczeń
(13)
Marketing społecznościowy
(13)
Modele matematyczne
(13)
Strategia reklamy
(13)
Branding (marketing)
(12)
Budowanie marki
(12)
Dobre praktyki
(12)
Jakość
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Marketing sportowy
(12)
Temat: czas
2001-
(494)
1901-2000
(76)
1989-2000
(63)
1945-1989
(24)
1801-1900
(6)
2001-0
(4)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(291)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(327)
Podręcznik
(281)
Artykuł z czasopisma fachowego
(262)
Opracowanie
(247)
Poradnik
(163)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(92)
Raport z badań
(54)
Poradniki
(50)
Podręczniki akademickie
(28)
Materiały konferencyjne
(24)
Case study (studium przypadku)
(22)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Podręczniki
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(2)
Esej
(2)
Księgi pamiątkowe
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1622)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(242)
Informatyka i technologie informacyjne
(84)
Transport i logistyka
(73)
Inżynieria i technika
(66)
Psychologia
(38)
Socjologia i społeczeństwo
(32)
Media i komunikacja społeczna
(31)
Nauka i badania
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Matematyka
(15)
Ochrona środowiska
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Edukacja i pedagogika
(12)
Architektura i budownictwo
(11)
Podróże i turystyka
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Historia
(6)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Filozofia i etyka
(3)
Chemia
(2)
Kulinaria
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(348)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1913 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler. - 7th edition. International edition. - Upper Saddle River : Prentice-Hall, 2005. - XXVI, 581, [107] stron : ilustracje ; 28 cm.
Bibliografia strony [647]-[669].
Sygnatura czytelni BWF: SOLDAR
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. FZ 13 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [105].
Dla studentów jak i dla pracowników różnego rodzaju przedsiębiorstw, instytucji i organizacji zainteresowanych orientacją marketingową działalności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117036 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia przy rozdziałach.
Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie Piramida potrzeb A. Maslowa Analiza potrzeb przez segmentację rynku Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb Kryteria demograficzne Kryteria geograficzne Kryteria klas społecznych i dochodów ludności Kryteria behawioralne Co nabywcy kupują - produkty czy oferty wartości Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał TurniakProces percepcji i narządy zmysłów Postrzeganie oferty rynkowej Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń Marketing percepcji kosiarek do trawy Marketing percepcji napoju Coca-Cola Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań innowacyjnych technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska. Ludzkie zmysły - holistyczna koncepcja postrzegania świata Merchandising - Sensual Marketing - czyli od produktu do zarządzania zmysłami Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży Hyper Shop - Sensual and agile Commerce - plastyczna przestrzeń sprzedaży Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska Istota marketingu zintegrowanego Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie Personalizacja w marketingu zintegrowanym Pomiar marketingu zintegrowanego Marketing lojalnościowy - czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta Marketing współtworzenia wartości - nowy poziom zaangażowania klienta Media społecznościowe jako efektywna forma budowania relacji z klientem Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Marketing organizacji publicznych - studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Marketing odpowiedzialny społecznie - czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie Przepisy prawa Etyka biznesu Oczekiwania społeczne. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami - czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki Strategie negocjacji: dystrybucyjne oraz integracyjne Typy negocjacji Relacje z klientami Co nas właściwie łączy? Dynamika relacji z klientem Jak negocjując z klientem, budować relacje?
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5918 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 340)
Bibliogr.s. [349]-359.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110932 L, 111177 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1979 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 68216 L, S 68217 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 68215 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bij mistrza / Łukasz Wołek. W: Marketing w Praktyce. ISSN 1425-8315 2017, nr 4, s.44-46. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [213]-218.
Dla studentów na kierunkach zarządzanie, ekonomia, zarządzanie i inżynierii produkcji, logistyka.
Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem 1. „Klasyczne” podstawy zarządzania 2. Fascynacja „marketingiem” 3. Nie ma marketingu bez logistyki! 4. Zarządzanie marketingowe, zarządzanie logistyczne czy zarządzanie marketingowo-logistyczne? 4.1. „Zarządzanie marketingowe” a „zarządzanie marketingiem” 4.2. Zarządzanie logistyczne 4.3. Zarządzanie marketingowo-logistyczne 4.4. Model zarządzania marketingowo-logistycznego 4.5. Zarządzanie marketingowo-logistyczne – „zarządzaniem przez cele”? Planowanie marketingowo-logistyczne 1. Co trzeba wiedzieć, aby skutecznie planować? 1.1. Misja 1.2. System informacji marketingowej (SIM) 1.3. Analiza marki 1.4. Cykl życia produktu na rynku i jego znaczenie w planowaniu marketingowym 1.5. Analiza i prognoza popytu 1.6. Konkurencja 1.6.1. Analiza konkurencji 1.6.2. Ochrona przed nieuczciwą konkurencją i ograniczaniem konkurencji 1.6.3. Interpretacyjne wątpliwości ochrony przed nieuczciwą konkurencją 1.7. Ceny – istotny element planowania i strategii 1.8. Analiza marketingowa stanu przedsiębiorstwa 2. Proces planowania 2.1. Krótkookresowe planowanie marketingowo-logistyczne 2.2. Strategiczne planowanie marketingowo-logistyczne 2.3. Kolejność i zakres działań planistycznych w planowaniu strategicznym 3. Opracowanie formalne planu strategicznego – kilka uwag Strategie marketingowo-logistyczne 1. Zakres merytoryczny 2. Rodzaje, najczęściej spotykane nazwy i treść strategii marketingowo-logistycznych 3. Strategie produktowe 4. Strategie poprawy jakości 5. Strategie cen Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego 1. Warunek powodzenia – badania i analizy 2. Co muszę robić, aby zarządzać marketingowo-logistycznie? 3. Organizacja zarządzania działaniami marketingowymi i logistycznymi 4. Zarządzanie dystrybucją 4.1. Podstawowe formy dystrybucji 4.2. Dystrybucja a gospodarka zapasami 4.3. Franchising 4.4. Dystrybucja a kooperacja przemysłowa 4.5. Dyskusyjne granice outsourcingu i wirtualizacji przedsiębiorstwa 4.6. Internet – nowa epoka w dystrybucji 5. Zarządzanie logistyką przedsiębiorstwa 5.1. Zarządzanie infrastrukturą procesów logistycznych 5.2. Zarządzanie procesami logistycznymi 5.3. Proste i złożone systemy logistyczne 5.4. Scentralizowane usługi logistyczne 5.5. Konstruowanie systemów logistycznych 5.6. Wpływ logistyki na funkcjonowanie rynku 5.7. Merchandising 5.8. ECR – Efficient Consumer Response 6. CRM – Customer Relationship Management (Zarządzanie kontaktami z klientem) 7. Zarządzanie promocją i reklamą 7.1. Reklama 7.1.1. Opakowania – specyficzny nośnik reklamy 7.2. Inne formy promocji 7.2.1. Sprzedaż osobista 7.2.2. Marketing bezpośredni 7.3. Marketing partnerski 7.4. Sponsoring 7.5. Public relations 7.6. Marketing wewnątrz firmy 7.7. Międzynarodowy marketing i logistyka 8. Zarządzanie zakupami (marketing zakupów) 8.1. Czym jest marketing zakupów? 8.2. Warunki stosowania marketingu zakupów 8.3. Marketingowa strategia zakupów materiałowych 8.4. Przesłanki decyzji wyboru źródeł zakupów materiałowych 9. Zarządzanie finansowaniem marketingu i logistyki 9.1. Koszty marketingu 9.2. Koszty logistyki 9.3. Efektywność działań marketingowych i logistycznych Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne 1. Reengineering, czyli zarządzanie procesowe 2. Lean management 3. Zarządzanie wiedzą menedżerską 4. Organizacje samouczące i samorekonstruujące 5. TQM – Total Quality Management 6. Strategia inwestowania 7. Strategia zachowania ciągłości operacji biznesowych (Business Continuity Planning) 8. Strategiczne zarządzanie marketingowo-logistyczne a teoria chaosu 9. Kilka refleksji 9.1. Dziesięć współczesnych przykazań marketingowo-logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem 9.2. Rynek nieustannej walki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 521 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121482 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3215 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży / Grzegorz Radłowski. - Wydanie 2. - Warszawa : CeDeWu, [2018]. - 299 stron : ilustracje ; 24 cm.
Rok wydania według danych na stronie wydawnictwa.
Bibliografia na stronach 267-282.
Dlaczego o Menedżerach Sprzedaży, czyli z kim i dla kogo? Charakterystyka kultury produkcji w „fabryce" ubezpieczeniowo-finansowej Podmioty: tożsamość w ubezpieczeniach Forma współpracy i jej wpływ na poczucie tożsamości organizacyjnej Kilka tożsamości w jednym miejscu Przedmioty: rytuały, rutyny, ceremonie w sprzedaży Historia rytuałów, czyli skąd i dokąd zmierzamy Podejście Durkheima, Leacha i Maisonneuve'a Zrytualizowana sprzedaż, czyli dążenia do decyzji klienta Collins i łańcuchy rytuałów interakcyjnych Rytuał interakcyjny studium folkloru fabrycznego Goffmana i Koneckiego „Zachowanie twarzy" w podejściu Goffmana Agresywne techniki twarzy Goffmana Techniki twarzy w sprzedaży jako rutyny w rekrutacji Przedstawicieli Prezentacje selekcyjno-zarządcze, czyli „Ja Państwu nie będę tutaj mówił..." Performance management jako podejście do inicjowania i reinterpretacji działań Podejście firmy do zarządzania zespołem sprzedaży ubezpieczeń Kulturowe tendencje zmian w stylu zarządzania menedżerów Metodologia i jej otoczenie Kręg szyjny: nawyk, rutyna i rytuał na usługach zarządzania zespołem sprzedaży Rytualne działania indywidualne - socjalizacyjne nawyki Menedżerów Organizacji Rutyny zarządcze 5.3. Rutyny Menedżerów Zespołów, czyli powtórki na straży standardów Rutyny rekrutacyjne Rutyny selekcyjne Rytuały zarządcze w procesie wdrażania Przedstawicieli Rytuały Menedżerów Zespołów Rytuał ekspozycji stanu pożądanego Rytuał budowania wspólnoty Rytuał przykładu własnego Rytuał uzyskania zobowiązania Rytuał umowy społecznej Rytuał otwartości w porozumiewaniu się Rytuały Dyrektorów Oddziałów Rytuały motywacyjne Rytuały wzmacniania pożądanych nawyków Rytuały nadawania sensu Rytuał w grze interpersonalnej Symetryczna gra rytuałów wdrożeniowych Niesymetryczna gra rytuałów wdrożeniowych Niesymetryczna gra wyobcowania z twarzy Opowieści oddziałowe, czyli rola metafor w radzeniu sobie z pracą emocjonalną Rytualne działania zbiorowe. Prezentacje zarządcze, czyli wdrukowywanie ambicji Widowiska, czyli Menedżerowie, Starszyzna, Kapłani w akcji Szkolenia kompetencyjne Ceremonie, czyli budowanie wspólnoty Odprawy operacyjno-taktyczne Kręg piersiowy: zachowania organizacyjne Menedżerów Zespołów sprzedaży ubezpieczeń Zachowania organizacyjne jako przejaw tworzonej kultury pracy zespołu sprzedaży ubezpieczeń Specyfika zachowań organizacyjnych w branży ubezpieczeniowo-finansowej, czyli nadmiar stylistyczny a język Kręg lędźwiowy: kompetencje, czyli dlaczego soft skills mają znaczenie w ubezpieczeniach Rola kompetencji soft skills Dyrektorów Oddziałów Kompetencje Menedżerów Zespołów. Operacje i taktyka Kompetencje soft skills Przedstawicieli Ubezpieczeniowo-Finansowych, czyli kierunek klient Kręg krzyżowy: motywacja w teoriach naukowych. Pragmatyzm oczekiwany przez Menedżerów Teorie motywacji a zachowania ludzi w środowisku zawodowym Motywy postępowania Menedżerów i Przedstawicieli - spotkania i niespotkania Mapa problemów motywowania - implikacje w badanej organizacji Kręg guziczny: kultura organizacyjna - stale dynamiczna czy stale zmienna? Społeczne postrzeganie kultury pracy Menedżerów - dwoistość i antydwoistość natury organizacyjnej Zmiana kultury organizacji - budzenie kolektywnych mitów Charakterystyczne elementy kultury rytualnej Menedżerów Etyka w zarządzaniu zespołem sprzedaży Dylematy etyczne w pracy Menedżera Zespołu Sprzedaży Badania jakościowe w korporacji ubezpieczeniowo-finansowej, czyli dylematy „drażliwych" i „niedrażliwych" pytań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 341 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145788 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes i Zarządzanie)
Tytuł oryginału: Ten-Day MBA : A Step-by-Step Guide to Mastering the Skills Taught In America's Top Business Schools.
Indeks.
Dzień 1. MARKETING Dzień 2. ETYKA Dzień 3. RACHUNKOWOŚĆ Dzień 4. NAUKA O ORGANIZACJI Dzień 5. ANALIZA ILOŚCIOWA Dzień 6. FINANSE Dzień 7. ZARZĄDZANIE OPERACYJNE Dzień 8. EKONOMIA Dzień 9. STRATEGIA Dzień 10. MINIKURSY MBA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153711 N, 153712 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. EZ 14 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie poprzez marketing / Grzegorz Cieloch. W: Manager. 1999, nr 4, s.11-13. - Warszawa : INFOR Sp. z o.o., 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Marketing powiązań / Wiesław Grudzewski, Konrad Gałczyński, Tomasz Sarniak. W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 1998, nr 1, s. 7/10. - Warszawa, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Tyt. oryg. : Business Marketing Management. A Stra- tegic View of Industrial and Organizational Markets.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 467 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 94029 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing - Management : Analyse, Planung und Kontrolle / Philip Kotler. - Aufl.4. - Stuttgart : C.E. Poeschel, 1989. - XXI, 763 s. : rys., schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Tyt.oryg.: Marketing Management : Analysis, Planning and Control.
Zsfassung
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 5750 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. [234]-248. Netogr. s. 248-249.
Dla kadry naukowej zajmującej się problematyką zarządzania i marketingu wyższych szkół publicznych i niepublicznych.
Nauki o zarządzaniu – zakres i perspektywy rozwoju 1. Perspektywa regulacyjno-formalna nauk o zarządzaniu 2. Nauki o zarządzaniu z perspektywy paradygmatów dyscypliny 3. Nauki o zarządzaniu z perspektywy metod badawczych Marketing jako system aktywności 1. Postrzeganie, znaczenie i wyzwania marketingu 2. Marketing systemowy – perspektywa etyczna 3. Transformacja a polityka rynkowa 4. Znaczenie gospodarstw domowych w działaniach rynkowych 5. Polityka ochrony konsumentów w Polsce Wybrane aspekty zarządzania 1. Uwarunkowania efektywnej wymiany informacji 2. Wartość w zarządzaniu przedsiębiorstwem 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem rodzinnym – wyzwania dla teorii i praktyki 4. Klimat organizacyjny w zarządzaniu 5. Nowoczesne podejście do rozwoju pracowników Wybrane aspekty marketingu 1. Wartości w marketingu B2B i B2C oraz ich badanie 2. Społeczna odpowiedzialność w systemach zarządzania i marketingu 3. Marketing internetowy i mobilny
Sygnatura czytelni BWZ: IX A 121
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141724 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106306 L, 116679 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1134 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)
Bibliografia na stronach 115-128.
Rozdział 1. Innowacje – teoria i aspekty praktyczne 1.1.Innowacja – przegląd wybranych pojęć 1.2.Typologia innowacji 1.3.Rewolucje przemysłowe – wynik innowacji rewolucyjnych 1.4.Internet Rzeczy 1.5.Proces tworzenia innowacji 1.6.Idea Przemysłu 4.0 w życiu gospodarczo-społecznym Rozdział 2. Innowacyjność rozwiązań transportowych i kreowania łańcuchów dostaw 2.1.Ekonomiczne aspekty innowacyjności 2.2.Zapotrzebowanie na innowacyjność w transporcie 2.3.Logistyczny wymiar procesów gospodarczych 2.4.Współczesne znaczenie przepływów towarowych 2.5.Innowacyjność w podejściu do obsługi przepływów transeurazjatyckich Rozdział 3. Potencjał elektromobilności w zakresie innowacyjnych rozwiązań systemowych 3.1.Wpływ innowacji na kształtowanie koncepcji elektromobilności 3.2.Rozwój rynku pojazdów elektrycznych 3.3.Istota systemu elektroenergetycznego w elektryfikacji transportu samochodowego 3.4.Charakterystyka inteligentnych systemów integracji pojazdów elektrycznych z siecią elektroenergetyczną 3.5.Implementacja wybranych innowacyjnych rozwiązań w zakresie integracji systemów elektromobilności i elektroenergetycznego Rozdział 4. Smart hospital z wykorzystaniem technologii RFID jako przykład innowacji 4.1.System GS1 4.2.Elektroniczny kod produktu 4.3.Zarządzanie aktywami 4.4.Optymalizacja w identyfikacji pacjentów 4.5.RFID na straży walki z podróbkami leków 4.6.RFID w zarządzaniu odpadami medycznymi
Sygnatura czytelni BMW: VI I 278 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150527 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dla studentów w ramach przedmiotu "Podstawy marketingu", "Marketing", "Zarządzanie marketingowe" oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych oraz dydaktyków szkół wyższych i średnich szkół ekonomicznych.
Podstawy decyzji rynkowych _13 Rozdział 1 Istota rynku _15 1.1. Struktura i działanie rynku _15 1.2. Sieć relacji między uczestnikami rynku _20 1.3. Procesy rynkowe _24 1.4. Kryteria wydzielania rynku _26 1.5. Fazy rozwojowe rynku _27 Rozdział 2 Analiza zachowań nabywców indywidualnych i instytucjonalnych 39 2.1. Zachowania nabywców indywidualnych _39 2.2. Zachowania nabywców instytucjonalnych _57 2.3. Segmentacja rynku _67 Rozdział 3 Analiza zachowań podmiotów podaży _81 3.1. Zachowania konkurentów i komplementorów _81 3.2. Zachowania dostawców i pośredników _92 3.3. Metody analizy rynku _96 Rozdział 4 Analiza otoczenia rynku _111 4.1. Obszary analizy otoczenia rynku _111 4.2. Metody analizy otoczenia rynku _121 Marketing. Sztuka konkurowania i w 6 spółpracy Część druga Założenia strategii marketingowej _135 Rozdział 5 Istota strategii marketingowej _137 5.1. Pojęcie i zasady marketingu _137 5.2. Strategia marketingowa a wartość dla nabywcy _142 5.3. Pozyskiwanie i utrzymywanie nabywców jako cele strategii marketingowych _149 5.4. Zmiana sekwencji działań w strategii marketingowej _153 Rozdział 6 Miejsce strategii marketingowej wśród innych strategii przedsiębiorstwa _159 6.1. Uwarunkowania znaczenia strategii marketingowej _160 6.2. Strategia marketingowa jako składnik hierarchii strategii w przedsiębiorstwie _163 6.3. Strategia marketingowa jako składnik horyzontalnych relacji strategii w przedsiębiorstwie _169 Rozdział 7 Strategia marketingowa jako składnik modelu biznesu _179 7.1. Istota modelu biznesu _179 7.2. Rodzaje modeli biznesu _184 7.3. Rola strategii marketingowej w modelu biznesu _191 Rozdział 8 Struktura strategii marketingowej _197 8.1. Wybór rynku docelowego _197 8.2. Pozycjonowanie produktu _206 8.3. Instrumenty marketingu – tworzenie wartości dla nabywcy _217 Rozdział 9 Badania marketingowe w kształtowaniu strategii marketingowej . _227 9.1. Istota badań marketingowych _227 9.2. Elementy procesu badawczego _235 9.3. Metody badań marketingowych _241 9.4. Przygotowanie narzędzia badawczego _246 9.5. Etyka w badaniach marketingowych _251 Spis treści 7 Rozdział 10 Przygotowanie planu marketingowego 255 10.1. Proces planowania marketingowego _255 10.2. Istota i zakres planu marketingowego _259 Część trzecia Realizacja strategii marketingowej _273 Rozdział 11 Aspekty funkcjonalne produktu _275 11.1. Pojęcie produktu _275 11.2. Rodzaje produktów_281 11.3. Polityka produktu i decyzje związane z produktem _283 11.4. Kształtowanie asortymentu. _286 11.5. Rozwój nowych produktów _290 11.6. Cykl życia produktu _295 Rozdział 12 Aspekty symboliczne produktu _305 12.1. Pojęcie marki_305 12.2. Wizerunek marki a jej tożsamość i reputacja. _312 12.3. Rodzaje marek _316 Rozdział 13 Kształtowanie dostępności ekonomicznej _325 13.1. Istota i funkcje ceny _325 13.2. Uwarunkowania poziomu cen _328 13.3. Kształtowanie cen _334 13.4. Partycypacyjne mechanizmy kształtowania ceny _341 Rozdział 14 Kształtowanie dostępności fizycznej – dystrybucja _345 14.1. Pojęcie i funkcje kanału dystrybucji _345 14.2. Rodzaje kanałów dystrybucji. _349 14.4. Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw _358 14.5. Merchandising _359 Rozdział 15 Komunikowanie się z uczestnikami rynku _363 15.1. Istota i cele komunikacji marketingowej _363 Marketing. Sztuka konkurowania i w współpracy 15.2. Uwarunkowania komunikacji marketingowej _366 15.3. Instrumenty komunikacji marketingowej _372 15.4. Kanały komunikacji marketingowej _389 15.5. Planowanie komunikacji marketingowej _395 Część czwarta Ocena efektów strategii marketingowej _401 Rozdział 16 Skuteczność i efektywność marketingu _403 16.1. Użyteczność marketingu w działaniach przedsiębiorstwa _403 16.2. Skuteczność marketingu _405 16.3. Efektywność marketingu _410 16.4. Rodzaje wskaźników marketingowych i ich zastosowanie _414 16.5. Wybrane wskaźniki marketingowe _417 Rozdział 17 Wartość klienta _431 17.1. Wartość dla klienta i wartość klienta _431 17.2. Pomiar wartości klienta _436 17.3. Pozyskiwanie klienta. _440 17.4. Utrzymywanie i rozwój klienta . _441 17.5. Kończenie relacji z klientem _442 Rozdział 18 Audyt marketingowy _447 18.1. Istota kontroli marketingu _447 18.2. Istota audytu marketingowego _450 Część piąta Współczesne wyzwania w procesie kreowania strategii marketingowych _465 Rozdział 19 Wykorzystanie marketingu przez organizacje niekomercyjne _467 19.1. Istota i pola działalności organizacji niekomercyjnych _467 19.2. Przesłanki stosowania marketingu przez organizacje niekomercyjne _469 19.3. Cele działań marketingowych organizacji niekomercyjnych 469 19.4. Uwarunkowania marketingu organizacji niekomercyjnych _473 19.5. Zróżnicowanie odbiorców usług organizacji niekomercyjnych 475 Spis treści 9 Rozdział 20 Budowanie marki osobistej i marki pracodawcy _481 20.1. Pojęcie i proces budowania marki osobistej. _481 20.2. Pojęcie i proces budowania marki pracodawcy _488 Rozdział 21 Etyczny wymiar decyzji marketingowych _497 21.1. Wizerunek i etyka marketingu _497 21.2. Sposoby kształtowania etycznych zachowań menedżerów marketingu _500 21.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu a marketing zrównoważony _505 Rozdział 22 Wpływ cyfrowej transformacji na kreowanie strategii marketingowej _511 22.1. Pojęcie cyfrowej transformacji _511 22.2. Cyfrowa transformacja marketingu _513 22.3. Rola danych w cyfrowej transformacji marketingu _515 22.4. Wpływ technologii na cyfrową transformację marketingu _517 22.5. Cyfrowa transformacja jako uwarunkowanie strategii marketingowej _518
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153250 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [291-293].
Rozdział 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujący… Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek Rozdział 5. W poszukiwaniu „lepszego” Rozdział 6. Więcej niż towary Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność Rozdział 12. Lepszy biznesplan Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język Rozdział 14. Traktuj różnie różnych ludzi Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi Rozdział 16. Cena jest narracją Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga Rozdział 19. Lejek Rozdział 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu Rozdział 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody Rozdział 22. Marketing działa, a teraz twój ruch Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby Lista lektur z marketingu (kolejność przypadkowa) Prosty marketingowy arkusz roboczy
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 272 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148337 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności