Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1893)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(1502)
Publikacje naukowe
(828)
Publikacje fachowe
(438)
Artykuły
(349)
Publikacje dydaktyczne
(338)
Poradniki i przewodniki
(112)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Czasopisma
(22)
E-booki
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1242)
dostępne
(770)
wypożyczone
(132)
nieokreślona
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(866)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(468)
Biblioteka WEiZ
(666)
Biblioteka WWFiF
(67)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Magazyn
(54)
Biblioteka WEAiI
(35)
Autor
Sałbut Bartosz
(16)
Knosala Ryszard (1949- )
(11)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Mruk Henryk
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Witkowska Magda
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Rosa Grażyna (1968- )
(6)
Sadowska Beata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Akopân Ruben
(5)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Doroba Anita
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Klisiński Janusz (1950- )
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Penc-Pietrzak Ilona
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Gierulski Wacław
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kauf Sabina
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Kozielski Robert
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Stanusch Maciej
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Barcik Agnieszka
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Błażewicz Grzegorz
(3)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Jedlińska Maja
(3)
Jonek-Kowalska Izabela
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(656)
2010 - 2019
(954)
2000 - 2009
(203)
1990 - 1999
(75)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1548)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1871)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(1847)
angielski
(51)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(294)
Menedżerowie
(193)
Przedsiębiorcy
(68)
Specjaliści ds. marketingu
(22)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Pracownicy naukowi
(10)
Urzędnicy
(9)
Ekonomiści
(8)
Informatycy
(8)
Logistycy
(8)
Dyrektorzy HR
(7)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(386)
Marketing
(229)
Przedsiębiorstwo
(160)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(120)
Zarządzanie jakością
(89)
Innowacje
(86)
Przedsiębiorstwa
(83)
Komunikacja marketingowa
(74)
Zarządzanie projektami
(68)
Zarządzanie strategiczne
(57)
Logistyka gospodarcza
(53)
Organizacja
(50)
Zarządzanie ryzykiem
(49)
Zasoby ludzkie
(49)
Kultura organizacyjna
(46)
Strategia marki
(44)
Zarządzanie wiedzą
(44)
Produkcja
(43)
Marketing elektroniczny
(42)
Media społecznościowe
(42)
Przywództwo
(41)
Marketing strategiczny
(40)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(39)
Marketing partnerski
(36)
Organizacje
(32)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(32)
Handel elektroniczny
(30)
Inżynieria produkcji
(30)
Logistyka
(30)
Konkurencyjność
(28)
Menedżerowie
(28)
Systemy informatyczne zarządzania
(26)
Content marketing
(25)
Rozwój zrównoważony
(25)
Decyzje
(24)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Konsumenci (ekonomia)
(24)
Public relations
(24)
Szczupłe zarządzanie
(24)
Model biznesowy
(23)
Planowanie strategiczne
(23)
Zarządzanie treścią
(23)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Turystyka
(22)
Zarządzanie finansami
(22)
Badania marketingowe
(21)
Marka (ekonomia)
(21)
Obsługa klienta
(21)
Zarządzanie kryzysowe
(21)
Controlling
(20)
Motywacja pracy
(20)
Reklama
(20)
Łańcuch dostaw
(20)
Ekonomia
(19)
Finanse przedsiębiorstwa
(19)
Internet
(19)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Kreatywność
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Sukces
(19)
Zarządzanie innowacjami
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Kampanie reklamowe
(17)
Organizacja pracy
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Coaching
(16)
Finanse
(16)
Komunikacja interpersonalna
(16)
Usługi
(16)
Zaangażowanie pracowników
(16)
Globalizacja
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(15)
Zarządzanie produktem
(15)
Gospodarka
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Projektowanie
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(14)
Zarządzanie relacjami z klientem
(14)
BHP
(13)
CRM
(13)
Design thinking
(13)
Etyka biznesu
(13)
Firma (nazwa)
(13)
Marketing doświadczeń
(13)
Modele matematyczne
(13)
Praca zespołowa
(13)
Strategia reklamy
(13)
Branding (marketing)
(12)
Budowanie marki
(12)
Dobre praktyki
(12)
Jakość
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Marketing sportowy
(12)
Marketing społecznościowy
(12)
Outsourcing
(12)
Temat: czas
2001-
(488)
1901-2000
(74)
1989-2000
(62)
1945-1989
(23)
1801-1900
(5)
2001-0
(4)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(288)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(326)
Podręcznik
(278)
Artykuł z czasopisma fachowego
(262)
Opracowanie
(243)
Poradnik
(159)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(90)
Raport z badań
(52)
Poradniki
(50)
Podręczniki akademickie
(28)
Materiały konferencyjne
(24)
Case study (studium przypadku)
(22)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Podręczniki
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(2)
Esej
(2)
Księgi pamiątkowe
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1610)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(241)
Informatyka i technologie informacyjne
(82)
Transport i logistyka
(72)
Inżynieria i technika
(66)
Psychologia
(37)
Socjologia i społeczeństwo
(32)
Media i komunikacja społeczna
(30)
Nauka i badania
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Matematyka
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(14)
Ochrona środowiska
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Edukacja i pedagogika
(12)
Architektura i budownictwo
(11)
Podróże i turystyka
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Historia
(6)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Filozofia i etyka
(3)
Chemia
(2)
Kulinaria
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(348)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1901 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1021)
Bibliografia, netografia na stronach 171-191.
Handel detaliczny w Polsce i jego przemiany w ujęciu instytucjonalnym Funkcje i rola handlu w rozwoju gospodarczym Ewolucja instytucji handlu detalicznego na świecie Rozwój handlu detalicznego w Polsce Formy handlu detalicznego Współczesny handel a zachowania konsumentów Ujęcie modelowe Formy handlu detalicznego preferowane przez współczesnych konsumentów Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowania innowacji w handlu detalicznym Place targowe z perspektywy przedsiębiorcy i konsumenta Pojęcie i historia placów targowych Place targowe jako przedmiot badań Sprzedaż detaliczna w systemie targowiskowym w wybranych krajach Unii Europejskiej Specyfika handlu targowiskowego w Polsce na tle wybranych krajów europejskich Charakterystyka handlu targowiskowego na przykładzie Krakowa Centra handlowe jako miejsca kreacji nowego stylu życia Centra handlowe jako przedmiot badań Typologia centrów handlowych Centra handlowe w Polsce Atrakcyjność centrów handlowych w opinii młodych konsumentów Znaczenie centrów handlowych dla konsumentów na przykładzie Krakowa Galeria społecznościowa jako nowe oblicze galerii handlowej Place targowe i centra handlowe jako przestrzenie dokonywania zakupów Pojęcie przestrzeni publicznej i semipublicznej miasta Place targowe i centra handlowe jako przykłady przestrzeni publicznej i semipublicznej Zachowania przestrzenne konsumentów odwiedzających place targowe i centra handlowe
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6439 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instytucje otoczenia biznesu we współczesnej gospodarce / Wojciech Leoński, Roman Tylżanowski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 143 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla osób planujących założenie działalności gospodarczej, przedsiębiorców, menadżerów oraz nauczycieli akademickich, a także studentów nauk o zarządzaniu i jakości.
Pojęcie i rola instytucji otoczenia biznesu Definicja instytucji otoczenia biznesu Obszary i rodzaje usług świadczonych przez IOB Uwarunkowania rozwoju i bariery ograniczające rozwój IOB Klastry przemysłowe Uwarunkowania rozwoju klastrów Wpływ klastrów na przedsiębiorstwa i region Centra innowacji i transferu technologii Innowacje i ich znaczenie we współczesnej gospodarce Rola transferu technologii we wspieraniu przedsiębiorstw Centra innowacji i transferu technologii jako instytucje wspierające innowacyjność Parki technologiczne i akademickie inkubatory przedsiębiorczości Park technologiczny jako podmiot wspierający rozwój polskiej gospodarki Akademickie inkubatory przedsiębiorczości i ich znaczenie dla początkujących przedsiębiorców Porównanie usług parków technologicznych, inkubatorów technologicznych oraz inkubatorów przedsiębiorczości Sieci aniołów biznesu i fundusze venture capital Pojęcie anioła biznesu Fundusze venture capital jako instytucje otoczenia biznesu Różnice między aniołem biznesu a funduszem venture capital Pozostałe instytucje wspierające działalność gospodarczą Agencje rozwoju regionalnego. Izby gospodarcze Stowarzyszenia i fundacje Instytucje otoczenia biznesu na Pomorzu Zachodnim w świetle badań empirycznych
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152956 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6529 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 423-457.
ŚRODOWISKO PRZYRODNICZE W ZARZĄDZANIU PRZESTRZENIĄ Środowisko i zasoby przyrodnicze Podstawy prawne ochrony środowiska i użytkowania jego zasobów Krajobraz i problemy jego ochrony OPRACOWANIA PRZYRODNICZE W PLANOWANIU PRZESTRZENNYM Inwentaryzacja przyrodnicza Opracowanie ekofizjograficzne Program ochrony środowiska Prognoza oddziaływania na środowisko POLITYKA PRZESTRZENNA W ROZWOJU LOKALNYM Podstawowe wartości w rozwoju przestrzennym Planowanie i gospodarka przestrzenna Rola polityki przestrzennej Planowanie przestrzenne jako instrument polityki przestrzennej Planowanie przestrzenne w rozwoju lokalnym Uwarunkowania przyrodnicze w studium PLANOWANIE STRATEGICZNE W˙ROZWOJU LOKALNYM Rozwój terytorialny i jego uwarunkowania Zarządzanie rozwojem lokalnym Zasady tworzenia strategii rozwoju Miejsce uwarunkowań środowiskowych w strukturze strategii rozwoju Strategie rozwoju dla obszarów wiejskich i przyrodniczo cennych w praktyce WYBRANE PROBLEMY ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH UWARUNKOWANIA ŚRODOWISKOWE W PLANOWANIU ROZWOJU WYBRANYCH GMIN Środowisko przyrodnicze i problemy jego ochrony w dokumentach strategiczno-planistycznych MIEJSCE UWARUNKOWAŃ ŚRODOWISKOWYCH W ZARZĄDZANIU PRZESTRZENIĄ I˙ROZWOJEM LOKALNYM Środowisko przyrodnicze w uwarunkowaniach rozwoju Uwarunkowania przyrodnicze w dokumentach strategiczno-planistycznych wybranych gmin
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145610 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 167-170.
Refleksja nad „interdyscyplinarnością" oraz teorią systemów 9 1.1. Ujęcie teoretyczne określenia „interdyscyplinarność" 9 1.2. Zamysł ogólnej teorii systemów oraz paradygmatów naukowych Thomasa S. Kuhna 41 Interpretacja wyrażeń „logistyka" oraz „logistyka wojskowa" (militarna) 59 2.1. Istota pojęć (etymologia) 59 2.2. Struktura i działalność logistyczna SZRP 73 Logistyka w działalności gospodarczej („LoGiObGna") 85 3.1. Interpretacja określeń 85 3.2. Działalność gospodarcza (produkcyjna) oraz nieprodukcyjna (usługowa) 94 Ujęcie teoriomnogościowe określenia „przedsiębiorstwo" 103 4.1. Model informacyjny wyrażenia 103 4.2. Modele informacyjne określeń systemu logistycznego oraz przedsiębiorstwo produkcyjne „P" 113 Opis sektorowy określenia przedsiębiorstwa „Prze". (Kryterium: wielkość przedsiębiorstwa {„WiPrze"}) 121 5.1. Model informacyjny sektora „MŚP" 121 5.2. Sektor „MŚP" w ocenie Głównego Urzędu Statystycznego (GUS). Stan dzisiejszy 129 Potrzeba rozwoju działalności gospodarczej sektora MŚP w Polsce 145 6.1. Liberalizacja czy interwencjonizm w polityce gospodarczej państwa? 145 6.2. Uwarunkowania prawne sektora MŚP 152 Bariera finansowa 153 Bariera prawna 154 Koszty pracy a warunki zatrudnienia 155 Bariery biurokratyczne 155 Kolejne propozycje tarczy antykryzysowej 161 Niskoprocentowa dotacja 163 Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników 164 Tarcza 6.0 wprowadza również ułatwienia w zatrudnianiu pracowników 165 Wydłużono termin na wnioskowanie o pomoc 165
Sygnatura czytelni BMW: VI I 282 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151072 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151071 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 103-[109].
E-biznes Formy handlu elektronicznego, modele sprzedaży przez internet w Polsce i na świecie Promocja w internecie E-commerce w utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej Rozwój e-commerce w Polsce na tle tendencji światowych Determinanty rozwoju e-commerce Analiza trendów rynkowych w e-commerce Wykorzystanie e-commerce na rynku żywności Wykorzystanie e-commerce na rynku odzieży Wykorzystanie e-commerce na rynku elektroniki użytkowej Analizy przypadków dla rynku żywności BioVert Delikatesy Ekologiczne Tesco Analizy przypadków dla rynku odzieży D&A Twoja Marka Answear Analizy przypadków dla rynku elektroniki użytkowej Morele.net eFOX24
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153954 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117565 L/WF (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Publikacja darmowa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię produktu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106983 L (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu. Publikacja ukazuje związki marketingu z zarządzaniem, mikro- i makroekonomią, psychologią, socjologią, przemysłem i handlem. Jest bogato ilustrowana rysunkami i przykładami doświadczeń polskich przedsiębiorstw. Zawiera indeks rzeczowy i bibliografię, a po każdym rozdziale pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studium przypadku. Ogromną zaletą książki jest przystępny język i przejrzysta struktura wykładu. Szerzej niż w innych podręcznikach nawiązuje do podstawowych funkcji zarzadzania (planowania, organizowania, przewodzenia i kontrolowania) omawia politykę i kalkulacje cen, rolę logistyki w dystrybucji, zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami oraz marketing międzynarodowy. Podręcznik został napisany z myślą o studentach kierunków: ekonomia, finanse i rachunkowość, międzynarodowe stosunki gospodarcze, turystyka, zarządzanie, zarządzanie i inżyniera produkcji, zarządzanie publiczne oraz studiów podyplomowych i doktoranckich. Istotną cechą podręcznika jest połączenie elementów klasycznego marketingu z nowymi trendami. Treść książki obejmuje (…) aspekty funkcjonalne, menedżerskie i strategiczne marketingu. W części aplikacyjnej uwzględniono główne specyficzne obszary zastosowań marketingu: sfera usług, rynki przemysłowe, organizacje non-profit oraz rynki międzynarodowe. Marketing jest rozpatrywany z jego szerokim kontekstem społecznym i środowiskowym. (…) Publikacja reprezentuje ogromne walory dydaktyczne jako podręcznik. Poza przejrzystością na uwagę zasługują wprowadzone na końcu rozdziałów: pytania, case study i zadania do wykonania przez Czytelnika. prof. zw. dr hab. Marek Prymon Prof. zw. dr hab. Eugeniusz Michalski jest kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej. Był również dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania oraz kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego PK. Wykłady prowadził w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim. Jest autorem lub współautorem 21 książek i 118 artykułów naukowych z zakresu ekonomiki i organizacji przedsiębiorstwa, marketingu i zarządzania – opublikowanych w kraju i za granicą. Za podręcznik „Marketing” wraz z towarzyszącym mu aneksem internetowym (pierwszym tego rodzaju w Polsce) został uhonorowany Nagrodą Indywidualną Ministra Edukacji Narodowej i Sportu w 2004 roku.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. Prof. Adam Hamrol kieruje Katedrą Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. W latach 2005-2012 był rektorem tej uczelni. Jest laureatem Polskiej Nagrody Jakości w kategorii nauka. Opublikował ponad 200 prac, w tym wznawianą co roku, już od ponad 10 lat, książkę Zarządzanie jakością z przykładami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 107784 LE (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Można czy trzeba odpowiednio gospodarować i zarządzać środowiskiem przyrodniczym? I czy właściwie te procesy dotyczą środowiska czy nie? A jeżeli tak, to jak to robić i po co? Dlaczego zajmują się ekonomiści a nie tylko zieloni? Na te i inne pytania dotyczące środowiska widzianego z perspektywy gospodarowania i zarządzania starali się odpowiedzieć autorzy niniejszego podręcznika. Publikacja Gospodarowanie i zarządzanie środowiskiem to szerokie kompendium wiedzy ekonomicznej na temat gospodarowania i zarządzania środowiskiem przyrodniczym w kontekście koncepcji zrównoważonego rozwoju. Zagadnienia w nie poruszane dotyczą wszystkich dziedzin działalności gospodarczej i podmiotów gospodarki rynkowej (władz, konsumentów, przedsiębiorstw i ich szeroko rozumianego otoczenia). Podkreślić należy, że racjonalne gospodarowanie środowiskiem jest jednym z głównych priorytetów Unii Europejskiej, która jako obowiązującą przyjęła koncepcję zrównoważonego rozwoju i zobligowała swoich członków do jej realizacji. Polska również aktywnie uczestniczy w tym procesie, dlatego warto poszerzyć wiedzę o te zagadnienia. Autorzy mają nadzieję, że podręcznik będzie cenną pomocą dla wszystkich kierunków studiów ekonomicznych, a także inżynierskich powiązanych z zarządzaniem. Barbara Kryk
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110073 LE (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności