Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1905)
IBUK Libra
(8)
Forma i typ
Książki
(1514)
Publikacje naukowe
(834)
Publikacje fachowe
(445)
Artykuły
(349)
Publikacje dydaktyczne
(341)
Poradniki i przewodniki
(114)
Publikacje popularnonaukowe
(32)
Czasopisma
(22)
E-booki
(19)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Publikacje informacyjne
(2)
Druki ulotne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1251)
dostępne
(766)
wypożyczone
(139)
nieokreślona
(33)
Placówka
Wypożyczalnia
(875)
Czytelnia Główna
(6)
Biblioteka WB
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(469)
Biblioteka WEiZ
(671)
Biblioteka WWFiF
(67)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Magazyn
(54)
Biblioteka WEAiI
(35)
Autor
Sałbut Bartosz
(17)
Knosala Ryszard (1949- )
(11)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Ludwiński Mariusz
(11)
Pacana Andrzej
(11)
Mruk Henryk
(10)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(10)
Gasper Dorota
(8)
Gutowski Maksymilian
(8)
Kubik Szymon
(8)
Witkowska Magda
(8)
Wąsiel Marcin
(8)
Rosa Grażyna (1968- )
(7)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Skrzypek Elżbieta (1952- )
(7)
Wołek Łukasz
(7)
Jóźwiak Bożena
(6)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(6)
Lipa Michał
(6)
Nowak Edward (1951- )
(6)
Pietroń-Pyszczek Agata
(6)
Sadowska Beata
(6)
Wojtaszczyk Justyna
(6)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(6)
Akopân Ruben
(5)
Biesok Grzegorz (1976- )
(5)
Branczewska Sylwia
(5)
Doroba Anita
(5)
Hamrol Adam (1952- )
(5)
Jabłoński Adam Stefan (1972- )
(5)
Karczewski Leszek
(5)
Kauf Sabina
(5)
Klisiński Janusz (1950- )
(5)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Mazurek Grzegorz
(5)
Miller Grzegorz
(5)
Penc-Pietrzak Ilona
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Stańczyk Izabela
(5)
Antonowicz Paweł
(4)
Dejnaka Agnieszka
(4)
Dziuba Szymon
(4)
Gierulski Wacław
(4)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(4)
Górska Ewa (organizacja i zarządzanie)
(4)
Haberka Paweł
(4)
Hachkevych Oleksandr
(4)
Kaczmarek Radek
(4)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(4)
Kotarbiński Jacek
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Kozielski Robert
(4)
Moczydłowska Joanna
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Plinta Dariusz
(4)
Stanik-Besler Anida
(4)
Stanusch Maciej
(4)
Sułkowski Łukasz
(4)
Szczypa Piotr
(4)
Szymańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(4)
Szymonik Andrzej (1952- )
(4)
Trawka Dominika
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Walczak Wojtek
(4)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(4)
Wołczański Tomasz
(4)
Wright Lizzie
(4)
Świerkocki Marcin
(4)
Żmigrodzki Marcin
(4)
Żukowski Marcin
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(3)
Antosz Katarzyna
(3)
Apitz Monika
(3)
Banaś Jarosław
(3)
Barcik Agnieszka
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bylok Felicjan (1957- )
(3)
Błażewicz Grzegorz
(3)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(3)
Chaniewska Maria
(3)
Chmiel Sławomir J
(3)
Chojnacki Krzysztof
(3)
Czakon Wojciech
(3)
Dignen Bob
(3)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(3)
Dubicka Iwonna
(3)
Dziedzic Dorota (organizacja i zarządzanie)
(3)
Filipowicz Grzegorz (zarządzanie)
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Hogan Mike
(3)
Howaniec Honorata
(3)
Humble Jez
(3)
Ingaldi Manuela
(3)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(3)
Jabłoński Marek Marian (1972- )
(3)
Jakubiec Marcin
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(668)
2010 - 2019
(954)
2000 - 2009
(203)
1990 - 1999
(75)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(6)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1560)
1989-2000
(20)
1901-2000
(11)
1945-1989
(5)
2001
(2)
Kraj wydania
Polska
(1883)
Stany Zjednoczone
(18)
Wielka Brytania
(7)
Indie
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(1859)
angielski
(51)
nieznany (po)
(1)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(297)
Menedżerowie
(199)
Przedsiębiorcy
(72)
Specjaliści ds. marketingu
(25)
Specjaliści ds. kadr
(14)
Doradcy personalni
(12)
Pracownicy naukowi
(10)
Urzędnicy
(10)
Informatycy
(9)
Dyrektorzy HR
(8)
Ekonomiści
(8)
Logistycy
(8)
Pracodawcy
(7)
Analitycy ekonomiczni
(6)
Inżynierowie
(6)
Księgowi
(6)
Programiści
(6)
Specjaliści ds. controllingu
(6)
Kierownicy projektów
(5)
Coachowie
(4)
Menedżerowie produkcji
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Pracownicy banków
(4)
Specjaliści ds. public relations
(4)
Specjaliści ds. rekrutacji
(4)
Dziennikarze
(3)
Główni księgowi
(3)
Inwestorzy indywidualni
(3)
Inżynierowie budownictwa
(3)
Kontrolerzy jakości
(3)
Nauczyciele
(3)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(3)
Studenci
(3)
Analitycy finansowi
(2)
Analitycy rynku
(2)
Biegli rewidenci
(2)
Doradcy finansowi
(2)
Dyrektorzy finansowi
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(2)
Politycy
(2)
Prezesi
(2)
Psycholodzy
(2)
Specjaliści ds. finansów
(2)
Specjaliści zarządzania informacją
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Archiwiści
(1)
Audytorzy wewnętrzni
(1)
Bibliotekarze
(1)
Blogerzy
(1)
Budowlani
(1)
Copywriterzy
(1)
Deweloperzy
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Ekolodzy (zawód)
(1)
Elektrycy
(1)
Energetycy
(1)
Farmaceuci
(1)
Freelancer
(1)
Handlowcy
(1)
Hotelarze
(1)
Influencerzy
(1)
Inwestorzy
(1)
Inwestorzy instytucjonalni
(1)
Lekarze
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Manedżerowie
(1)
Menedżerowie $2 dbn
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Policjanci
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy biurowi
(1)
Pracownicy instytucji finansowych
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy przemysłu
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Prawnicy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rektorzy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści audytu logistycznego
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Specjaliści ds. ochrony danych osobowych
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści ds. zamówień publicznych
(1)
Specjaliści ochrony informacji niejawnych
(1)
Specjaliści zarządzania ryzykiem
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(386)
Marketing
(230)
Przedsiębiorstwo
(162)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(122)
Zarządzanie jakością
(91)
Innowacje
(86)
Przedsiębiorstwa
(83)
Komunikacja marketingowa
(76)
Zarządzanie projektami
(70)
Zarządzanie strategiczne
(58)
Logistyka gospodarcza
(53)
Organizacja
(50)
Zarządzanie ryzykiem
(49)
Zasoby ludzkie
(49)
Kultura organizacyjna
(47)
Produkcja
(44)
Strategia marki
(44)
Zarządzanie wiedzą
(44)
Przywództwo
(43)
Marketing elektroniczny
(42)
Media społecznościowe
(42)
Marketing strategiczny
(40)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(40)
Marketing partnerski
(36)
Organizacje
(32)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(32)
Logistyka
(31)
Handel elektroniczny
(30)
Inżynieria produkcji
(30)
Menedżerowie
(30)
Konkurencyjność
(28)
Systemy informatyczne zarządzania
(27)
Rozwój zrównoważony
(26)
Content marketing
(25)
Szczupłe zarządzanie
(25)
Decyzje
(24)
Efektywność ekonomiczna
(24)
Konsumenci (ekonomia)
(24)
Public relations
(24)
Model biznesowy
(23)
Planowanie strategiczne
(23)
Zarządzanie treścią
(23)
Rachunkowość zarządcza
(22)
Turystyka
(22)
Zarządzanie finansami
(22)
Badania marketingowe
(21)
Marka (ekonomia)
(21)
Obsługa klienta
(21)
Zarządzanie kryzysowe
(21)
Łańcuch dostaw
(21)
Controlling
(20)
Motywacja pracy
(20)
Reklama
(20)
Ekonomia
(19)
Finanse przedsiębiorstwa
(19)
Internet
(19)
Komunikowanie skuteczne
(19)
Kreatywność
(19)
Marketing cyfrowy
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Sukces
(19)
Zarządzanie innowacjami
(19)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(18)
Przedsiębiorczość
(18)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(18)
Zaangażowanie pracowników
(18)
Kampanie reklamowe
(17)
Komunikacja interpersonalna
(17)
Organizacja pracy
(17)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(17)
Usługi
(17)
Coaching
(16)
Finanse
(16)
Globalizacja
(15)
Gospodarka oparta na wiedzy
(15)
Zarządzanie produktem
(15)
Gospodarka
(14)
Kluczowe czynniki sukcesu
(14)
Praca zespołowa
(14)
Projektowanie
(14)
Zarządzanie organizacją
(14)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(14)
Zarządzanie relacjami z klientem
(14)
Zarządzanie zmianą
(14)
BHP
(13)
CRM
(13)
Design thinking
(13)
Etyka biznesu
(13)
Firma (nazwa)
(13)
Marketing doświadczeń
(13)
Marketing społecznościowy
(13)
Modele matematyczne
(13)
Strategia reklamy
(13)
Branding (marketing)
(12)
Budowanie marki
(12)
Dobre praktyki
(12)
Jakość
(12)
Kadry
(12)
Kapitał ludzki
(12)
Marketing sportowy
(12)
Temat: czas
2001-
(494)
1901-2000
(76)
1989-2000
(63)
1945-1989
(24)
1801-1900
(6)
2001-0
(4)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(291)
Europa
(8)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Chiny
(4)
Czechy
(4)
Województwo śląskie (1999- )
(4)
Japonia
(3)
Niemcy
(3)
Województwo małopolskie (1999- )
(3)
Dania
(2)
Korea Południowa
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(2)
Szwajcaria
(2)
Ukraina
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(2)
Województwo łódzkie (1999- )
(2)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(2)
Aarhus (Dania)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Filipiny
(1)
Finanse
(1)
Francja
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Kanada
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna (Polska ; region)
(1)
Libia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Skandynawia
(1)
Sudan
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wietnam
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Monografia
(327)
Podręcznik
(281)
Artykuł z czasopisma fachowego
(262)
Opracowanie
(247)
Poradnik
(163)
Praca zbiorowa
(145)
Materiały pomocnicze
(92)
Raport z badań
(54)
Poradniki
(50)
Podręczniki akademickie
(28)
Materiały konferencyjne
(24)
Case study (studium przypadku)
(22)
Czasopismo polskie
(10)
Normy
(10)
Podręczniki
(10)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Księga pamiątkowa
(6)
Czasopismo naukowe
(5)
Sprawdziany i testy
(5)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(2)
Esej
(2)
Księgi pamiątkowe
(2)
Studium przypadku (case study)
(2)
Wytyczne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Antologia
(1)
Biografia
(1)
Czasopisma fachowe polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Encyklopedia
(1)
Felieton
(1)
Kalendarium
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocniczne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Raport
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Vademecum
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia laboratoryjne dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1622)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(242)
Informatyka i technologie informacyjne
(84)
Transport i logistyka
(73)
Inżynieria i technika
(66)
Psychologia
(38)
Socjologia i społeczeństwo
(32)
Media i komunikacja społeczna
(31)
Nauka i badania
(22)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(16)
Matematyka
(15)
Ochrona środowiska
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(13)
Edukacja i pedagogika
(12)
Architektura i budownictwo
(11)
Podróże i turystyka
(9)
Rozwój osobisty
(9)
Historia
(6)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Filozofia i etyka
(3)
Chemia
(2)
Kulinaria
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Religia i duchowość
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(348)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
1913 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gospodarka cyfrowa i postcyfrowa a przedsiębiorstwo / redakcja naukowa Maria Johann. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2021. - 175 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Materiały z konferencji naukowej online, 22 września 2020 r., Warszawa.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Strategie przedsiębiorstw i procesy ich tworzenia w gospodarce cyfrowej i postcyfrowej Marek Błaszczyk Konsument cyfrowy a postcyfrowy - próba identyfikacji Anna M. Zarzycka Transformacja instytucji własności w świecie technologii cyfrowych Joanna Krześ-Dobieszewska Wpływ przeobrażeń na rynku pracy na zwinność przedsiębiorstwa Zofia Gródek-Szostak, Małgorzata Skrzek-Lubasińska Przejęcia technologiczne w erze gospodarki cyfrowej Joanna Korpus Rozwój i finansowanie przedsiębiorstw w warunkach cyfryzacji.z wykorzystaniem crowdfundingu Kamil Gemra Rozwiązania technologiczne jako wsparcie procesu rekrutacyjnego przedsiębiorstw Marcin Gul Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych w zakresie e-biznesowych kompetencji indywidualnych Katarzyna Czainska Trendy technologiczne w komunikacji wewnętrznej Barbara Wyrzykowska Kontrowersje w komunikacji marketingowej w erze postprawdy i niewiedzy Jagoda Ochocka Programy lojalnościowe jako narzędzie budowania relacji z klientami w erze cyfrowej Maria Johann Przyszłość cyfryzacji w przedsiębiorstwach Ewa Jagodzińska-Komar
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152985 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152986 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Kompendium wiedzy z zakresu źródeł, metod i instrumentów kształtowania struktury kapitału współczesnego przedsiębiorstwa.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 120-124.
Wprowadzenie do długoterminowych decyzji finansowych Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie Podział i hierarchia źródeł finansowania przedsiębiorstwa Struktura kapitału w przedsiębiorstwie a struktura finansowania Znaczenie struktury kapitału przedsiębiorstwa w świetle teorii finansów Wykorzystanie struktury kapitału w ocenie finansowej przedsiębiorstwa Decyzje finansowe przedsiębiorstw w obszarze kapitału własnego Kapitał własny w przedsiębiorstwie Źródła i cechy kapitału własnego Ujęcia kapitału własnego Finansowanie udziałowe na poszczególnych etapach rozwoju przedsiębiorstwa Cechy, rodzaje i charakterystyka akcji Emisja akcji w finansowaniu przedsiębiorstw _ procedury i koszty Terminowe finansowanie udziałowe Private equity/Venture capital Aniołowie biznesu Crowdfunding udziałowy _ istota finansowania społecznościowego Długoterminowe decyzje finansowe na rynku kapitału obcego Istota kapitału obcego w finansowaniu działalności przedsiębiorstwa Przesłanki i motywy gromadzenia kapitału na rynku długu Cechy i funkcje kapitału obcego Instrumenty finansowania kapitałem obcym Finansowanie na rynku kredytu bankowego Finansowanie na rynku transakcji leasingowych Finansowanie na rynku obligacji Dylematy wyboru przedsiębiorstwa - finansowanie na rynku kredytu bankowego a emisja obligacji Instrumenty finansowania przedsiębiorstwa kapitałem hybrydowym Koszt kapitału w decyzjach finansowych przedsiębiorstw Istota kosztu kapitału Koszt kapitału własnego Koszt kapitału obcego Koszt kapitału wieloskładnikowego średni ważony koszt kapitału Instrumenty finansowe przedsiębiorstw jako przedmiot alokacji kapitału Wartość pieniądza w czasie Dochód z inwestycji finansowych Polityka wypłat dywidendy i zwrot kapitału własnego inwestorom Ryzyko na rynku kapitałowym Czynniki i rodzaje ryzyka Ryzyko inwestycyjne i jego pomiar Miary efektywności inwestycji finansowych Wskaźniki rynku kapitałowego
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 48
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5851 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 156-168.
Część I. Kierunki zmian w polityce podatkowej państwa Rozdział 1. Ewolucja podatku dochodowego od osób fizycznych w Polsce -30 lat doświadczeń {Bartłomiej Siwek) 1.1.Istota podatku dochodowego od osób fizycznych 1.2.Ewolucja podatku dochodowego od osób fizycznych w Polsce w latach 1991-2021 1.3.Ocena wpływu wybranych elementów konstrukcji podatku dochodowego od osób fizycznych na jego wydajność fiskalną 1.5.Polski Ład - ewolucja czy rewolucja podatkowa? Rozdział 2. Ocena systemu opodatkowania nieruchomości w Polsce na de wybranych krajów Unii Europejskiej (Gabriela Strojna) 2.1.Systemy opodatkowania nieruchomości 2.2.Zasady opodatkowania nieruchomości w Polsce 2.3.Charakterystyka podatków od nieruchomości na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej 2.4.Analiza wysokości obciążeń i znaczenia fiskalnego podatków od nieruchomości w Polsce na tle wybranych państw Unii Europejskiej Rozdział 3. Kontrowersje wokół podatku od czynności cywilnoprawnych -przesłanki i kierunki jego zmian (Jakub Koczar) 3.1.Podatek od czynności cywilnoprawnych w polskim systemie podatkowym 3.2.Analiza wydajności fiskalnej podatku od czynności cywilnoprawnych 3.3.Możliwe kierunki zmian prawnych w podatku od czynności cywilnoprawnych Rozdział 4. Podatkowa konkurencja a podatkowa współpraca w Unii Europejskiej na przykładzie podatku dochodowego od osób prawnych (Monika Suder) 4.2.Istota konkurencji podatkowej i jej zakres w Unii Europejskiej 4.3.Raje podatkowe jako przejaw konkurencji podatkowej 4.4.Idea współpracy podatkowej wUE-w kierunku pogłębionej harmonizacji Część II. Rola współczesnego przedsiębiorstwa w gospodarce i społeczeństwie Rozdział 5. Realizacja zasad ładu korporacyjnego przez spółki publiczne notowane na GPW (.Paulina Szostecka) 5.1.Istota nadzoru korporacyjnego 5.2.Rozwój nadzoru korporacyjnego w Polsce 5.3.Ramy ładu korporacyjnego w Unii Europejskiej a zasady ładu korporacyjnego w Polsce 5.4.Ocena stosowania zasad nadzoru korporacyjnego przez spółki publiczne notowane na GPW 5.5.Wyzwania ładu korporacyjnego w świetle Europejskiego Zielonego Ładu Rozdział 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako obszar raportowania informacji pozafinansowych (Joanna Śliwa) 6.1.Istota i podstawy prawne raportowania pozafinansowego 6.2.Społeczna odpowiedzialność biznesu a raportowanie niefinansowe 6.3.Standardy i koncepcje teoretyczne raportowania informacji o CSR 6.4.Praktyka raportowania społecznej odpowiedzialności w wybranych spółkach ZWIG20 Rozdział 7. Raportowanie społecznej odpowiedzialności biznesu przez polskie spółki energetyczne notowane na GPW (Patrycja Sitarz) 7.1.CSR jako obszar raportowania niefinansowego 7.2.Standardy raportowania CSR 7.3.Powszechność raportowania danych pozafinansowych przez polskie spółki z sektora energetycznego notowane na GPW Rozdział 8. Kierunki działań i ocena stopnia realizacji zielonej polityki Unii Europejskiej (Dominika Żak) 8.1.Istota zielonej gospodarki i rola regulacji środowiskowych 8.2.Rozwój i wyzwania polityki środowiskowej w Unii Europejskiej 8.3.Cele i działania Unii Europejskiej w zakresie ochrony środowiska 8.4.Wykorzystanie instrumentów do osiągania celów ochrony środowiska w Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152711 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 99241, 99242 L, E 326, 101957 (4 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce: Różnice kulturowe i komunikacja międzykulturowa w różnych regionach świata jako podstawa sukcesu w biznesie międzynarodowym. Na książce nazwa autora Kamila Słupińska, przyjęta nazwa: Kamila Peszko.
Bibliografia, netografia na 127-[131].
Komunikacja - definicją istota, cechy Proces, kanał i rodzaje komunikacji Komunikacja marketingowa Zakłócenia i bariery skutecznej komunikacji Różnice kulturowe - definicja, istota, cechy Definicja i istota kultury Uwarunkowania i potrzeby kulturowe Uwarunkowania i potrzeby społeczne Różnice kulturowe i społeczne Komunikacja międzykulturowa - definicja, istotą cechy Definicja i istota komunikacji międzykulturowej w negocjacjach Problemy komunikacji międzykulturowej Znaczenie i podział kultur w negocjacjach Komunikacja międzykulturowa - kraje amerykańskie kraje Ameryki Północnej Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA) Kanada kraje Ameryki Łacińskiej Meksyk Brazylia Komunikacja międzykulturowa - kraje azjatyckie Rosyjska Republika Federalna Dalekowschodnia kultura biznesowa Chińska Republika Ludowa Japonia Republika Korei Republika Indii kraje arabskie komunikacja międzykulturowa - kraje europejskie Belgia Czechy Dania Finlandia Francja Grecja Hiszpania Holandia Litwa, Łotwa i Estonia - kraje bałtyckie Niemcy Polska Rumunia Węgry Wielka Brytania Włochy
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 91
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symulacja procesów produkcyjnych / Damian Krenczyk, Paweł Pawlewski, Dariusz Plinta. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2022. - 311 stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Bibliografia, netografia na stronach 298-304. Indeks.
Dla menedżerów produkcji, studentów oraz doktorantów.
1. Modelowanie i symulacja 1.1. Podstawy modelowania i symulacji 1.2. Rodzaje symulacji 1.3. Gry symulacyjne 1.4. Etapy realizacji projektów symulacyjnych 1.5. Nowe technologie w symulacji II. SYMULACJA PRODUKTU 2. Projektowanie nowego produktu 2.1. Proces projektowania 2.2. Parametryzacja modelu produktu 2.3. Praktyczny przykład modelowania nowego produktu 3. Modelowanie i symulacja w projektowaniu produktu 3.1. Systemy komputerowe wspomagające projektowanie produktu 3.2. Zaawansowane techniki projektowania 3.3. Modelowanie adaptacyjnych części i zespołów produktu 3.4. Prototypowanie wirtualne i fizyczne III. SYMULACJA PROCESU 4. Projektowanie/przeprojektowywanie procesu 4.1. Projektowanie procesu 4.2. Pomiar procesu 4.3. Równoważenie procesu 4.4. Doskonalenie procesu 5. Modelowanie i symulacja w projektowaniu/przeprojektowywaniu procesu 5.1. Model koncepcyjny 5.2. Metody poprawiania reprezentacji procesu rzeczywistego 5.3. Równoważenie procesu produkcyjnego 5.4. Modelowanie zakłóceń 5.5. Scenariusze eksperymentów symulacyjnych i optymalizacja 5.6. Systemy komputerowe wspomagające projektowanie/przeprojektowywanie procesu − Arena, FlexSim, Simulation Plant, Simio, Anylogic IV. FABRYKA – SYMULACJA WIELU PROCESÓW 6. Projektowanie/przeprojektowywanie fabryk 6.1. Fabryka 6.2. Modelowanie i symulacja przy projektowaniu fabryk 7. Zarządzanie fabryką – wieloma procesami 7.1. Planowanie i sterowanie produkcją z wykorzystaniem symulacji 7.2. Integracja systemów wspomagających zarządzanie produkcją z systemami symulacyjnymi V. TECHNOLOGIE PRZEMYSŁU 4.0 8. Generowanie modeli symulacyjnych 8.1. Potrzeba automatycznego generowania modeli 8.2. Metody automatycznego lub półautomatycznego generowania modeli symulacyjnych 8.3. Dostęp do danych w procesie tworzenia modeli symulacyjnych 8.4. Interfejsy wymiany danych i wewnętrzne języki programowania 8.5. Konwersja danych na kod modelu symulacyjnego 8.6. Przykład praktyczny 9. Technologie wspierające symulacje 9.1. Systemy inteligentnej fabryki 9.2. Cyfrowe bliźniaki 9.3. Praktyczne zastosowanie dyskretnych modeli symulacyjnych w implementacji cyfrowego bliźniaka 9.4. Zastosowanie algorytmów uczenia maszynowego i symulacji dyskretnej w implementacji systemów cyber-fizycznych 10. Cyfrowa fabryka 10.1. Koncepcja cyfrowej fabryki 10.2. Etapy tworzenia cyfrowej fabryki 10.3. Systemy informatyczne wspierające tworzenie cyfrowej fabryki 10.4. Przykłady analiz produkcyjnych przeprowadzanych z wykorzystaniem modeli cyfrowej fabryki 11. Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość 11.1. Ogólna charakterystyka digitalizacji rzeczywistych systemów 11.2. Systemy wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (sprzęt i oprogramowanie) 11.3. Przykłady stosowania technologii rozszerzonej rzeczywistości
Sygnatura czytelni BMW: VI J 30 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154082 N, 154083 N, 154155 N, 154084 N, 154154 N, 154153 N (6 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154133 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potrójna rewolucja Komputery sobie z nami pogrywają (w go) Co stało się z materialnymi aktywami? Gigant kontaktuje się z ludźmi Maszyna | Platforma | Tłum Co wydarzyło się wcześniej? Czego możecie się spodziewać CZĘŚĆ I UMYSŁ I MASZYNA To, co najtrudniej nam zaakceptować w nas samych Od kopalni papierologii do zawiązania fundamentalnej umowy Ludzki umysł: fantastyczny, lecz wadliwy W stronę nowej współpracy umysłów i maszyn Jak odnieść sukces Maszyny, które najbardziej przypominają umysł Dwupasmówką do sztucznej inteligencji Dlaczego mamy dostęp do sztucznej inteligencji akurat teraz? Zademonstrowanie i zastosowanie Cześć, robociku Procesy bez udziału ludzi Wirtualizacja jest rzeczywistością Złoty wiek automatów Kształty z przyszłości Tam, gdzie technologia i przemysł nadal potrzebują ludzkości Czy androidy mogą wpaść na genialny pomysł? Co takiego mamy my, czego nie mają komputery CZĘŚĆ II PRODUKT I PLATFORMA Ofiary nowej maszyny Cisza przed burzą Terminator światów Platformy się łączą, a tradycyjne przedsiębiorstwa znikają Dobór dóbr komplementarnych i inne sprytne strategie Jak Steve Jobs był bliski zaprzepaszczenia wszystkiego Prawdziwa moc cyfrowych platform Bądźmy otwarci Sztuka prowadzenia wojny platform. Wyróżnijcie się, i to szybko Przymioty popularnych platform Dobrani do pary: dlaczego platformy odnoszą sukcesy Kiedy świat nie jest darmowy, idealny i natychmiastowy Silniki płynności Wykorzystujcie kapitał i korzystajcie z życia Czy produkty mają jeszcze szanse? Firmy wybierają się na przejażdżkę Niezliczone zalety platform Dlaczego ceny na platformach są niskie Ograniczone innowacje: tam gdzie stara gwardia wciąż jest na posterunku CZĘŚĆ III RDZEŃ I TŁUM Nowy ląd na horyzoncie: pojawienie się tłumu Tutaj są wszyscy Magia rynków, czyli tłumów w najczystszej postaci Jak można zapanować nad tłumem? Dlaczego ekspert, którego znacie, nie jest tym ekspertem, którego potrzebujecie Żółtodzioby biją biologiczne rekordy Co jest nie tak z ekspertami? Rdzeń otwiera się na tłum Głos dobywający się ze świata Sen o decentralizacji wszystkiego Bitcoin: rewolucja pod pseudonimem Rejestr, a nie waluta. Uświadamianie sobie potencjału łańcucha bloków Przewracanie poukładanych stosów: kryptoatak na rdzeń Czy firmy są już passe? (podpowiadamy: nie) Filozofia DAO Gorzki koniec bitcoinów? Technologie zamętu... ...spotykają się z ekonomią firm Najnowsze pomysły na to, dlaczego firmy są tak powszechne Firmy przyszłości będą tak naprawdę trochę nudne Gospodarki i społeczeństwa a komputeryzacja
Sygnatura czytelni BMW: VI J 130 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149358 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach 137-152.
Dla studentów logistyki, marketingu oraz zarządzania, a także praktyków i teoretyków zajmujących się obsługą logistyczną handlu elektronicznego.
Koncepcja wartości dla klienta 1.1. Wartość dla klienta w naukach społecznych i ekonomicznych 1.1.1. Geneza, istota i kategorie pojęcia wartości 1.1.2. Wartość dla klienta w naukach ekonomicznych 1.2. Strategie i obszary tworzenia wartości dla klienta w działalności handlowej 1.3. Atrybuty wartości dla klienta wynikające z działalności handlowej 1.4. Zarządzanie wartością dla klienta Rozwój i strategie handlu elektronicznego 2.1. Czynniki rozwoju oraz stan aktualny handlu elektronicznego na rynku B2C w Polsce i na świecie 2.1.1. Geneza i determinanty rozwoju e-handlu 2.1.2. Ekspansja polskiego handlu internetowego 2.2. E-konsument i jego oczekiwania względem transakcji w handlu elektronicznym 2.2.1. Charakterystyka pokoleń klientów i ich preferencje zakupowe 2.2.2. E-klient i jego postawa wobec handlu elektronicznego 2.3. Nowe modele biznesu elektronicznego w świetle koncepcji wartości dla klienta 2.3.1. Modele biznesowe w handlu elektronicznym 2.3.2. M-commerce i f-commerce – nowe modele dostarczenia wartości dla klienta 2.3.3. Omnichannel – wyzwanie współczesnego rynku e-commerce Logistyczny łańcuch tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.1. Koncepcja tworzenia wartości w handlu elektronicznym 3.2. Logistyczny łańcuch wartości 3.2.1. Logistyka handlu elektronicznego 3.2.2. Pojęcie i istota łańcucha dostaw i sieci dostaw 3.2.3. Łańcuchy wartości 3.2.4. Znaczenie logistyki w łańcuchu wartości w handlu elektronicznym 3.2.5. Współpraca w ramach łańcucha dostaw jako determinanta tworzenia wartości 3.3. Logistyczne bariery funkcjonowania e-handlu w kontekście tworzenia wartości Wartość dla klienta w handlu elektronicznym w ocenie klientów i obsługi sklepów internetowych 4.1. Przebieg badań i charakterystyka prób badawczych 4.2. Oczekiwana i dostarczana wartość dla klienta w handlu elektronicznym 4.2.1. Obraz polskiego rynku e-commerce 4.2.2. Logistyczne aspekty zakupów w Internecie w kontekście tworzenia wartości dla klienta 4.3. Wnioski i rekomendacje dla podmiotów gospodarczych
Sygnatura czytelni BMW: VI I 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 148977 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148976 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polityka innowacyjna : nowe tendencje w teorii i praktyce / Marzenna Anna Weresa. - Wydanie II - Warszawa : PWN, 2022. - 248 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Ekonomia)
Na grzbiecie akronim serii: E.
Bibliografia na stronach 233-246. Indeks.
ROZDZIAŁ 1. Podstawy teorii innowacji 1.1.Innowacje, rodzaje i ekonomiczna interpretacja 1.2.Innowacyjność gospodarki 1.3.Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki innowacyjności 1.4.Modele innowacji - od modelu liniowego do systemu innowacji 1.5.Transfer wiedzy i dyfuzja innowacji 1.6.Bariery działalności innowacyjnej ROZDZIAŁ 2. Koncepcja systemów innowacji 2.1.Pojęcie narodowych systemów innowacji (NSI) 2.2.Sposoby pomiaru poziomu innowacyjności gospodarek 2.3.Różne modele narodowych systemów innowacji w gospodarce światowej 2.4.Od narodowych do regionalnych, branżowych i technologicznych systemów innowacji 2.5.Polityka innowacyjna jako element systemu innowacji ROZDZIAŁ 3. Teoretyczne podstawy polityki innowacyjnej 3.1.Definicja strategii innowacji i polityki innowacyjnej 3.2.Miejsce polityki innowacyjnej w polityce gospodarczej państwa 3.3.Ewolucja polityki innowacyjnej: od podejścia tradycyjnego do współczesnego 3.4.Współczesny model polityki w dziedzinie innowacji 3.5.Cele i narzędzia polityki innowacyjnej 3.6.Ewaluacja polityki innowacyjnej ROZDZIAŁ 4. Struktury proinnowacyjne i ich rola w pobudzaniu innowacyjności 4.1.Pojęcie struktury proinnowacyjnej w gospodarce 4.2.Parki naukowo-technologiczne w teorii i praktyce 4.3.Inkubatory biznesu 6Spis treści AA. Sieciowe powiązania innowatorów 4.5.Geneza i ewolucja koncepcji klastrów 4.6.Innowacyjne miasta ROZDZIAŁ 5. Finansowanie innowacji jako narzędzie polityki innowacyjnej 5.1.Źródła finansowania innowacji 5.2.Problem ryzyka innowacyjnego 5.3.Finansowanie innowacji przez kapitał podwyższonego ryzyka: private eąuity, venture capital, aniołowie biznesu 5.4.Instytucje wspomagania finansowego: podatki, subsydia, amortyzacja ROZDZIAŁ 6. Polityka innowacyjna w praktyce - doświadczenia wybranych krajów 6.1.Polityka innowacyjna w państwach członkowskich Unii Europejskiej: porównanie Finlandii i Irlandii 6.2.Polska i Czechy - polityka innowacyjna w kontekście doganiania liderów innowacyjności 6.3.Polityka innowacyjna w Stanach Zjednoczonych 6.4.Polityka innowacyjna Korei Południowej - azjatyckiego tygrysa innowacyjności 6.5.Chiny - od transferu technologii i imitacji ku tworzeniu rodzimych innowacji
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 152635 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6497 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Adam Jelonek, Beata Glinka Przedsiębiorczość imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce – wprowadzenie Agnieszka Brzozowska Obraz migracji zagranicznych – ogólny zarys tendencji Julita Majczyk Przegląd badań przedsiębiorczości imigrantów w Polsce Agnieszka Brzozowska Aktywność przedsiębiorcza wśród wietnamskich imigrantów w Polsce Joanna Wardęga W drodze do Chinatown? Chińscy przedsiębiorcy w Polsce Renata Czekalska Różne barwy biznesu, czyli o przedsiębiorczości indyjskich imigrantów w Polsce Michał Lubina Nie tylko Samsung. O przedsiębiorczości koreańskich imigrantów w Polsce Adam Jelonek, Michał Lubina Diaspora Pinoy. Studium przypadku przedsiębiorców filipińskich w Polsce Agnieszka Postuła Przedsiębiorstwa imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce Beata Glinka, Adam Jelonek Różne oblicza migracji
Sygnatura czytelni BMW: VI U 172 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149373 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 119.
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151867 N (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności