Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Pamuła Anna
(1)
Piecuch Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Dobre praktyki
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność energetyczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Białoruś
(1)
Hiszpania
(1)
Portugalia
(1)
Ukraina
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150664 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja)
Bibliografia, netografia na stronach 165-172.
Efektywność energetyczna w MŚP Zmiany systemu elektroenergetycznego Potencjał działania i środki na rzecz efektywności energetycznej Bariery wdrażania działań na rzecz efektywności energetycznej Potencjał MŚP w zakresie efektywności energetycznej Stymulatory implementacji działań na rzecz efektywności energetycznej Zarządzanie popytem na energię i prosumpcja jako elementy wspierające działania na rzecz efektywności energetycznej Audyt energetyczny jako element wspierający działania na rzecz efektywności energetycznej Modele oceny dojrzałości działań w zakresie EE w firmach sektora MŚP Wpływ cyfryzacji na efektywność energetyczną Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe firm sektora energetycznego Technologie cyfrowe w sektorze energetycznym Wpływ technologii cyfrowych na efektywność energetyczną w sektorach końcowego wykorzystania energii Obszary cyfryzacji i zastosowania nowych technologii w elektroenergetyce Platformy cyfrowe dla efektywności energetycznej Opomiarowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej Dane w procesach poprawy efektywności energetycznej Zaangażowanie przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce w działania na rzecz efektywności energetycznej w świetle badań własnych Działania na rzecz efektywności energetycznej podejmowane przez przedsiębiorstwa sektora MŚP Postrzeganie znaczenia kwestii związanych z efektywnością energetyczną Odpowiedzialność za działania na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej – procedury zakupu Poziom podejmowania działań na rzecz efektywności energetycznej Czynniki motywujące i demotywujące MŚP do działań na rzecz efektywności energetycznej Stosunek do nowych możliwości udziału w rynku energii i prosumpcji Zmiana dostawcy energii Wybór dostawcy energii a oferowane usługi Udział w programach zarządzania popytem na energię (DSM) Możliwość stosowania różnych programów taryfowych Zakup urządzeń produkujących energię Wykorzystanie i postrzeganie możliwości, jakie daje cyfryzacja w obszarze EE Pomiar zużycia energii i analiza danych Postrzeganie cyfrowych platform do zarządzania energią Wykorzystanie i ocena źródeł wiedzy Ocena dojrzałości badanych MŚP w zakresie działań na rzecz EE
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154430 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Drugie miejsce wydania i nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie przy rozdziałach.
Pojęcie i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu „Dobre praktyki” według kanonu i opracowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania marketingiem Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych na przykładzie Pepees S.A. Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a źródła finansowania usług w placówce medycznej Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk: Analityka marketingowa - wartość marki a relacje z klientami Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o. Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów Justyna Dziedziela: ABB Contact Center - początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150007 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Wciąż pojawiają się nowe teorie, kto jest wrogiem, a kto sojusznikiem. Stale majdruje się nowe listy podejrzanych i wykonuje dokumenty równie prawdziwe jak doniesienia, że Mojżesz zawarł pakt z kosmitami, Hitler kochał Żydów, Stalin wprowadził w Polsce demokrację, a rządzący mówią prawdę dbając o społeczeństwo. Proceder się nigdy nie skończy. I nie ma powodu, by się skończył. Władcy uzupełnili piąte przykazanie. Empusy i metanoje służb specjalnych rozumieją je tak: „Nie zabijaj niepotrzebnie. Jeżeli jednak musisz zabić – nie wahaj się. Zrób to szybko i nie zostawiaj śladu”. Wezwanie do palenia węglem brunatnym w gospodarstwach domowych jest wezwaniem do mordowania ludzi...
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności