Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(621)
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(261)
Forma i typ
E-booki
(621)
Książki
(260)
Publikacje naukowe
(91)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(195)
dostępne
(132)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(136)
Biblioteka WB
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(76)
Biblioteka WEiZ
(79)
Biblioteka WWFiF
(34)
Biblioteka WEAiI
(3)
Autor
Niedbalski Jakub
(9)
Motowidlak Urszula
(8)
Makowska-Iskierka Marzena
(7)
Burchard-Dziubińska Małgorzata
(6)
Dorożyński Tomasz
(6)
Jażdżewska Iwona
(6)
Kamiński Tomasz
(6)
Kaźmierczak Arkadiusz
(6)
Kuna-Marszałek Anetta
(6)
Nowakowska Aleksandra
(6)
Rzeńca Agnieszka
(6)
Wójcik Marcin
(6)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Jerzyk-Wojtecka Justyna
(5)
Kobyłecka-Piwońska Ewa
(5)
Warwas Izabela
(5)
Wiktorowicz Justyna
(5)
Bekrycht Tomasz
(4)
Bołdyrew Aneta
(4)
Chądzyński Jacek
(4)
Drzazga Dominik
(4)
Grabarczyk Tadeusz
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Gryglewski Krzysztof
(4)
Kaczmarek Tomasz
(4)
Kalińska-Kula Magdalena
(4)
Kisztelińska-Węgrzyńska Agnieszka
(4)
Kowalik Katarzyna
(4)
Krasiński Tadeusz
(4)
Krzewińska Aneta
(4)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(4)
Kłosińska-Nachin Agnieszka
(4)
Malinowski Andrzej (1934- )
(4)
Marcinkowska Monika
(4)
Marszał Tadeusz
(4)
Marszał Tadeusz (1952- )
(4)
Maszorek-Szymala Anna
(4)
Mierzejewski Dominik
(4)
Przygodzki Zbigniew
(4)
Płuciennik Jarosław
(4)
Skupień Dagmara
(4)
Spodzieja Stanisław
(4)
Stawasz Danuta
(4)
Stawikowska-Marcinkowska Agnieszka
(4)
Suliborski Andrzej
(4)
Wieloch Justyna
(4)
Wojciechowska Jolanta
(4)
Załęczna Magdalena
(4)
Zielińska-Lont Klaudia
(4)
Żakowski Karol
(4)
Baran Marek
(3)
Barańska-Szmitko Anna
(3)
Bartosiak Mariusz
(3)
Bednarczyk Anna
(3)
Bednarska-Wnuk Izabela
(3)
Bieńkowska Jolanta
(3)
Bogołębska Joanna
(3)
Buczkowski Bogdan
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Burska Katarzyna
(3)
Całek Grzegorz
(3)
Czechowska Dorota Iwona
(3)
Dańska-Borsiak Barbara
(3)
Domański Czesław
(3)
Dubicki Andrzej
(3)
Duraj Agnieszka Natasza
(3)
Duraj Natasza
(3)
Gałkowski Artur
(3)
Gontar Zbigniew
(3)
Gońda Marcin
(3)
Groblińska Justyna
(3)
Grotowska-Leder Jolanta
(3)
Grzegorczyk Wojciech
(3)
Grzelak-Krzymianowska Adriana
(3)
Głodek Paweł
(3)
Hajn Zbigniew
(3)
Jadczak Radosław
(3)
Jędrzejczak Alina
(3)
Kabalski Przemysław
(3)
Kacprzak Andrzej
(3)
Kaczmarek Bogusław
(3)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(3)
Katarzyna Grzeszkiewicz-Radulska
(3)
Kowalska Jolanta E
(3)
Kozłowski Remigiusz
(3)
Kusideł Ewa
(3)
Kłysik-Uryszek Agnieszka
(3)
Michalska Iwonna
(3)
Michalski Grzegorz
(3)
Pogońska-Pol Magdalena
(3)
Rekść Magdalena
(3)
Staroń Anita
(3)
Tanaś Sławoj
(3)
Urbanek Piotr
(3)
Waingertner Przemysław
(3)
Wojciechowski Bartosz
(3)
Woszczyk Patrycja
(3)
Woźniak Maria Judyta
(3)
Zajda Katarzyna
(3)
Świerkocki Janusz
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(235)
2010 - 2019
(550)
2000 - 2009
(81)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(101)
Kraj wydania
Polska
(877)
Język
polski
(810)
angielski
(58)
niemiecki
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(18)
Menedżerowie
(4)
Logistycy
(3)
Nauczyciele
(2)
Influencerzy
(1)
Językoznawcy
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pedagodzy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Miasta
(17)
Innowacje
(13)
Zarządzanie
(13)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(12)
Rozwój zrównoważony
(11)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Przedsiębiorstwa
(9)
Turystyka
(9)
Urbanistyka
(8)
Logistyka gospodarcza
(7)
Rozwój regionalny
(7)
Rynek pracy
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Gospodarka terenowa
(6)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(6)
Planowanie przestrzenne
(6)
Handel elektroniczny
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Marketing
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Rachunkowość zarządcza
(5)
Regionalizacja gospodarcza
(5)
Rewitalizacja
(5)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Antropologia
(4)
Badania operacyjne
(4)
Bibliotekarstwo
(4)
Finanse przedsiębiorstwa
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Promocja zdrowia
(4)
Sport
(4)
Wieś
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Zasoby ludzkie
(4)
Bezrobocie
(3)
Dzieci
(3)
Gospodarka
(3)
Internet
(3)
Kultura fizyczna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Medycyna
(3)
Optymalizacja
(3)
Rynek finansowy
(3)
Socjologia miasta
(3)
Unia Europejska
(3)
Wycena przedsiębiorstwa
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Aktywność fizyczna
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Budżety terenowe
(2)
Centra handlowe
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekonometria
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Fizyka
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Influencer marketing
(2)
Influencerzy
(2)
Integracja europejska
(2)
Inteligentne miasta
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Matematyka
(2)
Metody statystyczne
(2)
Modele matematyczne
(2)
Nadzór korporacyjny
(2)
Organizacje
(2)
Polityka miejska
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polityka społeczna
(2)
Prace badawczo-rozwojowe
(2)
Pracoholizm
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przestrzeń publiczna (urbanistyka)
(2)
Radzenie sobie ze stresem
(2)
Ruch olimpijski
(2)
Samorząd gminny
(2)
Siła robocza
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Statystyka
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Tanatoturystyka
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Transfer technologii
(2)
Transport
(2)
Transport samochodowy
(2)
Trening sportowy
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(20)
1989-2000
(15)
1945-1989
(6)
2001-0
(6)
1801-1900
(4)
1901-
(2)
1801-
(1)
1801-2000
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(44)
Województwo łódzkie
(12)
Łódź (woj. łódzkie)
(11)
Województwo łódzkie (1999- )
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Białoruś
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Bukareszt (Rumunia)
(1)
Francja
(1)
Glasgow (Wielka Brytania)
(1)
Hiszpania
(1)
Lipsk (Niemcy)
(1)
Lizbona (Portugalia)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Warszawsko-Łódzkiej
(1)
Obwód iwanofrankiwski (Ukraina)
(1)
Obwód lwowski (Ukraina)
(1)
Porto (Portugalia)
(1)
Portugalia
(1)
Rzgów (Polska ; miasto)
(1)
Skopje (Macedonia)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Ukraina
(1)
Walencja (Hiszpania)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Łódzkie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(36)
Opracowanie
(31)
Materiały konferencyjne
(15)
Podręcznik
(12)
Materiały pomocnicze
(9)
Podręczniki akademickie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Case study (studium przypadku)
(5)
Raport z badań
(4)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(4)
Dane statystyczne
(2)
Poradniki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Słowniki polsko-arabskie
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
książka elektroniczna (CD-ROM)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Transport i logistyka
(8)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Historia
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Architektura i budownictwo
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Psychologia
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Ochrona środowiska
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Biologia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
882 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7236 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117814 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 137-149.
Rozdział 1. Rozwój handlu internetowego na tle cyfrowej transformacji biznesu 1.1.Cyfrowa transformacja biznesu 1.2.Handel internetowy w procesie hybrydyzacji handlu 1.3.Korzyści i ograniczenia handlu online Rozdział 2. Zachowania e-klienta 2.1.Emocjonalne przesłanki zachowań konsumenta i pozyskiwanie wiedzy w tym obszarze 2.2.Koncepcja różnic pokoleniowych w kontekście użytkowania internetu i handlu online 2.3.Zachowania nabywców w handlu internetowym 2.4.Handel online na tle ekspansji internetu w świetle wyników międzynarodowych badań Rozdział 3. Handel internetowy z perspektywy nabywcy w Polsce i wybranych krajach europejskich – analiza komparatywna 3.1.Przedmiot, metodyka badania i charakterystyka próby 3.2.Zachowania internetowe potencjalnych e-nabywców 3.3.Opinie i postawy e-nabywców, motywatory i problemy w zakresie e-zakupów 3.4.Zwyczaje zakupowe nabywców w handlu internetowym
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 289 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150664 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cyfryzacja)
Bibliografia, netografia na stronach 165-172.
Efektywność energetyczna w MŚP Zmiany systemu elektroenergetycznego Potencjał działania i środki na rzecz efektywności energetycznej Bariery wdrażania działań na rzecz efektywności energetycznej Potencjał MŚP w zakresie efektywności energetycznej Stymulatory implementacji działań na rzecz efektywności energetycznej Zarządzanie popytem na energię i prosumpcja jako elementy wspierające działania na rzecz efektywności energetycznej Audyt energetyczny jako element wspierający działania na rzecz efektywności energetycznej Modele oceny dojrzałości działań w zakresie EE w firmach sektora MŚP Wpływ cyfryzacji na efektywność energetyczną Wpływ cyfryzacji na modele biznesowe firm sektora energetycznego Technologie cyfrowe w sektorze energetycznym Wpływ technologii cyfrowych na efektywność energetyczną w sektorach końcowego wykorzystania energii Obszary cyfryzacji i zastosowania nowych technologii w elektroenergetyce Platformy cyfrowe dla efektywności energetycznej Opomiarowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej Dane w procesach poprawy efektywności energetycznej Zaangażowanie przedsiębiorstw sektora MŚP w Polsce w działania na rzecz efektywności energetycznej w świetle badań własnych Działania na rzecz efektywności energetycznej podejmowane przez przedsiębiorstwa sektora MŚP Postrzeganie znaczenia kwestii związanych z efektywnością energetyczną Odpowiedzialność za działania na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej Działania inwestycyjne na rzecz efektywności energetycznej – procedury zakupu Poziom podejmowania działań na rzecz efektywności energetycznej Czynniki motywujące i demotywujące MŚP do działań na rzecz efektywności energetycznej Stosunek do nowych możliwości udziału w rynku energii i prosumpcji Zmiana dostawcy energii Wybór dostawcy energii a oferowane usługi Udział w programach zarządzania popytem na energię (DSM) Możliwość stosowania różnych programów taryfowych Zakup urządzeń produkujących energię Wykorzystanie i postrzeganie możliwości, jakie daje cyfryzacja w obszarze EE Pomiar zużycia energii i analiza danych Postrzeganie cyfrowych platform do zarządzania energią Wykorzystanie i ocena źródeł wiedzy Ocena dojrzałości badanych MŚP w zakresie działań na rzecz EE
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 64
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154430 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Animizacja - istota zjawiska Wskazówki animizacyjne i ich kategoryzacja . Procedura badawcza Rezultaty analizy zawartości reklam Znaczenie marki na rynku ekologicznych produktów żywnościowych. Marka miasta - między teorią a praktyką Metodyka badań i charakterystyka zbiorowości Rozumienie marki i jej znaczenia dla miasta Pozycja marki w innych strategiach miejskich Branding miasta jako proces partycypacyjny Bariery i ograniczenia budowania marki Partycypacyjne praktyki z zakresu sztuki jako element zarządzania widownią w kontekście rozwoju miasta kreatywnego Partycypacja w kulturze a partycypacyjne praktyki kulturalne Partycypacja w kulturze a kreatywne tworzenie miejsc Partycypacyjne praktyki kulturalne w przestrzeni miejskiej - wybrane przykłady Rozwój widowni a partycypacyjne praktyki kulturalne Media społecznościowe jako element procesu budowania marki miasta Media społecznościowe jako interaktywne narzędzie komunikacji Marka miasta w mediach społecznościowych Aktywna społeczność w ramach profilu miejskiego w mediach społecznościowych Kryzys w mediach społecznościowych jako Zagrożenie dla marki miasta Profil w mediach społecznościowych jako element budowania marki miasta Wpływ koncepcji i pozycji marki produktu na proces budowania marki pracodawcy Różne oblicza marki Marka pracodawcy W percepcji marki produktu Rekrutacja pracowników przez markę produktu Strategie dużych sieci dla menedżerów oraz handlowych - nowe wyzwania badaczy marketingu Proces rozwoju nowoczesnego handlu w Polsce na przełomie lat 80. i 90. ubiegłego wieku Dominacja światowego handlu detalicznego przez firmy globalne Rozwój sieci handlowych online _ nowa generacja aktorów handlowych Rola handIu internetowego w strategiach wielkopowierzchniowych sieci handlowych obecnych na polskim rynku Nowy konsument sklepów online Najnowsze trendy w badaniach handIu detalicznego na świecie Wyzwania dla przyszłych badań marketingowych
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 59
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6160 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera m. in. art. z IV Konferencji Naukowej "Wartość przedsiębiorstwa - z teorii i praktyki zarządzania", Płock, 5-7 września 2003 r. - inf. o impr. na s. 7 i s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113773 L, 117817 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oblicza Sztuki)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Osoby z niepełnosprawnością a przestrzeń muzealna. Wprowadzenie (Aneta Pawłowska, Anna Wendorff) 7 Część I. „Świat istnieje, lecz bez oczu go nie zobaczymy” 23 Agnieszka Gralińska-Toborek – Pomiędzy „aisthesis” a estetyką, czyli czego od niewidomych może się dowiedzieć estetyk / Between ‘aisthesis’ and aesthetics, or what an esthetician can learn from the blind 25 Anna Wendorff – Audiodeskrypcja sztuk pięknych. Studium przypadku łódzkich muzeów / Audio description in Fine Arts. A case study of museums in Łódź 37 Aneta Pawłowska, Artur Hłobaż, Adam Drozdowski – Audiodeskrypcja – przedmiot akademicki, praktyka muzealna czy wyzwanie dla informatyków? / Audio description – academic course, museum practice or an IT challenge? 57 Marta Przasnek – Audiodeskrypcja nie jest ekfrazą / Audiodescrption is not an ekphrasis 75 Agnieszka Palion-Musioł – Elementy nacechowane kulturowo i ich opis w tłumaczonej audiodeskrypcji do dzieł plastycznych na przykładzie Muzeum Julio Romero de Torres / Culture-bound elements and its description in the translation process of audio description of works of art taking as the example the Museum of Julio Romero de Torres 85 Część II. „Okiem motyla” 97 Agnieszka Kołodziejczak – Wykluczenie kulturalne osób Głuchych i słabosłyszących w świecie kultury i muzeów / Cultural exclusion of Deaf and hard-of hearing persons in the world of the culture and museums 99 Anna Lewandowska – Nieznane oblicza kultury Głuchych – sztuka / Unknown elements of Deaf Culture – art 111 Część III. „Wszechświat okiem Innego” 123 Agnieszka Chęć-Małyszek – Niepełnosprawny odbiorca sztuki w aspekcie integracji społecznej / Disabled art recipient in the aspect of social integration 125 Paulina Szeląg – Osoby z niepełnosprawnością intelektualną posługujące się wspomagającymi i alternatywnymi sposobami porozumiewania się w muzeum / People with intellectual disabilities using augmentative and alternative communication in a museum 147 Paulina Celińska – Ludzie zamiast technologii / People instead of the technologies 163 Paulina Długosz – Muzeum chce Cię poznać – czego muzeum może nauczyć się od osób niepełnosprawnych / The museum wants to get to know you – what we can learn from people with disabilities in the museum 177
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148795, 148793, 148794 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Socjologicznego)
Zawiera wybrane ref. z XIII Ogólnopolskiego Zjazdu Socjologicznego, Zielona Góra, 13-15 września 2007 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 43 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124310 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 151)
Tytuł z dodatkowej strony tytułowej: The aspects of contemporary bibliology : contexts and transgressions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 139419 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127459, 124015 N, 127458, 127460 (4 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3418 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Zarządzania i Finansów)
Drugie miejsce wydania i nazwa drugiego wydawcy na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografie przy rozdziałach.
Pojęcie i istota, analizy i standardy najlepszych praktyk Koncepcja, definicje i standardy najlepszych praktyk Koncepcje analizy i pomiaru najlepszych praktyk w marketingu „Dobre praktyki” według kanonu i opracowania Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Studia przypadków najlepszych praktyk zarządzania marketingiem Paulina Kowara, Ilona Lipka: Realizacja strategii marketingowych na przykładzie Pepees S.A. Rafał Skonieczka: Uwarunkowania strategiczne wdrożenia systemu e-commerce na przykładzie nowo powstałego przedsiębiorstwa Ilona Skonieczka: Wybór strategii marketingowej a źródła finansowania usług w placówce medycznej Karolina Łęska, Natalia Milczarek: Blitzscaling jako strategia wzrostu platformy e-commerce na przykładzie firmy Shumee Monika Morawska, Aleksandra Stefaniak, Magdalena Stolarczyk: Analityka marketingowa - wartość marki a relacje z klientami Martyna Rzeźnicka, Kacper Żarski: Jak budować imperium na rynku chemii budowlanej i skutecznie podtrzymywać status niekwestionowanego lidera branży? Case study Atlas sp. z o.o. Wioletta Fabicka: Neuromarketing w procesie pozyskiwania klientów na przykładzie działań firmy IKEA Magdalena Skoneczna: Strategie marketingowe start-upów Justyna Dziedziela: ABB Contact Center - początek ogromnego doświadczenia i odpowiedź na każde pytanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150007 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1051 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 127491 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka porusza problematykę migracji, koncentrując się na czynnikach mających wpływ na proces adaptacji imigrantów do społeczeństwa przyjmującego oraz na kształtowanie się określonego nastawienia do przybyszów wśród jego członków. Przedstawiono w niej szeroki historyczny, teoretyczny i polityczny kontekst współczesnej mobilności międzynarodowej w Europie. Zaprezentowane wyniki analiz obejmują porównania w czasie i przestrzeni, pokazując: co wpływa na poziom zaadaptowania imigrantów i nastawienie do nich członków społeczeństw przyjmujących, jak oba te elementy są ze sobą powiązane oraz jaką rolę mogą odgrywać w ich kształtowaniu się wydarzenia i charakterystyki poziomu makro. Na podkreślenie zasługuje również zastosowanie stosunkowo nowego podejścia analitycznego polegającego na stworzeniu syntetycznego wskaźnika do pomiaru adaptacji imigrantów. Całość tworzy złożony i wielowymiarowy obraz doświadczenia migracji w Europie na początku XXI wieku, wyłaniający się z analiz ilościowych. Książka ta powinna zainteresować przedstawicieli nauk społecznych, w szczególności zaś socjologów i specjalistów z obszaru studiów nad współczesnymi migracjami, jak również pracowników administracji, którzy w swojej pracy zawodowej mierzą się z kwestiami związanymi z migracją.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Ekonomiczna wartość przestrzeni publicznych. Kapitał, wycena, zarządzanie to pozycja wpisująca się w szeroki nurt badań nad przestrzenią miejską. Autorzy wychodzą jednak poza prowadzone dotychczas badania na gruncie architektury i socjologii. W książce przedstawiona została bowiem perspektywa ekonomiczna w badaniach przestrzeni publicznych, które potraktowane zostały jako dobro ekonomiczne. W publikacji zidentyfikowano podstawowe kapitały zawarte w przestrzeniach publicznych, które determinują ich wartość ekonomiczną. Logiczną konsekwencją rozważań jest druga część książki, poświęcona metodom ekonomicznej wyceny wartości przestrzeni publicznych. Świadomość ekonomicznej wartości przestrzeni publicznych jest podstawowym warunkiem skutecznego zarządzania. Stąd w trzeciej części czytelnik znajdzie szczegółowo zaprezentowane i potwierdzone przykładami biznesowe modele efektywnego zarządzania przestrzeniami publicznymi. Monografia przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców: akademików, studentów takich kierunków, jak: ekonomia, zarządzanie, socjologia, gospodarka przestrzenna, geografia, architektura, a przede wszystkim dla praktyków zajmujących się przestrzeniami miejskimi i decydentów w zakresie polityki miejskiej. * Autorzy koncentrują się na rozważaniach dotyczących szeroko rozumianej przestrzeni publicznej. Odchodzą jednak od standardowego postrzegania przestrzeni publicznej przez pryzmat chodnika, placu lub trawnika. Odwołują się natomiast do jej wartości, w tym tej mającej charakter ekonomiczny, co należy uznać za jeden z ciekawszych wątków publikacji. Z recenzji dr hab. Magdaleny Kalisiak-Mędelskiej, prof. UP we Wrocławiu Przestrzeń publiczna nabiera współcześnie nowego i coraz większego znaczenia. Jej rola jest dostrzegana na wielu płaszczyznach funkcjonowania jednostek terytorialnych, np. w aspekcie warunków życia mieszkańców, atrakcyjności inwestycyjnej, walorów rekreacyjnych, a nawet turystycznych, budowania więzi społecznych, kształtowania warunków mikroklimatycznych. Coraz częściej zwraca się też uwagę na jej znaczenie w tworzeniu warunków do rozwoju gospodarczego, istotnych dla poprawy konkurencyjności sektorów wytwórczych, a także jednostek terytorialnych. W takim ujęciu przestrzeń publiczna powinna być rozważana jako kategoria ekonomiczna. Z recenzji dr hab. Edyty Szafranek, prof. UO
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Sektor bankowy jest uznawany za specyficzną dziedzinę gospodarki, ponieważ wystawiony na zbyt wysoki poziom konkurencji może zwiększać ryzyko dla innych sektorów lub powodować kryzys. Banki jako instytucje zaufania publicznego nie mogą sobie pozwolić na psucie wizerunku i doprowadzanie do upadku słabszych jednostek. W monografii przedstawiono determinanty, specyfikę budowania oraz oceny konkurencyjności współczesnych banków. Publikacja zawiera wyniki badań odnoszących się przede wszystkim do kondycji finansowej, polityki regulacyjnej, stóp procentowych, rynku kredytowo-depozytowego, konsolidacji sektora bankowego oraz współczesnych modeli biznesowych banków. Autorka skupiła się na genezie, identyfikacji i strukturze kapitału intelektualnego banków, a także przedstawiła koncepcję jego podziału na: kapitał organizacyjny (KORG), kapitał innowacyjny (KINN) oraz kapitał instytucjonalny (KINS). Ponadto wykorzystała wielowymiarową analizę statystyczną, w ramach której skonstruowała autorski miernik syntetyczny konkurencyjności banków, obliczony na podstawie dwudziestu sześciu wskaźników diagnostycznych związanych z oceną kapitału intelektualnego i ekonomicznego, które według niej najbardziej wpływają na konkurencyjność. Dzięki temu stworzyła rankingi pod względem ich konkurencyjności dla grupy dziesięciu giełdowych banków komercyjnych w Polsce w latach 2009-2020.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka zawiera holistyczne ujęcie czynników wpływających na działalność deweloperską na rynku mieszkaniowym. Wątek ten poprzedzają rozdziały dotyczące historii zawodu dewelopera i jego definicji, specyfiki procesu deweloperskiego, a także rynków mieszkaniowych Polski oraz wybranych państw europejskich. Uzupełnieniem teoretycznych i faktograficznych rozważań na temat determinantów rozwoju działalności deweloperskiej są wyniki badań jakościowych i ilościowych stanowiących próbę określenia gradacji istotności wcześniej skategoryzowanych czynników. Publikacja jest adresowana do praktyków zajmujących się tą działalnością, instytucji mających wpływ na jej funkcjonowanie oraz do studentów kierunków i specjalności związanych z rynkiem nieruchomości.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W monografii poruszono problematykę nasilających się nowych zjawisk i procesów, zmian zarówno w odniesieniu do uwarunkowań społeczno-gospodarczych, jak i środowiskowych, warunkujących mechanizmy rynku mieszkaniowego. Praca nie dotyczy wyłącznie specyfiki polskiego rynku mieszkaniowego, ale jest przeglądem o charakterze komparatywnym w kontekście międzynarodowym. Monografia rozpoczyna się szeroką analizą współczesnych i innowacyjnych przemian przestrzeni miejskiej w Holandii, wskazuje praktyczne rozwiązania dotyczące podaży mieszkań dostępnych według koncepcji Inclusionary Housing, analizuje potencjał spółdzielni mieszkaniowych jako uczestników rynków mieszkaniowych we współczesnych uwarunkowaniach. Ponadto w publikacji przedstawiono problem opuszczonych i negatywnie oddziałujących na otoczenie, a nawet stanowiących potencjalne zagrożenie zombi developments oraz niebezpieczeństwa wynikające z cykliczności rynku kredytowego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
This book is about the Stockholm court’s policy on France during the reign of Gustav III. It is a work on the history of diplomacy based on an extensive source material. The author concentrates especially on the crisis of the French monarchy in the years 1787-1792. He also pays a lot of attention to Gustav III’s unsuccessful attempts to build an anti-French and anti-revolutionary coalition of European monarchs. The chronological range of work covers Gustav III’s reign, thus the death of that ruler on March 29, 1792 marks the end of the book.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności