Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(127)
Forma i typ
Artykuły
(79)
Książki
(46)
Publikacje naukowe
(43)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(29)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Biblioteka Międzywydziałowa
(13)
Biblioteka WEiZ
(16)
Biblioteka WWFiF
(3)
Magazyn
(1)
Autor
Weresa Marzenna
(5)
Kowalski Arkadiusz Michał
(4)
Burzyński Wojciech
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Hachkevych Oleksandr (1944- )
(2)
Stanik-Besler Anida
(2)
Wołczański Tomasz
(2)
Adamik Anna (1970- )
(1)
Adamkiewicz Hanna G
(1)
Barman Tanya
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Białek Maja (1983- )
(1)
Bielecki Maciej
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bogdan Jadwiga
(1)
Bogdan Tomasz
(1)
Bonk Damian
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Broquier Justyna
(1)
Bukowski Lech (1942- )
(1)
Bułka Andrzej
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta
(1)
Cheba Katarzyna
(1)
Chrobocińska Katarzyna
(1)
Czarnecki Marek
(1)
Danik Lidia
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Echaust Magdalena
(1)
Filipek Jarosław
(1)
Fuks Serhij
(1)
Gemra Kamil
(1)
Gierczak-Korzeniowska Beata
(1)
Gogołkiewicz Marek
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Grabowski Jan
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Guryn Halina
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hensel Witold Maria
(1)
Hildebrandt Anna
(1)
Hoffman Justyna
(1)
Huszczyńska-Późniak Karolina
(1)
Ibisz Maria
(1)
Ieliski Jerzy
(1)
Iwaszczuk Natalia
(1)
Janewicz Katarzyna
(1)
Janewicz Piotr
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jeliński Igor
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Józefowicz Karolina (ekonomia)
(1)
Kaczmarek Radek
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Kardyś Marta
(1)
Kaźmierski Jan
(1)
Kisiel Roman (1952- )
(1)
Klenk Małgorzata
(1)
Kos Ewa
(1)
Kos Maciej
(1)
Kosicka Barbara
(1)
Kostecka Alicja
(1)
Koziński Agaton
(1)
Kościelniak Helena (ekonomia)
(1)
Kuczera Karol
(1)
Leoniewska Agnieszka
(1)
Leszczyński Marcin (ekonomia)
(1)
Lewandowski Jakub
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Loos Marek
(1)
Machowicz Kinga
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Mazurkiewicz Piotr
(1)
Mentel Janusz
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Miklaszewska Ewa
(1)
Miklaszewska Ewa (1956- )
(1)
Miler Ryszard (ekonomia)
(1)
Miller Grzegorz
(1)
Mittal Nitin
(1)
Mosur-Blezel Sylwia
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nabiel Edward
(1)
Napiórkowska-Baryła Agnieszka
(1)
Nasalski Zbigniew
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Pac Bohdan
(1)
Pangsy-Kania Sylwia
(1)
Pichola Irena
(1)
Piotrowska-Banasiak Anna
(1)
Pluta Violetta
(1)
Posłuszny Krzysztof
(1)
Poznańska Krystyna (1954- )
(1)
Puślecki Łukasz
(1)
Rajkowska Natasza
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(8)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(54)
Kraj wydania
Polska
(127)
Język
polski
(125)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Szkoły wyższe
(6)
Przedsiębiorcy
(2)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Spedytorzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konkurencyjność
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(33)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(2)
Europa
(1)
Skandynawia
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(26)
Opracowanie
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Raport
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Case study (studium przypadku)
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Zarządzanie i marketing
(28)
Transport i logistyka
(6)
Inżynieria i technika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(49)
Unia Europejska
(30)
127 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kontrakty menedżerskie / Andrzej Włodarczyk. W: Manager. 2002, nr 1, s.16-18. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-317.
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - kwerenda literatury przedmiotu 1.1. Powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.2. Miejsce koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w naukach o zarządzaniu 1.3. Argumenty za i przeciw społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa 1.4. Płaszczyzny i obszary oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw 2.1. Ewolucja teorii konkurencji 2.2. Konkurencyjność a konkurencja 2.3. Wymiary konkurencyjności przedsiębiorstw 2.4. Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Kierunki badań w zakresie oddziaływania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na działalność przedsiębiorstw 3.1. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 3.2. Oddziaływanie CSR na działalność innowacyjną przedsiębiorstw 3.3. Wpływ społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa na wynik finansowy przedsiębiorstw 3.4. Znaczenie raportowania CSR w działalności przedsiębiorstw CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii ekspertów - wyniki badań własnych 4.1. Metodyka własnych badań empirycznych 4.1.1. Procedura badawcza 4.1.2. Założenia metody delfickiej 4.1.3. Charakterystyka próby badawczej 4.1.4. Metody i narzędzia analizy statystycznej 4.2. Prezentacja wyników badań - runda I 4.2.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.2.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.2.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.3. Prezentacja wyników badań - runda II 4.3.1. Opinie ekspertów dotyczące czynników pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw 4.3.2. Opinie ekspertów dotyczące czynników potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa 4.3.3. Opinie ekspertów dotyczące instrumentów konkurowania przedsiębiorstw 4.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw według opinii ekspertów CSR jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw w opinii menedżerów - wyniki badań własnych 201 5.1. Metodyka własnych badań empirycznych 5.1.1. Procedura badawcza 5.1.2. Prezentacja próby badawczej 5.1.3. Metody i narzędzia analizy statystycznej 5.2. Analiza rozkładów zmiennych obserwowalnych 5.3. Analiza zróżnicowania czynników konkurencyjności przedsiębiorstw względem charakterystyki próby 5.4. Czynnikowy model konkurencyjności przedsiębiorstw opracowany według opinii menedżerów Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw - synteza badań własnych 6.1. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw opracowanych według opinii ekspertów i menedżerów 6.2. Model konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych 6.3. Model konkurencyjności przedsiębiorstw bez CSR 6.4. Analiza porównawcza modeli konkurencyjności przedsiębiorstw społecznie odpowiedzialnych i przedsiębiorstw bez CSR 6.5. Podsumowanie wyników własnych badań empirycznych
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 114
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147492 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5974 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [207]-225.
Uwarunkowania kształtowania przewag konkurencyjnych współczesnych przedsiębiorstw Kluczowe i przełomowe determinanty działalności współczesnych przedsiębiorstw – jak aktualnie działamy i w jakim kierunku zmierzamy jako przedsiębiorcy? Nowoczesne podejście do rozumienia i wykorzystywania przewag konkurencyjnych – co tak naprawdę jest ważne? Czynniki kształtujące przewagi konkurencyjne przedsiębiorstw w warunkach rewolucji 4.0 i zastosowania technologii teleinformatycznych Podstawowe bariery i czynniki zagrożeń w kształtowaniu przewag konkurencyjnych Procesy innowacyjne jako źródło przewag konkurencyjnych Postrzeganie innowacji w warunkach współczesnego otoczenia i rewolucji 4.0 Trendy w kształtowaniu działalności innowacyjnej w nowoczesnych przedsiębiorstwach Wyzwania zarządzania innowacjami we współczesnych przedsiębiorstwach Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstw jako rezultat działalności innowacyjnej Innowacje jako źródło ryzyka i spadku wartości dla interesariuszy Doskonalenie działalności przedsiębiorstw poprzez finansowanie procesów innowacyjnych Istota finansowania innowacji – na czym należy się skoncentrować Źródła finansowania innowacji we współczesnych przedsiębiorstwach Własne źródła finansowania innowacji w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw Obce źródła finansowania innowacji jako szansa w kreowaniu przewag konkurencyjnych Rozwój przedsiębiorstw innowacyjnych w warunkach zarządzania ryzykiem Nowoczesne podejście do percepcji ryzyka i zarządzania ryzykiem Wymagania przedsiębiorstw innowacyjnych względem zarządzania ryzykiem Złożoność ryzyka i zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach innowacyjnych Zasadność włączania zarządzania ryzykiem w system rozwoju przedsiębiorstw Zarządzanie ryzykiem w procesach innowacyjnych jako fundament kreowania przewag konkurencyjnych – przykład polskich sektorów kreatywnych Zarządzanie ryzykiem i finansowanie działalności przedsiębiorstw innowacyjnych poprzez emisję papierów dłużnych Istota finansowania dłużnego w działalności przedsiębiorstw innowacyjnych Zorganizowany rynek obrotu obligacjami – szansa dla rozwoju finansowania dłużnego działalności innowacyjnej? Wykorzystanie finansowania dłużnego w zwiększaniu konkurencyjności przedsiębiorstwa innowacyjnego – przykład firmy Legimi S.A. z sektora nowych technologii Nowoczesna forma finansowania kapitałem własnym – crowdfunding i jego rola w rozwoju procesów innowacyjnych i kreowaniu przewag konkurencyjnych Istota i uwarunkowania finansowania crowdfundingiem w przedsiębiorstwach innowacyjnych Rynek crowdfundingu – sprzyjający „ekosystem” dla procesów innowacyjnych i kreowania przewag konkurencyjnych? Zastosowanie crowdfundingu w finansowaniu rozwoju przedsiębiorstwa innowacyjnego – przykład firm Red Dev Studio i Plantwear Przewagi konkurencyjne w przedsiębiorstwach z przemysłów wysokich technologii – perspektywa zarządzania ryzykiem w procesach innowacyjnych Istota przemysłów wysokich technologii Kreowanie przewag konkurencyjnych w przedsiębiorstwach z przemysłów wysokich technologii Zarządzanie ryzykiem jako podstawa kreowania przewag konkurencyjnych – przykład polskich przedsiębiorstw działających w przemysłach wysokich technologii
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 121
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6199 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wirtualna praca w łańcuchu dostaw / Sabina Wyrwich-Płotka. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2018. - 177, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [167]-174.
Dla studentów i słuchaczy studiów podyplomowych kierunku logistyka i zarządzanie, jak również menedżerów łańcuchów dostaw.
Teoretyczne podstawy zarządzania globalnym łańcuchem dostaw Istota koncepcji zarządzania globalnym łańcuchem dostaw Integracja w zarządzaniu globalnym łańcuchem dostaw Tendencje rozwojowe w zarządzaniu strumieniami podaży i popytu w globalnym łańcuchu dostaw Efektywny i zorientowany na klienta globalny łańcuch dostaw Istota i mechanizm kształtowania nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw Znaczenie zasobów ludzkich w globalnym łańcuchu dostaw Zmiany i wyzwania w obszarze zasobów ludzkich łańcucha dostaw Istota nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw Przesłanki wyboru nowoczesnych form pracy w globalnym łańcuchu dostaw Wirtualna praca w globalnym łańcuchu dostaw Strumienie informacji jako czynnik rozwoju wirtualnej pracy w łańcuchu dostaw Znaczenie i rozwój wirtualnej pracy Przejawy zastosowań wirtualnej pracy w obszarach łańcucha dostaw Koszty i korzyści oraz zagrożenia i potencjały wirtualnej pracy w globalnym łańcuchu dostaw - próba identyfikacji Czynniki konkurencyjności a wyzwania globalnego łańcucha dostaw Globalny wymiar konkurencji łańcucha dostaw Wyznaczniki konkurencyjności efektywnego i elastycznego łańcucha dostaw Uwarunkowania wirtualnej pracy jako czynnika konkurencyjności elastycznego i efektywnego łańcucha dostaw Wirtualna praca w globalnych łańcuchach dostaw - studia przypadków Problem badawczy i kryteria doboru przypadków Wirtualna praca w elastycznych i efektywnych łańcuchach dostaw Elastyczny łańcuch dostaw producenta stolarki okiennej - studium przypadku Elastyczny łańcuch dostaw huty - studium przypadku Efektywny łańcuch dostaw producenta półosi napędowych - studium przypadku Efektywny łańcuch dostaw producenta armatury sanitarnej - studium przypadku
Sygnatura czytelni BMW: VI I 101 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 135
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151538 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151537 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5866 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy.
Bibliografia na stronach [229]-241. Indeks.
Charakterystyka aliansów przedsiębiorstw i przyczyny ich rozwoju we współczesnej gospodarce Czynniki sprzyjające tworzeniu się aliansów przedsiębiorstw Zwiększenie konkurencyjności jako podstawowy motyw tworzenia aliansów oraz rodzaje aliansów Alianse marketingowe na tle innych rodzajów aliansów Charakterystyka aliansów marketingowych Zakres współpracy partnerów aliansów marketingowych Rodzaje aliansów marketingowych i ich znaczenie dla polskich przedsiębiorstw Zarządzanie aliansami marketingowymi jako zarządzanie projektami . Alians marketingowy jako projekt i istota zarządzania projektami Fazy aliansu marketingowego - cykl życia aliansu . Koncepcja aliansu i analiza sytuacji przed stworzeniem aliansu Wybór partnera aliansu Określenie zakresu współpracy Realizacja porozumienia w ramach aliansu marketingowego Kontrola współpracy aliantów oraz analiza skuteczności i efektywności aliansu marketingowego Zakończenie współpracy w ramach aliansu marketingowego Sojusze marek (brand alliances) jako forma sojuszy strategicznych w marketingu Pojęcie i rodzaje sojuszy marek (brand alliances Funkcje sojuszy marek Alianse sponsoringowe w polskich przedsiębiorstwach Wspólne działania promocyjne polskich przedsiębiorstw . Co-branding jako forma sojuszu marek Sojusze marek w działaniach promocyjnych Sojusze marek w ramach programów lojalnościowych Istota i rodzaje sojuszy marek w ramach programów lojalnościowych 126 . Sojusze marek w ramach programu lojalnościowego jednej ze współpracujących marek Sojusze grupy marek w ramach partnerskich programów lojalnościowych Proces tworzenia i funkcjonowania multipartnerskich programów lojalnościowych Skuteczność i efektywność sojuszy m arek Licencjonowanie i franczyza jako formy aliansów marketingowych Licencjonowanie jako forma aliansów marketingowych Franczyza jako forma aliansów marketingowych Franczyza i licencjonowanie jako formy aliansów marketingowych polskich przedsiębiorstw Alianse marketingowe w sferze kultury i w marketingu terytorialnym . Czynniki sprzyjające tworzeniu aliansów organizacji kultury Definicje: kultura, przemysły kultury, przemysły kreatywne, alianse kreatywne . Zakres aliansów w kulturze Kultura i marketing terytorialny Konwergencja mediów jako czynnik stymulujący alianse marketingowe . Istota zjawiska konwergencji mediów Konwergencja mediów jako jeden z czynników stymulujących rozwój aliansów Alianse firm medialnych jako strategia zwiększająca ich konkurencyjność Analiza wybranych przykładów aliansów medialnych Sponsoring - od formy promocji do aliansu marketingowego Sponsoring - charakterystyka i rozwój . Sponsoring jako sposób zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa sponsora Przekształcanie się porozumień sponsoringowych w alianse marketingowe Rodzaje sponsoringu . Sponsoring sportu Sponsoring organizacji kultury
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 261 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 20
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147911 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6003 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Konkurencyjność i innowacje W: Monitor Unii Europejskiej. 2007, nr 12, s. 61-64. - 2007
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Konkurencyjność Regionów W: Unia Europejska. 2004, nr 3, s.38-45. - Warszawa, 2004
Dokument nadrzędny: Unia Europejska.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pamiętajcie o regionach W: Monitor Unii Europejskiej. 2007, nr 11, s. 48-53. - 2007
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Program na rzecz konkurencyjności i innowacji 2007-2013 W: Monitor Unii Europejskiej. 2005, nr 8, s. 38-46. - 2005
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rozwój rolnictwa W: Monitor Unii Europejskiej. 2005, nr 8, s. 82. - 2005
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
SPO-WKP pieniądze dla przedsiębiorstw W: Monitor Unii Europejskiej. 2005, nr 5, s.41-46. - Warszawa, 2005
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wsparcie innowacyjności W: Monitor Unii Europejskiej. 2005, nr 9, s. 55-56. - 2005
Dokument nadrzędny: Monitor Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zalecenia w sprawie polityki gospodarczej W: Prawo i Podatki Unii Europejskiej w Praktyce. 2008, nr 6, s. 49-55. - 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności