Obiekty i urządzenia sportowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(14)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka WB
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WWFiF
(6)
Magazyn
(1)
Autor
Balcer-Zgraja Małgorzata
(1)
Bibliński Jacek
(1)
Brzuchowski Julian
(1)
Burzyńska Danuta
(1)
Bułak-Ulewiczowa Teresa (1951- )
(1)
Cendrowski Zbigniew
(1)
Fliegerowa E
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Klamecki Henryk
(1)
Mędrela-Kuder Ewa
(1)
Nuckowski Tadeusz (1948- )
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Paliga Zdzisław
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Potrzuski Kamil (1987- )
(1)
Ryba Bogusław (1932- )
(1)
Sejmik Szkolnej Kultury Fizycznej "szkolna kultura fizyczna wobec wyznan cywilizacyjnych" (6 ; 2004 ; Warszawa)
(1)
Skrypko Anatol
(1)
Szkiłądź Janusz
(1)
Wirszyłło Romuald
(1)
Wybraniec-Lewicka Barbara
(1)
Zabłocki Wojciech (1930- )
(1)
Żurek Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Obiekty i urządzenia sportowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1801-
(1)
1901-
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 925)
Bibliografia, netografia na stronach 243-267.
2.2. Charakterystyka użytkownika/odbiorcy rozwiązań projektowych 2.3. Stosowana terminologia/definicje pojęć wykorzystywanych w pracy 2.3.1. Aktualny stan badań w obszarach tematycznych związanych z architekturą edukacji pozaszkolnej - przegląd literatury przedmiotu 2.3.2. OBSZAR I - typologia architektury edukacji pozaszkolnej w kontekście przemian społecznych (geneza i program instytucji) 2.3.3. OBSZAR II - architektura edukacji dla dzieci w kontekście badań nad dzieciństwem (ang. childhood studies) 2.3.4. OBSZAR III - środowisko edukacji a Smart City (nowe technologie i wymagania społeczne a dzieci/młodzież w rozwiązaniach wielopokoleniowych) 2.3.5. Podsumowanie stanu badań 3. Opis badań wykonanych na potrzeby niniejszego opracowania 3.1. Cel i zakres badań 3.2. Metoda badań 3.3. Główne założenia pracy 3.3.1. Kontekst współczesnej architektury edukacji pozaszkolnej (wnioski z przeprowadzonych badań literaturowych) 3.3.2. Pytania badawcze 3.3.3. Układ pracy 3.3.4. Kryteria doboru przykładów do badań własnych 3.3.5. Model uwarunkowań społecznych kształtowania rozwiązań architektury edukacji pozaszkolnej - podstawa formułowania kryteriów analiz porównawczych 4. Przestrzeń miasta i architektura jako medium edukacji pozaszkolnej 4.1. Smart City 4.1.1. Definicje inteligentnego miasta 4.2. Edukacja w Smart City - organizacja procesu 4.2.1. Modele 4.2.2. Procesy ukierunkowane na użytkowników 4.2.3. Zróżnicowane tryby uczenia się-spektrum miejsc 4.2.4. "Topografia" przestrzeni uczenia się 4.2.5. Architektura w Smart City I. Architektura instytucji oświaty pozaszkolnej - geneza i typy rozwiązań współczesnych 1. Wprowadzenie do części I 2. Definicje instytucji edukacji pozaszkolnej - podstawowe typy rozwiązań współczesnych jako rezultat ewolucji w XX w. 2.1. Podstawowe definicje w języku polskim 2.2. Podstawowe typy placówek 3. Geneza współczesnych typów placówek edukacji pozaszkolnej w Polsce i na świecie (proces ewolucji od II poł. XIX do końca XX w.) 3.1. Domy ludowe / społeczne / oświatowe / uniwersytety robotnicze w okresie od XIX w. do II wojny światowej 3.1.1. Osady ludowe (uniwersyteckie) 3.1.2. Pałace ludowe, domy społeczne 3.1.3. Domy oświatowe 3.1.4. Innowacyjność pierwszych domów społeczno-oświatowych zrealizowanych od II poł. XIX w. do II wojny światowej 3.2. Miejsca edukacji przez sport - towarzystwa gimnastyczne/kluby sportowe od II poł. XIX w. do II wojny światowej 3.2.1. YMCA/YWCA 3.2.2. Sokolnie (koniec XIX w. do II wojny światowej) 3.2.3. Innowacyjność towarzystw gimnastycznych/klubów sportowych realizowanych od II poł. XIX w. do II wojny światowej 3.3. Instytucje oświaty pozaszkolnej realizowane do poł. XX wieku (wnioski dotyczące rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych, organizacyjnych, programowych i technicznych) 3.4. Wielofunkcyjne placówki oświatowo-kulturalno-wychowawcze w II poł. XX w. 3.4.1. Centra dla dzieci/młodzieży realizowane w II poł. XX w. 3.4.2. Innowacyjność centrów dla młodzieży - wielofunkcyjnych placówek oświatowo-kulturalno-wychowawczych realizowanych w latach 50.-70. XX w. (wnioski dotyczące rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych, organizacyjnych, programowych i technicznych) 3.5. Miejsca edukacji naukowej - wszechnice od końca XIX w., muzea nauki i planetaria w wieku XX 3.5.1. Uniwersytety ludowe od II poł. XIX w. 3.5.2. Centra nauki/muzea edukacyjne - ekspozycje od II poł. XX w. 3.5.3. Planetaria - geneza "teatru gwiezdnego nieba" i jego rozwój w XX w. 3.5.4. Innowacyjność miejsc edukacji naukowej w wieku XX (wnioski dotyczące rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych, organizacyjnych, programowych i technicznych) 3.6. Podsumowanie - miejsca edukacji pozaszkolnej w XX w. - geneza architektury edukacji pozaszkolnej 4. Miejsca edukacji pozaszkolnej/rozwiązania najnowsze (powstałe po 2000 r.) 4.1. Najnowsze rozwiązania domów/centrów kultury 4.1.1. Funkcjonowanie placówek kulturalno-oświatowych w różnych krajach - kontynuacja tradycji a rozwiązania najnowsze 4.1.2. Wielofunkcyjne centra integracji młodzieży (rozwiązania najnowsze) 4.1.3. Podsumowanie - architektura domów i wielofunkcyjnych centrów kultury, rozwiązania najnowsze, ewolucja modelu 4.1.4. Dziecięcy dom kultury (studium przypadku) 4.1.5. Wielopokoleniowe lokalne centrum (studium przypadku) 4.1.6. Wielopokoleniowy ośrodek wspólnotowy (studium przypadku) 4.2. Miejsca edukacji przez sport - rozwiązania najnowsze 4.2.1. Kluby sportowe z tradycjami - nowe interpretacje modelu YMCA 4.2.2. Lokalne ośrodki młodzieżowego sportu (na przykładzie miejskich ośrodków kajakarskich) 4.2.3. Podsumowanie - miejsca edukacji przez sport (rozwiązania najnowsze, ewolucja modelu) 4.2.4. Zespół wielofunkcyjny z częścią sportową (studium przypadku/eksperyment okazjonalny) 4.3. Miejsca pozaszkolnej edukacji naukowej - przestrzeń popularyzacji wiedzy (rozwiązania najnowsze) 4.3.1. Centrum edukacji naukowej (muzeum i park edukacyjny, planetarium, nowe możliwości techniczne a ewolucja modelu - rozwiązania najnowsze) 4.3.2. Podsumowanie - centrum edukacji naukowej, ewolucja modelu 4.3.3. Miejsce popularyzacji nauki w kampusie uniwersyteckim (studium przypadku) 5. Podsumowanie części I. Architektura instytucji edukacji pozaszkolnej - spektrum rozwiązań, typologiczne zróżnicowanie i cechy wspólne II. Młody człowiek w mieście - transfer idei do przestrzeni publicznej 2. Emancypacja dzieci w XX w. - sylwetka użytkownika architektury 3. Poszukiwanie idealnej przestrzeni dla dziecka w I pot. XX w. 4. Ogród/plac zabaw jako pole doświadczeń 5. Wybrane rozwiązania miejsc zabawy w przestrzeni publicznej 5.1. Ogrody jordanowskie 5.2. Parki przygód - przygodowe/śmieciowe place zabaw 5.3. Ruch budowy amsterdamskich placów zabaw, A. Van Eyck & J. Mul-der, C. Van Eesteren (1947-78) 6. Potencjał zabawy - dzieciństwo a przestrzeń publiczna miasta 6.1. Urban Re-identification Grille, P.A. Smithsons & N. Henderson (1953) 6.2. New Babylon (Towards an Alternative Society), Holandia, Constant Nieuwenhuys (1956-74) 6.3. Fun Pałace, Londyn, W. Brytania C. Price, J. Littlewood, G. Pask (1959-1961; 1961-64) 6.4. Inspiracje kulturą dziecięcą a kształtowanie przestrzeni publicznej postmodernistycznego miasta 7. Współczesny ogród zabaw - miasto => budynek 7.1. Inspiracje zabawą w kształtowaniu architektury uczenia się przez uczestnictwo w kulturze 7.2. Współczesne parki przygód/lokalne centrum jako miejsce edukacji przez uczestnictwo w kulturze (studium przypadku) 7.3. Współczesne parki przygód/lokalne centrum kultury i aktywności fizycznej (studium przypadku) 7.4. Współczesne parki przygód/"śmieciowe" muzeum (studium przypadku) 7.5. Współczesne parki przygód/centrum sztuki (studium przypadku) 8. Potencjał dziecięcej zabawy w projektowaniu 8.1. Dzieci jako inspiracja procesów rewitalizacyjnych 8.2. Architektura w oczach dzieci/struktura zabawy edukacyjnej/modelowanie przestrzeni 9. Przestrzeń dziecka wbudowana i zapisana w pamięci miasta III. Eduarchitektura - przestrzeń permanentnej edukacji w Smart City 2. Architektura edukacji przez uczestnictwo w kulturze - permanentna przestrzeń uczenia w inteligentnym mieście 3. Rozwiązania zogniskowane na informacji i zasobach wiedzy 3.1. Informacja o miejscu zapisana w architekturze budynku 3.2. Materializacja informacji w architekturze - aranżacje przestrzeni 3.3. Materializacja informacji w architekturze - kształtowanie fasady budynku 3.4. Przestrzeń przyjazna wymianie informacji 3.5. Informacja a kształtowanie architektury kultury i edukacji (typy rozwiązań - podsumowanie) 4. Rozwiązania zogniskowane na komunikacji i wymianie wiedzy (wybrane aspekty kształtowania relacji budynek/przestrzeń społeczna) 4.1. Przestrzeń publiczna a miejsca udostępniania zasobów/inspirowSnie sytuacji komunikacyjnych 4.2. Przestrzeń uczenia się jako struktura ciągła - sprzyjające komunikacji, wymianie doświadczeń i integracji wiedzy rozwiązania w zespołach na szlakach i ścieżkach rekreacyjno-edukacyjnych 4.3. Architektura instytucji w modelu dialogowym - komunikacja i wymiana wiedzy jako inspiracja rozwiązań projektowych 4.4. Komunikacja i społeczność a kształtowanie architektury kultury i edukacji (typy rozwiązań - podsumowanie) 5. Rozwiązania zogniskowane na ekspresji i twórczości 5.1. Rozwiązania sprzyjające kreatywnemu uczeniu się - uporządkowana struktura a fleksybilność, elastyczność, swoboda kształtowania 5.2. Ewolucja idei - porządkowanie struktury a wpływ nowych technologii 5.3. Przestrzeń edukacji przez uczestnictwo w kulturze - porządkowanie struktury a rozwiązania zielone 5.4. Przestrzeń edukacji przez uczestnictwo w kulturze - narracje 5.5. Radość i ekspresja a architektura obiektów kultury i edukacji (typy rozwiązań - podsumowanie) 6. Strefy nabywania materiałów edukacyjnych 6.1. Strefa usługowo-handlowa - przygotowanie do doświadczeń o charakterze edukacyjnym 6.2. Strefy nabywania materiałów edukacyjnych (typy rozwiązań - podsumowanie) 7. Eduarchitektura i permanentna przestrzeń uczenia się w Smart City
Sygnatura czytelni BWB: VII G 107
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153736 E N (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Zawartość zasobu A Biblioteka WB A 304
2006 nr 1-4
2007 nr 1-6
2008 nr 1-6
2009
2010
2011
2012
2013
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Biblioteka WB: 2006 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, 2007 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2008 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2009 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2010 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sami budujemy szkolne terenowe urządzenia kultury fizycznej / aut. E. Fliegerowa [i in.]. - Wyd.2 popr. i uzup. - Warszawa : Sport i Turystyka - Wydaw., 1978. - 159, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Biblioteka Szkolnego Klubu Sportowego)
Bibliogr.s. 159 - [160]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55657 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5289, F 5396 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119166 L, 119167 (2 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4921 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4962 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
w opracowaniu: sygn. DS 3559 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera Sportu ; 16)
Sygnatura czytelni BMW: XI Ą 59(16) (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: XI N 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 102481 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 1575 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110515 L, 110516 (2 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 110744 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, ISSN 0303-5107 ; nr 61)
Bibliogr. s. 82-89.
Sygnatura czytelni BWF: VII E 75
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6402 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60000 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 450-452.
Kierunki rozwoju architektury urządzeń sportowych Podział i charakterystyka urządzeń sportowych Rodzaje urządzeń Typy urządzeń Kryteria oceny Planowanie urządzeń sportowych Zasady planowania Podstawy programowania - wskaźniki urbanistyczne Podstawowe urządzenia terenowe Zieleń Tereny sportu kwalifikowanego Urządzenia pływackie Sale sportowe Urządzenia sportów zimowych Urządzenia sportów łodziowych widownie Komunikacja wewnętrzna Zespoły urządzeń sportowych Urządzenia dla szkół wyższych Ośrodki sportu wysoko kwalifikowanego Urządzenia sportowe w ośrodkach wypoczynkowych i turystycznych oraz uzdrowiskach Lokalizacja urządzeń Wieś Małe miasteczka Miasta średnie i duże Układy miejskie Tereny szkolne Tereny sportowe miejskie Wielkie obiekty widowiskowe i masowej rekreacji Zespoły urządzeń i wielofunkcyjne obiekty kultury fizycznej Charakterystyka ogólna Urządzenia terenowe Boiska wieloprzeznaczeniowe i zespoły boisk Urządzenia wodne otwarte Ośrodki sportowe Wielofunkcyjne budynki sportowe Hale sportowo-widowiskowe Kompleksowe budynki sportowe Układy pomieszczeń Urządzenia boiskowe Boiska do gier Urządzenia lekkoatletyczne Bieżnie Skocznie Rzutnie Urządzenia ćwiczebno-kondycyjne Strzelnice sportowe Tory łucznicze Boiska gimnastyczne Nawierzchnie boiskowych urządzeń sportowych Odwadnianie i nawadnianie boisk Motocyklowe tory żużlowe Tory kartingowe Urządzenia dla sportu jeździeckiego Stajnie Tory kolarskie Wodne urządzenia sportowe Pływalnie Kąpieliska otwarte Pływalnie otwarte Pływalnie kryte Typy basenów Konstrukcja niecek Wyposażenie i wykończenie niecek Elementy uzupełniające wyposażenie basenu Skocznie i zjeżdżalnie Instalacje pływalni Regeneracja i cyrkulacja wody Urządzenia pomocnicze Urządzenia dla sportów łodziowych Pomieszczenia przystani wodnych Tory regatowe Przystanie i porty żeglarskie Urządzenia do sportów zimowych Urządzenia narciarskie Charakterystyka terenów narciarskich Trasy biegów Trasy zjazdowe Skocznie narciarskie Pomieszczenie i urządzenia pomocnicze Lodowiska Lodowiska naturalne Lodowiska sztuczne Lodowiska sztucznie zamrażane Wymiary lodowisk Urządzenia towarzyszące Tory ślizgowe Saneczkowe tory rekreacyjne Saneczkowe tory sportowe Tory bobslejowe Urządzenia towarzyszące Sale i hale sportowe Rodzaje sal i hal sportowych - ich wyposażenie Sale wychowania fizycznego Sale i hale specjalistyczne Sale pomocnicze Budynki sal sportowych Wnętrze sal Instalacje Widownie i sportowe obiekty widowiskowe Widownie Wymagania widza Właściwości fizyczne człowieka Elementy ruchu Właściwości widzenia Analiza planu Wielkość i kształt areny Układ trybun Analiza profilu widowni Metody obliczeniowe Sportowe obiekty widowiskowe Stadiony Walory widowiskowe poszczególnych dyscyplin sportowych Sporty zimowe na otwartym powietrzu Konkurencje sportowe w pomieszczeniach, krytych Zagadnienia projektowo-realizacyjne hal Zestawienie rozwiązania miejsc dla widzów na trybunach stadionów Zestawienie zdjęć lotniczych wybranych stadionów otwartych o arenach specjalistycznych Zestawienie zdjęć lotniczych wybranych stadionów otwartych o arenach uniwersalnych Zestawienie zdjęć lotniczych niektórych hal sportowo-widowiskowych Konstrukcje urządzeń sportowych Wymagania użytkowe a materiały i ustroje konstrukcyjne Przykrycia płaskie z betonu, stali i drewna Kratownice przestrzenne (struktury) Ustroje fałdowe Ustroje przestrzenne ściskane - łuki, łupiny, kopuły Ustroje cięgnowe na rzutach dowolnych i kole Konstrukcje pneumatyczne Trybuny i ich przykrycia Skocznie narciarskie Urządzenia pomocnicze Urządzenia usługowe Przebieralnie Urządzenia higieniczno-sanitarne Inne pomieszczenia dla ćwiczących Pomieszczenia społeczno-klubowe Urządzenia i pomieszczenia administracyjno-gospodarcze Usługowe budynki sportowe Pawilony sportowe Pawilony poszczególnych usług Podtrybunowe budynki pomocniczo-usługowe Barwa i światło Barwa Barwa we wnętrzach sportowych Barwa na terenach sportowych Oświetlenie dzienne Orientacja urządzeń sportowych otwartych Zabezpieczenie boisk sportowych otwartych przed promieniami słonecznymi o niskim kącie padania Orientacja i oświetlenie naturalne urządzeń sportowych krytych Oświetlenie sztuczne Zasady oświetlenia Źródła światła Niektóre zalecenia szczegółowe dotyczące sportowych obiektów krytych i terenów otwartych Zieleń na terenach sportowych Rola roślinności kształtowaniu terenów sportowych Czynniki współdziałające Niezbędne normy zieleni na terenach sportowych Zieleń w kompozycji przestrzennej Znaczenie funkcjonalne zieleni Detal plastyczny i funkcjonalny
Sygnatura czytelni BWB: VII G 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63003, 62967 (2 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 2649 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 3500 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności