Sorting
Source
Library Catalogue
(11)
IBUK Libra
(3)
Form of Work
Książki
(9)
E-booki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Status
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEAiI
(1)
Author
Kalczyńska Maria (1958- )
(2)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Fic Daniel
(1)
Głowacka Dorota
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Korsak Rafał
(1)
Markowska Barbara
(1)
Paszek Leonard
(1)
Pelski Marek
(1)
Ploszka Adam
(1)
Pokrzywa Piotr
(1)
Przybylska Natalia
(1)
Staszenko-Chojnacka Dominika
(1)
Szewczyk Marcin K
(1)
Szymańska Agnieszka
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Żmijowska Paulina
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
Środki masowego przekazu
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Reklama
(2)
Biblioteki
(1)
Controlling
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
Handel detaliczny
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kursy walutowe
(1)
Marketing
(1)
Media
(1)
Multimedia
(1)
Open innovation
(1)
Opinia publiczna
(1)
Orzecznictwo
(1)
Polacy za granicą
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Rynek finansowy
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Telekomunikacja
(1)
Transformacja gospodarcza
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Życie publiczne
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(4)
Niemcy
(3)
Genre/Form
Bibliografie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(1)
14 results Filter
No cover
Journal
In basket
Miesięcznik, 2010, nr 13-
Wcześniejsza częstotliwość: Dwutygodnik, 1999-2004, nr 19, Tygodnik, 2004, nr 20-2010, nr 11/12
2011, nr 1-.
Tytuł według okładki.
Opis na podstawie: 2011, nr 1.
Na okładce i na grzbiecie mmponline.pl.
Od 2012, nr 1 [redaktor naczelny Piotr Pokrzywa].
Od 2013, nr 1 drugi podtytuł: o marketingu z pasją.
2016, nr 1 tyt.: M&MP, tytuł grzbietowy: Media & Marketing Polska.
Od 2017, nr 10 [redaktor naczelny Tomasz Wygnański].
Od 2018, nr 2/3 drugi podtytuł: eksperci od 25 lat, od nr 12 brak drugiego podtytułu.
Od 2019, nr 9 tytuł: Media Marketing Polska.
Od 2019, nr 9 odmienna interpretacja tytułu: MMP.
Zawartość zasobu Magazyn P 3253 udostępniany w Wypożyczalni
2011 nr 1-12 . +Raport
2012 nr 1-12 . +Raport
2013 nr 1-12 . +Raporty
2014 nr 1-12 . +Raport nr 12/1 2015
2015 nr 2-12 . +Raport
2016 nr 1-12 . +Raport
2017 nr 1-12 = 453-462 + Raport
2018 nr 1-12 = 463-472
2019 nr 1-12 = 473-482 + Raport Programy lojalnościowe w Polsce 2019
2020 nr 2/3-12 = 484-492
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
Czytelnia Główna: 2011 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, 2012 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2013 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2014 nr 1-2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, 2015 nr 2-3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7-8, nr 9, nr 10, nr 11, nr 12, nr 12/1
No cover
Book
In basket
(Prace Instytutu Badań Literackich / Polska Akademia Nauk)
Sygnatura czytelni BMW: XII B 51 @
Sygnatura czytelni BWEAiI: IX Ę 7
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 936 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Copies are only available in the library: sygn. 104396 N (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 3493 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Zawiera Słownik użytecznych terminów.
Bibliogr. s. [215]-216.
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 11 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 104272 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 916 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Indeks.
Dla dydaktyków, studentów edukacji medialnej, bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz wszystkich zainteresowanych współczesnymi polsko-niemieckimi kontaktami.
Materiały bibliograficzne: Bibliografie. Leksykony Informatory. Katalogi Metodologia badawcza Polonia. Emigracja. Zagadnienia ogólne Instytucje polskie Instytucje niemieckie i niemiecko-polskie (Deutsches Polen-Institut / Niemiecki Instytut Kultury Polskiej w Darmstadt) Kontakty polsko-niemieckie Kultura. Zagadnienia ogólne Media. Zagadnienia ogólne (Prasa; Radio; Telewizja) Sztuka. Muzyka. Teatr. Film; Książka. Zagadnienia ogólne (Biblioteki; Drukarnie; Księgarnie. Kolportaż; Wydawnictwa; Targi książki, wystawy) Literatura. Zagadnienia ogólne (Literatura. Kontakty polsko-niemieckie) Czytelnictwo. Oświata Nauka. Materiały internetowe: Portale tematyczne. Polacy-Niemcy. Europa Środkowo-Wschodnia (Mniejszości narodowe; Migracja. Uchodźstwo; Wolontariaty) Portale informacyjne na temat Polski; Portale polonijne. Zagadnienia ogólne (Portale i serwisy Polonii niemieckiej; Listy mailingowe, fora dyskusyjne); Stowarzyszenia i organizacje Polonii niemieckiej Towarzystwa niemiecko-polskie Nauka i oświata (Slawistyka w Niemczech i nauka języka polskiego; Germanistyka w Polsce i nauka języka niemieckiego; Strony prywatne) Fundacje Archiwa w Polsce Archiwa zagraniczne Muzea Miejsca pamięci Ośrodki dokumentacji Biblioteki polskie Biblioteki niemieckie Biblioteki inne Kultura. Instytuty kultury polskiej (Kultura polska. Promocja; Kultura niemiecka. Promocja; Sztuka; Teatr; Muzyka; Rozrywka) Media. Zagadnienia ogólne (Prasa; Kolportaż; Radio i telewizja) Wydawnictwa. Literatura piękna i dziedziny pokrewne (Stosunki polsko-niemieckie) Księgarnie (Portale ogólnoksięgarskie) Literatura (Autorzy) Religia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 144448 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 103)
Bibliografie, netografie przy pracach.
CZĘŚĆ I. USŁUGI I TECHNOLOGIE MOBILNE W BIBLIOTEKACH 1. Stanisława Kurek-Kokocińska – Podążając za czytelnikiem. Mobilność w udostępnianiu księgozbiorów bibliotek publicznych – analiza wybranych form usług ruchomych 2. Karina Fedynyszyn – Rola mobilnych form komunikacji w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów z czytelnikami oraz promocji usług bibliotecznych 3. Agata Walczak-Niewiadomska – Technologie mobilne w bibliotece dla dzieci najmłodszych 4. Aleksander Gniot – Czytelnia w drodze – oryginalny sposób reklamowania kolekcji bibliotecznej na przykładzie Obwoźnej Czytelni Komiksów Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu 5. Natalia Pamuła-Cieślak, Daria Chrześcijańska – Elementy architektury informacji wybranych serwisów zakładkowych CZĘŚĆ II. BIBLIOTEKI AKADEMICKIE I ICH UŻYTKOWNICY W DOBIE ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH 6. Grażyna Piotrowicz – Modele bibliotek akademickich w drodze do mobilności. Studium przypadku rozwiązań mobilnych 7. Iwona Fryzowska-Chrobot, Wojciech Giermaziak – Usługi zdalne świadczone przez biblioteki naukowe na przykładzie Głównej Biblioteki Lekarskiej w Warszawie 8. Magdalena Seta – Wykorzystanie urządzeń mobilnych w dostępie do usług bibliotecznych na przykładzie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego 9. Mariola Nawrocka, Magdalena Wiederek-McRobb – Zdalne formy świadczenia usług bibliotecznych na przykładzie wybranych bibliotek szkół wyższych Resortu Obrony Narodowej w Polsce 10. Justyna Sobocha-Stanuch „Biblioteka w smartfonie” – dostosowanie witryn bibliotek uczelni akademickich do projekcji na urządzeniach mobilnych. Przykład placówek krakowskich 11. Joanna Gomoliszek – Mobilność Biblioteki Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w ocenie wybranej grupy użytkowników 12. Sławomir Sobczyk – Być albo nie być… mobilnym studentem ASP – analiza badań przeprowadzonych wśród studentów Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie 13. Lilianna Nalewajska – Warsztaty biblioteczne jako forma aktywizacji licealistów przez biblioteki uniwersyteckie – przykład BUW CZĘŚĆ III. ORGANIZACJA I PRACA W BIBLIOTEKACH 14. Marcin Karwowski – Struktura współczesnej wojewódzkiej biblioteki publicznej – analiza istniejących struktur i propozycja modelu organizacyjnego 15. Kinga Żmigrodzka-Ryszczyk – Narzędzia obsługujące rejestrację wymiany i darów w bibliotekach prolibowych, ze szczególnym uwzględnieniem modułu WiD jako przykład otwartości w pozyskiwaniu zasobów bibliotecznych 16. Karina Olesiak – Model biznesowy Canvas efektywną metodą planowania i realizacji przedsięwzięć naukowo-kulturalnych w bibliotece akademickiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie 17. Zofia Jakóbczak – Biblioteki archiwów państwowych w przededniu rewolucji katalogowej 18. Monika Cieniewska, Anna Nobis-Fechner – Biblioteka w domu każdego niewidomego – 10 lat Serwisu Wypożyczeń On-line Działu Zbiorów dla Niewidomych CZĘŚĆ IV. POLITYKA OTWARTOŚCI. OFERTY BIBLIOTEK DLA CZYTELNIKÓW I ICH PROMOCJA 19. Barbara Chmielewska – E-rozproszenie. Publikacje w otwartym dostępie a biblioteki 20. Maja Wojciechowska – Rozwój oferty usługowej bibliotek i usługi kreatywne jako próba zwiększania konkurencyjności. Przykład makerspace 21. Marzena Błach – Udostępnianie materiałów własnych przez Bibliotekę Główną Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie w ramach wypożyczeń międzybibliotecznych 22. Marta Stąporek, Krystyna Wiatr – Chatbot – narzędzie wspomagające kształtowanie wizerunku biblioteki i promowanie jej oferty 23. Magdalena Kokosińska – Usługa book a librarian w bibliotekach polskich i zagranicznych CZĘŚĆ V. WIELOZADANIOWOŚĆ ORAZ KOMPETENCJE BIBLIOTEKARZY I CZYTELNIKÓW 24. Katarzyna Jarczewska-Walendziak, Julita Niedźwiecka-Ambroziak – Bibliotekarz wielozadaniowy – analiza ofert pracy dla absolwentów studiów bibliotekoznawczych 25. Katarzyna Pełka-Smętek, Wojciech Morek – Wykorzystanie urządzeń i aplikacji mobilnych przez użytkowników i pracowników Biblioteki Politechniki Lubelskiej w świetle badań ankietowych 26. Urszula Szybowska – Wartość dodana akademickiej biblioteki „mobilnej” w kontekście programu Erasmus+ na przykładzie Biblioteki Politechniki Gdańskiej 27. Rafał Mielczarek, Witold Pokrop – Propaganda czy chaos informacyjny? Opinie przedstawicieli kultury książki o wiarygodności treści publikowanych w prasie drukowanej i elektronicznej oraz na portalach internetowych 28. Marta Deńca – Czytelnik niepełnosprawny w bibliotece – możliwości i ograniczenia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 149765 N (1 egz.)
Book
In basket
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 394)
Aneksy 3, 4, 5 zawierają bibliografię zawartości treści czasopism: Exodus (Monachium 1988-1995), Naszego Słowa (Würzburg-Hanower 1996-2010), Po Prostu (Monachium 2008-2011).
Bibliogr., netogr. s. 207-212.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 140570, 140568, 140571, 140569, 140573, 140567, 140572 (7 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [204]-223.
Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw Pojęcie małych i średnich przedsiębiorstw Klasyfikacja małych i średnich przedsiębiorstw Kryteria ilościowe Kryteria jakościowe Polski sektor małych i średnich przedsiębiorstw Tło makroekonomiczne Charakterystyka działalności polskich małych i średnich przedsiębiorstw Innowacyjność polskich małych i średnich przedsiębiorstw Wstęp do innowacji – zarys teorii i praktyki Pojęcie i rodzaje innowacji Źródła innowacji Ewolucja modeli kreowania innowacji Otwarte innowacje – ramy teoretyczne i wyniki współczesnych badań empirycznych Pojęcie otwartych innowacji Otwarte innowacje – przegląd współczesnych badań Formy otwartych innowacji Pozyskiwanie innowacji Współtworzenie innowacji . Udostępnianie innowacji Macierz klasyfikacji przedsiębiorstw pod względem form wykorzystania otwartych innowacji Otwarte innowacje w polskich MSP – ujęcie empiryczne Etapy analizy empirycznej oraz dobór metod badawczych Charakterystyka badanych przedsiębiorstw Diagnoza działalności innowacyjnej małych i średnich przedsiębiorstw Wdrożone innowacje Źródła innowacji Typologia form wykorzystania otwartych innowacji Model wykorzystania otwartych innowacji przez polskie małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce Kluczowe uwarunkowania wewnętrzne Kluczowe uwarunkowania zewnętrzne Kluczowe uwarunkowania wpływające na wykorzystanie otwartych innowacji – model logitowy Liczba polskich przedsiębiorstw w latach 2002–2015
Sygnatura czytelni BMW: IV F 63 @
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 6378 N (1 egz.)
No cover
E-book
In basket
W niniejszej publikacji o charakterze interdyscyplinarnym podjęto temat współpracy czesko-polskiej przede wszystkim w wymiarze kulturowym na pograniczu oraz jej recepcji w nowych mediach. Głównym celem było sprawdzenie, w jaki sposób badani respondenci oceniają i postrzegają organizację wspólnych wydarzeń kulturalnych na wybranym obszarze pogranicza czesko-polskiego. Istotne w rozważaniach okazało się także poznanie sposobów i form prowadzonej w nowych mediach komunikacji przez twórców wskazanych wydarzeń. W części metodologicznej przedstawiono badanie ankietowe zrealizowane w dwóch wersjach językowych (czeskiej i polskiej). Do analiz statystycznych wykorzystano program IBM SPSS Statistics 25.0. W opracowaniu materiałów i zgromadzeniu wiedzy skorzystano z bogatej literatury źródłowej dotyczącej czesko-polskiego pogranicza, historii relacji obu nacji, rozwoju nowych mediów oraz filozofii dialogu.
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
Podstawowym celem badawczym tej książki jest opis i analiza porównawcza sposobów funkcjonowania w sferze medialnej Polski i Ukrainy obrazów przeszłości i dyskursu historycznego odwołującego się do elementów historii narodowej XX w. W zawartych w niej pogłębionych studiach i analizach staramy się – w różny sposób i za pomocą odmiennych metod – odpowiedzieć na trzy pytania: Jakie są źródła wiedzy o przeszłości w Polsce i w Ukrainie i na ile media masowe są w stanie wytwarzać „wspólnotowy” obraz przeszłości? Kto i co mówi o przeszłości historycznej w mediach masowych? Jakie są formy i dominujące style, w jakich przeszłość historyczna jest przytaczana i prezentowana, w zależności od gatunku i rodzaju medium? Barbara Markowska, Tomasz Stryjek (fragment Wprowadzenia) Autorzy prezentują i porównują medialny dyskurs historyczny w Polsce i w Ukrainie. Bazując na bogatym materiale empirycznym i posługując się szerokim wachlarzem narzędzi analitycznych, dążą do udzielenia odpowiedzi na pytanie, jaką rolę pełnią media we współkreowaniu pamięci historycznej. Interesuje ich także to, jak historyczność kształtuje sferę medialną, zwłaszcza w ramach bliźniaczych procesów polityzacji mediów i mediatyzacji polityki. Odkrywają, że o ile polaryzacja polityczna w Polsce czyni z historii ważny element dyskursu medialnego, o tyle w Ukrainie trudna sytuacja polityczna, szczególnie po 2014 roku, powoduje stosunkowo mały udział treści historycznych w przekazie medialnym. Analizy autorów umieszczone są w kontekście wyników badań postrzegania historii w polskim i ukraińskim społeczeństwie. […] Wielką zaletą książki jest uchwycenie złożoności reprezentacji historii w mediach w obu krajach, ich zależności od dynamiki bieżących wydarzeń społeczno-politycznych, struktury pola medialnego, a także szerszych procesów tożsamościowych. hab. Anna Horolets, prof. UW (fragment recenzji wydawniczej)
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
In basket
Gry wideo stanowią obecnie nieodłączną część krajobrazu medialnego w Polsce, będąc przedmiotem zarówno refleksji akademickiej, jak i częścią publicystycznego dyskursu kształtowanego przez twórców, dziennikarzy oraz samych graczy. Jak jednak pokazuje historia rozwoju interaktywnego medium, gry musiały pokonać długą drogę od egzotycznej, trudno dostępnej nowinki technicznej do stałego elementu współczesnej kultury. Autorka prezentuje proces upowszechnienia gier wideo w Polsce oraz kształtowania tożsamości gracza, który rozpoczął się jeszcze w latach 80. XX wieku, a przybrał na sile po transformacji ustrojowej. W publikacji sytuuje gry w obszernym kontekście postępującej w Polsce lat 90. informatyzacji oraz komputeryzacji; popularnych ówcześnie praktyk odbiorczych, determinowanych przez brak oficjalnej dystrybucji gier, a także trudności w zdobyciu sprzętu komputerowego. Analizuje również obszerny materiał źródłowy w postaci prasy hobbystycznej z tego okresu, dzięki której gry wideo zostały przedstawione odbiorcom jako nowatorskie oraz interesujące medium – omawia takie tytuły, jak: „Bajtek”, „Gambler”, „Gry Komputerowe”, „Świat Gier Komputerowych”, „Reset”, „Secret Service” i inne. * Książka ma przede wszystkim charakter naukowy i jako taką pozycję wysoko ją oceniam. Nie tylko czerpie z bieżącego stanu badań, lecz także poszerza ich zakres. Autorka wykonała ogromną pracę, drobiazgowo analizując obszerny materiał i przekonująco pokazując przemiany sposobu, w jaki polskie czasopisma zajmujące się grami komunikowały się ze swoimi czytelnikami. Sądzę równocześnie, że ta pozycja ma szansę, ze względu na swój temat i relatywnie przystępny język, spełnić też funkcję publikacji popularnonaukowej, która mogłaby dotrzeć także do współczesnych hobbystów zajmujących się historią gier. Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Filiciaka
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności