156536
Książka
W koszyku
Część I. Podstawy growth hackingu Rozdział 1. Co to jest growth hacking Rozdział 2. Podstawy growth hackingu Rozdział 3. Kluczowe zasady growth hackingu Część II. Pozyskiwanie nowych klientów Rozdział 4. Psychologia i mechanizmy wpływu w growth hackingu Rozdział 5. Budowanie idealnego profilu klienta (buyer persona) Rozdział 6. Pozyskiwanie nowych klientów Rozdział 7. Strategie pozyskiwania ruchu na stronie Rozdział 8. Optymalizacja stron internetowych Rozdział 9. Techniki generowania leadów Rozdział 10. Co to jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać Rozdział 11. Wykorzystanie mediów społecznościowych w pozyskiwaniu klientów Część III. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów Rozdział 12. Utrzymanie i rozwój obecnych klientów Rozdział 13. Techniki zwiększania zaangażowania klientów Rozdział 14. Upselling, cross-selling i referral marketing Część IV. Mierzenie sukcesu i optymalizacja Rozdział 15. Mierzenie sukcesu i optymalizacja Rozdział 16. KPI w growth hackingu - jak mierzyć sukces Rozdział 17. Testy A/B i eksperymentowanie Rozdział 18. Analityka internetowa i jej zastosowanie w growth hackingu Rozdział 19. Optymalizacja procesów i ciągłe doskonalenie Część V. Przykłady sukcesów growth hackingu Rozdział 20. Przykłady sukcesów growth hackingu Rozdział 21. Polskie firmy wykorzystujące innowacje w marketingu Rozdział 22. Przyszłość growth hackingu - trendy i prognozy Dodatek A. Narzędzia growth hackingu
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 95 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155540 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155541 N (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 163-164.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności