158660
Book
In basket
Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2024. - 235, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Marketing 6.0: Przyszłość jest immersyjna dr inż. Jacek Kotarbiński Wprowadzenie do marketingu 6.0 1.Nadejście ery marketingu 6.0 Od marketingu wielokanałowego przez omnikanałowy do metamarketingu 2.Pojawienie się tubylców cyfrowo-fizycznych Młode pokolenie Z i pokolenie Alfa wkraczają w dorosłość 3.Nieuchronność marketingu immersyjnego Pięć mikrotrendów prowadzących do metamarketingu 4.Przyszłość tworzenia doświadczeń konsumenckich Fuzja elementów fizycznych i cyfrowych dla uzyskania pełnej immersji Czynniki technologiczne i środowiskowe 5.Zrozumienie czynników technologicznych Pięć podstawowych technologii napędzających metamarketing 6.Budowanie rzeczywistości poszerzonej (XR) Immersyjne doświadczenie w prawdziwym życiu 7.Wykorzystanie metaświatów Przyszła forma platform mediów społecznościowych Doświadczenie w marketingu 6.0 8.Marketing multisensoryczny Immersyjne doświadczenia zaspokajające pięć zmysłów 9.Marketing przestrzenny Naturalne interakcje człowieka z maszyną 10.Marketing w metaświecie Jak rozbudzić zainteresowanie nowej generacji
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 98 @
Media files:
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 156182 N, 156183 N (2 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing 6.0 : the future is immersive, 2024
General note
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Target audience note
Dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, a także marketerów, reklamodawców i twórców treści.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności