158660
Książka
W koszyku
Marketing 6.0 : przyszłość jest immersyjna / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przekład Dorota Gasper. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : MT Biznes, 2024. - 235, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Marketing 6.0: Przyszłość jest immersyjna dr inż. Jacek Kotarbiński Wprowadzenie do marketingu 6.0 1.Nadejście ery marketingu 6.0 Od marketingu wielokanałowego przez omnikanałowy do metamarketingu 2.Pojawienie się tubylców cyfrowo-fizycznych Młode pokolenie Z i pokolenie Alfa wkraczają w dorosłość 3.Nieuchronność marketingu immersyjnego Pięć mikrotrendów prowadzących do metamarketingu 4.Przyszłość tworzenia doświadczeń konsumenckich Fuzja elementów fizycznych i cyfrowych dla uzyskania pełnej immersji Czynniki technologiczne i środowiskowe 5.Zrozumienie czynników technologicznych Pięć podstawowych technologii napędzających metamarketing 6.Budowanie rzeczywistości poszerzonej (XR) Immersyjne doświadczenie w prawdziwym życiu 7.Wykorzystanie metaświatów Przyszła forma platform mediów społecznościowych Doświadczenie w marketingu 6.0 8.Marketing multisensoryczny Immersyjne doświadczenia zaspokajające pięć zmysłów 9.Marketing przestrzenny Naturalne interakcje człowieka z maszyną 10.Marketing w metaświecie Jak rozbudzić zainteresowanie nowej generacji
Sygnatura czytelni BMW: XIII D 98 @
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 156182 N, 156183 N (2 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marketing 6.0 : the future is immersive, 2024
Uwaga ogólna
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych liderów biznesu, a także marketerów, reklamodawców i twórców treści.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności