Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(24)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(10)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(15)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Adamkiewicz Katarzyna
(1)
Bełza Marcin (1972- )
(1)
Brzozowska-Woś Magdalena
(1)
Czartoryska-Żak Marta
(1)
Dobek Mira
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Firlej Krzysztof
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Hartley Kate
(1)
Hołowczyc Krzysztof (1962- )
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kluziak Sławomir (1972- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Leniarska Małgorzata
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Mencwel Stanisław
(1)
Mierowski Wojciech
(1)
Mierzejewski Mateusz
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumaczenie)
(1)
Pawlik Michał (1972- )
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Piątkowski Dawid
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Ryciak Mariusz
(1)
Ręczajski Piotr
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Serafiński Bartłomiej
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skorek Monika
(1)
Sokół (1977- )
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Studniarski Sebastian
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Słotwiński Łukasz
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Tkaczyk Paweł (marketing)
(1)
Tyszkiewicz Paweł
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wasilewski Michał (marketing)
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Zydel Robert
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łojewski Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Przedsiębiorcy
(3)
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Influencerzy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2430)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1935)
Elektrotechnika
(1897)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marka (ekonomia)
(-)
Fizyka
(1536)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1231)
Fizjoterapia
(1176)
Wytrzymałość materiałów
(1162)
Ochrona środowiska
(1025)
Sport
(1015)
Turystyka
(953)
Elektronika
(949)
Mechanika
(934)
Ekonomia
(932)
Automatyka
(918)
Język angielski
(875)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(825)
Chemia
(811)
Polska
(792)
Rehabilitacja
(788)
Gospodarka
(780)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(746)
Konstrukcje budowlane
(729)
Przemysł
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Prawo pracy
(713)
Piłka nożna
(711)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(641)
Architektura
(638)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(617)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(591)
Energetyka
(590)
Programy komputerowe
(586)
Trening
(586)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(557)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(533)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(523)
Sterowanie
(522)
Materiałoznawstwo
(520)
Komputery
(518)
Produkcja
(518)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(509)
Praca
(506)
Analiza matematyczna
(497)
Zarządzanie jakością
(497)
Dzieci
(496)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Energia elektryczna
(492)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(487)
Przedsiębiorstwo
(481)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(475)
Szkolnictwo wyższe
(472)
Maszyny elektryczne
(471)
Finanse
(469)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(466)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(461)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Rehabilitacja medyczna
(434)
Skrawanie
(434)
Języki programowania
(433)
Reklama
(432)
Działalność gospodarcza
(429)
Mechanika budowli
(427)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Historia
(392)
Optymalizacja
(392)
Filozofia
(390)
Rachunkowość zarządcza
(388)
Statystyka
(386)
Budownictwo mieszkaniowe
(385)
Podatki
(385)
Socjologia
(384)
Banki
(380)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Opracowanie
(10)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podręcznik
(2)
Antologia
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
24 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [267]-341.
RELACJE MARKI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM Konceptualizacja pojęcia marki Kategoryzacja marek i ich wartości według konsumentów Relacje między markami a klientami w mediach społecznościowych Społeczności związane z marką CYFROWA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO CZYNNIK ANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW W MARKĘ Komunikacja marketingowa widziana z perspektywy organizacji Narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w Internecie Reklama Public relations Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni Promocja sprzedaży Wydarzenia i doświadczenie klientów Marketing interaktywny Word-of-mouth Komunikacja marketingowa - perspektywa konsumentów Postrzeganie przez konsumentów wybranych form komunikacji marketingowej Inbound marketing jako kolejny etap ewolucji strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Przyczyny wymuszające zmiany strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Strategia inbound marketingu Planowanie i realizacja kampanii inbound marketingu ANGAŻOWANIE SIĘ KLIENTÓW W MARKĘ W INTERNECIE Teorie powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Uporządkowanie terminologii związanej z procesem angażowania się konsumenta Konceptualizacja aktywnego angażowania się konsumentów w Internecie Wybrane czynniki powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Proces aktywnego angażowania się konsumenta i czynniki w nim pośredniczące Wzajemne oddziaływanie klienta i marki Satysfakcja klienta z oferty marki Zaufanie klienta do marki Przywiązanie i miłość klienta do marki Afektywne zaangażowanie klienta w markę Klient jako rzecznik marki WSPÓŁTWORZENIE I WSPÓŁDESTRUKCJA WARTOŚCI MARKI JAKO EFEKT ANGAŻOWANIA SIĘ KONSUMENTÓW Zdefiniowanie wartości Współtworzenie wartości Ewolucja współtworzenia wartości Korzyści wynikające ze wspólnego tworzenia wartości Angażowanie się we współtworzenie wartości marki Angażowanie się we współdestrukcję wartości w kontekście marki PRZYJĘTA METODYKA I WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH CHARAKTERYSTYKA MŁODYCH KONSUMENTÓW ORAZ ICH WYBRANE ZACHOWANIA ONLINE Zdefiniowanie i typologia generacji Cechy demograficzne polskich konsumentów z pokoleń Milenium i Z Generacja Milenium - angażowanie się w markę oraz wybrane zachowania online Pokolenie Z - wybrane zachowania online oraz angażowanie się w markę FAZA EKSPLORACYJNA BADAŃ Wywiady częściowo ustrukturyzowane Założenia przyjęte w wywiadach częściowo ustrukturyzowanych Ustalenia empiryczne Analiza Wnioski odnoszące się do pytań badawczych Najważniejsze ustalenia z badań jakościowych Inspirująca treść jako wymiar Działania tworzące i podtrzymujące relacje w mediach społecznościowych Wyszukiwanie informacji powiązanych z markami FAZA POTWIERDZAJĄCA - OPRACOWANIE, WALIDACJA I WAŻNOŚĆ NOMOLOGICZNA SKALI POSTRZEGANIA KOMUNIKACJI ONLINE Identyfikacja wymiarów i potwierdzenie rzetelności skali Ważność nomologiczna skali postrzegania komunikacji marketingowej online Ramy koncepcyjne badania opartego na mediacjach Omówienie przyjętych hipotez Profil demograficzny Analiza rzetelności oraz konfirmacyjna analiza czynnikowa Testowanie hipotez i modelu pomiarowego
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6373 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
Sharing is caringl - o etycznych podstawach ekonomii współdzielenia (Beniamin Bukowski, Mateusz Mierzejewski) 1.1.Trzy porządki funkcjonowania pojęcia sharing economy Rynek usług finansowych w aspekcie rozwiązań wynikających z ekonomii współdzielenia (Krzysztof Firlej, Martyna Żak, Jakub Garncarz) 2.1.Pożyczki społecznościowe jako przykład ekonomii współdzielenia w instytucjach finansowych 2.4.Zagrożenia związane z rozwojem pożyczek społecznościowych 2.5.Istota bankowości spółdzielczej Przychody z nieruchomości prywatnych w warunkach ekonomii współdzielenia w Polsce (Krzysztof Firlej, Jakub Garncarz, Kacper Igielski) 3.1.Rynek nieruchomości w Polsce 3.2.Czynniki kształtujące cenę nieruchomości mieszkaniowych 3.3.Platformy do najmu krótkoterminowego 3.4.Porównanie przychodów najmu krótko-oraz długoterminowego 3.5.Kontrowersje związane z najmem krótkoterminowym Bezpieczeństwo i elastyczność zatrudnienia wobec zmian na współczesnym rynku pracy (Adam Chlebisz) 4.1.Bezpieczeństwo, stabilność i elastyczność zatrudnienia 4.2.Ocena zróżnicowania europejskich rynków pracy Współdzielona mobilność w zatłoczonych miastach (Joanna Ujczak) 5.1.Urbanizacja i nowe wyzwania 5.2.Innowacyjne środki transportu - sharing economy 5.3.Wynajem na minuty w Polsce 5.4.Analiza opłacalności wynajmu innowacyjnych środków transportu Rola czynnika korzyści finansowej w modelu gospodarki współdzielenia (Stefania Strzałka, Jakub Garncarz) 6.1.Motywy uczestnictwa konsumentów w sharing economy 6.2.Korzyść finansowa jako czynnik powstawania platform pośredniczących 6.3.Ocena atrakcyjności spółek sharing economy dla inwestorów Ocena rentowności wybranych przedsiębiorstw wobec wprowadzenia holakratycznego systemu zarządzania (Agnieszka Słomba, Adam Chlebisz) 7.1.Holakracja 7.2.Różnice pomiędzy modelem klasycznym a holakratycznym 7.3.Ocena rentowności przedsiębiorstw holakratycznych na tle pozostałych Znaczenie marki i zaufania w sharing economy (Brygida Sowa) 8.1.Wartość marki 8.2.Wpływ sharing economy na marketing 8.3.Zaufanie w gospodarce współdzielenia Prosumpcja energii z mikroinstalacji fotowoltaicznych - sharing economyw energetyce (Przemysław Tabor) 9.1.Zasada działania i konstrukcja instalacji fotowoltaicznych 9.2.Światowy rynek energii ze źródeł fotowoltaicznych 9.3.Polski rynek energii ze źródeł fotowoltaicznych 9.4.Uwarunkowania instytucjonalne rozwoju branży fotowoltaicznej w Polsce 9.7.Modele prosumenckie rynku energii ze źródeł fotowoltaicznych 9.8.Opłacalność ekonomiczna mikroinstalacji fotowoltaicznych 9.9.Społeczne i gospodarcze zalety prosumpcji fotowoltaicznej Analiza uwarunkowań współdzielenia powierzchni pracy w Polsce (Klaudia Kus) 10.1.Przestrzenie coworkingowe 10.2.Motywatory rozwoju coworkingu 10.3.Rozwój coworkingu w Polsce 10.4.Organizacja pracy w biurach coworkingowych 10.5.Lokalizacja biur coworkingowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151664 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
ART BRANDING 2 I. POSZUKIWANIE I OPOWIADANIE ROZDZIAŁ 1. SZTUKA CENNIEJSZA NIŻ ZŁOTO 2.0 ROZDZIAŁ 2. MEDIUM JEST PRZEKAZEM, A MARKA TO MEDIUM ROZDZIAŁ 3. ZŁOTE ZGŁOSKI ROZDZIAŁ 4. POLE WIDZENIA II. PROTOTYPOWANIE I OBRAZOWANIE ROZDZIAŁ 5. ŚWIAT MARKI ODBITY W WITRYNACH ROZDZIAŁ 6. RZECZOWE KINO ROZDZIAŁ 7. ARTYSTYCZNY WYŚCIG I SZTUKA POLEROWANIA ROZDZIAŁ 8. NIE MA NIEWINNYCH BARW III. KLEJENIE I WDRAŻANIE ROZDZIAŁ 9. MAKARON I DIAMENT ROZDZIAŁ 10. START, META, METAWERSUM ROZDZIAŁ 11. ©ARTWERSUM, ®UNIWERSUM, METAWERSUMT ROZDZIAŁ 12. ORIGINAL FAKE ROZDZIAŁ 13. VIRGIL ABLOH TU BYŁ (ALE WCZEŚNIEJ BYLI TU INNI) ROZDZIAŁ 14. ABLOH - KONSTELACJE IV. CELEM JEST PODRÓŻ (ERGO HESTIA CASE STUDY)
Sygnatura czytelni BMW: X I 24 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154973 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154974 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności