Sorting
Source
Library Catalogue
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Status
available
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(8)
Author
Tworzydło Dariusz (1974- )
(8)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(3)
Bykowski Sebastian
(2)
Łaszyn Adam (1967- )
(2)
Adam Łaszyn
(1)
Antoszewski Kuba (1966- )
(1)
Bielawski Piotr (1951-2012)
(1)
Biniszewski Bogdan
(1)
Buszman-Witańska Maria
(1)
Chachołek Sebastian
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Czechowski Rafał
(1)
Dariusz Tworzydło
(1)
Dziadyk Ewa
(1)
Gajewski Maciej
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Jerzy Olędzki
(1)
Kloch Józef (1959- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Panek-Owsiańska Mirella
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Rydzak Waldemar
(1)
Sarachman Iwona
(1)
Sikorski Szymon
(1)
Skała Marek
(1)
Sokołowski Mariusz
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Stolarczyk Andrzej
(1)
Szatanik Filip
(1)
Szuba Przemysław
(1)
Szuba Przemysław (socjologia)
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Trębecki Jacek
(1)
Zajic Marek
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Subject
Public relations
(7)
Identyfikacja wizualna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Opracowanie
(2)
Encyklopedie
(1)
Kalendarium
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(6)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych s. 189-190.
Rozdział I. Znak 1. Percepcja wizualna Wzrok Bodźce wizualne Wrażenia i spostrzeżenia Znaczenia Zachowania Zasady percepcji Znak jako obraz elementarny Co jest znakiem, co symbolem, a co logo? - terminologia. 2. Znak graficzny Elementy znaku Język znaków - plastyczne środki wyrazu Kompetencje i narzędzia projektowania Współczesne znaki i symbole Trendy Znak - wartość użytkowa, estetyczna i artystyczna Logo - spójność treści i formy 3. Znaki i symbole organizacji Programowanie i projektowanie Wzorzec logo jako rdzeń systemu tożsamości wizualnej Katalog znaku jako imperatywny zapis cech Typografia firmowa - niedoceniany element systemu Konstans firmowy Formy dekoracyjne Reguły stosowania znaku firmowego 2. Konstruowanie systemu Logo jako punkt wyjścia Rola systemu identyfikacji wizualnej w komunikacji marketingowej organizacji Odzwierciedlenie struktury, zasad, wartości Unifikacja przekazu 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej Reaktywność Optymalizacja Integracja wewnętrzna Indywidualizacja 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej SIW firmy SIW grupy firm SIW instytucji, samorządu terytorialnego, urzędu SIW produktu (usługi) SIW wydarzenia 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania Rozbudowa i adaptacja. Przyczyny i momenty zmian w systemie Standaryzacja Stosowanie Szkolenie Outsourcing Monitoring Archiwizacja matryc i księgi symbolu Posługiwanie się danymi w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi Prawa autorskie Dobór wykonawców 7. Księga tożsamości Rodzaje dokumentów (manuał, katalog symbolu, księga znaku, księga tożsamości) Sposób posługiwania się i wykorzystania Rozdział III. Wizualizacja w kształtowaniu wizerunku 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne Wdrażanie systemu a jego akceptacja w zespole pracowniczym Efektywność kosztowa i wizerunkowa komunikacji zewnętrznej realizowanej z wykorzystaniem systemu identyfikacji Bariery wdrażania systemu identyfikacji wizualnej 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej 5. Tworzenie tożsamości wizualnej - kto co robi i jakimi metodami 6. SIW - spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie
Sygnatura czytelni BMW: VI C 81 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5307 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147568 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5176 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public relations praktycznie / Dariusz Tworzydło. - Rzeszów : Newsline, copyright 2017. - 356 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 335-339 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla menedżerów, specjalistów ds. public relations i przedsiębiorców.
Definicje i sfery zadaniowe public relations Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji Public relations a reklama Grupy docelowe działań public relations Sfery zadaniowe public relations organizacja działań public relations w firmie Badania i pomiar efektów Wykorzystanie badań do potrzeb public relations Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations Bief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego System identyfikacji wizualnej i jego pochodne Tożsamość i wizerunek firmy Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej Księga identyfikacji wizualnej Integrator w systemie identyfikacji Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Rebranding Planowanie strategiczne i operacyjne Strategia public relations - zasady przygotowania dokumentu EIementy składowe dokumentu strategii Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii Kampanie public relations Partnerzy kampanii public relations Raport z kampanii public relations Komunikowanie w kampanii Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations organizacja wydarzeń w ramach kampanii Harmonogramy w public relations Budżetowanie kampanii public relations Relacje z mediami Zasady skutecznych reIacji z mediami Organizacja relacji z mediami w firmach Jak rozmawiać z dziennikarzem? Rodzaje materiałów prasowych Jak napisać dobrą informację prasową? Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa Cykli klasyfikacja kryzysu Przed kryzysem Podczas kryzysu Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu Po kryzysie Kryzysy w mediach społecznościowych Autoryzować czy nie autoryzować? Czy pisać sprostowania? Konferencja prasowa Monitoring mediów Komunikacja i wewnętrzna i budowanie relacji Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji wewnętrznej Podręcznik komunikacji wewnętrznej Błędy w komunikacji wewnętrznej Motywacja finansowa i pozafinansowa Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych Dlaczego odchodzą? Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy Sponsoring Korzyści wynikające ze Sponsoringu Rodzaje sponsoringu Umowy sponsorskie Public relations w sieci Public relations w sieci _ istota i korzyści Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci Zasady projektowania kampanii public relations w sieci wizerunek osobisty Budowanie wizerunku własnego Komunikacja werbalna i niewerbalna Wizerunek osoby na rynku pracy.
Sygnatura czytelni BMW: VI C 23 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145056 N, 145055 N, E 5759, 145424 N, 147573 N, 147572 N (6 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 145054 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
U dołu okładki: Podsumowanie 10 lat badań nad kryzysami. Książka jest zbiorem analiz dotyczących kryzysów wizerunkowych. Ujęto w niej najważniejsze wnioski z projektów prowadzonych od ponad 10 lat. Badania realizował zespół analityków pod kierunkiem merytorycznym autorów publikacji.
Zarządzanie kryzysowe w działaniach operacyjnych i strategicznych przedsiębiorstwa Zaprojektowany zestaw czynników interpretacyjnych Sytuacje kryzysowe w największych polskich przedsiębiorstwach Definiowanie kryzysu Kryzysy wizerunkowe w 2016 roku - diagnoza zjawiska Poziom przygotowania największych polskich firm do zarządzania komunikacyjną sytuacją kryzysową Wskaźnik świadomości kryzysowej
Sygnatura czytelni BMW: VI C 88 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147579 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5981 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147575 N, E 5980 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147574 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Nazwy autorów na 4 stronie okładki i obwoluty.
Piotr Czarnowski 1990 Początki Iwona Sarachman 1991 PR korporacyjny Maciej Gajewski 1992 Burson-Marsteller jako lokomotywa standardów PR w Polsce Jerzy Olędzki 1993 Pierwsze uniwersyteckie studia public relations w Polsce. Rafał Czechowski 1994 Polskie Stowarzyszenie Public Relations - "kamień węgielny" PR w Polsce Sebastian Bykowski 1995 Monitoring mediów Andrzej Ksawery Stolarczyk 1996 Etyka w PR - zawód wysokiego zaufania społecznego Sebastian Chachołek 1997 Czas na PRowincję Adam Łaszyn 1998 Kręte i proste ścieżki PR-owców do zawodu Mirella Panek-Owsiańska 1999 CSR i PR - czy łączy je tylko R? Dariusz Tworzydło 2000 Kongres Public Relations - lata doświadczeń i edukowania branży Paweł Trochimiuk 2001 Związek Firm Public Relations Anita Zdrojewska 2002 Pozauczelniana edukacja PR, czyli skąd i dlaczego London School of Public Relations w Polsce. Bogdan Biniszewski 2003 "Złote Spinacze" i inne nagrody w public relations Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki 2004 Papierowe żagle, internetowe silniki, czyli branżowe media PR Konrad Ciesiołkiewicz 2005 PR dla rządu Filip Szatanik 2006 PR samorządów Mariusz Sokołowski 2007 PR w instytucjach państwowych na przykładzie polskiej Policji Ewa Dziadyk 2008 PR dla NGO‘s Marek Skała 2009 Literatura fachowa Szymon Sikorski 2010 Nowe technologie w PR Sebastian Hejnowski 2011 Agencje sieciowe w Polsce Kuba Antoszewski 2012 Badania PR i PR w badaniach ks. Józef Kloch 2013 Profesjonalne zarządzanie informacją w Kościele polskim Maria Buszman-Witańska 2014 Studenci PR i perspektywy edukacyjne polskiego PR Bohdan Pawłowicz 2015 PR w Polsce - spojrzenie z zewnątrz Kalendarium 25-lecia polskiego PR
Sygnatura czytelni BMW: VI C 45 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 147576 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. E 5500 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Środowisko profesjonalistów PR - charakterystyka badanej grupy Sfery zadaniowe PR w kontekście kreowania pozytywnego wizerunku firmy Potencjał branży public relations Nowe technologie w procesach komunikacyjnych Wykorzystywane narzędzia w pracy zawodowej branży PR - porównania międzyokresowe
Sygnatura czytelni BMW: VI C 86 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 145454 N, 147577 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147578 N (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Na okładce inna kolejność redaktorów.
Niniejszy tom stanowi pokłosie Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie [2012?]- informacja na stronie [7].
Bibliografia przy pracach.
Aneta Czarniecka Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia Sylwia Indycka-Rosół Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka Ewa Jaska Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych Barbara Kolbus, Dariusz Dudek Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media Maciej Masłowski Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia Bohdan Pawłowicz Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenią? Analiza wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy Joanna Pruchnicka Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa Sabina Przepiorą Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast Magdalena Rzemieniak Gender marketing - percepcja i zachowania uzależnione od płci Julita Ślusarczyk Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI C 77 @
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. E 5181, 147571 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Copies are only available in the library: sygn. 147570 N (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again

Deklaracja dostępności