Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(163)
IBUK Libra
(9)
Forma i typ
Książki
(91)
Artykuły
(72)
Publikacje fachowe
(21)
Poradniki i przewodniki
(17)
Publikacje naukowe
(17)
E-booki
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(72)
dostępne
(50)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(53)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(31)
Biblioteka WEiZ
(38)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Bokacki Robert St
(8)
Berłowski Paweł
(6)
Witkowska Magda
(5)
Bańka Waldemar
(3)
Jóźwiak Bożena
(3)
Maxwell John C. (1947- )
(3)
Małota Wioletta
(3)
Bal-Woźniak Teresa
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chorąży Arleta
(2)
Czainska Katarzyna
(2)
Drzewiecki Aleksander
(2)
Grzybek Robert
(2)
Jamka Beata (1961- )
(2)
Janiszewski Adam
(2)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(2)
Lipa Michał
(2)
Lose Maja
(2)
Pawłowski Konrad (tłumacz)
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Tokar Joanna
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Acker Mike
(1)
Adair John
(1)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Avery Gayle C. (1947- )
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Baghai Mehrdad
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banfield Richard
(1)
Baran Katarzyna
(1)
Bańkowski
(1)
Bańkowski Maciej
(1)
Beckhard Richard
(1)
Bernat Maria (ekonomia)
(1)
Besta Tomasz
(1)
Bokacka Kama
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Błaż Agata
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Chmielewski Dariusz
(1)
Chojnacka Małgorzata
(1)
Chymkowski Roman
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Covert Jack
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
De Pree Max
(1)
Demb Ada
(1)
Dereziński Paweł
(1)
Dewar Carolyn
(1)
Doraczyńska Natalia
(1)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Duda-Nowak Romana
(1)
Dyba Tomasz
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Dziwniel Waldemar
(1)
Dąbrowski Grzegorz
(1)
Eriksson Martin
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Gabiś Tomasz (1955- )
(1)
Gitling Maciej
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon Jon (1971- )
(1)
Grzymała-Moszczyńska Joanna
(1)
Gul Aleksandra
(1)
Gutzler Steve
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Górska Monika
(1)
Górska Paulina
(1)
Głogowska Małgorzata
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Harari Oren (1949- )
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hesselbein Frances
(1)
Huang Haifeng
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Jakóbik Ireneusz
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jaśko Katarzyna
(1)
Jones Steve
(1)
Jończak Magdalena
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kamińska Anna Dorota
(1)
Keller Scott (1972- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(30)
2010 - 2019
(99)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(50)
Kraj wydania
Polska
(172)
Język
polski
(171)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(14)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Freelancer
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prezesi
(1)
Temat
Przywództwo
(150)
Zarządzanie
(44)
Menedżerowie
(21)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(20)
Kultura organizacyjna
(13)
Menedżer
(8)
Motywacja pracy
(8)
Sukces
(8)
Zaangażowanie pracowników
(8)
Lider
(7)
Liderzy
(6)
Etyka biznesu
(5)
Innowacje
(5)
Kompetencje
(5)
Przedsiębiorstwa
(5)
Przedsiębiorstwo
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Style przywództwa
(5)
Definicja
(4)
Kierowanie
(4)
Organizacja
(4)
Praca zespołowa
(4)
Rozwój pracowników
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie talentami
(4)
Zasoby ludzkie
(4)
Coaching
(3)
Dział HR
(3)
Globalizacja
(3)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Mentoring
(3)
Motywacja pracowników
(3)
Podejmowanie decyzji
(3)
Praca
(3)
Pracownicy
(3)
Przywództwo w biznesie
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Style zarządzania
(3)
Trener
(3)
Wdrażanie zmian
(3)
Wyzwania
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zmianą
(3)
2016
(2)
Autoprezentacja
(2)
Badanie opinii pracowników
(2)
Cechy osobowe
(2)
Cechy przywódcy
(2)
Demokracja
(2)
Efektywność
(2)
Ekonomia
(2)
Etnografia organizacji
(2)
Feedback
(2)
Informatyzacja
(2)
Język mówiony
(2)
Kariera
(2)
Kariera i rozwój
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konflikty
(2)
Konkurencja
(2)
Korzyści
(2)
Nadzór korporacyjny
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Organizacje uczące się
(2)
Planowanie kariery
(2)
Polska
(2)
Postawy przywódcze
(2)
Postępowanie
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przywódca
(2)
Przywództwo transformacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Styl kierowania
(2)
Style przewodzenia
(2)
Szkolenia
(2)
Służba zdrowia
(2)
Techniki przywództwa
(2)
Uczucia
(2)
VUCA
(2)
Zarządzanie innowacjami
(2)
Zarządzanie kadrami
(2)
Zarządzanie ludźmi
(2)
Zarządzanie międzykulturowe
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie sytuacyjne
(2)
Zespoły pracownicze
(2)
Zmiany w firmie
(2)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(19)
Poradniki
(12)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(5)
Podręcznik
(5)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Bibliografie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(40)
Psychologia
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Rozwój osobisty
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(66)
Kultura Fizyczna
(5)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
172 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140693 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera mat. z Konferencji Naukowej "Nowe wymiary przywództwa w organizacji XXI wieku", Płock, 20 listopada 2003 r.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWF: V G 70 S
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110963 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zarządzanie i ludzie / Maciej Bańkowski. W: Manager. 1997, nr 9, s.43-50. - 1997
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Liderzy za szklaną szybką / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2009, nr 2, s.77-80. - Warszawa : INFOR, 2009
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Leadership Tool Box / Robert St. Bokacki. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 9, s.61-63. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: The 100 Best Business Books of all Time: What They Say, Why They Matter, and How They Can Help You.
Na okł.: Wszystko co warto przeczytać. Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami. Poznaj klasykę literatury biznesowej. Znajdź inspirujące rozwiązania.
Bibliogr. s. 337-340.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125793 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [335]-340.
Co to jest przywództwo Korzenie Przywództwo a zarządzanie Moda czy potrzeba Przywódca a zespół Synonimy i metafory przywództwa Motywy popychające do przywódczej roli - ćwiczenie Motywy popychające do roli lidera Pułapka typologii Gry, w jakie gramy Tołdi Lizusostwo i uniżoność a hierarchia Usłużność zamiast kompetencji Minimalizacja wysiłku Pozorowanie zajętości Na wczoraj Nie da się Priorytety, czyli lista zadań Ty się nie mylisz, ja się nie pytam Donosicielstwo Haki i kwity Szef erotoman Dupokrytka i szukanie winnego Atak Formalizm Gra na zwłokę Skonsultujmy to Magia słów Co robić z grami Kulturowy bigos Kultura organizacyjna po polsku Kultura a skuteczność przywództwa Potrzeba zmian Potrzeba przywództwa Z perspektywy drugiej połowy XX wieku Z szerokiej perspektywy Potrzeba zmian Typowe zjawiska i wypaczenia Krytyka przywództwa Droga szczura Przywództwo zdefiniowane na nowo Jak rozumieć przywództwo Fundamenty przywództwa Model przywództwa w pięciu krokach Kompetencje przywódcze Jak wzmacniać fundament przywództwa Droga do siebie Narzędzia samopoznania Inteligencja ogólna Testy osobowości Kwestionariusz IDPE - Insights Discovery Inne testy i podejścia Sens, cele i misja Szacunek dla różnorodności Przyczyny potencjalnych napięć Sposoby dopasowania Role w grupie oraz dobór członków Wielkość i charakterystyka zespołu Team building Odkrywanie siebie Emocjonalność Przywództwo myśli Odwaga czy szaleństwo Metody rozwiązywania problemów Proces rozwiązywania problemów GPS menedżera - podejmowanie decyzji Słuchanie a decyzje Zdolność wpływania Test 11 pytań Władza a zaufanie Wywieranie wpływu Charyzma, magnetyzm i czar Zarządzanie wizerunkiem i PR Techniki wywierania wpływu przez menedżerów Skuteczność poszczególnych technik Pozostałe taktyki wpływu menedżerskiego Konsensus - wskazówki dla menedżerów Angażująca mowa - schemat Wpływanie na przełożonych Koncentracja na efektach Planowanie i cele Cele, MBO i Deming Współczesne podejścia do motywowania Pink, Fowler, Laloux Krytyka współczesnych podejść Inicjowanie zmian i przewodzenie im Zmiana w organizacji Zmiana jako proces transformacji Rady dla pracowników organizacji przechodzących transformacje Jaguar - studium przypadku Rozwój podwładnych Lider wobec typowych wyzwań Radzenie sobie z konkurentem Stawianie granic i stopniowanie reakcji Rozmowa korygująca Trudne rozmowy Słabe rezultaty Różnorodność pokoleniowa (ech, ci młodzi) Wypalenie zawodowe Samodoskonalenie Czy można rozwijać kompetencje liderskie Optymistyczna perspektywa Plan rozwoju Ostatnie ćwiczenie Przywództwo kobiece Uprzedzenia Obecność kobiet na stanowiskach zarządczych Co robić? Parę osobistych przemyśleń na podsumowanie Co dalej? Słynne eksperymenty Eksperyment Milgrama Asch i potrzeba konformizmu Rozproszenie odpowiedzialności Zimbardo eksperyment więzienny Tajfel i paradygmat grupy minimalnej Automatyczne zachowania Wybiórcza percepcja Odraczanie gratyfikacji Robbers Cave i konflikt międzygrupowy Niebieskoocy Dysonans poznawczy Efekt Hawthorne Efekt fałszywej powszechności Harvard Grant Study Samoocena i status a szczęście Dobry samarytanin - skąd się bierze altruizm
Sygnatura czytelni BMW: VI E 234 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144911 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144910 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5745 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The leader's handbook : making things happen, getting things done, 1998.
Na okładce: Przewodnik po tym, jak inspirować swoich pracowników i zarządzać codziennym przepływem pracy.
Oprawa kołonotatnikowa.
Bibliografia przy rozdziale.
Katastrofy kolejowe i marne odbiorniki radiowe - jak znaleźliśmy się tu, gdzie jesteśmy Nowe kompetencje przywódcze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152278, 152279, 152457 N (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 847 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 117
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136889 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4988 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120486 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4909 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Leadership Tool Box / Robert St. Bokacki. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 12, s.50-53. - Warszawa : INFOR, 2008
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zasady (nie tylko) dla szefa (cz.5) / Arleta Chorąży. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 5, s.46-49. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Odkryć zarządzanie / Katarzyna Czainska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 255, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliografai na stronach 243-249. Indeksy.
Rozdział 1. Wszechstronni twórcy zarządzania Rozdział 2. Motomanagement 51 2.1.Geniusz Forda 53 2.2.Fenomen Toyoty 62 2.3.Motomanagement 70 Rozdział 3. Managementfiction 77 Rozdział 4. Globalizacja i interkulturowość w zarządzaniu 91 4.1.Globalizacja w kontekście zarządzania 92 4.2.Interkulturowość w globalnym zarządzaniu 105 4.2.1.Kultura jednostki a kultura organizacji 110 4.2.2.Interkulturowość organizacji 116 Rozdział 5. Model Markowa w zarządzaniu mobilnością wewnątrz-organizacyjną 121 5.1.Pojęcie i rodzaje intramobilności 122 5.2.Model Markowa w zarządzaniu intramobilnością 127 Rozdział 6. Kompetencje w zarządzaniu 136 6.1.Kompetencje indywidualne - definicje, podział 139 6.2.Kompetencje organizacyjne - definicje, podział 147 6.3.Zarządzanie kompetencjami a zarządzanie oparte na kompetencjach 152 6.4.Aplikacje Evolute jako narzędzia diagnozowania kompetencji indywidualnych i organizacyjnych 156 6.4.1.Podstawy teoretyczne 158 6.4.2.Zasady ewaluacji 163 6.4.3.Przykłady raportu wyników w wybranych aplikacjach Evolute 165 Rozdział 7. Przywództwo w modelu PMS (przedsiębiorca-menedżer-spe-cjalista 176 7.1.Model PMS a struktura organizacyjna 179 7.2.Model PMS a kreatywność 189 7.3.Model PMS a przywództwo 191 7.4.Stymulowanie ról w modelu PMS jako element zarządzania zasobami ludzkimi 194 Rozdział 8. Koło wiedzy i andragogika w zarządzaniu 197 8.1.Koto wiedzy w zarządzaniu 202 8.2.Andragogika w zarządzaniu 206 8.3.Nowoczesne wpływy w technikach trenerskich i edukacyjnych 225 8.3.1.Programowanie neurolingwistyczne 225 8.3.2.Sztuka w andragogice 232 8.3.3.Przestrzenie wirtualne 235
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151556 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wyzwania dla przywódców / Adam Gwiazda. W: Manager. 2004, nr 10, s.4-5. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 395-414. Indeks.
Wypracuj sobie sposób myślenia lidera 15 1. Przemiana w lidera 17 Zrozumienie roli menedżera 18 Różnica między zarządzaniem a przywództwem 20 Demistyfikacja przywództwa 22 Radzenie sobie z wyzwaniami emocjonalnymi towarzyszącymi awansowi 23 2. Budowanie zaufania i wiarygodności 37 Pokaż swój charakter 39 Demonstrowanie kompetencji 41 Doskonalenie autentycznego przywództwa 44 Etyka i uczciwość 48 3. Inteligencja emocjonalna 55 Czym jest inteligencja emocjonalna 56 Moc samoświadomości 58 Stabilność emocjonalna i samokontrola 62 Radzenie sobie z uczuciami pracowników 65 Budowanie świadomości społecznej zespołu 69 4. Przygotowanie do odniesienia sukcesu 77 Nowa definicja sukcesu 78 Zrozumienie strategii organizacji 79 Planowanie sojuszy strategicznych 84 Zarządzanie sobą 87 5. Stawanie się osobą wpływową 89 Władza wynikająca ze stanowiska a władza osobista 90 Zarządzanie w górę 94 Współpraca z osobami o podobnym statusie 97 Burzenie silosów a skuteczność 101 Zyskiwanie poparcia dla twoich pomysłów 103 6. Skuteczna komunikacja 111 Znajdź swój autentyczny język lidera 112 Doskonalenie słowa pisanego 114 Przekonująca prezentacja 120 Sprawne prowadzenie spotkań 125 7. Osobista wydajność 133 Podstawy zarządzania czasem 134 Skoncentrowanie się 138 Radzenie sobie ze stresem 143 Równowaga pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym 148 8. Samorozwój 155 Cel kariery zawodowej 156 Szukaj możliwości w ramach swojej organizacji 158 Informacje zwrotne od szefa i zespołu 166 Zarządzanie poszczególnymi pracownikami 175 9. Skuteczne delegowanie 177 Korzyści z delegowania 178 Opracowanie planu delegowania 179 Przedstawienie pracownikowi twojego planu delegowania 185 Zapewnij wsparcie 190 Wystrzegaj się wstecznego delegowania 193 10. Udzielanie przydatnych informacji zwrotnych 197 Feedback na bieżąco 198 Przekazywanie nieprzyjemnych informacji zwrotnych 200 Prowadzenie coachingu i rozwijanie pracowników 205 Oceny pracownicze 212 11. Rozwijanie talentów 221 Rozwój pracowników jako priorytet 222 Tworzenie strategii rozwoju zawodowego wraz z pracownikami 224 Rozwijanie utalentowanej osoby o dużym potencjale 230 Zadania na wyrost 233 Zarządzanie zespołami 239 12. Przewodzenie zespołom 241 Kultura i dynamika zespołu 242 Zarządzanie zespołami międzykulturowymi 251 Zarządzanie zespołami wirtualnymi 255 Produktywne rozwiązywanie konfliktów 260 13. Pielęgnowanie kreatywności 273 Zaplanuj sesję kreatywną 274 Narzędzia wspomagające generowanie pomysłów 277 Zadbanie, żeby wszyscy przedstawili swój punkt widzenia 284 Radzenie sobie z negatywnym nastawieniem 287 14. Zatrudnianie - i zatrzymywanie -najlepszych 293 Projektowanie roli pracownika 294 Zatrudnianie światowej klasy talentów 297 Zatrzymywanie pracowników 307 Motywacja i zaangażowanie 312 Zarządzanie firmą 319 15. Strategia: podstawy 321 Twoja rola w tworzeniu strategii 322 Czym jest strategia? 323 Opracowywanie strategii 326 Przewodzenie zmianom i przekształceniom 332 16. Opanowanie narzędzi finansowych 345 Podstawy analizowania wyników finansowych 346 Zrozumienie sprawozdań finansowych 348 Sporządzanie budżetu 363 17. Opracowanie uzasadnienia biznesowego 371 Spójrz z perspektywy interesariuszy 372 Uściślanie potrzeby i wartości 375 Analiza kosztów i korzyści 378 Identyfikowanie i łagodzenie ryzyka 381 Pisanie uzasadnienia biznesowego 384 Zdobywanie poparcia dla swojego planu 386
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 454 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152255 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 152123 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przywódcą być! / Janusz Kamieński. W: Eurologistics. 2012, nr 6, s.78. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Technical leadership : od eksperta do lidera / Mariusz Sieraczkiewicz. - 2. wydanie. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 190 s. : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Rozdział 1. ROLA LIDERA TECHNICZNEGO (9) Typowa ścieżka kariery w IT (10) Definicja lidera technicznego (11) Model Technical Leadership (12) Wizja (14) Stereotyp lidera (15) Typy przywództwa (16) Grzechy główne liderów technicznych (18) Rozdział 2. EKSPERT A LIDER (23) Między ekspertem a liderem (23) Autorytet wiedzy i postawy (26) Jak pogodzić prace techniczne i nietechniczne? (27) Rozdział 3. OD WIZJI DO DZIAŁANIA (35) Strategia Disneya (35) Definiowanie wizji środowiska z użyciem strategii Disneya (37) Rozdział 4. MOTYWACJA (41) Teoria X i Y (41) Co mnie motywuje? (42) Czynniki motywacyjne (43) Kryteria (45) Kwantyfikatory ilościowe (45) Profil motywacyjny (47) Jak to wpleść w codzienne życie zespołu? (49) Analiza motywatorów (49) Skupienie (50) Codziennik (51) Wysoka energia (53) Czynniki motywacyjne i higieniczne (54) Co motywuje programistów? (55) Złam wszelkie zasady (56) Drive (57) Elementy angażującego środowiska (59) Slack (63) Rozdział 5. PRACA Z ZESPOŁEM (67) Model Cynefin (67) Oczekiwania i reguły (69) Fazy rozwoju grupy (70) Przywództwo sytuacyjne (72) Dysfunkcje zespołu (74) Rozdział 6. PROCES I INŻYNIERIA (79) Podział odpowiedzialności (79) Wizja i cele projektu (80) Wymagania i decyzje biznesowe (81) Właściciel procesu (81) Proces (82) Retrospekcje (83) Codzienne spotkania (85) Oznaczanie problemów (85) Kryteria jakościowe (86) Rozdział 7. ZARZĄDZANIE WIEDZĄ (89) Wprowadzanie osoby do zespołu (89) Spójne zasady (90) Wymiana doświadczeń w zespołach (91) Przeglądy kodu (91) Aktualizacja wiedzy o systemie (92) Ciągły rozwój (93) Mantra architektoniczna (95) Co to jest mantra architektoniczna? (95) Rozdział 8. RELACJA Z BIZNESEM (103) Antywzorce współpracy (103) Dobre praktyki (105) Budowanie sieci wsparcia (106) Ustalanie zasad współpracy (107) Indeks zadowolenia (109) Mapa relacji (109) Analiza potrzeb (111) Rozdział 9. WZORCE ZMIANY (115) Zmiana jest nieunikniona (115) Model zmiany (116) Bezbolesna zmiana (118) Rozdział 10. INFORMACJA ZWROTNA (129) Praktyki związane z informacją zwrotną (129) Dlaczego nie udzielamy informacji zwrotnej i jakie są tego konsekwencje? (130) Korzyści (130) Podstawowy błąd (130) Feedback i feedforward (131) Wskazówki co do udzielania informacji zwrotnej (132) Kanapka informacji zwrotnej (133) Zespołowa informacja zwrotna (133) Trudna informacja zwrotna (134) Rozdział 11. TRUDNE ROZMOWY (137) Skąd się biorą emocje? (137) Co niszczy kontakt? (139) Elementy klarownego komunikatu (141) Druga pozycja (145) Rozdział 12. KONFLIKTY I ICH TECHNIKALIA (149) Pewna historia (149) Prosty przykład (150) Struktura (152) Przykładowe pytania (152) Algorytm (153) Gdzie jeszcze? (155) Rozdział 13. LIDER JAKO COACH (157) Dlaczego ludzie nie lubią, gdy udziela się im rad? (157) Coaching (158) Moc pytań (159) Rodzaje i siła pytań (160) Intencja (161) Konkretyzacja (161) Prowadzenie rozmowy (163) Model problemu (167) Trening zadawania pytań (171) Rozdział 14. EFEKTYWNE SPOTKANIA (173) Podstawy efektywnych spotkań (173) Dlaczego to nie wystarcza? (175) Struktury i ich zastosowanie (176) Gamestorming (181) Ramy spotkania (181) Schemat spotkania (182)
Sygnatura czytelni BMW: VI E 251 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146539 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności